Je moet hem wel raken..quote:Op donderdag 7 september 2023 21:36 schreef Aoibhin het volgende:
Weet iemand hoe je een langpootmug wegjaagt?![]()
Ik zit hier al een kwartier als een bezetene met een kussen naar de openslaande tuindeuren te zwaaien, maar dat kreng wil niet weg
Tip van de meesterquote:
Dat durf ik nietquote:
Ik heb een uur geleden een spin op het toilet gespot ..quote:
Die is zindelijkquote:Op donderdag 7 september 2023 21:48 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb een uur geleden een spin op het toilet gespot ..
Ben al even niet geweest...SF gaat zo even op jacht
Dan moet je even een ridder te paard spin roepen. Maatje 45 doet het meestal welquote:
Klopt.. en bijna doodquote:
Jij ging etenquote:Op donderdag 7 september 2023 21:52 schreef drakin het volgende:
Dat is zielug![]()
Als je de spin dood komen alle babyspinnen nog jaren zoeken waar hun mama is
"Ksssst ksssst!"quote:Op donderdag 7 september 2023 21:36 schreef Aoibhin het volgende:
Domni was gisteren nog in actie geweestquote:Op donderdag 7 september 2023 21:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dan moet je even een ridder te paard spin roepen. Maatje 45 doet het meestal wel
quote:Op donderdag 7 september 2023 21:36 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zit hier al een kwartier als een bezetene met een kussen naar de openslaande tuindeuren te zwaaien, maar dat kreng wil niet weg
Ja. Lang geleden.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:09 schreef marcb1974 het volgende:
Keek er hier wel eens iemand naar 'That 70's show'?
Die gaat niet weg die schuilt ergens totdat je gaat slapenquote:Op donderdag 7 september 2023 21:36 schreef Aoibhin het volgende:
1 van de acteurs heeft 30 jaar cel gekregenquote:
Ik wist het... Hij komt op een schildpad. Ff geduldquote:Op donderdag 7 september 2023 22:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Domni was gisteren nog in actie geweest
Weet ikquote:Op donderdag 7 september 2023 22:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
1 van de acteurs heeft 30 jaar cel gekregen
Dus die is weer vrij?quote:Op donderdag 7 september 2023 22:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
1 van de acteurs heeft 30 jaar cel gekregen
En dan kruipt hij je mond in.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Die gaat niet weg die schuilt ergens totdat je gaat slapen
Bijna wel ze komen op je adem afquote:
Om een potje te kaarten met de spinnen die er dan ook zitten?quote:
Het is opquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |