Ik heb na de zomervakantie wel altijd het gevoel dat we nu echt richting kerst gaan, maar weten dat het maar 16 weken is tot kerst gaat me net iets te verquote:
Ik zeg: voeten omhoog en totaal niks doenquote:Op dinsdag 5 september 2023 16:21 schreef _Ingrid_ het volgende:
Moet eigenlijk naar de winkel, maar heb er geen zin in. Er is eten en drinken voor vandaag, ontbijt en lunch voor morgen. Komt morgen wel. Veel te warm en mijn voeten zijn mega opgezwollen. Kinderen zijn bij oma.
Mijn vriend is gisteren net terug gekomen uit Canada, was op familiebezoek met zijn broer.
Afgelopen tijd zo druk met mijn vader geweest. Die nu eindelijk uit het ziekenhuis is en in het het revalidatiecentrum.
In Assen gelukkig. Ging het ineens weer slecht, at en dronk zo goed als niks meer. Katheter heeft hij nog steeds. Urine was donkerbruin , te zwak voor revalidatie. Heel warrig. Ineens weer in isolatie vanwege de mrsa, terwijl we eerder alleen handen hoefden te ontsmetten en verder niks. Toen volledige isolatie en nu ineens weer alleen handen ontsmetten. Nu mag hij wel van de afdeling af en naar buiten.
Hij drinkt nu gelukkig wel meer, eten ietsjes meer. Hopelijk gaat het snel beter en gaat hij ook weer eten, kan hij aansterken en kan het revalideren beginnen.
Tyler gaat nu eindelijk met school beginnen en Kim gaat 4 dagen stage lopen en 1 dag naar school.
Jouw verloofde wil een upgrade naar wifey.quote:Op dinsdag 5 september 2023 16:21 schreef exode het volgende:
[..]
Ik heb net in mijn lunchpauze het eerste schoencadeau voor Juul gekocht.
En we roepen al weken tegen B 'vraag maar aan Sinterklaas!'
Voor verloofde heb ik wel ideetjes voor onder de Kerstboom. Maar moet even gaan zoeken.
Wel een goed idee. Ik ging gisteren in de schuur al door mijn enkel, al kun je die niet eens meer zien.quote:Op dinsdag 5 september 2023 16:25 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik zeg: voeten omhoog en totaal niks doen![]()
Klinkt als zwaar met je vader. Hopelijk gaat hij nu wel wat meer opknappen. Op een bepaalde leeftijd herstellen ze ook zo slecht en kunnen er allemaal ziekteverschijnselen bijkomen.
Zeker. Hij heeft het ook telkens over dementie.quote:
Het aanzoek was op Kerstavond....quote:Op dinsdag 5 september 2023 16:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
Jouw verloofde wil een upgrade naar wifey.
Ik zeg DOEN!quote:Op dinsdag 5 september 2023 16:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
Fantastisch. Plan een onverwachte bruiloft op kerstavond.
Ftfy.quote:Op dinsdag 5 september 2023 17:19 schreef amaranta het volgende:
En niet komen janken over familie dit familie dat.
Gewoon de kindjes, 2-4 getuigen en het feest met de rest van de fam doe je in de zomer in de tuin brandgang.
Einde discussie
quote:Op dinsdag 5 september 2023 17:49 schreef amaranta het volgende:
Stop met poep praten jij. Want dan moet Exode dingen gaan typen zoals “mijn Keltische handfaseringspartner” en nee. Dat gaat em niet worden
Sterkte Ingrid. Ik hoop dat je ook weer wat tijd voor jezelf kunt vinden.quote:Op dinsdag 5 september 2023 16:33 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Wel een goed idee. Ik ging gisteren in de schuur al door mijn enkel, al kun je die niet eens meer zien.![]()
Misschien toch maar eens met de huisarts praten, nog steeds combi van bijwerking medicatie en de hitte. Dat mijn voeten en enkels ontploffen. Zelfs mijn birkenstocks passen amper nog.
Er moet nog gekookt worden eigenlijk. Maar misschien maar gewoon een bak nasi/bami bestellen voor een keertje. Ben zo moe ook telkens.
Maar mag dat welquote:Op dinsdag 5 september 2023 18:56 schreef exode het volgende:
Ik vind het een briljant idee, onze brandgang is iets van 20 meter lang en 1,5 meter breed. Kan je best een leuk feestje in geven.
Ja, daar zeg je wat. Op zich kunnen we haar uitnodigen, ze hebben altijd genoeg bier en jointjes in huis dus dan kan het feest echt beginnen.quote:Op dinsdag 5 september 2023 23:03 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Maar mag dat wel![]()
Hoe moet de buurvrouw dan een stukkie gaan fietsen??
Crowdsurfen met de fietsquote:Op dinsdag 5 september 2023 23:03 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Maar mag dat wel![]()
Hoe moet de buurvrouw dan een stukkie gaan fietsen??
Heftig welquote:Op woensdag 6 september 2023 12:57 schreef exode het volgende:
Jeetje, net mail van school van B. Zijn juf is nu een weekje ziek, nu wordt gecommuniceerd dat ze een herseninfarct heeft gehad. Pfoeh.
B zijn klas wordt de komende maanden opgesplist omdat ze geen structurele vervanging kunnen regelen. Hij gaat bij groep 5 zitten (hij zit in groep 6). Hij zal boos zijn, want zijn maatjes gaan allemaal naar de andere kant in de opsplitsing. (de andere groep 6)
Is ook zo, hoor. Maar de manier van reageren verbaasde mequote:Op woensdag 6 september 2023 19:34 schreef Kyara het volgende:
Maar Hupje, zo gek is het toch niet als anderen het liever anders doen? Je hebt het voorgesteld en dat is afgewezen. Prima toch?
Ik vind het wel een goed idee... en je zal maar over 6 dagen jarig zijn ofzoquote:Op woensdag 6 september 2023 19:25 schreef Hupje het volgende:
Sommige collega's![]()
Ik ben bijna jarig (op die mooie dag waarop er hier meer jarig zijn) en die dag hebben we studiedag en zijn dus alle collega's op school. Op mijn vorige werk regelden we vaak met alle jarigen van die maand een traktatie voor het hele team. Ik dacht, gooi die optie er hier ook eens in. Krijg ik reacties dat x pas 10 dagen later jarig is en het dan wel erg vroeg vindt om te trakteren en y doet het liever zelf. Echt...
Ook goed, het was maar een ideetje...
Paar doosjes bonbons, doe ik ook altijd op 12 septemberquote:Op woensdag 6 september 2023 20:47 schreef Hupje het volgende:
[..]
Is ook zo, hoor. Maar de manier van reageren verbaasde me
Nu dus nog iets leuks doch betaalbaars bedenken voor 60 man.
Ach jeequote:Op woensdag 6 september 2023 22:41 schreef FlyingFish het volgende:
@:hupje wij hadden hier vanavond dikke tranen. Em heeft haar bord kapot laten vallen die ze ooit van secret Santa heeft gekregen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En aan de superpositieve kant....jaja, B heeft 1 van zijn lievelingsjuffen nu. Een topjuf is het, zo 1 van niet zeuren maar doen en af en toe een grapje. B knuffelde haar net helemaal plat. Hij heeft haar in groep 2 een half jaar gehad omdat zijn juf toen ook uitviel met een herseninfarct. Zoals ik het in kan schatten de ideale juf om het allemaal in goede banen te leiden.
Voor nu, is het even afgesloten, B gaat er vast snel aan wennen en hij heeft alle komende maandagen al met zijn beste vriend afgesproken, tot in de eeuwigheid zoals hij zei dus dat komt ook goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |