Chiel en Marga zijn al ouder dan wij volgens mij, dus dan is dat liedje ook al stokoud. Ik had geen idee wie het zong, kwam toevallig tegen dat hij de vader van is.quote:
Hey Deisyyquote:
Geboren in 2013. Die leeft al lang niet meer...quote:Op donderdag 7 september 2023 19:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Chiel en Marga zijn al ouder dan wij volgens mij, dus dan is dat liedje ook al stokoud. Ik had geen idee wie het zong, kwam toevallig tegen dat hij de vader van is.
Niet omhoog?quote:Op donderdag 7 september 2023 17:26 schreef Puzzie het volgende:
Nog een Starship aan de wandel @:pullup![]()
1913 denk ikquote:Op donderdag 7 september 2023 19:04 schreef aloa het volgende:
[..]
Geboren in 2013. Die leeft al lang niet meer...
Overleden in 1991.
🥰quote:Op donderdag 7 september 2023 18:13 schreef marcb1974 het volgende:
@:Pullup
https://www.nu.nl/302589/(...)elkaar-in-china.html
Hier ook koude pastaquote:Op donderdag 7 september 2023 19:06 schreef D. het volgende:
[..]
Het is weer tijd voor zomerse pastasalade met gerookte kip
En een soepje
🥳 Grace is altijd okquote:
Kipquote:Op donderdag 7 september 2023 19:06 schreef D. het volgende:
[..]
En een soepje
quote:Op donderdag 7 september 2023 19:10 schreef pullup het volgende:
Courgette soepje met Parmezaanse kaas en cashews
Ik vind haar gewoon ronduit engquote:Op donderdag 7 september 2023 19:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Goeie muziek. Was wel fan van haar![]()
Nog steeds
Moet eerst nog naar huis 🏠🙁 duurt nog even maar wel zin inquote:
Dat is ze ookquote:Op donderdag 7 september 2023 19:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik vind haar gewoon ronduit eng
Ook dat al nietquote:
Zo'n soepje is ook zo gefikst.quote:Op donderdag 7 september 2023 19:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Moet eerst nog naar huis 🏠🙁 duurt nog even maar wel zin in
Nog nooit van gehoord, eens wel eens snijbonen met paprika en spekkies maar eigenlijk nooit als stampotquote:Op donderdag 7 september 2023 19:09 schreef Deisyy het volgende:
Snijbonen-/paprikastampot met een gehaktbal
Eigen verzinsel, zitten inderdaad ook spekjes in en cajun kruidenquote:Op donderdag 7 september 2023 19:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord, eens wel eens snijbonen met paprika en spekkies maar eigenlijk nooit als stampot
Klinkt niet verkeerd in ieder gevalquote:Op donderdag 7 september 2023 19:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eigen verzinsel, zitten inderdaad ook spekjes in en cajun kruiden
Toevallig hier ook pastasalade (over van gisteren) en soepquote:Op donderdag 7 september 2023 19:06 schreef D. het volgende:
[..]
En een soepje
Ik eet al voor de derde dag koude pastaquote:Op donderdag 7 september 2023 19:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Toevallig hier ook pastasalade (over van gisteren) en soep
Ja dat kun je ook zo lekker van tevoren goed makenquote:Op donderdag 7 september 2023 19:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik eet al voor de derde dag koude pasta![]()
Lekker makkelijk met dit weer.
2e keer is altijd lekkerder ookquote:Op donderdag 7 september 2023 19:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat kun je ook zo lekker van tevoren goed maken
quote:Op donderdag 7 september 2023 19:29 schreef marcb1974 het volgende:
Dat je voor je lol diepe grotten in gaat oke.
Dat het wel eens mis kan gaan ook oke.
Dat je dan op ruim 1 km diepte vast zit![]()
![]()
https://www.nu.nl/buitenl(...)-in-turkse-grot.html
Lijkt mij meer dan vreselijk zoiets mee te moeten makenquote:Op donderdag 7 september 2023 19:29 schreef marcb1974 het volgende:
Dat je voor je lol diepe grotten in gaat oke.
Dat het wel eens mis kan gaan ook oke.
Dat je dan op ruim 1 km diepte vast zit![]()
![]()
https://www.nu.nl/buitenl(...)-in-turkse-grot.html
Ik had over van eergisterenquote:Op donderdag 7 september 2023 19:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier zelfs 3 dagenquote:Op donderdag 7 september 2023 19:52 schreef D. het volgende:
[..]
Het recept is genoeg voor 2 dagen
Dus eten we er 2 dagen van
Pandora Pennequote:Op donderdag 7 september 2023 19:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ook dat kan je opleuken en totaal van karakter wijzigen door er gewoon ananas doorheen te doenquote:Op donderdag 7 september 2023 19:53 schreef D. het volgende:
[..]
Had ook gekund, maar 3 dagen hetzelfde is mij teveel van het goede
Opleuken, vern**ken, potato, aardappelquote:Op donderdag 7 september 2023 19:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook dat kan je opleuken en totaal van karakter wijzigen door er gewoon ananas doorheen te doen
Hey Koenquote:
Nou, vertel, waarom?quote:Op donderdag 7 september 2023 19:59 schreef Koen66 het volgende:
Waarom ben ik thuis op deze mooie avond
Jaquote:
Maar waarom niet? Ga lekker naar elders dan?quote:
Wie wint er?quote:
Siamquote:
Wat die winnen mogen ze winnenquote:
Koenquote:
Geen mooie avondwandeling te maken in Sweet Lake City?quote:Op donderdag 7 september 2023 19:59 schreef Koen66 het volgende:
Waarom ben ik thuis op deze mooie avond
Of wat dacht je van Bharat? En ja dat is een landquote:
Die winnen ook helemaal nooit wat dus die hoeven we niet te kennenquote:Op donderdag 7 september 2023 20:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of wat dacht je van Bharat? En ja dat is een land
Nou, die winnen vrij veel, zijn vrij groot ook welquote:Op donderdag 7 september 2023 20:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Die winnen ook helemaal nooit wat dus die hoeven we niet te kennen
Sukkels weten nog niet eens hoe ze zelf heten dus dat tellen we niet mee hoorquote:Op donderdag 7 september 2023 20:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou, die winnen vrij veel, zijn vrij groot ook wel
Hindustan dan?quote:Op donderdag 7 september 2023 20:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Sukkels weten nog niet eens hoe ze zelf heten dus dat tellen we niet mee hoor
Alleen als ze leren te winnen met ijshockeyen ga ik ze serieus nemenquote:
Ze hebben daar wel bergen om een bobsleebaan aan te kunnen leggen. Kunnen wij weer niet zeggen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |