Jij mag daar lurkenquote:Op donderdag 31 augustus 2023 12:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
aanleiding van een tip van @:Troel in de CUL SC (ja, lurker meldt zich) de video's van Leslie Sansone gaan doen. Briljant..
Nog minder werken ¯\_(ツ)_/¯quote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 13:57 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zo'n kind gaat niet in z'n eentje trainen, er valt altijd wel wat te regelen qua meerijden etc. En als ze wat ouder zijn, fietsen ze zelf.
Grappig, ik zou juist heel graag willen dat de mijne daarvoor open stonden.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:30 schreef mousemicky het volgende:
Hier mochten ze geen paardrijden (vind ik echt te duur) of vechtsporten. Gelukkig hadden ze er ook geen interesse in.
Kwak kwak kwakquote:Op donderdag 31 augustus 2023 12:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben geen thuiswerker, maar lunchpauze heb je sowieso, toch? Dan is het een kleine moeite om een workoutvideo van 20 minuten of zo te doen, lijkt mij? Zit je na een week toch al aan 100 actieve minuten..
Ik mocht een paar weken geleden een poosje niet sporten omdat ik een hechting op mijn schedel had, dus toen ben ik naar aanleiding van een tip van @:Troel in de CUL SC (ja, lurker meldt zich) de video's van Leslie Sansone gaan doen. Briljant..
Een verdedigingssport zou ik prima vinden (judo, jiu jitsu, the likes) maar kickboksen o.i.d. absoluut niet. Ik heb liever dat z'n neus en oren heel blijven...quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:58 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Grappig, ik zou juist heel graag willen dat de mijne daarvoor open stonden.
Ja, ze keept nu zo'n jaar of drie. Ze wil ook echt niet meer wat anders. Ze kan het ook best lekker. Ze zit er nu over te denken om volgend jaar als ze van de 10-14 school gaat naar een topsport school te gaan. Ze zit dit jaar ook in een topteam. Wel grappig om het verschil met het oude team te zien, qua inzet een aanwezigheid.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:43 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat leuk, is jouw dochter ook keeper? Mijn oudste zoon is ook keeper, hij speelt in de O12, vorig jaar was hij daar al invaller en dit jaar vast.
Hij zit in JO9 nu, is net 8 geworden. Ik denk dat M in JO8 zit? Mijn zoon zit meestal in een semi-Rotterdamse poule. Delft is hij nog niet geweest dacht ik. Vooral Berkel en dat deel van Rotterdam.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 15:38 schreef Quoi het volgende:
Hier ook een voetballertje, sinds dit seizoen elke maandag en woensdag om 17:00 uur. Binnenkort gaat hij weer een extra dagje naar de bso en laat die nou bij de voetbalclub zitten. Wordt dus de woensdag. Hij voetbalt daar altijd al de hele middag, kan ie gewoon door![]()
En op maandag heb ik tijd. Ik ben nu zelf trainer op die dag. Vraag me niet hoeMaar het is leuk.
@:FlyingFish, gaan ze elkaar tegenkomen binnenkort tijdens een wedstrijd misschien?
En praat me niet over kilo's. Voor het eerst een issue in mijn leven. Ik ben echt ca 15 kg aangekomen door de kankerzooi (sorry, mag ik zeggen, vind ik). Ik ben vorige week begonnen met sporten onder begeleiding van een fysio. Vandaag ging ik naar kantoor met fiets-trein-fiets en veel trappen. Ik ben kapotstuk nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |