Altijd. Soberso ben ik een vrouw dus +1 en niet normaal +1. Dus ja.quote:Op donderdag 7 september 2023 10:48 schreef cafca het volgende:
[..]
Ah, jij voelt je verheven boven ons!

Sly!quote:Op donderdag 7 september 2023 01:00 schreef sly-nl het volgende:
[..]
@:Sodeknetters en zijn vrouw (usertsz uit deze sc en toffe lui) zijn nu met de boot in Grou, na ja gisteren of eergisteren waren ze daar. 37 km hemelsbreed. Jullie kenne de eerste fok-boot-meet doen!@

Toch wel vroeg op. Veel plezier en laters en ik zeg meetennnn

Gemiste kans dusquote:Op donderdag 7 september 2023 11:01 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Sly!
Hebben Grou alweer verlaten. Zijn nu onderweg naar een volgend stekkie.
Weet niet of we nog richting Lemmer gaan.

quote:Op donderdag 7 september 2023 12:07 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Mogge Dot
Ach, je weet nooit hoe dingen kunnen lopen.

Dat bedoel ik maar.quote:Op donderdag 7 september 2023 12:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dat is waar. Wat niet is kan altijd nog komen

Nat, denk ik.quote:Op donderdag 7 september 2023 12:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En hoe was het onder je boot?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before

quote:Op donderdag 7 september 2023 12:15 schreef marcb1974 het volgende:
@:ieniminiemuis?Leuke tas in haar handSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior

Geen idee. Niemand durfde het te proberen.quote:Op donderdag 7 september 2023 12:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En hoe was het onder je boot?

Ow, dan stonden ze bij de verkeerde boot,quote:Op donderdag 7 september 2023 12:22 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Geen idee. Niemand durfde het te proberen.

Nee hoor, stonden wel wat puisterige studentjes wat te brallen bij een boot. Was ze kennelijk een krat bier beloofd.quote:Op donderdag 7 september 2023 12:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, dan stonden ze bij de verkeerde boot,
nou solly meneer of mevrouw

quote:Op donderdag 7 september 2023 12:25 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nee hoor, stonden wel wat puisterige studentjes wat te brallen bij een boot. Was ze kennelijk een krat bier beloofd.
Zijn door de eigenaresse zelf het water in getrapt.

@:ieniminiemuis?ApartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P

Aan het gegil te horen toen ze te water gingen, kunnen ze een mooie toekomst als sirene tegemoet zien.quote:Op donderdag 7 september 2023 12:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Watjes zijn het. Daar moet het land dan straks mee verder

Mjah, daar hebben we er dan wel heel erg veel van straksquote:Op donderdag 7 september 2023 12:29 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Aan het gegil te horen toen ze te water gingen, kunnen ze een mooie toekomst als sirene tegemoet zien.

Paar minuutjes elke eerste maandag van de maand om 12.00quote:Op donderdag 7 september 2023 13:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, daar hebben we er dan wel heel erg veel van straks

Er zullen er vast wel een paar afvallen.quote:Op donderdag 7 september 2023 13:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, daar hebben we er dan wel heel erg veel van straks

Mooie vrijetijdsbesteding voor zequote:Op donderdag 7 september 2023 13:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Paar minuutjes elke eerste maandag van de maand om 12.00

Uh, kunnen we het dan gewoon door die dingen laten doen die er nu staan?quote:Op donderdag 7 september 2023 13:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Paar minuutjes elke eerste maandag van de maand om 12.00

@:ieniminiemuis?MisschienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Trotste mama van Ambar
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+

Net als @D.quote:Op donderdag 7 september 2023 13:23 schreef Sodeknetters het volgende:
Er zullen er vast wel een paar afvallen.

Klopt! Hij mag met storm niet meer naar buiten.quote:Op donderdag 7 september 2023 17:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Is die ook afgevallen dan? En hij was al niet zo dik als ik me goed herinner.

Tijd voor een enkelband met windkogel dus.quote:Op donderdag 7 september 2023 17:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klopt! Hij mag met storm niet meer naar buiten.

Handig, dan is het ook niet erg als hij een weeralarmcoderood mist.quote:Op donderdag 7 september 2023 17:07 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Tijd voor een enkelband met windkogel dus.

Ja precies. En anders twee.quote:Op donderdag 7 september 2023 17:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Handig, dan is het ook niet erg als hij een weeralarmcoderood mist.

Zoals de heer Weiland al zong; I'm half the man I used to bequote:Op donderdag 7 september 2023 17:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Is die ook afgevallen dan? En hij was al niet zo dik als ik me goed herinner.

Rock & Roll?quote:Op donderdag 7 september 2023 17:26 schreef Puzzie het volgende:
Nog een Starship aan de wandel @:pullup

Nou dan weet je het wel.quote:Op donderdag 7 september 2023 18:23 schreef aloa het volgende:
Er was net iemand boos dat ik met mijn fietsbel belde

Ik ken hetquote:Op donderdag 7 september 2023 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De vader van Chiel en Marga van Praag

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |