abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 september 2023 @ 07:58:41 #76
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_210495333
:D Dat is wel echt kut! -O-
pi_210495400
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2023 22:32 schreef Smart_ass het volgende:

Heeft iemand hier ervaring met schermen? Ik vind dat dus zo’n fascinerende sport maar ik weet er eigenlijk niets van :P.
Ha toevallig ga ik zelf vanaf komende week een paar proeflessen schermen doen. Ik heb het als kind tijdens de vakanties gedaan (de badmeester op onze camping in Frankrijk was ook schermleraar in het dagelijks leven of zoiets, vaag verhaal, maar in ieder geval leerden we schermen op de camping) en ik heb daar zulke goede herinneringen aan, dus ik wil het weer gaan proberen!

Onze oudste zit op atletiek en wil gaan paardrijden. Atletiek biedt lekker veel afwisseling. En het feit dat het een individuele sport is maar je wel traint met je jaargenoten werkt voor de oudste heel goed. Met paardrijden heb ik zelf niks, dus ik ben benieuwd hoe dat zal gaan.

De jongste zit op judo en tennis. Judo is echt helemaal zijn ding, 'stoeien met regels' past perfect bij hem.
  vrijdag 1 september 2023 @ 08:35:46 #78
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_210495557
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2023 07:49 schreef Amsel het volgende:
We hebben de laatste dag van onze vakantie en zijn in Parijs. We werden net om 7:00 al wakker (en ik wilde nog wel uitslapen :'( ) omdat er recht voor ons raam een graafmachine een boomstronk probeert weg te vernielen. Zal ik ze in mijn beste Frans gaan vertellen over het bestaan de stobbenfrees? :)
"il existe une fraise du stobben"
KuikenGuppy
  vrijdag 1 september 2023 @ 08:38:03 #79
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_210495570
quote:
Ojaaa bij voetbal hadden wij inderdaad ook eens per jaar zo’n zeepbaan :D. En ook dat de keeper van F.C. Utrecht ofzo dan langs kwam en dat je dan penalty’s mocht nemen O+.

Heeft iemand hier ervaring met schermen? Ik vind dat dus zo’n fascinerende sport maar ik weet er eigenlijk niets van :P.
Mijn man wist te vertellen dat "schermen" een verzamelnaam is en dat er best veel verschillende varianten zijn. Heb je verder niks an, maar vond ik wel een grappig weetje :7.
KuikenGuppy
  vrijdag 1 september 2023 @ 08:39:27 #80
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_210495583
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2023 22:23 schreef LeSage het volgende:
Mentaliteit bij hockey vroeger was bepaald niet geweldig, geschreeuw, moeilijk doen tegen de scheids, partijdige scheidsrechters.

Is dat oordeel ergens op gebaseerd of puur een gevoel, want dan is het misschien leuk om eens bij een club te gaan kijken :D
Je bent idd altijd welkom om eens op een hockeyclub te gaan kijken, op de meeste clubs is er op zaterdag vanaf een uur of 9 een boel te beleven.
KuikenGuppy
  vrijdag 1 september 2023 @ 08:40:01 #81
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_210495590
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2023 18:52 schreef Vanyel het volgende:

[..]
:N

Niet als je kind buiten je dorp sport omdat zijn sport niet in je eigen dorp bestaat }:|
Tja, dan moet je verhuizen he :P.
KuikenGuppy
pi_210495894
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2023 08:35 schreef Burdie het volgende:

[..]
"il existe une fraise du stobben"
:9~
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_210495900
Ik moet binnenkort ws een stob gaan frezen. Moet me nog eens inlezen over de opties.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_210496021
Foto's Vanyel! En filmpjes! Die willen we.
pi_210498040
Mijn kinderen hebben op karate gezeten, vond ik qua discipline wel een mooie sport. De oudste vond de warming up zo vervelend dat ze na een jaar gestopt is.
De jongste heeft het 3 jaar gedaan, maar er lag best wat druk op om meer te gaan trainen, want anders zou het lastig worden om de volgende band te halen. En ze werd nogal wat gepusht om mee te gaan doen met wedstrijden wat ze niet wilde. En daardoor is ze uiteindelijk afgehaakt helaas.
Want ze had er best aardigheid in.
Ze heeft nog een paar maanden gegolft, maar dat was het toch niet. En nu zit ze te denken over turnen of paardrijden. Maar ze vind het nogal lastig om ergens te gaan kijken, dus het blijft vooralsnog bij het idee.
Fake it till you make it...
pi_210498987
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 september 2023 08:39 schreef Burdie het volgende:

[..]
Je bent idd altijd welkom om eens op een hockeyclub te gaan kijken, op de meeste clubs is er op zaterdag vanaf een uur of 9 een boel te beleven.
Haha, mijn opmerking ging dus over vroeger, toen ik zelf hockey speelde. Inmiddels al jaren niet meer, geen oordeel meer over, en ga het ook niet meer oppakken.
De jongens zijn sowieso niet open te stellen voor iets anders dan voetbal :')
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_210499101
Hier is de voetbalclub wel een typische plek hoor. De mannen met de grootste monden staan langs de kant, ook bij trainingen. B heeft er een jaar opgezeten toen ging het in de weg zitten van zwemles (ook echt). Ik heb in dat jaar dingen gezien en gehoord waar ik graag ver weg van blijf.

En dat terwijl ik van voetbal houd en B echt wel op voetbal had willen hebben. Maar er werd gewoon tijdens trainingen geroepen 'Tackelen, je bent toch geen homo' En ik ben niet iemand die haar mond dan houdt. Dus het was voor iedereen het beste dat B stopte.
Zelf heb ik een tijdje op een hele leuke club in Utrecht gezeten, helaas te ver weg voor B en alleen vrouwenvoetbal, dat werd ook lastig ;)
pi_210499237
quote:
Ojaaa bij voetbal hadden wij inderdaad ook eens per jaar zo’n zeepbaan :D. En ook dat de keeper van F.C. Utrecht ofzo dan langs kwam en dat je dan penalty’s mocht nemen O+.

Ik doe historisch schermen, dus met 17e-eeuws rapier :) modern schermen is inderdaad met verschillende soorten wapens (sabel, degen of floret), maar dat heb ik nooit gedaan.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_210503429
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2023 14:31 schreef exode het volgende:
Hier is de voetbalclub wel een typische plek hoor. De mannen met de grootste monden staan langs de kant, ook bij trainingen. B heeft er een jaar opgezeten toen ging het in de weg zitten van zwemles (ook echt). Ik heb in dat jaar dingen gezien en gehoord waar ik graag ver weg van blijf.

En dat terwijl ik van voetbal houd en B echt wel op voetbal had willen hebben. Maar er werd gewoon tijdens trainingen geroepen 'Tackelen, je bent toch geen homo' En ik ben niet iemand die haar mond dan houdt. Dus het was voor iedereen het beste dat B stopte.
Zelf heb ik een tijdje op een hele leuke club in Utrecht gezeten, helaas te ver weg voor B en alleen vrouwenvoetbal, dat werd ook lastig ;)
Oh nou, gelukkig is dat niet aan de orde bij ons :)
pi_210503446
Ik moest vandaag werken en we doen dan altijd een borrel tijdens het poetsen.
Maar na werk nog even met mijn werkgeefster bij de overburen (horeca) gezeten, dus zonder eten en met een paar wijntjes naar huis. Niets meer gewend tegenwoordig 8)7
pi_210505179
Wij zijn vanavond bij Starman (David Bowie tribute) geweest. Echt tof O+
  zaterdag 2 september 2023 @ 13:16:44 #92
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_210508159
Weet iemand of zo'n hot wheels Mario Kart baan compatibel is met de normale hot wheels baan?

#firstworldproblems
pi_210508291
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2023 13:16 schreef Quoi het volgende:
Weet iemand of zo'n hot wheels Mario Kart baan compatibel is met de normale hot wheels baan?

#firstworldproblems
In theorie wel, in de praktijk niet. :)
De Hot Wheels mario kart baan is wel de enige waar B nog naar omkijkt. De rest van zijn banen liggen te verstoffen (of staan op Marktplaats)
  zaterdag 2 september 2023 @ 14:21:06 #94
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_210508738
Mmmm dan gaan we het zien. Nu toch een kleine hot wheels baan aangeschaft. Hij krijgt nl. ook de Mario kart baan en wilden er nog iets bij kopen.

Marktplaats ja? O-)
pi_210508931
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2023 14:21 schreef Quoi het volgende:
Mmmm dan gaan we het zien. Nu toch een kleine hot wheels baan aangeschaft. Hij krijgt nl. ook de Mario kart baan en wilden er nog iets bij kopen.

Marktplaats ja? O-)
Haha, ja, kom je weer gezellig langs ;)
We hebben alleen nog kleine baantjes erop staan. De rest is al weg.

Mocht je gewone uitbreidingen zoeken, de boosters zijn hier veelvuldig gebruikt samen met losse baandelen. Die verkoopt B dan weer niet.
pi_210518268
Beetje poetsen, beetje poessies knuffelen, genieten van het mooie weer.. en mentaal voorbereiden op het komende schooljaar, life is good O+
Wat spoken jullie vandaag uit?
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_210518673
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 13:09 schreef PoesInDoos het volgende:
Beetje poetsen, beetje poessies knuffelen, genieten van het mooie weer.. en mentaal voorbereiden op het komende schooljaar, life is good O+
Ruzies oplossen, muizen zoeken in de schuur, bedden verschonen, boodschappen lijst maken. Maar toch voelt het relaxt.
Gisteren een heerlijke doe zaterdag gehad, enorm veel gedaan wat al zo lang moest gebeuren. Vooral om plek te maken voor de kuub brandhout wat morgen wordt bezorgd.

Morgen is verloofde vrij en gaat ze de zolder opruimen, er staat vooral veel wat op Marktplaats 'moet' dat probeerden we in de vakantie maar dat was vrij onhandig met 2 kinderen die op alles nogal sentimenteel reageerden.

En ja dat is voor ons dus ontspanning. :D
pi_210518899
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 13:38 schreef exode het volgende:

[..]
Ruzies oplossen, muizen zoeken in de schuur, bedden verschonen, boodschappen lijst maken. Maar toch voelt het relaxt.
Gisteren een heerlijke doe zaterdag gehad, enorm veel gedaan wat al zo lang moest gebeuren. Vooral om plek te maken voor de kuub brandhout wat morgen wordt bezorgd.

Morgen is verloofde vrij en gaat ze de zolder opruimen, er staat vooral veel wat op Marktplaats 'moet' dat probeerden we in de vakantie maar dat was vrij onhandig met 2 kinderen die op alles nogal sentimenteel reageerden.

En ja dat is voor ons dus ontspanning. :D
_O-

Chaos suits you ;)
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_210518906
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 13:09 schreef PoesInDoos het volgende:
Gaatjws vullen, plinten afplakken, kamer verven
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_210518964
Hogedrukspuiten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')