Zo'n soepje is ook zo gefikst.quote:Op donderdag 7 september 2023 19:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Moet eerst nog naar huis 🏠🙁 duurt nog even maar wel zin in
Nog nooit van gehoord, eens wel eens snijbonen met paprika en spekkies maar eigenlijk nooit als stampotquote:Op donderdag 7 september 2023 19:09 schreef Deisyy het volgende:
Snijbonen-/paprikastampot met een gehaktbal
Eigen verzinsel, zitten inderdaad ook spekjes in en cajun kruidenquote:Op donderdag 7 september 2023 19:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord, eens wel eens snijbonen met paprika en spekkies maar eigenlijk nooit als stampot
Klinkt niet verkeerd in ieder gevalquote:Op donderdag 7 september 2023 19:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eigen verzinsel, zitten inderdaad ook spekjes in en cajun kruiden
Toevallig hier ook pastasalade (over van gisteren) en soepquote:Op donderdag 7 september 2023 19:06 schreef D. het volgende:
[..]
Het is weer tijd voor zomerse pastasalade met gerookte kip
En een soepje
Ik eet al voor de derde dag koude pastaquote:Op donderdag 7 september 2023 19:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Toevallig hier ook pastasalade (over van gisteren) en soep
Ja dat kun je ook zo lekker van tevoren goed makenquote:Op donderdag 7 september 2023 19:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik eet al voor de derde dag koude pasta![]()
Lekker makkelijk met dit weer.
2e keer is altijd lekkerder ookquote:Op donderdag 7 september 2023 19:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat kun je ook zo lekker van tevoren goed maken
quote:Op donderdag 7 september 2023 19:29 schreef marcb1974 het volgende:
Dat je voor je lol diepe grotten in gaat oke.
Dat het wel eens mis kan gaan ook oke.
Dat je dan op ruim 1 km diepte vast zit![]()
![]()
https://www.nu.nl/buitenl(...)-in-turkse-grot.html
Lijkt mij meer dan vreselijk zoiets mee te moeten makenquote:Op donderdag 7 september 2023 19:29 schreef marcb1974 het volgende:
Dat je voor je lol diepe grotten in gaat oke.
Dat het wel eens mis kan gaan ook oke.
Dat je dan op ruim 1 km diepte vast zit![]()
![]()
https://www.nu.nl/buitenl(...)-in-turkse-grot.html
Ik had over van eergisterenquote:Op donderdag 7 september 2023 19:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier zelfs 3 dagenquote:Op donderdag 7 september 2023 19:52 schreef D. het volgende:
[..]
Het recept is genoeg voor 2 dagen
Dus eten we er 2 dagen van
Pandora Pennequote:Op donderdag 7 september 2023 19:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ook dat kan je opleuken en totaal van karakter wijzigen door er gewoon ananas doorheen te doenquote:Op donderdag 7 september 2023 19:53 schreef D. het volgende:
[..]
Had ook gekund, maar 3 dagen hetzelfde is mij teveel van het goede
Opleuken, vern**ken, potato, aardappelquote:Op donderdag 7 september 2023 19:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook dat kan je opleuken en totaal van karakter wijzigen door er gewoon ananas doorheen te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |