abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210540554
Moet eigenlijk naar de winkel, maar heb er geen zin in. Er is eten en drinken voor vandaag, ontbijt en lunch voor morgen. Komt morgen wel. Veel te warm en mijn voeten zijn mega opgezwollen. Kinderen zijn bij oma.
Mijn vriend is gisteren net terug gekomen uit Canada, was op familiebezoek met zijn broer.

Afgelopen tijd zo druk met mijn vader geweest. Die nu eindelijk uit het ziekenhuis is en in het het revalidatiecentrum.
In Assen gelukkig. Ging het ineens weer slecht, at en dronk zo goed als niks meer. Katheter heeft hij nog steeds. Urine was donkerbruin , te zwak voor revalidatie. Heel warrig. Ineens weer in isolatie vanwege de mrsa, terwijl we eerder alleen handen hoefden te ontsmetten en verder niks. Toen volledige isolatie en nu ineens weer alleen handen ontsmetten. Nu mag hij wel van de afdeling af en naar buiten.
Hij drinkt nu gelukkig wel meer, eten ietsjes meer. Hopelijk gaat het snel beter en gaat hij ook weer eten, kan hij aansterken en kan het revalideren beginnen.

Tyler gaat nu eindelijk met school beginnen en Kim gaat 4 dagen stage lopen en 1 dag naar school.
  Moderator dinsdag 5 september 2023 @ 16:22:08 #202
5428 crew  miss_sly
pi_210540560
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 16:16 schreef Cathmar het volgende:
16 weken tot kerst
Ik heb na de zomervakantie wel altijd het gevoel dat we nu echt richting kerst gaan, maar weten dat het maar 16 weken is tot kerst gaat me net iets te ver :') Dat klinkt veel korter dan ruim 3 maanden :P
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 5 september 2023 @ 16:25:04 #203
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_210540600
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 16:21 schreef _Ingrid_ het volgende:
Moet eigenlijk naar de winkel, maar heb er geen zin in. Er is eten en drinken voor vandaag, ontbijt en lunch voor morgen. Komt morgen wel. Veel te warm en mijn voeten zijn mega opgezwollen. Kinderen zijn bij oma.
Mijn vriend is gisteren net terug gekomen uit Canada, was op familiebezoek met zijn broer.

Afgelopen tijd zo druk met mijn vader geweest. Die nu eindelijk uit het ziekenhuis is en in het het revalidatiecentrum.
In Assen gelukkig. Ging het ineens weer slecht, at en dronk zo goed als niks meer. Katheter heeft hij nog steeds. Urine was donkerbruin , te zwak voor revalidatie. Heel warrig. Ineens weer in isolatie vanwege de mrsa, terwijl we eerder alleen handen hoefden te ontsmetten en verder niks. Toen volledige isolatie en nu ineens weer alleen handen ontsmetten. Nu mag hij wel van de afdeling af en naar buiten.
Hij drinkt nu gelukkig wel meer, eten ietsjes meer. Hopelijk gaat het snel beter en gaat hij ook weer eten, kan hij aansterken en kan het revalideren beginnen.

Tyler gaat nu eindelijk met school beginnen en Kim gaat 4 dagen stage lopen en 1 dag naar school.
Ik zeg: voeten omhoog en totaal niks doen ^O^

Klinkt als zwaar met je vader. Hopelijk gaat hij nu wel wat meer opknappen. Op een bepaalde leeftijd herstellen ze ook zo slecht en kunnen er allemaal ziekteverschijnselen bijkomen.
  dinsdag 5 september 2023 @ 16:29:56 #204
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210540665
Pittig @_Ingrid_ voeten omhoog en even niks :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_210540668
Het was toch laatst nog kerst? :o Zo is mijn baby ook alweer bijna een half jaar :o dat kan helemaal niet want hij is er pas net!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  dinsdag 5 september 2023 @ 16:31:26 #206
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_210540687
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 16:21 schreef exode het volgende:

[..]
Ik heb net in mijn lunchpauze het eerste schoencadeau voor Juul gekocht.
En we roepen al weken tegen B 'vraag maar aan Sinterklaas!'
Voor verloofde heb ik wel ideetjes voor onder de Kerstboom. Maar moet even gaan zoeken.
Jouw verloofde wil een upgrade naar wifey.
  dinsdag 5 september 2023 @ 16:31:50 #207
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_210540692
Heftig Ingrid. Ook voor je vader.
pi_210540708
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 16:25 schreef Quoi het volgende:

[..]
Ik zeg: voeten omhoog en totaal niks doen ^O^

Klinkt als zwaar met je vader. Hopelijk gaat hij nu wel wat meer opknappen. Op een bepaalde leeftijd herstellen ze ook zo slecht en kunnen er allemaal ziekteverschijnselen bijkomen.
Wel een goed idee. Ik ging gisteren in de schuur al door mijn enkel, al kun je die niet eens meer zien. :')
Misschien toch maar eens met de huisarts praten, nog steeds combi van bijwerking medicatie en de hitte. Dat mijn voeten en enkels ontploffen. Zelfs mijn birkenstocks passen amper nog.
Er moet nog gekookt worden eigenlijk. Maar misschien maar gewoon een bak nasi/bami bestellen voor een keertje. Ben zo moe ook telkens.
pi_210540785
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2023 16:31 schreef amaranta het volgende:
Heftig Ingrid. Ook voor je vader.
Zeker. Hij heeft het ook telkens over dementie.
De verpleging zei al door alle medicatie kan hij verward raken. Zo sneu om hem zo te zien.
We mogen nu ook zelf eten mee nemen, kijken of dat helpt. In het ziekenhuis hielp ik hem al vaak met eten.
Waren ook maar een paar hapjes, alles was maar gore troep volgens hem. Hij is nu ook een tijdje aan de nutridrank om aan te sterken. Zat al een smoothies te denken. Slikken gaat soms ook lastig. Hij had voordat hij zijn ruggenwervels brak een aangezichtsverlamming gehad en daar heeft hij nog restverschijnselen van.
pi_210540831
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2023 16:31 schreef amaranta het volgende:

[..]
Jouw verloofde wil een upgrade naar wifey.
Het aanzoek was op Kerstavond....
  dinsdag 5 september 2023 @ 16:41:49 #211
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_210540833
Wat een ellende allemaal Ingrid. Heel veel sterkte
  dinsdag 5 september 2023 @ 16:43:03 #212
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_210540844
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 16:41 schreef exode het volgende:

[..]
Fantastisch. Plan een onverwachte bruiloft op kerstavond.
pi_210540939
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2023 16:43 schreef amaranta het volgende:

[..]
Fantastisch. Plan een onverwachte bruiloft op kerstavond.
Ik zeg DOEN!
Met een meidenkwartet
  dinsdag 5 september 2023 @ 16:53:52 #214
35189 Troel
scherp en bot
pi_210540980
ja leuk!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 5 september 2023 @ 17:19:34 #215
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_210541304
En niet komen janken over familie dit familie dat.
Gewoon de kindjes, 2-4 getuigen en het feest met de rest van de fam doe je in de zomer in de tuin.

Einde discussie
pi_210541413
Of een Keltische handfasting bij de boom met de kindjes erbij :)

@_Ingrid_ Wat een toestanden. Hopelijk dat je vader gauw weer wat beterder wordt :*
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  dinsdag 5 september 2023 @ 17:49:56 #217
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_210541702
Stop met poep praten jij. Want dan moet Exode dingen gaan typen zoals “mijn Keltische handfaseringspartner” en nee. Dat gaat em niet worden
pi_210542053
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2023 17:19 schreef amaranta het volgende:
En niet komen janken over familie dit familie dat.
Gewoon de kindjes, 2-4 getuigen en het feest met de rest van de fam doe je in de zomer in de tuin brandgang.

Einde discussie
Ftfy.
  dinsdag 5 september 2023 @ 18:33:37 #219
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_210542114
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 18:28 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ftfy.
Episch.
pi_210542312
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2023 17:49 schreef amaranta het volgende:
Stop met poep praten jij. Want dan moet Exode dingen gaan typen zoals “mijn Keltische handfaseringspartner” en nee. Dat gaat em niet worden
_O-
Leuk galgje woord wel :P
If they say
pi_210542392
Ik vind het een briljant idee, onze brandgang is iets van 20 meter lang en 1,5 meter breed. Kan je best een leuk feestje in geven. :7
  dinsdag 5 september 2023 @ 21:20:19 #222
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_210544095
Dan heb je de primeur met de eerste brandgangbruiloft ooit :Y
pi_210544766
Keltische handfastingbrandgangbruiloft met een kerstboom dan he *O*
If they say
  dinsdag 5 september 2023 @ 22:48:27 #224
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_210545000
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 16:41 schreef exode het volgende:

[..]
Van welk jaar?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 5 september 2023 @ 22:50:59 #225
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_210545023
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 16:33 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]
Wel een goed idee. Ik ging gisteren in de schuur al door mijn enkel, al kun je die niet eens meer zien. :')
Misschien toch maar eens met de huisarts praten, nog steeds combi van bijwerking medicatie en de hitte. Dat mijn voeten en enkels ontploffen. Zelfs mijn birkenstocks passen amper nog.
Er moet nog gekookt worden eigenlijk. Maar misschien maar gewoon een bak nasi/bami bestellen voor een keertje. Ben zo moe ook telkens.
Sterkte Ingrid. Ik hoop dat je ook weer wat tijd voor jezelf kunt vinden.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_210545133
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 18:56 schreef exode het volgende:
Ik vind het een briljant idee, onze brandgang is iets van 20 meter lang en 1,5 meter breed. Kan je best een leuk feestje in geven. :7
Maar mag dat wel :o
Hoe moet de buurvrouw dan een stukkie gaan fietsen?? :wtf:
pi_210546677
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2023 23:03 schreef Butterflower het volgende:

[..]
Ja, daar zeg je wat. Op zich kunnen we haar uitnodigen, ze hebben altijd genoeg bier en jointjes in huis dus dan kan het feest echt beginnen.
pi_210546730
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2023 23:03 schreef Butterflower het volgende:

[..]
Crowdsurfen met de fiets :Y

In het kader van de tt begon mijn vrouw vandaag later met werken en kon ik voor de hitte uit mijn hardlooprondje doen. Kan ik de rest van de dag lui hangen *O*
pi_210548814
Jeetje, net mail van school van B. Zijn juf is nu een weekje ziek, nu wordt gecommuniceerd dat ze een herseninfarct heeft gehad. Pfoeh.

B zijn klas wordt de komende maanden opgesplist omdat ze geen structurele vervanging kunnen regelen. Hij gaat bij groep 5 zitten (hij zit in groep 6). Hij zal boos zijn, want zijn maatjes gaan allemaal naar de andere kant in de opsplitsing. (de andere groep 6)
pi_210548888
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 12:57 schreef exode het volgende:
Jeetje, net mail van school van B. Zijn juf is nu een weekje ziek, nu wordt gecommuniceerd dat ze een herseninfarct heeft gehad. Pfoeh.

B zijn klas wordt de komende maanden opgesplist omdat ze geen structurele vervanging kunnen regelen. Hij gaat bij groep 5 zitten (hij zit in groep 6). Hij zal boos zijn, want zijn maatjes gaan allemaal naar de andere kant in de opsplitsing. (de andere groep 6)
Heftig wel
pi_210548910
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2023 13:05 schreef amaranta het volgende:

[..]
Heftig wel
Ja, hopelijk herstelt ze helemaal.
pi_210549631
:{ Ontroostbare B. We zouden gaan zwemmen maar zelfs daar heeft hij geen zin meer in.
Hij is nu op zijn bed aan het gamen, wilde alleen zijn :'(

Ik snap hem wel, hij heeft 6 vriendjes/vriendinnetjes en komt er bij 1 in de klas. Zijn beste vriend wordt de andere kant op gesplitst. Hij is vooral teleurgesteld, hij vertelde dat ze de opdeling zouden maken op basis van vriendjes etc. Dus deze curlingmoeder gaat wel even vragen hoe ze dit nou bepaald hebben. Als ik de namen zo zie, begrijp ik er vrij weinig van.

Het is ons ook niet duidelijk of dit nu DE oplossing is tot zijn juf hersteld is of dat ze wel op zoek gaan naar vervanging. Daar is niets over gecommuniceerd namelijk. Alleen 1 zin dat ze een herseninfarct heeft gehad en voorlopig niet terugkomt dat ze nu geen vervanger hebben en dus gaan opsplitsen.
pi_210549720
Heftig wel exode! Hopelijk komt ze er helemaal bovenop!

Jullie school is niet zo van het uitgebreid communiceren wel? Eerst al weinig info over de verdwenen directeur, nu hier ook maar 1 regeltje over en niks over een structurele oplossing (en communiceren dat daar nog over na gedacht wordt vind ik dan ook een optie).

Ik snap dat B ernstig teleurgesteld is. Wat jammer dat hij ook geen zin meer heeft in leuke plannen.
pi_210549743
Het is een interim directeur, die vrij onzichtbaar is. Dit is ook een no-reply mail.
Het was met de vorige (niet die verdwenen is) echt heel anders. Een kleine, overzichtelijke school met korte lijnen etc etc.
De leerkrachten zijn wel allemaal top.

Moeder van B zijn vriend belde net al, hij zit ook huilend thuis.

Gekke is dus dat de kinderen allemaal te horen hebben gekregen dat het voor 4 weken is. Maar ik denk dan alleen maar 'hebben ze over 4 weken vervanging dan?' Ik mag toch hopen dat ze de juf volledig laten herstellen.
pi_210549897
En het komt allemaal goed, daarvan ben ik overtuigd, maar het is nu even naar voor B. Lang niet zo naar als voor zijn juf, maar voor hem is nu alles even stom.
pi_210551207
Och wat zielig Exode. Voor kinderen zijn dat ook problemen die niet te overzien zijn ;(
Ik zou daar overigens ook voor naar school gaan hoor. En misschien hebben ze een zinnige uitleg, dan kun je dat ook met B. bespreken.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_210551877
Heftig @exode :o. Ik snap heel goed het verdriet van B, arme jongen…
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_210552108
Ach, wat sneu voor B @exode ;( kan je niet samen met moeder van vriendje naar school gaan, hun verdriet uitleggen en vragen of die twee dan toch bij elkaar in de klas kunnen?
En triest voor juf, uiteraard ;( Heel hard hopen dat ze zoveel mogelijk zal herstellen maar met zoiets weet je het maar nooit... :{
If they say
pi_210552252
Sommige collega's _O-
Ik ben bijna jarig (op die mooie dag waarop er hier meer jarig zijn *O* ) en die dag hebben we studiedag en zijn dus alle collega's op school. Op mijn vorige werk regelden we vaak met alle jarigen van die maand een traktatie voor het hele team. Ik dacht, gooi die optie er hier ook eens in. Krijg ik reacties dat x pas 10 dagen later jarig is en het dan wel erg vroeg vindt om te trakteren en y doet het liever zelf. Echt... :D Ook goed, het was maar een ideetje...
pi_210552260
Ach @exode wat een situatie
pi_210552326
Aah wat sneu Exode!

Maar Hupje, zo gek is het toch niet als anderen het liever anders doen? Je hebt het voorgesteld en dat is afgewezen. Prima toch?
pi_210552920
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2023 19:34 schreef Kyara het volgende:
Maar Hupje, zo gek is het toch niet als anderen het liever anders doen? Je hebt het voorgesteld en dat is afgewezen. Prima toch?
Is ook zo, hoor. Maar de manier van reageren verbaasde me :D
Nu dus nog iets leuks doch betaalbaars bedenken voor 60 man.
  woensdag 6 september 2023 @ 20:49:07 #243
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210552937
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 19:25 schreef Hupje het volgende:
Sommige collega's _O-
Ik ben bijna jarig (op die mooie dag waarop er hier meer jarig zijn *O* ) en die dag hebben we studiedag en zijn dus alle collega's op school. Op mijn vorige werk regelden we vaak met alle jarigen van die maand een traktatie voor het hele team. Ik dacht, gooi die optie er hier ook eens in. Krijg ik reacties dat x pas 10 dagen later jarig is en het dan wel erg vroeg vindt om te trakteren en y doet het liever zelf. Echt... :D Ook goed, het was maar een ideetje...
Ik vind het wel een goed idee... en je zal maar over 6 dagen jarig zijn ofzo :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_210553081
Verloofde kwam uiteraard met hele andere vragen dan mij thuis. De juf sprak ;)

We laten verdere vragen van onze kant even afhangen van het antwoord op de tijdsplanning. Tegen alle kinderen is gezegd dat het voor 4 weken is. Ik mag toch hopen dat dat een onderbouwde tijdsspanne is.
Dat is niet gebaseerd op de terugkomst van de juf. Ik ga er vanuit dat zij dit schooljaar niet meer voor de klas zal staan.
Wie weet kunnen ze over 4 weken gegarandeerd een juf of meester uit de hoge hoed toveren.

De grootste zorg van die vrouw waarmee ik in de brandgang ga trouwen zit in de groepsdynamiek en het verschil wat ontstaat tussen de 8 (waaronder B dus) en de andere 11 die bij de andere groep 6 worden geplaatst.
Het is nogal een verschil of je met zijn 8en los wordt gemaakt van de rest en bij groep 5 wordt geplaatst of dat je naar de andere groep 6 gaat.
Dus zij heeft een waslijst aan vragen die ze gaat stellen als die 4 weken dus helemaal niet zo zeker is, of als ze al weten dat het langer gaat duren.

B ging redelijk verdrietig slapen, hij vindt het ook spannend. Weet niet zo goed wat hij kan verwachten.

En hoe langer ik erover nadenk, hoe vreemder ik de mail vind. Het gaat namelijk morgen al in....dus ik ga morgen met B mee naar binnen, naar zijn nieuwe klas. Er staat verder geen enkele uitleg in, hoe, wat, waar, etc.

En nu, Netflix, ik moet Inventing Anna nog afkijken. :)
  woensdag 6 september 2023 @ 21:30:13 #245
149959 SQ
snelle trees
pi_210553405
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 20:47 schreef Hupje het volgende:

[..]
Is ook zo, hoor. Maar de manier van reageren verbaasde me :D
Nu dus nog iets leuks doch betaalbaars bedenken voor 60 man.
Paar doosjes bonbons, doe ik ook altijd op 12 september :7
disclaimer
pi_210554078
Ik doe nooit wat op 12 september… maar als iemand aanbied om wat te regelen voor mijn verjaardag zodat ik alleen maar hoef bij te dragen, prima!

@Hupje wij hadden hier vanavond dikke tranen. Em heeft haar bord kapot laten vallen die ze ooit van secret Santa heeft gekregen.
pi_210554429
Ik heb vandaag mijn verjaardag vrij gekregen omdat mijn collega al oppas had geregeld. Was een misverstand, maar nu ben ik lekker vrij op mijn verjaardag. Hoeven de jongens niet naar de BSO en kunnen we taart eten *O*
En ik kreeg door wisselende dagen ook al de verjaardag van Mijm vrij (2 dagen na mijn verjaardag).
Feestweek w/

Trakteren op het werk doen we niet aan. Beter ook van niet, want we eten nu al de hele dag :') ;(
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_210555156
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 22:41 schreef FlyingFish het volgende:
@:hupje wij hadden hier vanavond dikke tranen. Em heeft haar bord kapot laten vallen die ze ooit van secret Santa heeft gekregen.
Ach jee O+ Dat die het zo lang volgehouden hebben, joh! :D Maar daar heeft Em nu niks aan natuurlijk.
pi_210555473
@exode wat heftig. En dan B en zn vriendjes uit elkaar gehaald, hopelijk krijgt hij vandaag in elk geval meer duidelijkheid en ziet hij zijn vriendjes op het plein :*.
Fake it till you make it...
pi_210555768
Meerdere leerkrachten gesproken zojuist....nou.... (bewust in een spoiler omdat ik niet iedereen hiermee wil 'lastigvallen').
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En aan de superpositieve kant....jaja, B heeft 1 van zijn lievelingsjuffen nu. Een topjuf is het, zo 1 van niet zeuren maar doen en af en toe een grapje. B knuffelde haar net helemaal plat. Hij heeft haar in groep 2 een half jaar gehad omdat zijn juf toen ook uitviel met een herseninfarct. Zoals ik het in kan schatten de ideale juf om het allemaal in goede banen te leiden.

Voor nu, is het even afgesloten, B gaat er vast snel aan wennen en hij heeft alle komende maandagen al met zijn beste vriend afgesproken, tot in de eeuwigheid zoals hij zei dus dat komt ook goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')