Dat gaat genieten worden de komende dagen!quote:Op maandag 4 september 2023 08:40 schreef BE het volgende:
Hier wordt overmorgen airconditioning geplaatst.Timing is everything!
![]()
Praktisch denken. Zo zijn wij leerkrachten 😇quote:Op maandag 4 september 2023 09:30 schreef exode het volgende:
Gefeliciteerd Quoi! 7 jaar![]()
Ik ga zo sporten maar heb nog spierpijn van vrijdag. Het hout wordt precies geleverd als we beide in de sportschool hangen. Dus verloofde heeft net heel mooi met stoepkrijt aangegegeven waar de pallet moet staan.
Dit klinkt echt zo goed! Ik kan dit echt niet zo goed en ga dan altijd iets doen. Misschien moet ik maar een hangmat en zwembad regelen (volgende zomer dan...). Geniet ervan!quote:Op maandag 4 september 2023 09:54 schreef hilliebillie het volgende:
Hier het weekend gewerkt en vandaag lekker vrij. Dus ik heb net in de minibieb hier tegenover een boek geruild, dus ga ik vandaag lekker lezen. Heb twee boeken meegenomen want ik kon niet kiezen (nog niet overigens)
En als het vanmiddag echt lekker warm is ga ik met m’n boek in m’n hangmatje in het zwembad liggen (tot de kinderen thuis zijn, want dan is het gedaan met de rust in het zwembad
Je helemaal vergeten te feliciteren met je jarigequote:Op maandag 4 september 2023 10:04 schreef Quoi het volgende:
Dankje voor de felicitaties
[..]
Dit klinkt echt zo goed! Ik kan dit echt niet zo goed en ga dan altijd iets doen. Misschien moet ik maar een hangmat en zwembad regelen (volgende zomer dan...). Geniet ervan!
Hangmat, zwembad? In welk tropisch oord woon jij? Zo warm wordt het toch niet? Of heb ik wat gemist?quote:Op maandag 4 september 2023 09:54 schreef hilliebillie het volgende:
Hier het weekend gewerkt en vandaag lekker vrij. Dus ik heb net in de minibieb hier tegenover een boek geruild, dus ga ik vandaag lekker lezen. Heb twee boeken meegenomen want ik kon niet kiezen (nog niet overigens)
En als het vanmiddag echt lekker warm is ga ik met m’n boek in m’n hangmatje in het zwembad liggen (tot de kinderen thuis zijn, want dan is het gedaan met de rust in het zwembad
Hier in Brabant staat vandaag 27 graden op de planning, en mijn zwembad is ook verwarmd dus ik vind dat zeker wel een temperatuur om er lekker in te gaanquote:Op maandag 4 september 2023 12:00 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hangmat, zwembad? In welk tropisch oord woon jij? Zo warm wordt het toch niet? Of heb ik wat gemist?
Hier ook Brabantquote:Op maandag 4 september 2023 12:07 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Hier in Brabant staat vandaag 27 graden op de planning, en mijn zwembad is ook verwarmd dus ik vind dat zeker wel een temperatuur om er lekker in te gaan![]()
Dezelfde kleuter was net boos omdat de schooldag voorbij isquote:Op maandag 4 september 2023 09:21 schreef douche-eendje het volgende:
Zo, de oudste is weer naar school. Echt groep 1/2 ipv de instroomgroep.
'ga maar naar huis met Hannah mama, ik kan het zelf![]()
' en hij ging zo naast zijn vriendinnetje zitten en kletsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |