Dat lijkt me zeker fijn! Ik ga nu altijd op maandagavond, woensdagavond, vrijdagochtend (mijn vrije ochtend, ik werk vier dagen) en op zondagochtend. Die vrijdagochtend moet ik helaas soms laten schieten omdat de kinderen dan vrij zijn bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 10:18 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind het fijne van een groter kind dat ik daar geen rekening mee hoef te houden. Voorheen was het lastig omdat ik dan een dag wel wilde sporten, maar thuis moest zijn bij kind en de andere dag eigenlijk geen zin had.
Ik ga nu drie keer per week en wil dat opschroeven naar vier keer, en dan een split schema. Mijn powerwalk-juffie is van plan een crossfit box te starten over niet al te lange tijd, en dan ga ik daar heen. NU gewoon nog een kleine sportschool, zonder groepslessen en andere extra's, maar gewoon een zaal met cardioapparatuur en een zaal voor krachttraining.
Ja, dat is echt erg lastig. Ik hou je graag op de hoogte, uiteraard.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 10:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik snap je helemaal. Ik heb onlangs een gesprek gehad met iemand van Care for Woman omdat ik sinds de novasure dus geen last meer heb van mijn menstruatie, maar dus wel van mijn hormonen (als in: die werden waarschijnlijk al die tijd onderdrukt door de verschrikkelijke angst gigantisch door te lekken, noem maar op). Enige wat ze eigenlijk wilde doen was supplementen (vitamines) voorschrijven, terwijl ik vooral wilde leren/weten waar sommige dingen vandaan komen zodat ik er mee om kan leren gaan en weet waar het vandaan komt.
Ben erg benieuwd naar hoe je het gaat vinden en blijf graag op de hoogte
Het andere voordeel vind ik nu het thuiswerken. Ik ga nu op dinsdag- en donderdagochtend en beide weekendochtenden. Ik sport gewoon echt veel fijner in de ochtend. Ik kan die doordeweekse ochtenden prima tussen mijn werkzaamheden plannen. Dus ik begin rond een uur of 8 te werken, ga rond 10.30 even een dik uur sporten, lunch als ik thuiskom en werk dan 's middags verder. Ideaal!quote:Op woensdag 30 augustus 2023 10:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat lijkt me zeker fijn! Ik ga nu altijd op maandagavond, woensdagavond, vrijdagochtend (mijn vrije ochtend, ik werk vier dagen) en op zondagochtend. Die vrijdagochtend moet ik helaas soms laten schieten omdat de kinderen dan vrij zijn bijvoorbeeld.
En leuk dat je de overstap naar Crossfit gaat maken! Voor mij is het echt de perfecte sport.
Wat fijn dat je mee kan doen!quote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:20 schreef miss_sly het volgende:
En ik krijg net een telefoontje dat ik mee kan doen. Ik start over een paar weken. De eerste afspraak is dan ook met een gtt, helaas, maar goed.
Ja, die. Ik zie er ook niet echt naar uit, maar het hoort er helaas bij. Het onderzoek gaat immers ook over de invloed van die hormonen op de bloedsuikers.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:43 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Wat fijn dat je mee kan doen!
Maar gtt als in de test die je ook krijgt bij een zwangerschap?succes (hopelijk is de ervaring minder erg dan wanneer je zwanger bent)
Fijn dat de waardes tot nu toe helemaal in orde waren! Toen ik zwangerschapdiabetes had hebben ze me inderdaad ook medegedeeld dat het niet meer was óf ik het krijg maar wanneer. Dus hier ook m’n best aan het doen dit zo lang mogelijk uit te stellen.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, die. Ik zie er ook niet echt naar uit, maar het hoort er helaas bij. Het onderzoek gaat immers ook over de invloed van die hormonen op de bloedsuikers.
Ik was ook wel erg blij te horen dat zowel de nuchtere glucose als de Hb1ac (geloof ik) helemaal in orde waren. Ik ben volgens mijn vorige huisarts al een tijdje (sinds de zwangerschap) pre-diabetes 2 (volgens hem niet de vraag of, maar wanneer ik het krijg), en sindsdien ben ik hard bezig om zo lang mogelijk uit te stellen dat ik het ook daadwerkelijk krijg, dus dit was ook weer een mooie opsteker.
Was bij mij ook na de zwangerschapsdiabetes inderdaad dat me dat werd medegedeeld.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 18:31 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Fijn dat de waardes tot nu toe helemaal in orde waren! Toen ik zwangerschapdiabetes had hebben ze me inderdaad ook medegedeeld dat het niet meer was óf ik het krijg maar wanneer. Dus hier ook m’n best aan het doen dit zo lang mogelijk uit te stellen.
1-2 uur per dag wandelen is super verdienstelijk hoor!quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:42 schreef livelink het volgende:
Confronterende TT. Ik doe niet aan sporten, maar wel aan wandelen. Ik probeer elke dag zo'n 1 a 2 uur te wandelen. En dat dan puur zodat ik niet verder aankom en dat is al lastig genoeg helaas.
Ja, dat wel. Een hoepel kopen wil ik ook nog wel proberen. Dan wandel ik wel naar zo'n hoepelwinkel. Een sportschool lijkt me echt heel verschrikkelijkquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
1-2 uur per dag wandelen is super verdienstelijk hoor!
Niet verder aankomen kun je voornamelijk reguleren met eetgedrag. Het wandelen is zeker mooi meegenomen en supergoed voor je gezondheid. 1-2 uur per dag is ontzettend veel hoor, dat halen de meesten niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:42 schreef livelink het volgende:
Confronterende TT. Ik doe niet aan sporten, maar wel aan wandelen. Ik probeer elke dag zo'n 1 a 2 uur te wandelen. En dat dan puur zodat ik niet verder aankom en dat is al lastig genoeg helaas.
ik heb ook (beginnende) hielspoorklachten. Heel akelig he. Er zijn wel oefeningen die 't herstel kunnen bevorderen, maar dat weet je vast al.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 11:21 schreef SQ het volgende:
ik vind het inplannen van beweging overigens ook echt het lastigst hoor. Alle clubjes en teamverbandjes vallen daarom eigenlijk al af, da's te rigide. Niet alleen voor mezelf maar ook voor de kinderen. Mijn dochter wil handballen, en ook op scouting blijven. De handbalclub die op zaterdag traint valt daardoor af en verder trainen ALLE handbalverenigingen op dinsdagavond en donderdagavond om 18:00. Zeg me maar hoe ik dat moet regelen met werk hoor, ik weet het niet.![]()
Zal blij zijn als ze groot genoeg is om zelf te fietsen.
Hardlopen heb ik een tijdje gedaan maar ben nu te ongetrainden te dik
dus eerst het gewicht weer wat naar beneden en hopelijk ook genezen van m'n hielspoor en dan hopelijk in 2024 weer een keer de 10k lopen op de marathon
Ik blok die tijd inderdaad. Maar goed, mijn werk is behoorlijk flexibel en ik schrijf geen uren ofzo.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 11:52 schreef Bottoms_up het volgende:
Sporten tijdens thuiswerken, zetten jullie dat gewoon in jullie agenda? Ik durf zoiets niet. Ik heb ook het idee dat dat niet geapprecieerd zou worden bij ons.
Ze zijn bij ons ook flexibel voor alle soorten afspraken of eerder doorgaan. Maar ik denk niet dat ze het leuk zouden vinden als ik wekelijks meer dan een uur tijdens werktijd onbereikbaar ben omdat ik in de sportschool zit en dan iemand anders ff niet verder kan.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 11:56 schreef exode het volgende:
[..]
Ik blok die tijd inderdaad. Maar goed, mijn werk is behoorlijk flexibel en ik schrijf geen uren ofzo.
Het is voor iedereen natuurlijk anders. Ik ben blij dat ik de luxe wel heb.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 12:03 schreef Bottoms_up het volgende:
[..]
Ze zijn bij ons ook flexibel voor alle soorten afspraken of eerder doorgaan. Maar ik denk niet dat ze het leuk zouden vinden als ik wekelijks meer dan een uur tijdens werktijd onbereikbaar ben omdat ik in de sportschool zit en dan iemand anders ff niet verder kan.
Ik denk niet dat ik zou willen ruilen. Moest jij niet bereikbaar zijn tijdens vakanties? Zo heeft iedereen wel watquote:Op donderdag 31 augustus 2023 12:20 schreef exode het volgende:
[..]
Het is voor iedereen natuurlijk anders. Ik ben blij dat ik de luxe wel heb.
Mijne moest een jaar op di en do om 1715 op het sportveld staan. Wat was ik blij toen dat stoptequote:Op donderdag 31 augustus 2023 11:21 schreef SQ het volgende:
ik vind het inplannen van beweging overigens ook echt het lastigst hoor. Alle clubjes en teamverbandjes vallen daarom eigenlijk al af, da's te rigide. Niet alleen voor mezelf maar ook voor de kinderen. Mijn dochter wil handballen, en ook op scouting blijven. De handbalclub die op zaterdag traint valt daardoor af en verder trainen ALLE handbalverenigingen op dinsdagavond en donderdagavond om 18:00. Zeg me maar hoe ik dat moet regelen met werk hoor, ik weet het niet.![]()
Maar... HOE dan?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 12:52 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mijne moest een jaar op di en do om 1715 op het sportveld staan. Wat was ik blij toen dat stopte
Zo'n kind gaat niet in z'n eentje trainen, er valt altijd wel wat te regelen qua meerijden etc. En als ze wat ouder zijn, fietsen ze zelf.quote:
Nou die van mij is meester in intimidatie en machogedrag. Maar ik vermoed dat ie een keer een deksel op z’n neus heeft gekregen vorig seizoen. Opeens wilde hij echt niet meer trainen en kregen wij hem er niet meer heen. Van de trainer moesten we vooral niet dwingen, maar ik heb hem van de zomer toch maar uitgeschreven helaas.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 16:06 schreef Quoi het volgende:
Oh @:Adrian4 jammer. Komt dat?
Onze is een meester qua techniek en conditie. Hij vindt alleen al dat machogedrag maar stom en spannend (geef hem eens ongelijk). Maar voorlopig wil hij.
Hoe ouder ze worden hoe later de wedstrijden hier. Oudste zit nu in de O14 en heeft volgende week om 15.50 een wedstrijd. Ze moet nu wel een stuk verder weg. Verste wedstrijd de komende periode is nu een uur rijden.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 16:36 schreef mousemicky het volgende:
Hier een hockeyer, training op woensdag om half 5. Gelukkig heeft vriend z'n vrije middag dan. Wellicht komt er nog een extra training op vrijdag op dezelfde tijd, maar dan ben ik vrij. Wedstrijden zijn op zaterdagochtend VROEG (8.30u start wedstrijd), en uit betekent soms echt een half uur rijden. Geregeld op zaterdag dus vroeger weg dan op schooldagen.
De ander sport bij dezelfde vereniging waar vriend jeugdtrainer is, dus dat gaat in 1 moeite door. Naar scouting moeten we 'm wel brengen en vooral halen, want duurt tot 21.30u. Zwemtraining wisselen we af met vrienden wier dochter er ook zwemt.
Maar goed, hier dus ook geregeld taxibedrijf in het weekend. Nog een jaartje ofzo, dan kunnen ze iig alleen heen, en hoef ik alleen maar op te halen indien donker.
Voetbal was een no-go. Puur vanwege mentaliteit.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:02 schreef exode het volgende:
Hebben jullie de kinderen ook restricties gegeven bij het kiezen van een sport? Zo mag B op een aantal sporten niet omdat die gewoon niet in ons schema passen.
We wonen dan wel in de Randstad maar in ons vergrijzende dorp zijn niet veel mogelijkheden qua sport. Behalve de standaard dingen zoals voetbal en hockey. Dus het is al snel dat we ze moeten brengen en halen.
Wat leuk, is jouw dochter ook keeper? Mijn oudste zoon is ook keeper, hij speelt in de O12, vorig jaar was hij daar al invaller en dit jaar vast.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 17:59 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Hoe ouder ze worden hoe later de wedstrijden hier. Oudste zit nu in de O14 en heeft volgende week om 15.50 een wedstrijd. Ze moet nu wel een stuk verder weg. Verste wedstrijd de komende periode is nu een uur rijden.
Ze traint 2 keer in de week 1.5 uur met dr team en dan nog een losse keeperstraining. Ze fietst zelf heen en weer. Tenzij de tas mee moet ivm drogen omdat t regende. Die krijgt ze niet op de fiets mee, dus dan met de auto.
Jij mag daar lurkenquote:Op donderdag 31 augustus 2023 12:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
aanleiding van een tip van @:Troel in de CUL SC (ja, lurker meldt zich) de video's van Leslie Sansone gaan doen. Briljant..
Nog minder werken ¯\_(ツ)_/¯quote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 13:57 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zo'n kind gaat niet in z'n eentje trainen, er valt altijd wel wat te regelen qua meerijden etc. En als ze wat ouder zijn, fietsen ze zelf.
Grappig, ik zou juist heel graag willen dat de mijne daarvoor open stonden.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:30 schreef mousemicky het volgende:
Hier mochten ze geen paardrijden (vind ik echt te duur) of vechtsporten. Gelukkig hadden ze er ook geen interesse in.
Kwak kwak kwakquote:Op donderdag 31 augustus 2023 12:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben geen thuiswerker, maar lunchpauze heb je sowieso, toch? Dan is het een kleine moeite om een workoutvideo van 20 minuten of zo te doen, lijkt mij? Zit je na een week toch al aan 100 actieve minuten..
Ik mocht een paar weken geleden een poosje niet sporten omdat ik een hechting op mijn schedel had, dus toen ben ik naar aanleiding van een tip van @:Troel in de CUL SC (ja, lurker meldt zich) de video's van Leslie Sansone gaan doen. Briljant..
Een verdedigingssport zou ik prima vinden (judo, jiu jitsu, the likes) maar kickboksen o.i.d. absoluut niet. Ik heb liever dat z'n neus en oren heel blijven...quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:58 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Grappig, ik zou juist heel graag willen dat de mijne daarvoor open stonden.
Ja, ze keept nu zo'n jaar of drie. Ze wil ook echt niet meer wat anders. Ze kan het ook best lekker. Ze zit er nu over te denken om volgend jaar als ze van de 10-14 school gaat naar een topsport school te gaan. Ze zit dit jaar ook in een topteam. Wel grappig om het verschil met het oude team te zien, qua inzet een aanwezigheid.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:43 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat leuk, is jouw dochter ook keeper? Mijn oudste zoon is ook keeper, hij speelt in de O12, vorig jaar was hij daar al invaller en dit jaar vast.
Hij zit in JO9 nu, is net 8 geworden. Ik denk dat M in JO8 zit? Mijn zoon zit meestal in een semi-Rotterdamse poule. Delft is hij nog niet geweest dacht ik. Vooral Berkel en dat deel van Rotterdam.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 15:38 schreef Quoi het volgende:
Hier ook een voetballertje, sinds dit seizoen elke maandag en woensdag om 17:00 uur. Binnenkort gaat hij weer een extra dagje naar de bso en laat die nou bij de voetbalclub zitten. Wordt dus de woensdag. Hij voetbalt daar altijd al de hele middag, kan ie gewoon door![]()
En op maandag heb ik tijd. Ik ben nu zelf trainer op die dag. Vraag me niet hoeMaar het is leuk.
@:FlyingFish, gaan ze elkaar tegenkomen binnenkort tijdens een wedstrijd misschien?
En praat me niet over kilo's. Voor het eerst een issue in mijn leven. Ik ben echt ca 15 kg aangekomen door de kankerzooi (sorry, mag ik zeggen, vind ik). Ik ben vorige week begonnen met sporten onder begeleiding van een fysio. Vandaag ging ik naar kantoor met fiets-trein-fiets en veel trappen. Ik ben kapotstuk nu.
Ha toevallig ga ik zelf vanaf komende week een paar proeflessen schermen doen. Ik heb het als kind tijdens de vakanties gedaan (de badmeester op onze camping in Frankrijk was ook schermleraar in het dagelijks leven of zoiets, vaag verhaal, maar in ieder geval leerden we schermen op de camping) en ik heb daar zulke goede herinneringen aan, dus ik wil het weer gaan proberen!quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:32 schreef Smart_ass het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met schermen? Ik vind dat dus zo’n fascinerende sport maar ik weet er eigenlijk niets van.
"il existe une fraise du stobben"quote:Op vrijdag 1 september 2023 07:49 schreef Amsel het volgende:
We hebben de laatste dag van onze vakantie en zijn in Parijs. We werden net om 7:00 al wakker (en ik wilde nog wel uitslapen) omdat er recht voor ons raam een graafmachine een boomstronk probeert weg te vernielen. Zal ik ze in mijn beste Frans gaan vertellen over het bestaan de stobbenfrees?
Mijn man wist te vertellen dat "schermen" een verzamelnaam is en dat er best veel verschillende varianten zijn. Heb je verder niks an, maar vond ik wel een grappig weetjequote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:32 schreef Smart_ass het volgende:
Ojaaa bij voetbal hadden wij inderdaad ook eens per jaar zo’n zeepbaan. En ook dat de keeper van F.C. Utrecht ofzo dan langs kwam en dat je dan penalty’s mocht nemen
.
Heeft iemand hier ervaring met schermen? Ik vind dat dus zo’n fascinerende sport maar ik weet er eigenlijk niets van.
Je bent idd altijd welkom om eens op een hockeyclub te gaan kijken, op de meeste clubs is er op zaterdag vanaf een uur of 9 een boel te beleven.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:23 schreef LeSage het volgende:
Mentaliteit bij hockey vroeger was bepaald niet geweldig, geschreeuw, moeilijk doen tegen de scheids, partijdige scheidsrechters.
Is dat oordeel ergens op gebaseerd of puur een gevoel, want dan is het misschien leuk om eens bij een club te gaan kijken
Tja, dan moet je verhuizen hequote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:52 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Niet als je kind buiten je dorp sport omdat zijn sport niet in je eigen dorp bestaat
quote:
Haha, mijn opmerking ging dus over vroeger, toen ik zelf hockey speelde. Inmiddels al jaren niet meer, geen oordeel meer over, en ga het ook niet meer oppakken.quote:Op vrijdag 1 september 2023 08:39 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je bent idd altijd welkom om eens op een hockeyclub te gaan kijken, op de meeste clubs is er op zaterdag vanaf een uur of 9 een boel te beleven.
Ik doe historisch schermen, dus met 17e-eeuws rapierquote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:32 schreef Smart_ass het volgende:
Ojaaa bij voetbal hadden wij inderdaad ook eens per jaar zo’n zeepbaan. En ook dat de keeper van F.C. Utrecht ofzo dan langs kwam en dat je dan penalty’s mocht nemen
.
Oh nou, gelukkig is dat niet aan de orde bij onsquote:Op vrijdag 1 september 2023 14:31 schreef exode het volgende:
Hier is de voetbalclub wel een typische plek hoor. De mannen met de grootste monden staan langs de kant, ook bij trainingen. B heeft er een jaar opgezeten toen ging het in de weg zitten van zwemles (ook echt). Ik heb in dat jaar dingen gezien en gehoord waar ik graag ver weg van blijf.
En dat terwijl ik van voetbal houd en B echt wel op voetbal had willen hebben. Maar er werd gewoon tijdens trainingen geroepen 'Tackelen, je bent toch geen homo' En ik ben niet iemand die haar mond dan houdt. Dus het was voor iedereen het beste dat B stopte.
Zelf heb ik een tijdje op een hele leuke club in Utrecht gezeten, helaas te ver weg voor B en alleen vrouwenvoetbal, dat werd ook lastig
In theorie wel, in de praktijk niet.quote:Op zaterdag 2 september 2023 13:16 schreef Quoi het volgende:
Weet iemand of zo'n hot wheels Mario Kart baan compatibel is met de normale hot wheels baan?
#firstworldproblems
Haha, ja, kom je weer gezellig langsquote:Op zaterdag 2 september 2023 14:21 schreef Quoi het volgende:
Mmmm dan gaan we het zien. Nu toch een kleine hot wheels baan aangeschaft. Hij krijgt nl. ook de Mario kart baan en wilden er nog iets bij kopen.
Marktplaats ja?
Ruzies oplossen, muizen zoeken in de schuur, bedden verschonen, boodschappen lijst maken. Maar toch voelt het relaxt.quote:Op zondag 3 september 2023 13:09 schreef PoesInDoos het volgende:
Beetje poetsen, beetje poessies knuffelen, genieten van het mooie weer.. en mentaal voorbereiden op het komende schooljaar, life is good
Wat spoken jullie vandaag uit?
quote:Op zondag 3 september 2023 13:38 schreef exode het volgende:
[..]
Ruzies oplossen, muizen zoeken in de schuur, bedden verschonen, boodschappen lijst maken. Maar toch voelt het relaxt.
Gisteren een heerlijke doe zaterdag gehad, enorm veel gedaan wat al zo lang moest gebeuren. Vooral om plek te maken voor de kuub brandhout wat morgen wordt bezorgd.
Morgen is verloofde vrij en gaat ze de zolder opruimen, er staat vooral veel wat op Marktplaats 'moet' dat probeerden we in de vakantie maar dat was vrij onhandig met 2 kinderen die op alles nogal sentimenteel reageerden.
En ja dat is voor ons dus ontspanning.
Gaatjws vullen, plinten afplakken, kamer vervenquote:Op zondag 3 september 2023 13:09 schreef PoesInDoos het volgende:
Beetje poetsen, beetje poessies knuffelen, genieten van het mooie weer.. en mentaal voorbereiden op het komende schooljaar, life is good
Wat spoken jullie vandaag uit?
Zitten wij in hetzelfde dorp?quote:Op zondag 3 september 2023 14:36 schreef LeSage het volgende:
Er is een wielerronde in het dorp, dus ik was met Mijm bij de start gaan kijken.
Nu zit ik in het park en scheurt hij rondjes op zijn fiets, want hij is uiteraard nu ook wielrenner
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb mijn garderobe weer wat uitgebreid en de jongste ook.
quote:Op zondag 3 september 2023 16:08 schreef F_r het volgende:
Onze dag:Gek genoeg klinkt jouw laatste zinnetje ook heel hard en zonder empathie, want het komt op mij over dat je uitbreiding van je garderobe ook belangrijker was. Niet zo bedoeld, dat begrijp ik welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb mijn garderobe weer wat uitgebreid en de jongste ook.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ik ben vooral doorgelopen en ja dan kom je andere kant van het centrum andere winkels tegen. Beter dan blijven kijken naar iemands ellende.quote:Op zondag 3 september 2023 16:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Gek genoeg klinkt jouw laatste zinnetje ook heel hard en zonder empathie, want het komt op mij over dat je uitbreiding van je garderobe ook belangrijker was. Niet zo bedoeld, dat begrijp ik wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 september 2023 17:37 schreef Kyara het volgende:
Net zoals de afgelopen week met been omhoog zitten en zo weinig mogelijk doen. Bankhangen, slapen en tv kijken. Jeej.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sterkte daarmee. Slaat de antibiotica al een beetje aan?Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ik ben net klaar met dweilenquote:Op zondag 3 september 2023 17:07 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik heb nog bami van gister. Haalde berkat én bami, bleek de berkat nog teveel voor 2 personen dus bleef de bami onaangeroerd. Zoon is naar de zaak en eet daar![]()
Moet nog wel dweilen en mn haar wassen. Beide geen zin in
Ik heb net de bovenverdiepingen gedaan en moet beneden nogquote:Op zondag 3 september 2023 17:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben net klaar met dweilen(alleen beneden weliswaar)
Nog even nazuigen en dan gaan koken. En dan na het eten misschien nog de bovenverdieping.
In het weekend schoonmaken is toch wel het grote nadeel van fulltime werken.
Deze had ik gemistquote:Op zondag 3 september 2023 18:09 schreef Vicky het volgende:
2 muren staan in de verf. Die moeten alleen nog zeker 1 keer.
Heb net spareribs besteld 🤣
De eerste kuur niet, de tweede wel alleen de kuur is klaar maar het is nog niet over dus morgen weer even naar de huisarts.quote:Op zondag 3 september 2023 17:42 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Sterkte daarmee. Slaat de antibiotica al een beetje aan?
Heftig hoor. Het is ook altijd wel eng, vind ik.quote:Op zondag 3 september 2023 18:41 schreef Kyara het volgende:
[..]
De eerste kuur niet, de tweede wel alleen de kuur is klaar maar het is nog niet over dus morgen weer even naar de huisarts.
Zo vroeg is 10 uur toch niet? Hoe vonden ze het?quote:Op zondag 3 september 2023 20:20 schreef FlyingFish het volgende:
Beterschap Kyara, klinkt naar.
Goed bezig Nanuke!
Wij hadden een golfclinic voor de kinderen (om 10 uur 's ochtends) , bezoekje aan oma en daarna pokemon snap spelen op de Switch.
3 jaar al weer..quote:Op zondag 3 september 2023 21:52 schreef trui het volgende:
Beterschap, Kyara, lijkt me erg akelig.![]()
Vicky, ben je nu al aan een andere kleur op de muren toe? Heb 't idee dat jullie er nog maar net wonen!![]()
Wij hadden neefje van 4 te logeren, was een tamelijke uitputtingsslag, maar toch al met al heel gezellig. Man ziek, ik ook wat aan 't kwakkelen, oudste in 't buitenland, en jongste vindt 't maar lastig zo'n klein kind om zich heen. Dus ik stond er grotendeels alleen voor. Nu eigenlijk aan weekend toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De andere van donkerroze naar lichtblauw hoop ik.
Kamer wordt anders ingedeeld en T krijgt een ander bed.
Oei das een pittig weekend. Moet je morgen weer werken?
A gaat morgen weer naar school. Die was 2 maanden vrij.. Ben blij dat iedereen weer in de regelmaat zit..♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
quote:Op zondag 3 september 2023 22:10 schreef Vicky het volgende:
[..]
3 jaar al weer..
We zijn T haar kamer aan het doen.
De ene muur gaat van lichtroze naar donkerblauwdrie jaar alweer! ik dacht even dat je met je beschrijving bedoelde dat je de muren ging verven in een soort van verlopende kleuren (van roze links onder naar blauw rechtsboven bij wijze van spreken). Dat leek me heel ingewikkeld, maar ik snap nu dat het allemaal blauw gaat worden (als 't goed gaat). Succes! En ja, ik moet morgen werken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De andere van donkerroze naar lichtblauw hoop ik.
Kamer wordt anders ingedeeld en T krijgt een ander bed.
Oei das een pittig weekend. Moet je morgen weer werken?
A gaat morgen weer naar school. Die was 2 maanden vrij.. Ben blij dat iedereen weer in de regelmaat zit..in de haak.
Hihi een hoor, het was roze, het wordt blauw. Met dan genoeg kleur 🤣🤣quote:Op zondag 3 september 2023 22:14 schreef trui het volgende:
[..]
drie jaar alweer! ik dacht even dat je met je beschrijving bedoelde dat je de muren ging verven in een soort van verlopende kleuren (van roze links onder naar blauw rechtsboven bij wijze van spreken). Dat leek me heel ingewikkeld, maar ik snap nu dat het allemaal blauw gaat worden (als 't goed gaat). Succes! En ja, ik moet morgen werken.
Voor op zondagochtend wel. Normaal mogen we een beetje uitslapen dan, maar als we om 9:25 het huis uit moeten, moet de wekker al als er nog een 8 op staatquote:Op zondag 3 september 2023 21:10 schreef Nijna het volgende:
[..]
Zo vroeg is 10 uur toch niet? Hoe vonden ze het?
Ik heb het hele weekend op de golfbaan gestaan. Niet eens in de buurt van de prijzen gekomen, maar wel een gezellig weekend gehaden een stuk beter gespeeld dan vorig jaar op hetzelfde toernooi
op naar volgend jaar weer een beetje beter.
Voor iedereen die nu hoopte op een toevallige dorpsgenotenontdekking: er waren meerdere wieleromlopen vandaagquote:Op zondag 3 september 2023 14:45 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Zitten wij in hetzelfde dorp?
Als je gewend bent om uit te slapen, dan is 8 uur wel op tijd jaquote:Op zondag 3 september 2023 23:09 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Voor op zondagochtend wel. Normaal mogen we een beetje uitslapen dan, maar als we om 9:25 het huis uit moeten, moet de wekker al als er nog een 8 op staat
Ze vonden het heel erg leuk! Ze zijn ook groot fan van minigolfen, dus dat verbaasde me nietAlleen bij het chippen waren ze een beetje teleurgesteld dat dit zonder chips was (en chippen an sich was ook nog teveel gevraagd van 6/7/8-jarigen voor de eerste keer).
Het was wel echt heerlijk golfweer vandaag! Goed moment voor een toernooi!
Dat gaat genieten worden de komende dagen!quote:Op maandag 4 september 2023 08:40 schreef BE het volgende:
Hier wordt overmorgen airconditioning geplaatst.Timing is everything!
![]()
Praktisch denken. Zo zijn wij leerkrachten 😇quote:Op maandag 4 september 2023 09:30 schreef exode het volgende:
Gefeliciteerd Quoi! 7 jaar![]()
Ik ga zo sporten maar heb nog spierpijn van vrijdag. Het hout wordt precies geleverd als we beide in de sportschool hangen. Dus verloofde heeft net heel mooi met stoepkrijt aangegegeven waar de pallet moet staan.
Dit klinkt echt zo goed! Ik kan dit echt niet zo goed en ga dan altijd iets doen. Misschien moet ik maar een hangmat en zwembad regelen (volgende zomer dan...). Geniet ervan!quote:Op maandag 4 september 2023 09:54 schreef hilliebillie het volgende:
Hier het weekend gewerkt en vandaag lekker vrij. Dus ik heb net in de minibieb hier tegenover een boek geruild, dus ga ik vandaag lekker lezen. Heb twee boeken meegenomen want ik kon niet kiezen (nog niet overigens)
En als het vanmiddag echt lekker warm is ga ik met m’n boek in m’n hangmatje in het zwembad liggen (tot de kinderen thuis zijn, want dan is het gedaan met de rust in het zwembad
Je helemaal vergeten te feliciteren met je jarigequote:Op maandag 4 september 2023 10:04 schreef Quoi het volgende:
Dankje voor de felicitaties
[..]
Dit klinkt echt zo goed! Ik kan dit echt niet zo goed en ga dan altijd iets doen. Misschien moet ik maar een hangmat en zwembad regelen (volgende zomer dan...). Geniet ervan!
Hangmat, zwembad? In welk tropisch oord woon jij? Zo warm wordt het toch niet? Of heb ik wat gemist?quote:Op maandag 4 september 2023 09:54 schreef hilliebillie het volgende:
Hier het weekend gewerkt en vandaag lekker vrij. Dus ik heb net in de minibieb hier tegenover een boek geruild, dus ga ik vandaag lekker lezen. Heb twee boeken meegenomen want ik kon niet kiezen (nog niet overigens)
En als het vanmiddag echt lekker warm is ga ik met m’n boek in m’n hangmatje in het zwembad liggen (tot de kinderen thuis zijn, want dan is het gedaan met de rust in het zwembad
Hier in Brabant staat vandaag 27 graden op de planning, en mijn zwembad is ook verwarmd dus ik vind dat zeker wel een temperatuur om er lekker in te gaanquote:Op maandag 4 september 2023 12:00 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hangmat, zwembad? In welk tropisch oord woon jij? Zo warm wordt het toch niet? Of heb ik wat gemist?
Hier ook Brabantquote:Op maandag 4 september 2023 12:07 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Hier in Brabant staat vandaag 27 graden op de planning, en mijn zwembad is ook verwarmd dus ik vind dat zeker wel een temperatuur om er lekker in te gaan![]()
Dezelfde kleuter was net boos omdat de schooldag voorbij isquote:Op maandag 4 september 2023 09:21 schreef douche-eendje het volgende:
Zo, de oudste is weer naar school. Echt groep 1/2 ipv de instroomgroep.
'ga maar naar huis met Hannah mama, ik kan het zelf![]()
' en hij ging zo naast zijn vriendinnetje zitten en kletsen.
Volgende topic maar weer over piemels of tetten in de ttquote:Op dinsdag 5 september 2023 09:44 schreef Donna het volgende:
Beduidend minder drukker hier als er iets over sport in de titel staat.![]()
![]()
Het was natuurlijk een maandag en we hadden vrijdag zijn kinderfeestje al gevierd en zondag met de familie. Het was een kort dagje vanwege kennismakingsgesprekken met de leerkrachten. Gister stond dus in het teken van trakteren op school, vroeg ophalen, naar judo brengen, daar trakteren, even bijkomen, naar de juf voor kennismaking en daarna naar voetbal en daar trakteren. Max en mijzelf kon je oprapen ernaquote:Op maandag 4 september 2023 19:53 schreef Lemijn het volgende:
Gefeliciteerd Quoi!
Vandaag nog een beetje gevierd met elkaar?
Ik ben nav dit topic juist weer gaan sportenquote:Op dinsdag 5 september 2023 09:44 schreef Donna het volgende:
Beduidend minder drukker hier als er iets over sport in de titel staat.![]()
![]()
Ik kan je niet helpen vrees ik, ik heb alleen last van een opgeblazen buik als ik ovuleer. Maar er zijn vast wel mensen die meer herkenning kunnen geven.quote:Op dinsdag 5 september 2023 09:56 schreef Troel het volgende:
LIF / Wat doen jouw hormonen met jou tijdens jouw cyclus?
Ik plak m hier maar even. Wellicht dat iemand input heeft.
Ha, dan ben ik heel blij voor jequote:Op dinsdag 5 september 2023 10:46 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik kan je niet helpen vrees ik, ik heb alleen last van een opgeblazen buik als ik ovuleer. Maar er zijn vast wel mensen die meer herkenning kunnen geven.
Gewoon verkopen. Degene die het wil schildert het wel overquote:Op dinsdag 5 september 2023 15:16 schreef Quoi het volgende:
Cyclus, wasda?![]()
Zeggeh..... heeft een van jullie weleens bij de geboorte meubels gehad met de naam en geboortedatum van je kind erop. Iets wat je niet bepaald op marktplaats zet ofzo. En zijn naam en geboortedatum eraf schuren voelt ook best sadistisch. Note to myself: geef dat nooit aan iemand.
Je weet wel, dat stoeltje en bureautje. Moet ik dat zeker nu uit elkaar gaan slopen en handig gaan doen?
/moppereend
Mijn werkgever gaf zoiets destijds cadeau als je een kind kreeg. Hartstikke aardig, maar ik heb dus ook op zolder een kruk en een stoeltje staan met naam en geboortedatum erin waar we niks meer mee doenquote:Op dinsdag 5 september 2023 15:16 schreef Quoi het volgende:
Cyclus, wasda?![]()
Zeggeh..... heeft een van jullie weleens bij de geboorte meubels gehad met de naam en geboortedatum van je kind erop. Iets wat je niet bepaald op marktplaats zet ofzo. En zijn naam en geboortedatum eraf schuren voelt ook best sadistisch. Note to myself: geef dat nooit aan iemand.
Je weet wel, dat stoeltje en bureautje. Moet ik dat zeker nu uit elkaar gaan slopen en handig gaan doen?
/moppereend
Deze komen ook van de werkgever van mijn vriendquote:Op dinsdag 5 september 2023 15:26 schreef Amsel het volgende:
[..]
Mijn werkgever gaf zoiets destijds cadeau als je een kind kreeg. Hartstikke aardig, maar ik heb dus ook op zolder een kruk en een stoeltje staan met naam en geboortedatum erin waar we niks meer mee doen![]()
Oh en gefeliciteerd nog!
Over sporten: ik heb mezelf voorgenomen om nog vóór het eind van het jaar 15 kilo af te vallen. Combinatie van elk jaar ongemerkt een kilootje erbij en Kummerspeck. En dat moet er weer af, dus ik moet ook - met gezonde tegenzin - aan de bak.
Boks. Hier ook nog kilo's er af. 15dit jaar is voor mij niet realistisch. Maar 15 in totaal zou heel erg mooi zijn. Ergens in 2024 lukt dat.quote:Op dinsdag 5 september 2023 15:26 schreef Amsel het volgende:
[..]
Over sporten: ik heb mezelf voorgenomen om nog vóór het eind van het jaar 15 kilo af te vallen. Combinatie van elk jaar ongemerkt een kilootje erbij en Kummerspeck. En dat moet er weer af, dus ik moet ook - met gezonde tegenzin - aan de bak.
Ik weet dat het ambitieus is, maar ik ga m'n best doenquote:Op dinsdag 5 september 2023 16:11 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Boks. Hier ook nog kilo's er af. 15 is voor mij niet realistisch. Ik weet dat er mensen zijn die er niet van houden het te horen.. maar minder dan 16 weken tot 2024. Mijn schoonzus vroeg net al in de famiilie app wanneer we Sint doen dit jaar
16 weken?quote:Op dinsdag 5 september 2023 16:11 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Boks. Hier ook nog kilo's er af. 15 is voor mij niet realistisch. Maar 15 in totaal zou heel erg mooi zijn. Ergens in 2024 lukt dat.
Ik weet dat er mensen zijn die er niet van houden het te horen.. maar minder dan 16 weken tot 2024. Mijn schoonzus vroeg net al in de famiilie app wanneer we Sint doen dit jaar
Ik moet eerlijk zeggen dat ik al twee kadootjes heb gekocht. Kwam gewoon iets tegen. Maar verder ben ik er HELEMAAL nog niet aan toe. Ik ga nog even lekker naar het strand zoquote:Op dinsdag 5 september 2023 16:17 schreef exode het volgende:
[..]
Verloofde telt ook al af, letterlijk he. Die roept elke week hoeveel weken het nog is.
Ik heb net in mijn lunchpauze het eerste schoencadeau voor Juul gekocht.quote:Op dinsdag 5 september 2023 16:18 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik al twee kadootjes heb gekocht. Kwam gewoon iets tegen. Maar verder ben ik er HELEMAAL nog niet aan toe. Ik ga nog even lekker naar het strand zo
Ik heb na de zomervakantie wel altijd het gevoel dat we nu echt richting kerst gaan, maar weten dat het maar 16 weken is tot kerst gaat me net iets te verquote:
Ik zeg: voeten omhoog en totaal niks doenquote:Op dinsdag 5 september 2023 16:21 schreef _Ingrid_ het volgende:
Moet eigenlijk naar de winkel, maar heb er geen zin in. Er is eten en drinken voor vandaag, ontbijt en lunch voor morgen. Komt morgen wel. Veel te warm en mijn voeten zijn mega opgezwollen. Kinderen zijn bij oma.
Mijn vriend is gisteren net terug gekomen uit Canada, was op familiebezoek met zijn broer.
Afgelopen tijd zo druk met mijn vader geweest. Die nu eindelijk uit het ziekenhuis is en in het het revalidatiecentrum.
In Assen gelukkig. Ging het ineens weer slecht, at en dronk zo goed als niks meer. Katheter heeft hij nog steeds. Urine was donkerbruin , te zwak voor revalidatie. Heel warrig. Ineens weer in isolatie vanwege de mrsa, terwijl we eerder alleen handen hoefden te ontsmetten en verder niks. Toen volledige isolatie en nu ineens weer alleen handen ontsmetten. Nu mag hij wel van de afdeling af en naar buiten.
Hij drinkt nu gelukkig wel meer, eten ietsjes meer. Hopelijk gaat het snel beter en gaat hij ook weer eten, kan hij aansterken en kan het revalideren beginnen.
Tyler gaat nu eindelijk met school beginnen en Kim gaat 4 dagen stage lopen en 1 dag naar school.
Jouw verloofde wil een upgrade naar wifey.quote:Op dinsdag 5 september 2023 16:21 schreef exode het volgende:
[..]
Ik heb net in mijn lunchpauze het eerste schoencadeau voor Juul gekocht.
En we roepen al weken tegen B 'vraag maar aan Sinterklaas!'
Voor verloofde heb ik wel ideetjes voor onder de Kerstboom. Maar moet even gaan zoeken.
Wel een goed idee. Ik ging gisteren in de schuur al door mijn enkel, al kun je die niet eens meer zien.quote:Op dinsdag 5 september 2023 16:25 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik zeg: voeten omhoog en totaal niks doen![]()
Klinkt als zwaar met je vader. Hopelijk gaat hij nu wel wat meer opknappen. Op een bepaalde leeftijd herstellen ze ook zo slecht en kunnen er allemaal ziekteverschijnselen bijkomen.
Zeker. Hij heeft het ook telkens over dementie.quote:
Het aanzoek was op Kerstavond....quote:Op dinsdag 5 september 2023 16:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
Jouw verloofde wil een upgrade naar wifey.
Ik zeg DOEN!quote:Op dinsdag 5 september 2023 16:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
Fantastisch. Plan een onverwachte bruiloft op kerstavond.
Ftfy.quote:Op dinsdag 5 september 2023 17:19 schreef amaranta het volgende:
En niet komen janken over familie dit familie dat.
Gewoon de kindjes, 2-4 getuigen en het feest met de rest van de fam doe je in de zomer in de tuin brandgang.
Einde discussie
quote:Op dinsdag 5 september 2023 17:49 schreef amaranta het volgende:
Stop met poep praten jij. Want dan moet Exode dingen gaan typen zoals “mijn Keltische handfaseringspartner” en nee. Dat gaat em niet worden
Sterkte Ingrid. Ik hoop dat je ook weer wat tijd voor jezelf kunt vinden.quote:Op dinsdag 5 september 2023 16:33 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Wel een goed idee. Ik ging gisteren in de schuur al door mijn enkel, al kun je die niet eens meer zien.![]()
Misschien toch maar eens met de huisarts praten, nog steeds combi van bijwerking medicatie en de hitte. Dat mijn voeten en enkels ontploffen. Zelfs mijn birkenstocks passen amper nog.
Er moet nog gekookt worden eigenlijk. Maar misschien maar gewoon een bak nasi/bami bestellen voor een keertje. Ben zo moe ook telkens.
Maar mag dat welquote:Op dinsdag 5 september 2023 18:56 schreef exode het volgende:
Ik vind het een briljant idee, onze brandgang is iets van 20 meter lang en 1,5 meter breed. Kan je best een leuk feestje in geven.
Ja, daar zeg je wat. Op zich kunnen we haar uitnodigen, ze hebben altijd genoeg bier en jointjes in huis dus dan kan het feest echt beginnen.quote:Op dinsdag 5 september 2023 23:03 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Maar mag dat wel![]()
Hoe moet de buurvrouw dan een stukkie gaan fietsen??
Crowdsurfen met de fietsquote:Op dinsdag 5 september 2023 23:03 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Maar mag dat wel![]()
Hoe moet de buurvrouw dan een stukkie gaan fietsen??
Heftig welquote:Op woensdag 6 september 2023 12:57 schreef exode het volgende:
Jeetje, net mail van school van B. Zijn juf is nu een weekje ziek, nu wordt gecommuniceerd dat ze een herseninfarct heeft gehad. Pfoeh.
B zijn klas wordt de komende maanden opgesplist omdat ze geen structurele vervanging kunnen regelen. Hij gaat bij groep 5 zitten (hij zit in groep 6). Hij zal boos zijn, want zijn maatjes gaan allemaal naar de andere kant in de opsplitsing. (de andere groep 6)
Is ook zo, hoor. Maar de manier van reageren verbaasde mequote:Op woensdag 6 september 2023 19:34 schreef Kyara het volgende:
Maar Hupje, zo gek is het toch niet als anderen het liever anders doen? Je hebt het voorgesteld en dat is afgewezen. Prima toch?
Ik vind het wel een goed idee... en je zal maar over 6 dagen jarig zijn ofzoquote:Op woensdag 6 september 2023 19:25 schreef Hupje het volgende:
Sommige collega's![]()
Ik ben bijna jarig (op die mooie dag waarop er hier meer jarig zijn) en die dag hebben we studiedag en zijn dus alle collega's op school. Op mijn vorige werk regelden we vaak met alle jarigen van die maand een traktatie voor het hele team. Ik dacht, gooi die optie er hier ook eens in. Krijg ik reacties dat x pas 10 dagen later jarig is en het dan wel erg vroeg vindt om te trakteren en y doet het liever zelf. Echt...
Ook goed, het was maar een ideetje...
Paar doosjes bonbons, doe ik ook altijd op 12 septemberquote:Op woensdag 6 september 2023 20:47 schreef Hupje het volgende:
[..]
Is ook zo, hoor. Maar de manier van reageren verbaasde me
Nu dus nog iets leuks doch betaalbaars bedenken voor 60 man.
Ach jeequote:Op woensdag 6 september 2023 22:41 schreef FlyingFish het volgende:
@:hupje wij hadden hier vanavond dikke tranen. Em heeft haar bord kapot laten vallen die ze ooit van secret Santa heeft gekregen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En aan de superpositieve kant....jaja, B heeft 1 van zijn lievelingsjuffen nu. Een topjuf is het, zo 1 van niet zeuren maar doen en af en toe een grapje. B knuffelde haar net helemaal plat. Hij heeft haar in groep 2 een half jaar gehad omdat zijn juf toen ook uitviel met een herseninfarct. Zoals ik het in kan schatten de ideale juf om het allemaal in goede banen te leiden.
Voor nu, is het even afgesloten, B gaat er vast snel aan wennen en hij heeft alle komende maandagen al met zijn beste vriend afgesproken, tot in de eeuwigheid zoals hij zei dus dat komt ook goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 september 2023 20:22 schreef Kyara het volgende:
Ik ben tijdje geleden ook een gestopt om een meisje van de straat te plukken die (net) aangereden was door de auto voor me. Toen ging ineens een andere "getuige" tegen mij tekeer dat ik dat kind had aangereden
Damnquote:Op vrijdag 8 september 2023 20:22 schreef Kyara het volgende:
Ik ben tijdje geleden ook een gestopt om een meisje van de straat te plukken die (net) aangereden was door de auto voor me. Toen ging ineens een andere "getuige" tegen mij tekeer dat ik dat kind had aangereden
Ja, ik kan ook nooit zoveel. Vaak zijn er dan ook mensen die wel medisch onderlegd zijn. Ik hen wel eens wat foto's gemaakt van de situatie ter plekke, van schade etc. Dingen die achteraf voor de verzekering handig kunnen zijn. Ik ben ook meer van dat soort praktische ondersteuning.quote:Op vrijdag 8 september 2023 21:14 schreef LeSage het volgende:
Ik vind eerste hulp bieden een beetje eng, dus ik probeer altijd degene te zijn die 112 belt![]()
Uiteraard help ik en als iemand pech heeft of de weg zoekt of zoiets dan ook.
Op het werk hebben we een aantal keer mensen gehad die onwel werden, dan ren ik zo gauw mogelijk naar de telefoon. Wel helpen, maar niet de eerste hulp hoeven verlenen.
Daar heb ik mijn gezin heel goed op afgericht.quote:Op zaterdag 9 september 2023 08:11 schreef Morgane89 het volgende:
Ja ik zie er erg tegenop dat m'n peuter af en toe zal gaan kotsentot nu toe alleen een beetje melk als baby gelukkig.
Wel slim van de organisatie om de 80s/90s avond eerst te houden, dan hebben ze op de zaterdag tenminste een jong publiekquote:Op zaterdag 9 september 2023 08:57 schreef Vicky het volgende:
Ik kan kotsen op commando als het moet. Erg fijn als het eten niet lekker gevallen is en ik kan niet slapen van de misselijkheid.
Pff ik ben gisteravond weer eens ouderwets gaan dansen. Wij hebben in Rijswijk jaarlijks het Strandwalfestival. Gisteravond wad 80s/90s party. 2 Brothers on the 4th Floor kwam optreden en er was een ABBA tribute duo. Was echt super gezellig maar damn, vandaag voel ik me oud. Vanavond komen Sharon Doorson en Emma Heesters. Weet nog niet of ik vanavond ga.
Zo eerst boodschappen doen en klussen in T haar kamer.
Wat eten jullie met die warmte? Ben inspiratieloos. Vanavond wordt het pastasalade. Morgen, nog geen flauw idee.
Er was onwijs veel jong publiek. Het is een gratis festival.quote:Op zaterdag 9 september 2023 09:19 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wel slim van de organisatie om de 80s/90s avond eerst te houden, dan hebben ze op de zaterdag tenminste een jong publiek![]()
.
Het is hier al flink warm aan het worden. Volgens de thermometer in de tuin is het 31 gradenquote:Op zaterdag 9 september 2023 09:19 schreef Burdie het volgende:
Ik ben overigens nog niet overtuigd van een warme dag, sta al anderhalf uur tegen mist aan te kijken langs het hockeyveld.
Wij eten vanavond gebakken aardappeltjes met salade en kipschnitzel.quote:Op zaterdag 9 september 2023 08:57 schreef Vicky het volgende:
Ik kan kotsen op commando als het moet. Erg fijn als het eten niet lekker gevallen is en ik kan niet slapen van de misselijkheid.
Pff ik ben gisteravond weer eens ouderwets gaan dansen. Wij hebben in Rijswijk jaarlijks het Strandwalfestival. Gisteravond wad 80s/90s party. 2 Brothers on the 4th Floor kwam optreden en er was een ABBA tribute duo. Was echt super gezellig maar damn, vandaag voel ik me oud. Vanavond komen Sharon Doorson en Emma Heesters. Weet nog niet of ik vanavond ga.
Zo eerst boodschappen doen en klussen in T haar kamer.
Wat eten jullie met die warmte? Ben inspiratieloos. Vanavond wordt het pastasalade. Morgen, nog geen flauw idee.
Ik reed net langs allemaal aanwijsborden richting total loss.quote:Op zaterdag 9 september 2023 12:41 schreef mousemicky het volgende:
Ik heb geen idee wat ik eet vanavond, ik ga zo naar Total Loss festival, dus gezond zal t vast niet worden...
Vriend plus J en F gaat BBQen bij een vriend van ons die ook alleen thuis is met de kinderen. Ik achter de kans op de aanwezigheid van salades klein...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |