Het is voor iedereen natuurlijk anders. Ik ben blij dat ik de luxe wel heb.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 12:03 schreef Bottoms_up het volgende:
[..]
Ze zijn bij ons ook flexibel voor alle soorten afspraken of eerder doorgaan. Maar ik denk niet dat ze het leuk zouden vinden als ik wekelijks meer dan een uur tijdens werktijd onbereikbaar ben omdat ik in de sportschool zit en dan iemand anders ff niet verder kan.
Ik denk niet dat ik zou willen ruilen. Moest jij niet bereikbaar zijn tijdens vakanties? Zo heeft iedereen wel watquote:Op donderdag 31 augustus 2023 12:20 schreef exode het volgende:
[..]
Het is voor iedereen natuurlijk anders. Ik ben blij dat ik de luxe wel heb.
Mijne moest een jaar op di en do om 1715 op het sportveld staan. Wat was ik blij toen dat stoptequote:Op donderdag 31 augustus 2023 11:21 schreef SQ het volgende:
ik vind het inplannen van beweging overigens ook echt het lastigst hoor. Alle clubjes en teamverbandjes vallen daarom eigenlijk al af, da's te rigide. Niet alleen voor mezelf maar ook voor de kinderen. Mijn dochter wil handballen, en ook op scouting blijven. De handbalclub die op zaterdag traint valt daardoor af en verder trainen ALLE handbalverenigingen op dinsdagavond en donderdagavond om 18:00. Zeg me maar hoe ik dat moet regelen met werk hoor, ik weet het niet.![]()
Maar... HOE dan?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 12:52 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mijne moest een jaar op di en do om 1715 op het sportveld staan. Wat was ik blij toen dat stopte
Zo'n kind gaat niet in z'n eentje trainen, er valt altijd wel wat te regelen qua meerijden etc. En als ze wat ouder zijn, fietsen ze zelf.quote:
Nou die van mij is meester in intimidatie en machogedrag. Maar ik vermoed dat ie een keer een deksel op z’n neus heeft gekregen vorig seizoen. Opeens wilde hij echt niet meer trainen en kregen wij hem er niet meer heen. Van de trainer moesten we vooral niet dwingen, maar ik heb hem van de zomer toch maar uitgeschreven helaas.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 16:06 schreef Quoi het volgende:
Oh @:Adrian4 jammer. Komt dat?
Onze is een meester qua techniek en conditie. Hij vindt alleen al dat machogedrag maar stom en spannend (geef hem eens ongelijk). Maar voorlopig wil hij.
Hoe ouder ze worden hoe later de wedstrijden hier. Oudste zit nu in de O14 en heeft volgende week om 15.50 een wedstrijd. Ze moet nu wel een stuk verder weg. Verste wedstrijd de komende periode is nu een uur rijden.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 16:36 schreef mousemicky het volgende:
Hier een hockeyer, training op woensdag om half 5. Gelukkig heeft vriend z'n vrije middag dan. Wellicht komt er nog een extra training op vrijdag op dezelfde tijd, maar dan ben ik vrij. Wedstrijden zijn op zaterdagochtend VROEG (8.30u start wedstrijd), en uit betekent soms echt een half uur rijden. Geregeld op zaterdag dus vroeger weg dan op schooldagen.
De ander sport bij dezelfde vereniging waar vriend jeugdtrainer is, dus dat gaat in 1 moeite door. Naar scouting moeten we 'm wel brengen en vooral halen, want duurt tot 21.30u. Zwemtraining wisselen we af met vrienden wier dochter er ook zwemt.
Maar goed, hier dus ook geregeld taxibedrijf in het weekend. Nog een jaartje ofzo, dan kunnen ze iig alleen heen, en hoef ik alleen maar op te halen indien donker.
Voetbal was een no-go. Puur vanwege mentaliteit.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:02 schreef exode het volgende:
Hebben jullie de kinderen ook restricties gegeven bij het kiezen van een sport? Zo mag B op een aantal sporten niet omdat die gewoon niet in ons schema passen.
We wonen dan wel in de Randstad maar in ons vergrijzende dorp zijn niet veel mogelijkheden qua sport. Behalve de standaard dingen zoals voetbal en hockey. Dus het is al snel dat we ze moeten brengen en halen.
Wat leuk, is jouw dochter ook keeper? Mijn oudste zoon is ook keeper, hij speelt in de O12, vorig jaar was hij daar al invaller en dit jaar vast.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 17:59 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Hoe ouder ze worden hoe later de wedstrijden hier. Oudste zit nu in de O14 en heeft volgende week om 15.50 een wedstrijd. Ze moet nu wel een stuk verder weg. Verste wedstrijd de komende periode is nu een uur rijden.
Ze traint 2 keer in de week 1.5 uur met dr team en dan nog een losse keeperstraining. Ze fietst zelf heen en weer. Tenzij de tas mee moet ivm drogen omdat t regende. Die krijgt ze niet op de fiets mee, dus dan met de auto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |