Zitten wij in hetzelfde dorp?quote:Op zondag 3 september 2023 14:36 schreef LeSage het volgende:
Er is een wielerronde in het dorp, dus ik was met Mijm bij de start gaan kijken.
Nu zit ik in het park en scheurt hij rondjes op zijn fiets, want hij is uiteraard nu ook wielrenner
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb mijn garderobe weer wat uitgebreid en de jongste ook.
quote:Op zondag 3 september 2023 16:08 schreef F_r het volgende:
Onze dag:Gek genoeg klinkt jouw laatste zinnetje ook heel hard en zonder empathie, want het komt op mij over dat je uitbreiding van je garderobe ook belangrijker was. Niet zo bedoeld, dat begrijp ik welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb mijn garderobe weer wat uitgebreid en de jongste ook.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ik ben vooral doorgelopen en ja dan kom je andere kant van het centrum andere winkels tegen. Beter dan blijven kijken naar iemands ellende.quote:Op zondag 3 september 2023 16:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Gek genoeg klinkt jouw laatste zinnetje ook heel hard en zonder empathie, want het komt op mij over dat je uitbreiding van je garderobe ook belangrijker was. Niet zo bedoeld, dat begrijp ik wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 september 2023 17:37 schreef Kyara het volgende:
Net zoals de afgelopen week met been omhoog zitten en zo weinig mogelijk doen. Bankhangen, slapen en tv kijken. Jeej.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sterkte daarmee. Slaat de antibiotica al een beetje aan?Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |