abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210523161
Ow nasty.
Succes met alles
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zondag 3 september 2023 @ 17:55:51 #127
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_210523197
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2023 17:07 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik heb nog bami van gister. Haalde berkat én bami, bleek de berkat nog teveel voor 2 personen dus bleef de bami onaangeroerd. Zoon is naar de zaak en eet daar :s)

Moet nog wel dweilen en mn haar wassen. Beide geen zin in :')
Ik ben net klaar met dweilen *O* (alleen beneden weliswaar)
Nog even nazuigen en dan gaan koken. En dan na het eten misschien nog de bovenverdieping.

In het weekend schoonmaken is toch wel het grote nadeel van fulltime werken.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_210523357
2 muren staan in de verf. Die moeten alleen nog zeker 1 keer.

Heb net spareribs besteld 🤣
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_210523477
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 17:55 schreef livelink het volgende:

[..]
Ik ben net klaar met dweilen *O* (alleen beneden weliswaar)
Nog even nazuigen en dan gaan koken. En dan na het eten misschien nog de bovenverdieping.

In het weekend schoonmaken is toch wel het grote nadeel van fulltime werken.
Ik heb net de bovenverdiepingen gedaan en moet beneden nog :D

Nu haar wassen en dan eten.

Kip van de bami bewaar ik voor zoon want kip met bot :r (alles met bot :r ) Eet eigenlijk alleen nog gehakt en kipfilet :') Oh, en biefstuk :9

Beterschap Kyara :*
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_210523493
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2023 18:09 schreef Vicky het volgende:
2 muren staan in de verf. Die moeten alleen nog zeker 1 keer.

Heb net spareribs besteld 🤣
Deze had ik gemist _O-
Maar ook spareribs blief ik dus niet :+

Maar, eet smakelijk!
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  zondag 3 september 2023 @ 18:41:39 #131
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_210523606
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 17:42 schreef livelink het volgende:

[..]
-O-
Sterkte daarmee. Slaat de antibiotica al een beetje aan?
De eerste kuur niet, de tweede wel alleen de kuur is klaar maar het is nog niet over dus morgen weer even naar de huisarts.
  zondag 3 september 2023 @ 18:57:53 #132
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_210523769
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 18:41 schreef Kyara het volgende:

[..]
De eerste kuur niet, de tweede wel alleen de kuur is klaar maar het is nog niet over dus morgen weer even naar de huisarts.
Heftig hoor. Het is ook altijd wel eng, vind ik.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_210523985
Hardgelopen! Met de nieuwe schoenen. Hoera voor tijdelijke motivatie.
*O*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_210524587
Beterschap Kyara, klinkt naar.

Goed bezig Nanuke! *O*

Wij hadden een golfclinic voor de kinderen (om 10 uur 's ochtends :') ) , bezoekje aan oma en daarna pokemon snap spelen op de Switch.
pi_210524913
Nou, ik heb niks gedaan behalve een geocache wandeling, F1 kijken en genieten van de zon. Komende week is mijn eerste echte werkweek na de vakantie (met andere werkdagen), dus ik moet mijn nieuwe huishoud routine (was, boodschappen, poetsen, mealpreppen) weer even uitzoeken. Het idee is nu dat ik morgenochtend begin met 1,5u opruimen en poetsen voor ik ga werken. Hmz :')
pi_210525236
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 20:20 schreef FlyingFish het volgende:
Beterschap Kyara, klinkt naar.

Goed bezig Nanuke! *O*

Wij hadden een golfclinic voor de kinderen (om 10 uur 's ochtends :') ) , bezoekje aan oma en daarna pokemon snap spelen op de Switch.
Zo vroeg is 10 uur toch niet? Hoe vonden ze het?

Ik heb het hele weekend op de golfbaan gestaan. Niet eens in de buurt van de prijzen gekomen, maar wel een gezellig weekend gehad :s) en een stuk beter gespeeld dan vorig jaar op hetzelfde toernooi *O* op naar volgend jaar weer een beetje beter.
Fake it till you make it...
  zondag 3 september 2023 @ 21:52:51 #137
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_210525761
Beterschap, Kyara, lijkt me erg akelig. :*

Vicky, ben je nu al aan een andere kleur op de muren toe? Heb 't idee dat jullie er nog maar net wonen! :o

Wij hadden neefje van 4 te logeren, was een tamelijke uitputtingsslag, maar toch al met al heel gezellig. Man ziek, ik ook wat aan 't kwakkelen, oudste in 't buitenland, en jongste vindt 't maar lastig zo'n klein kind om zich heen. Dus ik stond er grotendeels alleen voor. Nu eigenlijk aan weekend toe. ;)
in de haak.
pi_210525919
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 21:52 schreef trui het volgende:
Beterschap, Kyara, lijkt me erg akelig. :*

Vicky, ben je nu al aan een andere kleur op de muren toe? Heb 't idee dat jullie er nog maar net wonen! :o

Wij hadden neefje van 4 te logeren, was een tamelijke uitputtingsslag, maar toch al met al heel gezellig. Man ziek, ik ook wat aan 't kwakkelen, oudste in 't buitenland, en jongste vindt 't maar lastig zo'n klein kind om zich heen. Dus ik stond er grotendeels alleen voor. Nu eigenlijk aan weekend toe. ;)
3 jaar al weer..

We zijn T haar kamer aan het doen.
De ene muur gaat van lichtroze naar donkerblauw
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De andere van donkerroze naar lichtblauw hoop ik.
Kamer wordt anders ingedeeld en T krijgt een ander bed.

Oei das een pittig weekend. Moet je morgen weer werken?

A gaat morgen weer naar school. Die was 2 maanden vrij.. Ben blij dat iedereen weer in de regelmaat zit..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 3 september 2023 @ 22:14:38 #139
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_210525993
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2023 22:10 schreef Vicky het volgende:

[..]
3 jaar al weer..

We zijn T haar kamer aan het doen.
De ene muur gaat van lichtroze naar donkerblauw
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De andere van donkerroze naar lichtblauw hoop ik.
Kamer wordt anders ingedeeld en T krijgt een ander bed.

Oei das een pittig weekend. Moet je morgen weer werken?

A gaat morgen weer naar school. Die was 2 maanden vrij.. Ben blij dat iedereen weer in de regelmaat zit..
drie jaar alweer! ik dacht even dat je met je beschrijving bedoelde dat je de muren ging verven in een soort van verlopende kleuren (van roze links onder naar blauw rechtsboven bij wijze van spreken). Dat leek me heel ingewikkeld, maar ik snap nu dat het allemaal blauw gaat worden (als 't goed gaat). Succes! En ja, ik moet morgen werken.
in de haak.
pi_210526054
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 22:14 schreef trui het volgende:

[..]
drie jaar alweer! ik dacht even dat je met je beschrijving bedoelde dat je de muren ging verven in een soort van verlopende kleuren (van roze links onder naar blauw rechtsboven bij wijze van spreken). Dat leek me heel ingewikkeld, maar ik snap nu dat het allemaal blauw gaat worden (als 't goed gaat). Succes! En ja, ik moet morgen werken.
Hihi een hoor, het was roze, het wordt blauw. Met dan genoeg kleur 🤣🤣

Succes! Hopelijk niet te druk zodat je een beetje bij kan komen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_210526086
S stond vandaag voor het eerst dit seizoen weer op het ijs
Ik zat er naast en keek ernaar, was koud :')
pi_210526504
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 21:10 schreef Nijna het volgende:

[..]
Zo vroeg is 10 uur toch niet? Hoe vonden ze het?

Ik heb het hele weekend op de golfbaan gestaan. Niet eens in de buurt van de prijzen gekomen, maar wel een gezellig weekend gehad :s) en een stuk beter gespeeld dan vorig jaar op hetzelfde toernooi *O* op naar volgend jaar weer een beetje beter.
Voor op zondagochtend wel. Normaal mogen we een beetje uitslapen dan, maar als we om 9:25 het huis uit moeten, moet de wekker al als er nog een 8 op staat :(

Ze vonden het heel erg leuk! Ze zijn ook groot fan van minigolfen, dus dat verbaasde me niet :) Alleen bij het chippen waren ze een beetje teleurgesteld dat dit zonder chips was (en chippen an sich was ook nog teveel gevraagd van 6/7/8-jarigen voor de eerste keer).

Het was wel echt heerlijk golfweer vandaag! Goed moment voor een toernooi!
pi_210526545
quote:
17s.gif Op zondag 3 september 2023 14:45 schreef douche-eendje het volgende:

[..]
Zitten wij in hetzelfde dorp? :P
Voor iedereen die nu hoopte op een toevallige dorpsgenotenontdekking: er waren meerdere wieleromlopen vandaag :') -O-
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  zondag 3 september 2023 @ 23:42:15 #144
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_210526700
Ok,kinderfeestje met 11 kids overleefd, voetbalteam gecoacht, gezwommen, familieverjaardag gevierd en 32 'Articuno'-cupcakes staan nu klaar om te worden getracteerd. Mag ik aan het zuurstof? Ik had ook wat werkafspraken die erg positief uitpakten.

Allemaal spannend, maar het gaat allemaal goed gelukkig qua energielevel. Voel me eerlijk gezegd heel goed zelfs!

Morgen dan D-day. Ons kuikentje 7 jaar :o
pi_210526710
Klinkt als een pittig weekend Quoi! Fijn dat dat allemaal weer kan en je je zelfs daarna nog goed voelt! En alvast gefeliciteerd met M!
pi_210527404
Gefeliciteerd met je grote vent @Quoi!
  maandag 4 september 2023 @ 08:18:51 #147
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_210527505
Vandaag?
Hier installeren ze as we write een warmtepomp.
  maandag 4 september 2023 @ 08:19:12 #148
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_210527507
Gefeliciteerd Quoi met je kuiken.
pi_210527512
@trui, druk weekend met zo'n kleuter ;).

quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 23:09 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
Voor op zondagochtend wel. Normaal mogen we een beetje uitslapen dan, maar als we om 9:25 het huis uit moeten, moet de wekker al als er nog een 8 op staat :(

Ze vonden het heel erg leuk! Ze zijn ook groot fan van minigolfen, dus dat verbaasde me niet :) Alleen bij het chippen waren ze een beetje teleurgesteld dat dit zonder chips was (en chippen an sich was ook nog teveel gevraagd van 6/7/8-jarigen voor de eerste keer).

Het was wel echt heerlijk golfweer vandaag! Goed moment voor een toernooi!
Als je gewend bent om uit te slapen, dan is 8 uur wel op tijd ja ;).
Ach gossie, chippen heeft helaas voor hen niks met chips te maken ;), maar leuk dat ze het leuk vonden.

@Quoi, wat een weekend! Gefeliciteerd met de 7-jarige :)

Ik ga maar eens aan de poets vandaag en mn winterjas uitwassen, aangezien het warm wordt, dan droogt dat ding tenminste een beetje vlot ;).
Fake it till you make it...
  maandag 4 september 2023 @ 08:40:03 #150
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_210527669
Hier wordt overmorgen airconditioning geplaatst. :D Timing is everything! *) *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')