Prima zo, ik vind de OP al confronterend genoeg.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:22 schreef Chanel5 het volgende:
Ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om het topic Isaac winnaar! te noemen maar als er bezwaren zijn Dot be my guest!!!
O vind het helemaal prima zo hoor.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:22 schreef Chanel5 het volgende:
Ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om het topic Isaac winnaar! te noemen maar als er bezwaren zijn Dot be my guest!!!
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Prima zo, ik vind de OP al confronterend genoeg.
nog een beetje nazorg voor de kijkersquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:22 schreef Dotteke het volgende:
Het zal een deze dagen wel dicht gaan. Valt niets meer te cossen.
Forum gaat de kast in tot er nieuwe afleveringen komen. Als ze komen
Tja zo sta je een jaar geleden te knutselen aan nr 1 en nu is het alweer gebeurd, de tijd vliegt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Prima zo, ik vind de OP al confronterend genoeg.
jij ook bedankt voor je bijdragen en tot een volgende!quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:26 schreef utopia2.0 het volgende:
Dit kon alle kanten op gaan. Zowel Isaac als Sasha zijn voor mij de winnaars van een JVJL. Users en mods bedankt voor deze journey. Op naar de volgende RLS. Het ga jullie goed
Nazorg zegt ze 🤣🤣quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
nog een beetje nazorg voor de kijkers
en dan de deurtjes dicht
Zo'n RLS is inderdaad ook wel een beetje een sociale aangelegenheid, en dat is voor veel users best heel fijn.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:26 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Tja zo sta je een jaar geleden te knutselen aan nr 1 en nu is het alweer gebeurd, de tijd vliegt.
Maar als je het aan mij vraagt mogen ze weer zo'n lekker lang project pakken hoor.
Het is voor veel mensen iets waar ze terecht kunnen en waar ze lekker kunnen meeleven met al het gedoe.
Aanspraak hebben en noem maar op.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:26 schreef utopia2.0 het volgende:
Dit kon alle kanten op gaan. Zowel Isaac als Sasha zijn voor mij de winnaars van een JVJL. Users en mods bedankt voor deze journey. Op naar de volgende RLS. Het ga jullie goed
Jij ook bedankt Uto. Tot een volgende rlsquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:26 schreef utopia2.0 het volgende:
ja ben ik beieuwd naarquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Cute.
Ik denk dat ik de bondgenoten maar ga volgen vanaf de start.
En we hoeven het ook nog niet heel binnenkort te verwachten.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja ben ik beieuwd naar
maar geen idee of er streams komen
De bondgenoten komt eerst. Verwacht niet zo snel een 2e seizoen maar hoop het ergens wel. Een jaar lang is toch wel leuk ook al kon er zove beterquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:35 schreef engine het volgende:
[..]
En we hoeven het ook nog niet heel binnenkort te verwachten.
[ afbeelding ]
Oktober/november hoorde ik uit 'betrouwbare bron'.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:35 schreef engine het volgende:
[..]
En we hoeven het ook nog niet heel binnenkort te verwachten.
[ afbeelding ]
https://debondgenotennede(...)amma-de-bondgenoten/
Heb zonet even die OP gelezen. Doet me een beetje denken aan de verraders.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja ben ik beieuwd naar
maar geen idee of er streams komen
Ja moet je doenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Cute.
Waarom staat dat ineens tussen haakjes?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oktober/november hoorde ik uit 'betrouwbare bron'.
Ja lekker winterprogje is niet gek.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:We zoeken deelnemers die voor langere tijd beschikbaar zijn ( tussen 3 tot 8 maanden) vanaf medio oktober 2023.
Ben jij sterk, slim – of allebei – en wil je deze kans pakken? Meld je dan nu aan!
Hier wel, anderen zouden anders denken dat ik echt een betrouwbare bron heb wat dat betreft, niet dat ik jouw glazen bol niet betrouwbaar vind, maar die is niet als zodanig erkend, zeg maarquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:41 schreef engine het volgende:
[..]
Waarom staat dat ineens tussen haakjes?
Omdat de betrouwbare bron als niet zo betrouwbaar wordt gezien?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:41 schreef engine het volgende:
[..]
Waarom staat dat ineens tussen haakjes?
Hier op FOK!, daar hadden we in die tijd TAL (Talentjacht) voor, dat was inderdaad altijd een leuk suforum.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja lekker winterprogje is niet gek.
In het verleden heb ik op chats gezeten waarin programma's als the voice e.d becommentarieerd werden.
Is ook een leuke voor de masked singer.
Was altijd erg gezellig, kleding, zang en aanverwante artikelen werden besproken.
Het programma is nu toch afgelopen dus kan ik ook wel verklappen dat ik helemaal geen glazen bol heb. Toch heb ik wel regelmatig goed gegokt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier wel, anderen zouden anders denken dat ik echt een betrouwbare bron heb wat dat betreft, niet dat ik jouw glazen bol niet betrouwbaar vind, maar die is niet als zodanig erkend, zeg maar
poh en ik dacht dat je vriendjes met iemand van de febo wasquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier wel, anderen zouden anders denken dat ik echt een betrouwbare bron heb wat dat betreft, niet dat ik jouw glazen bol niet betrouwbaar vind, maar die is niet als zodanig erkend, zeg maar
Er komen leuke programma's aan komende maanden, zat net ff door een lijst te kijken. Zin in!quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja lekker winterprogje is niet gek.
In het verleden heb ik op chats gezeten waarin programma's als the voice e.d becommentarieerd werden.
Is ook een leuke voor de masked singer.
Was altijd erg gezellig, kleding, zang en aanverwante artikelen werden besproken.
Ik moet zeggen dat het een chat was voortvloeiend uit die van Peter en de dames vonden het prachtig om het commentaar van mijn wederhelft toentertijd te horen. We zaten allebei achter pc en de grootste lol.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier op FOK!, daar hadden we in die tijd TAL (Talentjacht) voor, dat was inderdaad altijd een leuk suforum.
Het maakte die programma's een stuk leuker om te kijken.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:47 schreef engine het volgende:
[..]
Het programma is nu toch afgelopen dus kan ik ook wel verklappen dat ik helemaal geen glazen bol heb. Toch heb ik wel regelmatig goed gegokt.
De winterprogramma's komen er aan en idd dat wordt top! Genoeg leuks.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Er komen leuke programma's aan komende maanden, zat net ff door een lijst te kijken. Zin in!
https://www.tvgids.nl/nieuws/televisie/overzicht-op-deze-data-zijn-je-favoriete-programmas-weer-te-zien-najaar-2023
19 oktober Waar is mijn erfenisquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
De winterprogramma's komen er aan en idd dat wordt top! Genoeg leuks.
in het?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:50 schreef chufi het volgende:
Denk dat ICE 1 ton of zo overhoudt... de rest verdwijnt in het ....
quote:
quote:Dennis van der Geest heeft een nieuwe televisieklus te pakken bij SBS6. In Waar Is Mijn Erfenis? gaat hij op pad om langlopende familieruzies over erfenissen voor eens en altijd op te lossen.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:59 schreef Kakadylo het volgende:
Die afgekeurde (en later alsnog goedgekeurde) worp van Erik blijkt nogal cruciaal te zijn geweest. Het stond namelijk feitelijk 0-3, maar 15 worpen op datzelfde object verder resulteerde deze gigablunder van regie in 1-2, om uiteindelijk te verliezen met 5-3. In het spel daarna met die blokken zou Erik alsnog gesneuveld zijn, maar daarmee andere (halve-)finalisten zeg maar. Overigens vakkundig weggeëdit in de tv-uitzending terwijl op streams duidelijk in beeld. En zo waren er zoveel voorbeelden.
Qua total package is Isaac een meer dan terechte winnaar. Zouden ze de spelregels echter niet hebben aangepast dan was ie al voortijdig weggestuurd. In dat geval verdwenen de sterksten/characters namelijk in rap tempo van het toneel. GJ weet er bovendien alles van wetende dat zijn opdracht enkel haalbaar was met een helikopter ipv golfkar. Overigens bizar dat er daadwerkelijk 840k (10x BB of Utopia oid) is uitgekeerd en dus klaarblijkelijk geen addertjes onder het gras. Raar maar waar.
Kan verder geen enkele reden bedenken waarom je als individu zou deelnemen aan zo'n reality (los van achteraf die ene lucky bastard). Niet te vergelijken met bepaalde andere shows waarbij veelal 'talentloze attentiezoekers' simpelweg 'Instafamous' willen worden. Ben maanden geleden tijdig afgehaakt vanwege alle extreem kinderlijke censuur gekoppeld aan een amusementsgehalte en teleurstellende inhoud die namelijk drastisch omlaag liep. Heb de finale ook nog niet eens gezien. Maar ook daar verwacht ik inhoudelijk vrij weinig van. Verder wil ik jullie allemaal (de een wat meer dan de ander) danken voor alle dagelijkse bijdrages waardoor (voor zover mogelijk..) up-to-date! Menig notulant zou er nog een puntje aan kunnen zuigen.
Zoiets heeft RTL al, je krijgt ook daten met eten, wat weer doet denken aan First dates, en dan hun versie van Ik Vertrek.quote:
Ja, dat kegelspel is niet geheel zuiver verlopen. En daarnaast nog wel een aantal zaken niet. Irritant, maar bijna onoverkomelijk denk ik, in deze opzet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:59 schreef Kakadylo het volgende:
Die afgekeurde (en later alsnog goedgekeurde) worp van Erik blijkt nogal cruciaal te zijn geweest. Het stond namelijk feitelijk 0-3, maar 15 worpen op datzelfde object verder resulteerde deze gigablunder van regie in 1-2, om uiteindelijk te verliezen met 5-3. In het spel daarna met die blokken zou Erik alsnog gesneuveld zijn, maar daarmee andere (halve-)finalisten zeg maar. Overigens vakkundig weggeëdit in de tv-uitzending terwijl op streams duidelijk in beeld. En zo waren er zoveel voorbeelden.
Qua total package is Isaac een meer dan terechte winnaar. Zouden ze de spelregels echter niet hebben aangepast dan was ie al voortijdig weggestuurd. In dat geval verdwenen de sterksten/characters namelijk in rap tempo van het toneel. GJ weet er bovendien alles van wetende dat zijn opdracht enkel haalbaar was met een helikopter ipv golfkar. Overigens bizar dat er daadwerkelijk 840k (10x BB of Utopia oid) is uitgekeerd en dus klaarblijkelijk geen addertjes onder het gras. Raar maar waar.
-knip-
Ik heb ff gezocht, bedoel je de erfgenaam? Daar gaan ze op zoek naar de erfgenaam, klinkt saaier dan langlopende familieruzies over de verdeling van de erfenis?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zoiets heeft RTL al, je krijgt ook daten met eten, wat weer doet denken aan First dates, en dan hun versie van Ik Vertrek.
Lekker origineel bezig weer bij Talpa.
Zou er ook geen moeite mee hebben gehad als nummer 2 en 3 ook wat van dat geld hadden gekregen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, dat kegelspel is niet geheel zuiver verlopen. En daarnaast nog wel een aantal zaken niet. Irritant, maar bijna onoverkomelijk denk ik, in deze opzet.
Geldprijs vind ik ook bizar hoog. Ok, de laatste deelnemers zitten er een jaartje in, maar verder staat er niet heel veel inspanning tegenover.
Isaac heeft het wat betreft inspanning tov andere deelnemers echt wel verdiend, maar uiteindelijk is het geen buitengewone prestatie. Hij is overgebleven adhv een afvalrace, en dan vind ik het bedrag best aanzienlijk inderdaad.
In dit specifieke geval eens met nr 2, niet met nr 3quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou er ook geen moeite mee hebben gehad als nummer 2 en 3 ook wat van dat geld hadden gekregen.
Dit was een antwoord op mijn vraag en ja die bedoel ik, ja van alle markten thuis, lekker saai maar het feit op zich interesseert me.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb ff gezocht, bedoel je de erfgenaam? Daar gaan ze op zoek naar de erfgenaam, klinkt saaier dan langlopende familieruzies over de verdeling van de erfenis?
Volgens mij kan je een traplift aanvragen bij je eigen gemeente.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:20 schreef Tascha071 het volgende:
Op insta houd hij een praatje bedankt iedereen maar vooral zijn gezin.
Ben benieuwd of hij morrie die lift voor haar moeder gaat schenken. Had hij beloofd.
Ik heb nooit wat gehad met nummer 2 en 3 maar gun het 2 meer vanwege haar tactiek, nummer 3 sorry nooit wat mee gehadquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
In dit specifieke geval eens met nr 2, niet met nr 3![]()
Nah, das flauw. Ok, een beetje dan
Wendy had het van mij ook mogen winnen....helaasquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:29 schreef HappyCharly het volgende:
ik had high hopes dat wendy ging winnen
blijf het ook raar vinden dat iemand wint die echt totaal niet favo is. dat is niet zomaar, iemand doet dan sneaky dingen
echt?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, vond de finale wel spannend, en ook blij dat Isaac gewonnen heeft ....![]()
[ afbeelding ]
Precies.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:26 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Tja zo sta je een jaar geleden te knutselen aan nr 1 en nu is het alweer gebeurd, de tijd vliegt.
Maar als je het aan mij vraagt mogen ze weer zo'n lekker lang project pakken hoor.
Het is voor veel mensen iets waar ze terecht kunnen en waar ze lekker kunnen meeleven met al het gedoe.
Precies.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:26 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Twijfel misschien weer eens robinson, begint vanaf 4 sept.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Cute.
Febo redde inderdaad vooral zichzelf.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:59 schreef Kakadylo het volgende:
Kan verder geen enkele reden bedenken waarom je als individu zou deelnemen aan zo'n reality (los van achteraf die ene lucky bastard). Niet te vergelijken met bepaalde andere shows waarbij veelal 'talentloze attentiezoekers' simpelweg 'Instafamous' willen worden. Ben maanden geleden tijdig afgehaakt vanwege alle extreem kinderlijke censuur gekoppeld aan een amusementsgehalte en teleurstellende inhoud die namelijk drastisch omlaag liep. Heb de finale ook nog niet eens gezien. Maar ook daar verwacht ik inhoudelijk vrij weinig van. Verder wil ik jullie allemaal (de een wat meer dan de ander) danken voor alle dagelijkse bijdrages waardoor (voor zover mogelijk..) up-to-date! Menig notulant zou er nog een puntje aan kunnen zuigen.
zekerquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:58 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Febo redde inderdaad vooral zichzelf.
Dat van Marciano kwam niet op tv toch.
En al helemaal de spel blunders van Febo, zoals het gebrek aan frisbees, en de fouten in hun jurering.
Ook de fouten bij immma vs jasper, schandalig gewoon.
Een reuze prestatie om het zo extreem lang 24/7 vol te houden met allerlei type mensen waar je totaal niet om gevraagd hebt. Daar waar een ander zichzelf dus volkomen opbrandde terwijl diezelfde charismatische kwaliteiten. Zou het zelfs begrepen hebben mochten, juist zij, vroegtijdig zijn opgestapt. Datgene is eigenlijk de allergrootste prestatie. Dan gun ik het namelijk zo iemand vele malen eerder dan een flierefluiter die zich daar nog soort van thuis voelt ook en het daardoor 'makkelijker' heeft.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, vond de finale wel spannend, en ook blij dat Isaac gewonnen heeft ....![]()
[ afbeelding ]
Die gaf inderdaad gewoon een goed antwoord waarbij het helemaal niet gaat om de exacte uitspraak. 'Koppel een vlag aan een land'. Vervolgens ging 'achter' een halfuur in overleg en konden ze niet meer terug waarna ie werd gepakt op z'n slecht verzonnen excuus. Zo ga je niet na al die tijd met jouw mensen om want hij is toen gewoonweg in z'n hemd genaaid terwijl bovendien een outsider voor de winst. Bij zijn tegenstander kwam het slechte in de mens trouwens meteen maar naar boven.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:58 schreef realkijkers het volgende:
Ook de fouten bij immma vs jasper, schandalig gewoon.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:24 schreef freaky40 het volgende:
Bam! Gefeliciteerd Isaac, na Jeff de enig echte juiste winnaar. Helemaal nietsss in Apeldoorn!
quote:
Onzin. En een salaris krijg je sowieso als je aan een tv programma meedoet, dat is bij ieder reality programma altijd zo geweest. Jij werkt toch ook niet gratis?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 01:03 schreef woxxel het volgende:
Ze hebben allemaal een dik salaris gehad. Zoals jeff zei. Stelletje figuranten bij elkaar met een contact en een rol en isaak z'n laatste klus.
Allemaal nep.
Niemand weet of er een tweede seizoen komt. Het enige dat zeker is is dat er in het najaar (oktober/november) een soortgelijk programma (de bondgenoten) komt op dezelfde plek.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 01:12 schreef ThijsTH het volgende:
Wanneer begint volgend seizoen? Net zoals vorig jaar, 1e zondag van Sept?
Hoop dat iemand het heeft opgenomen en het wil plaatsen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:36 schreef Tascha071 het volgende:
Wendy was ook heel even bij de live van Sas en Bern. Net op moment dat ik ff keek. Ik meteen hiernaartoe. Maar er zat al n slotje op. Gelukkig zijn jullie er nog heel even
Dat er voor jvjl season 1, al 40 mensen te vinden waren is al bizar.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 01:14 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Onzin. En een salaris krijg je sowieso als je aan een tv programma meedoet, dat is bij ieder reality programma altijd zo geweest. Jij werkt toch ook niet gratis?
[..]
Niemand weet of er een tweede seizoen komt. Het enige dat zeker is is dat er in het najaar (oktober/november) een soortgelijk programma (de bondgenoten) komt op dezelfde plek.
Ik weet uit betrouwbare bron (een van de deelnemers zelf) dat er 4 van de 40 deelnemers betaald kregen (en die lagen er allemaal voor/rond de helft uit). De rest schijnbaar toch echt niets. Of misschien een kleine onkostenvergoeding.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 03:18 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Dat er voor jvjl season 1, al 40 mensen te vinden waren is al bizar.
Kan me niet voorstellen dat nog eens 40 zich aanmelden.
Ik heb zonder enig bewijs toch ook mijn twijfels bij de gang van zaken.
Dat de laatste 10 echt zo gek waren zichzelf op te sluiten voor 11 maanden, voor niets?
Ik ben 100% bevooroordeeld hierin. Te bizar voor woorden. Een jaar van het leven van je kinderen missen. In het geval van o.a. Wendy en Marciano, voor helemaal niets.
Of zat er toch een verdien model achter?
Voor opdrachtjes uit, of verdien x bedrag per 10 seconden in de uitzending of zo.
Maar goed, zal wel geheim / speculeren blijven..
Zie er eigenlijk weinig tussen staanquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Er komen leuke programma's aan komende maanden, zat net ff door een lijst te kijken. Zin in!
https://www.tvgids.nl/nieuws/televisie/overzicht-op-deze-data-zijn-je-favoriete-programmas-weer-te-zien-najaar-2023
Ben het niet met je eens, had liever gezien dat Sasha won dan die blaaskalkquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
Talpa zoekt voor de bondgenoten deelnemers die vanaf half oktober beschikbaar zijn, denk dat het dan ook wel start.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 05:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zie er eigenlijk weinig tussen staan
De bindgenoten staat er nog niet tussen dus eerder dan november komt die niet
Ik heb geen idee, ik zie het in de tv gids die hier stond in ieder geval niet bij de programmering staanquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 07:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Talpa zoekt voor de bondgenoten deelnemers die vanaf half oktober beschikbaar zijn, denk dat het dan ook wel start.
Het zou natuurlijk zo scheef als de mieter zijn als de 1 wel betaald wordt voor zijn deelname en de ander niet... ik denk toch echt dat ze allemaal een onkostenvergoeding hebben gekregen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 03:35 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Ik weet uit betrouwbare bron (een van de deelnemers zelf) dat er 4 van de 40 deelnemers betaald kregen (en die lagen er allemaal voor/rond de helft uit). De rest schijnbaar toch echt niets. Of misschien een kleine onkostenvergoeding.
was mooie live , en geen kwaad woord over jef gezegdquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:19 schreef schizolientje het volgende:
na de uitzending Sasha en Bern live gekeken op insta, daar braken Zoey en later Wendy met kids ook in , was wel leuk
Dat deed ik daar al, maar gefeliciteerdquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 08:26 schreef mootie het volgende:
Feliciteer hier de winnaar van de voorspellingen
Isaac in deze terechte winnaar. Jammer dat Sasha niet doorhad dat het het 100ste deel van de hoofdprijs was, ik was daar na enkele minuten al achter. Verder eerlijk gegaan en Isaac was nu eenmaal de betere en Sasha nam het sportief op. Verder hoop ik dat bij de volgende streams mensen hier niet meer worden genegeerd, want dat gebeurde met regelmaat.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 00:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die gaf inderdaad gewoon een goed antwoord waarbij het helemaal niet gaat om de exacte uitspraak. 'Koppel een vlag aan een land'. Vervolgens ging 'achter' een halfuur in overleg en konden ze niet meer terug waarna ie werd gepakt op z'n slecht verzonnen excuus. Zo ga je niet na al die tijd met jouw mensen om want hij is toen gewoonweg in z'n hemd genaaid terwijl bovendien een outsider voor de winst. Bij zijn tegenstander kwam het slechte in de mens trouwens meteen maar naar boven.
Isaac heeft ook kinderen hoor! En het ´salaris´ van de deelnemers bestaat alleen uit onkosten die ze hebben m.b.t. de huur of aflossing van hun huis. Dat is met elk van dit soort programma´s. Er mag ook wel iets tegenover staan natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 03:18 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Dat er voor jvjl season 1, al 40 mensen te vinden waren is al bizar.
Kan me niet voorstellen dat nog eens 40 zich aanmelden.
Ik heb zonder enig bewijs toch ook mijn twijfels bij de gang van zaken.
Dat de laatste 10 echt zo gek waren zichzelf op te sluiten voor 11 maanden, voor niets?
Ik ben 100% bevooroordeeld hierin. Te bizar voor woorden. Een jaar van het leven van je kinderen missen. In het geval van o.a. Wendy en Marciano, voor helemaal niets.
Of zat er toch een verdien model achter?
Voor opdrachtjes uit, of verdien x bedrag per 10 seconden in de uitzending of zo.
Maar goed, zal wel geheim / speculeren blijven..
Ik heb vannacht ook gekeken en was opgelucht dat het niet zo´n opgesmukt einde was met allerlei toeters en bellen. Wat mij wél opviel was dat de vriendin van Isaac er niet bij was.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 08:01 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...![]()
Ik heb vannacht de finale terug gekeken... ik had m'n verwachtingen iets te hoog zitten, ik vond het een beetje een aanfluiting...
Maar Isaac de terechte winnaar, ik kan niet anders zeggen en het is hem gegund..
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 08:26 schreef mootie het volgende:
Ik vond het een beetje armoedig net als al die ouwe meuk spelletjes...quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:27 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik heb vannacht ook gekeken en was opgelucht dat het niet zo´n opgesmukt einde was met allerlei toeters en bellen. Wat mij wél opviel was dat de vriendin van Isaac er niet bij was.
Ik ben me er niet van bewust dat ik iemand opzettelijk negeer, ik ga wel om mensen heen die een reactie proberen uit te lokken... dan scroll ik lekker door...quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:15 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Isaac in deze terechte winnaar. Jammer dat Sasha niet doorhad dat het het 100ste deel van de hoofdprijs was, ik was daar na enkele minuten al achter. Verder eerlijk gegaan en Isaac was nu eenmaal de betere en Sasha nam het sportief op. Verder hoop ik dat bij de volgende streams mensen hier niet meer worden genegeerd, want dat gebeurde met regelmaat.
Ik vond het ook maar een sneu bedoeninkje, er had wel wat meer sjeu aan gegeven kunnen worden en raar dat de oud bewoners niet uitgenodigd waren, er was plek zat.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:51 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vond het een beetje armoedig net als al die ouwe meuk spelletjes...
Het was rits, klak, klik en over beetje slappe hap...
Tja als zij er voor gekozen heeft niet in de schijnwerpers te willen staan, snap ik dat..
Ja was in inderdaad sneu, die 2 groepjes mensen trieste bedoeling, zit je dan met je goede gedrag.... ja ging nergens over, beetje jammer allemaal..quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond het ook maar een sneu bedoeninkje, er had wel wat meer sjeu aan gegeven kunnen worden en raar dat de oud bewoners niet uitgenodigd waren, er was plek zat.
En dan voordat het programma begon de hele finale al online zetten zodat die vooruit te spoelen was en de hele spanning van de finale weg viel, omdat de meesten daardoor wisten wie de winnaar was.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja was in inderdaad sneu, die 2 groepjes mensen trieste bedoeling, zit je dan met je goede gedrag.... ja ging nergens over, beetje jammer allemaal..
Hoe zat dat nou met dat Knikkerspel ??quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat deed ik daar al, maar gefeliciteerd
ik denk zelf dat de finale best wel spannend was, En dat, als niemand de uitslag wist, de spanning ook best wel opgebouwd kon worden, in de cos en ook in de loods. Zonder de uitslag was het heel anders om te zien hoe de genodigden meeleefden,quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan voordat het programma begon de hele finale al online zetten zodat die vooruit te spoelen was en de hele spanning van de finale weg viel, omdat de meesten daardoor wisten wie de winnaar was.
Talpa had dat zoveel beter kunnen doen.
Ook zo'n deceptie, er was dus geen knikkerspelquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:14 schreef Harry het volgende:
[..]
Hoe zat dat nou met dat Knikkerspel ??
Jouw naam wordt dan ook niet genoemd hier Frummelie. Ik hoop gewoon dat IEDEREEN de volgende keer gewoon mee mag doen met praten over een bepaald programma ook al heeft deze persoon geen streams. En ruziezoekers hoeven geen aandacht te krijgen inderdaad, ben ik helemaal eens met jou.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ben me er niet van bewust dat ik iemand opzettelijk negeer, ik ga wel om mensen heen die een reactie proberen uit te lokken... dan scroll ik lekker door...
Ja hoe krijg je het voor elkaar om een spelshow zo af te sluiten echt een stelletje talenten bij elkaar... triest als je vol spanning met je bakje popcorn zit te kijken...quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan voordat het programma begon de hele finale al online zetten zodat die vooruit te spoelen was en de hele spanning van de finale weg viel, omdat de meesten daardoor wisten wie de winnaar was.
Het zijn toch volwassen mensen, al zou je dat na uitlatingen van sommigen niet zeggenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:17 schreef Verida het volgende:
[..]
ik denk zelf dat de finale best wel spannend was, En dat, als niemand de uitslag wist, de spanning ook best wel opgebouwd kon worden, in de cos en ook in de loods. Zonder de uitslag was het heel anders om te zien hoe de genodigden meeleefden,
Voor mij was het prima dat er geen oud bewoners uitgenodigd waren, Dat had de aandacht van de finale afgehaald ( voor mij) Ik zat niet te wachten op clashes tussen de moeder van Bern en Jeff of een confrontatie babbel en Wendy.
Neej oké, maar edoch haha voel ik me een beetje aangesproken terwijl ik van mezelf weet dat ik dat niet doe...quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:22 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jouw naam wordt dan ook niet genoemd hier Frummelie. Ik hoop gewoon dat IEDEREEN de volgende keer gewoon mee mag doen met praten over een bepaald programma ook al heeft deze persoon geen streams. En ruziezoekers hoeven geen aandacht te krijgen inderdaad, ben ik helemaal eens met jou.
Nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:27 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej oké, maar edoch haha voel ik me een beetje aangesproken terwijl ik van mezelf weet dat ik dat niet doe...![]()
Maar soit...
Edochquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:27 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej oké, maar edoch haha voel ik me een beetje aangesproken terwijl ik van mezelf weet dat ik dat niet doe...![]()
Maar soit...
Nee, helaas niet. Ik vind hem geen winnaar met zijn gedrag. Nare vent vind ik hetquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook zo'n deceptie, er was dus geen knikkerspel![]()
En het verjaardagscadeau voor @:Dotteke was ook niet wat ze verwachtte denk ik.
Bij de Q&A van Bern en Sasha zei Bern, dat hij door TV programma's benaderd is geweest om mee te denken over spellen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:23 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja hoe krijg je het voor elkaar om een spelshow zo af te sluiten echt een stelletje talenten bij elkaar... triest als je vol spanning met je bakje popcorn zit te kijken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat het allemaal een beetje spel is, ik denk dat Isaac buiten de poort een toffe kerel is... maar dat is mijn mening hé..quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. Ik vind hem geen winnaar met zijn gedrag. Nare vent vind ik het
Dat vind ik echt heel gaaf voor Bern en gun hem echt een plaatsje op de buis... als hij maar niet gaat RRRRRRR-en want daar krijg ik echt de kriebels van...quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:33 schreef Harry het volgende:
[..]
Bij de Q&A van Bern en Sasha zei Bern, dat hij door TV programma's benaderd is geweest om mee te denken over spellen.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:34 schreef xsaskiax het volgende:
Bern is nog volop aan het 'nagenieten'.... tja... denk ervan wat je wilt, hij vindt zichzelf in ieder geval heel leuk
Ik heb nog wel een vraag voor Bern: wat vond je moeder er van dat je kort voor het programma het deed met drie vriendinnen, die dat van elkaar niet wisten? Hij vertelde dit destijds vol schaamte aan Sasha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het komt goed.... En anders maar niet.
Dat is rrrraaaarrrrrquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:41 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat vind ik echt heel gaaf voor Bern en gun hem echt een plaatsje op de buis... als hij maar niet gaat RRRRRRR-en want daar krijg ik echt de kriebels van...
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:34 schreef xsaskiax het volgende:
Bern is nog volop aan het 'nagenieten'.... tja... denk ervan wat je wilt, hij vindt zichzelf in ieder geval heel leuk
Hoop dat iemand de Q&A heeft opgenomen en het hier wil plaatsen, heb niet alles kunnen zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
laat gaan zeg hij is volwassen man en is verleden tijdquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:44 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een vraag voor Bern: wat vond je moeder er van dat je kort voor het programma het deed met drie vriendinnen, die dat van elkaar niet wisten? Hij vertelde dit destijds vol schaamte aan Sasha.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:56 schreef cinsan het volgende:
[..]
laat gaan zeg hij is volwassen man en is verleden tijd en was gewoon daten meer niet
Waarom moet zijn moeder er wat van vinden? Hij is volwassen en leeft zijn eigen leven. Heeft gewoon even lang leve de lol gedaan / bloemetjes buiten gezet voor hij de loods in kwam.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:44 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een vraag voor Bern: wat vond je moeder er van dat je kort voor het programma het deed met drie vriendinnen, die dat van elkaar niet wisten? Hij vertelde dit destijds vol schaamte aan Sasha.
Ik heb het op kunnen slaan maar het is geen HD kwaliteit en ik weet niet hoe ik het moet delen...quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:49 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Hoop dat iemand de Q&A heeft opgenomen en het hier wil plaatsen, heb niet alles kunnen zien.
Ja precies, vandaar ook de opmerking.. hij heeft er nog wat aan over gehouden..quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Isaac heeft ook kinderen hoor! En het ´salaris´ van de deelnemers bestaat alleen uit onkosten die ze hebben m.b.t. de huur of aflossing van hun huis. Dat is met elk van dit soort programma´s. Er mag ook wel iets tegenover staan natuurlijk.
Het was toch echt ook leuker en spannender geweest om het live te volgen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Moooooot!quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 08:26 schreef mootie het volgende:
Ja zijn er wel een paar daar naar toequote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:32 schreef mario390 het volgende:
zijn somige fokkers zandvoort an zee
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 08:26 schreef mootie het volgende:
Is dat niet gewoon terug te zien dan, was dat op insta?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:13 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ik heb het op kunnen slaan maar het is geen HD kwaliteit en ik weet niet hoe ik het moet delen...
Dank je, je was de enige, het is me gegund.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat deed ik daar al, maar gefeliciteerd
O wat leuk Mootie. Waar heb je die mee gewonnen dan?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb een meet & greet met Jeff en Kim gewonnen!
Ik zat serieus met een bak popcorn. Maar ik vond het best wel spannend. Vooral die spiraal. Het publiek dat geen kik mocht geven en de sanctie daarop, de spanning op hun gezichten. Het geld tellen was niet spannend en het einde heel abrupt. Dat was minder maar de popcorn smaakte er niet minder om.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:23 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja hoe krijg je het voor elkaar om een spelshow zo af te sluiten echt een stelletje talenten bij elkaar... triest als je vol spanning met je bakje popcorn zit te kijken...
Heb toch maar insta aangemaakt en zie het nu bij Bern staan. Bedankt i.i.g.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:13 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ik heb het op kunnen slaan maar het is geen HD kwaliteit en ik weet niet hoe ik het moet delen...
Van mij ook een bedankje toppers👏👍👍quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:09 schreef greysbones het volgende:
@:DGK_Tegengas @:Hoempah @:Kinkijan
Bedankt voor al het beeld materiaal
Moet je daar nu echt blij mee zijn? Kwallwtjequote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb een meet & greet met Jeff en Kim gewonnen!
Vind ik hem nog als ik hem af en toe op zijn insta hoor babbelenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:42 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Moet je daar nu echt blij mee zijn? Kwallwtje
Nu wel ja! 😊quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon terug te zien dan, was dat op insta?
Er zullen er wel meer met een Q&A komen zag van de week Zoe ook alquote:
Sasha kijkt wel heel gelukkigquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:54 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Wie de live van bern en Sasha wil zien op Instagram hier de link
https://www.instagram.com(...)hid=MWZjMTM2ODFkZg==
Ze hebben elkaar gewonnen en ook al zou het niks worden hebben ze ook levenslessen mee gekregen. Geld is fijn en handig maar ook niet alles (:quote:
ze gaan het rustig aanpakken buiten , lijkt mij wel verstandigquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:57 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ze hebben elkaar gewonnen en ook al zou het niks worden hebben ze ook levenslessen mee gekregen. Geld is fijn en handig maar ook niet alles (:
Ik ben soms echt verbaasd van relaties die nadat het rls gestopt is nog steeds standhouden.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:57 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ze hebben elkaar gewonnen en ook al zou het niks worden hebben ze ook levenslessen mee gekregen. Geld is fijn en handig maar ook niet alles (:
Of het werkt op de langere termijn weten we niet natuurlijk maar ze gaan eerst daten wat ook wel verstandig isquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben soms echt verbaasd van relaties die nadat het rls gestopt is nog steeds standhouden.
Dat zeker!quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:59 schreef cinsan het volgende:
[..]
ze gaan het rustig aanpakken buiten , lijkt mij wel verstandig
Dat weet je bij niemandquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:01 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Of het werkt op de langere termijn weten we niet natuurlijk maar ze gaan eerst daten wat ook wel verstandig is
vind de aanpak van bern en sasha eerst daten zien of het gevoel dat ze in de loods voor elkaar hadden ook in de buitenweteld er is. anderre stelletjes gingen gelijk samenwonen op zich niks mee , maar we gaan het horen op de lange termijnquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:01 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Of het werkt op de langere termijn weten we niet natuurlijk maar ze gaan eerst daten wat ook wel verstandig is
Ja, dat valt mij ook opquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:10 schreef Verida het volgende:
ook hier weer lijkt het alsof ze zo ontzettend opgelucht zijn om weer buiten te zijn. Ze lijken jaren jonger![]()
En een stralende sasha, al die tijd in de loods heb ik haar niet zo ontspannen gezien en zien lachen.
ze waren ook heel open in hun antwoorden , en ook geen verwijt naar jef toequote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:10 schreef Verida het volgende:
ook hier weer lijkt het alsof ze zo ontzettend opgelucht zijn om weer buiten te zijn. Ze lijken jaren jonger![]()
En een stralende sasha, al die tijd in de loods heb ik haar niet zo ontspannen gezien en zien lachen.
die was heel goed ter taal , had veel praatjesquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat valt mij ook op
En Bern praat anders, niet zo doordacht en lang nadenkend voor hij iets zegt
Oei, ik verwacht wel dat daar consequenties aan verbonden zijn, al valt het moeilijk te bewijzen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:38 schreef Dotteke het volgende:
O Ja, ik las gisteren ergens dat Isaak al aan Jeffrey had vertel dat hij gewonnen had voor dat de finale was gespeeld.
Hoor net van Bern dat ze een contract hebben moeten tekenen om niets te zeggen.
Benieuwd of daar nog consequentie aan zitten.
Het staat zwart op wit, weet zo niet meer waar ik het gezien heb. Maar er was een screenshot van gemaaktquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:39 schreef Sangha het volgende:
[..]
Oei, ik verwacht wel dat daar consequenties aan verbonden zijn, al valt het moeilijk te bewijzen.
Oh so, dan vrees ik dat hij daar wel wat van gaat horen. Ben benieuwd wat er in het contract staat en wat de boetes zijn. Maar goed, hij heeft geld zat nu.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het staat zwart op wit, weet zo niet meer waar ik het gezien heb. Maar er was een screenshot van gemaakt
Ik denk dat wij daar niets meer over gaan horen. EN ja geld heeft hij nu zat. Ik vind er nog steeds niets aan dat hij gewonnen heeftquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:42 schreef Sangha het volgende:
[..]
Oh so, dan vrees ik dat hij daar wel wat van gaat horen. Ben benieuwd wat er in het contract staat en wat de boetes zijn. Maar goed, hij heeft geld zat nu.
ow niet gehoord mijn koptelefoon werkte niet goed mee , en dan dat gedoe met ex deelnemer erbij , op fb waar zijn moeder werd uitgejoeld tot en metquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:29 schreef Dotteke het volgende:
De moeder van Bern had dus borstkanker gekregen in de periode dat Bern in de loods zat
las ook ergens dat j en k maandag na de finale isaac al hadden gesproken , finalisten weden weggebracht met busjequote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het staat zwart op wit, weet zo niet meer waar ik het gezien heb. Maar er was een screenshot van gemaakt
En toch krijg ik er kriebels van zoals hij praatquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat valt mij ook op
En Bern praat anders, niet zo doordacht en lang nadenkend voor hij iets zegt
Gatver!quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:48 schreef Dotteke het volgende:
Bern en Sas hadden dus niet door dat Eric snot aten
Nee ik ook niet, ik gun het hem gewoon niet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat wij daar niets meer over gaan horen. EN ja geld heeft hij nu zat. Ik vind er nog steeds niets aan dat hij gewonnen heeft
Vind het wel meevallen. Maar snap ik wel. Ik had dat met Isaax Imadiddin, Rupert , Babetter en Moraima.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:58 schreef humpty het volgende:
[..]
En toch krijg ik er kriebels van zoals hij praat
blijf het een bijzondere jongen vinden
Boksquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 17:01 schreef Sangha het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, ik gun het hem gewoon niet.
BB relaties zijn misschien maar 3 a 4 wkn. EJVJLrelatie heeft volgens mij meer kans van slagen omdat ze bijna een jaar al een setje zin. Sas en Bern waren eind Sept. 22 eigenlijk al een setje (nu al 11 mnd dus), hoewel Sas dat toen nog niet zo wilde noemen. Ze hebben ook nog heel veel gesprekken gehad over elkaar gehad en elkaar van alles bevraagd. Daaruit kan je opmaken dat ze elkaar goed kennen. Denk dat ze in de buitenwereld niet meer voor heel verassingen van elkaar komen te staan. Ik denk misschien alleen dat Sas veel meer ontspannen, dus gezelliger zal zijn en Bern wat meer ontspannen dus losser zal zijn. Ja.., ik denk dat het met die 2 wel goedkomt.🥰quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben soms echt verbaasd van relaties die nadat het rls gestopt is nog steeds standhouden.
Van utopia zjin er ook nog stelletjes bij elkaarquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 17:36 schreef Daana316 het volgende:
[..]
BB relaties zijn misschien maar 3 a 4 wkn. EJVJLrelatie heeft volgens mij meer kans van slagen omdat ze bijna een jaar al een setje zin. Sas en Bern waren eind Sept. 22 eigenlijk al een setje (nu al 11 mnd dus), hoewel Sas dat toen nog niet zo wilde noemen. Ze hebben ook nog heel veel gesprekken gehad over elkaar gehad en elkaar van alles bevraagd. Daaruit kan je opmaken dat ze elkaar goed kennen. Denk dat ze in de buitenwereld niet meer voor heel verassingen van elkaar komen te staan. Ik denk misschien alleen dat Sas veel meer ontspannen, dus gezelliger zal zijn en Bern wat meer ontspannen dus losser zal zijn. Ja.., ik denk dat het met die 2 wel goedkomt.🥰
Utopia Cemal en dat Romy, ja dat klopt. Maar Utopia duurde ook heel lang.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 17:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van utopia zjin er ook nog stelletjes bij elkaar
Cips en een van de tweeling ook nogquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 18:31 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Utopia Cemal en dat Romy, ja dat klopt. Maar Utopia duurde ook heel lang.
bas en do hebben wel tijd uit elkaar geweest nu terug samenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 18:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Cips en een van de tweeling ook nog
O ja die ook nog.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 18:39 schreef cinsan het volgende:
[..]
bas en do hebben wel tijd uit elkaar geweest nu terug samen
En die ander is ook weer met Senna.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 18:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Cips en een van de tweeling ook nog
Ja deze had ik al gelezen Was verbaasd van de week dat Charlotte al een kind had en zelfd die tattoo dame al een kindquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 18:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
En die ander is ook weer met Senna.
pullup in SHO / Het RLS Social Media-topic #141 Romy gaat over acht maanden trouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Op verzoek .........![]()
Q & A met Sasha en Bern.Dankjewel!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O echt? Dat is dan wel leuk dat je in zo programma dan iemand tegen komtquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:21 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Er is een stel uit een bm één van de latere BB nog steeds bij elkaar Dido en Roel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb dit moment even apart gemonteerd, Wendy kwam ook even online gisteravond ....![]()
Wendy live met Bern en Sasha - 25 augustus 2023.Leuk om te zien dat er tussen Sasha en Wendy toch wel een band is ontstaan. En ik denk met Mirthe daarbij ook nog. Drie totaal verschillende types maar konden uiteindelijk heel goed met elkaar en hebben elkaar ook geholpen in het spel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zij hebben het eindelijk door ....![]()
![]()
![]()
Jeffrey heeft het programma gemaakt aldus Bern - 25 augustus 2023.Mooie fragmenten wederom. Dankjewel @DGK_Tegengas .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook Bern is anders in de buitenwereld. Mooi om te zien hoe ontspannen Bern en Sasha nu zijn.
Niets was wat het leek in de loods.![]()
Die zijn al heel lang uit elkaar.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:21 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Er is een stel uit een bm één van de latere BB nog steeds bij elkaar Dido en Roel
Grappig om al die kandidaten weer eens te zien. Her en der kids geboren maar wie er voor mij uitsprongen zijn toch die halve gare kerel van die boot en dan die lelijke griet, Billy, die iedereen maar probeerde te verleiden. Heeft die Billy nu een Griek aan de haak geslagen? Ze is er in ieder geval niet mooier op geworden en de jaren beginnen te tellen. Lipjes getuit, borstjes vooruit.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 18:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
En die ander is ook weer met Senna.
pullup in SHO / Het RLS Social Media-topic #141 Romy gaat over acht maanden trouwen
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Op verzoek .........![]()
Q & A met Sasha en Bern.Goh, wat is Sasha toch vrolijk en open en niet zo streng als ze is neergezet in het programma. Hoorde haar trouwens zeggen dat Marciano het tattoo apparaat NIET heeft mee mogen nemen in tegenstelling tot wat er in de Cos geschreven werd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb dit moment even apart gemonteerd, Wendy kwam ook even online gisteravond ....![]()
Wendy live met Bern en Sasha - 25 augustus 2023.Ze ziet er erg goed uit, meer ontspannen dan in de loods waar ze constant onder spanning stond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
leuk om hun reackties te zien, en hoe ze omgaan met de negatieve reackties , die zijn er genoegquote:Op zondag 27 augustus 2023 18:56 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Bern en Sasha reageren op reacties die ze online hebben gekregen
https://www.instagram.com(...)hid=MzRlODBiNWFlZA==
wie bedoel je met tattoo dame? Laura?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 18:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja deze had ik al gelezen Was verbaasd van de week dat Charlotte al een kind had en zelfd die tattoo dame al een kind
nee andere kaylie utopia 2 is samen met dylanquote:Op maandag 28 augustus 2023 05:42 schreef Adat231 het volgende:
[..]
wie bedoel je met tattoo dame? Laura?
Nee die zijn al een tijd niet meer bij elkaar, Charlotte heeft nu een man.quote:Op maandag 28 augustus 2023 05:42 schreef Adat231 het volgende:
[..]
wie bedoel je met tattoo dame? Laura?
en laura is met dame samenquote:Op maandag 28 augustus 2023 07:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nee die zijn al een tijd niet meer bij elkaar, Charlotte heeft nu een man.
Maar Debbie en Paulquote:Op maandag 28 augustus 2023 09:44 schreef Chea49 het volgende:
Iedereen vond de finale ietwat simpel gegaan, zonder show-effect met glitters en toeters. Nu gebeurd dat tegenwoordig wel vaker. Zo zag ik gisteren de reünie van B & B vol liefde en dat stelde ook zo weinig voor. De mensen werd amper iets gevraagd en de rest van de genodigden werden helemáál genegeerd. Ze mogen wél een programma vullen maar bij een reünie tellen ze opeens niet meer mee? Waardeloos gewoon.
moeder van bern was niet uitgenodigd , wel wilden ze mss confrontatie vermijden bern- jef die laatste blijft nog natrappen richting bernquote:Op maandag 28 augustus 2023 10:14 schreef Verida het volgende:
Niet iedereen![]()
Ik vond het juist wel leuk dat de finale alleen om de finalisten draaide. Dat er dus geen aandacht ging naar de tribunes waar alle oudbewoners zaten. Ik zat niet te wachten op een eventuele confrontatie tussen Jeff en de moeder van Bern, of Babette en Wendy . Of om de gezichten te zien van bijv GJ of Berend of Esther.
Wie weet komt er ooit nog een echte reunie, dat zou dan wel weer leuk zijn om te zien hoe het iedereen is gegaan.
ik had de finale wel langer willen zien, met meer opdrachten dat dan weer wel.
weet je dat, of denk je datquote:Op maandag 28 augustus 2023 10:42 schreef cinsan het volgende:
[..]
moeder van bern was niet uitgenodigd , wel wilden ze mss confrontatie vermijden bern- jef die laatste blijft nog natrappen richting bern
Dat dus, er word zoveel gelult overal iemand hoeft maar te zeggen er is gevochten bij ejvjl en de meeste denken dat het waar is en gelijk natuurlijk heeft Jeff dan Bern een hoek verkocht (bij wijze van he) , kijk eerst eens alles na en vertel dan pas iets. En laten we eerlijk zijn de moeder van Bern was ook niet altijd netjes in het begin van ejvjl over Jeff. Maar goed het is al erg genoeg dat ze zo ziek is en wens haar veel sterkte toe.quote:Op maandag 28 augustus 2023 11:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
weet je dat, of denk je dat
Ik hoorde Bern dat toen hij thuis kwam te horen kreeg dat zijn moeder borstkanker had gekregen in de periode dat hji in de loods zat.
Ik kan mij dan heel goed voorstellen dat ze niet daar naar toekomt als ze midden in de behandelingen zit?
weet meer dan genoeg , verder laat ik het hierbijquote:Op maandag 28 augustus 2023 11:13 schreef danaqui het volgende:
[..]
Dat dus, er word zoveel gelult overal iemand hoeft maar te zeggen er is gevochten bij ejvjl en de meeste denken dat het waar is en gelijk natuurlijk heeft Jeff dan Bern een hoek verkocht (bij wijze van he) , kijk eerst eens alles na en vertel dan pas iets. En laten we eerlijk zijn de moeder van Bern was ook niet altijd netjes in het begin van ejvjl over Jeff. Maar goed het is al erg genoeg dat ze zo ziek is en wens haar veel sterkte toe.
Ook datquote:Op maandag 28 augustus 2023 11:32 schreef humpty het volgende:
Waarom zou de moeder van Bern bij de finale moeten zijn?
Was alleen logisch geweest als Bern in de finale had gezeten
tja ik noem het anders , maar och ze moet goudlokje toch verdedigenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 10:15 schreef Verida het volgende:
https://www.linda.nl/nieu(...)n-jaar-van-je-leven/
zoals verwacht werd het incident met Marciano natuurlijk helemaal verkeerd begrepen door de kijkers/streamers, het was "stoeien"....
Eens, passen prima bij elkaar.quote:Op maandag 28 augustus 2023 10:30 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Maar Debbie en Paul![]()
wat een leuke mensen zijn dat en Debbie is een topper.
Ik heb er van genoten.
Helemaal gemist wat er gebeurd is tussen hen en die moeder.quote:Op maandag 28 augustus 2023 10:42 schreef cinsan het volgende:
[..]
moeder van bern was niet uitgenodigd , wel wilden ze mss confrontatie vermijden bern- jef die laatste blijft nog natrappen richting bern
Oké, dat is hun manier van ´stoeien´, dan weten we dat ook weer.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 10:15 schreef Verida het volgende:
https://www.linda.nl/nieu(...)n-jaar-van-je-leven/
zoals verwacht werd het incident met Marciano natuurlijk helemaal verkeerd begrepen door de kijkers/streamers, het was "stoeien"....
Ze wil wel meer dan alleen croupier worden, het lijkt haar leukquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 10:38 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Oké, dat is hun manier van ´stoeien´, dan weten we dat ook weer.![]()
Ze wil dus nu opeens croupier worden, waarom dan die opleiding waar ze mee bezig was?![]()
Bedankt voor de verwijzing naar het interview, bespaard mij weer geld voor dat prijzige blad.
Lees helaas nog niks over livestreams... hopelijk komen die er welquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 13:10 schreef danaqui het volgende:
Ik kan geen Cap maken dan maar zo..........
Op deze datum start de nieuwe realityshow De Bondgenoten
29-08-23, 12:42 Geschreven door Pieter Jongsma
Laatste update: 29-08-23, 12:44
De nieuwe realityshow De Bondgenoten start over ongeveer twee maanden. Jan Versteegh zal de dagelijkse show gaan presenteren. De Bondgenoten start eind oktober en begint met een speciale kick-off aflevering.
In de speciale afleveringen worden de eerste zestien deelnemers bekend en ze arriveren op de luxe locatie waar te gaan samenleven. Tijdens een speciale ceremonie vormen ze vier teams van vier. Een maand lang zijn de vier teamleden elkaars bondgenoten, die elkaar hard nodig hebben om kans te maken op 100.000 euro.
Aan het einde van de maand zijn ze elkaars tegenstanders… en moeten ze elkaar laten vallen als ze er zélf vandoor willen gaan met de hoofdprijs. Om de vertrekkende deelnemers te kunnen vervangen, blijft Talpa op zoek naar mensen die de strijd om die grote geldprijs durven aan te gaan. Opgeven kan via www.sbs6.nl/debondgenoten.
De Bondgenoten: Kick-off op 22 oktober om 21.30 uur en De Bondgenoten vanaf 23 oktober elke werkdag om 19.45 uur op SBS6.
Bron showbizznetwork.nl
jan, de dweeb, slechte interviewer.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 13:10 schreef danaqui het volgende:
De nieuwe realityshow De Bondgenoten start over ongeveer twee maanden. Jan Versteegh zal de dagelijkse show gaan presenteren. De Bondgenoten start eind oktober en begint met een speciale kick-off aflevering.
In de speciale afleveringen worden de eerste zestien deelnemers bekend en ze arriveren op de luxe locatie waar te gaan samenleven. Tijdens een speciale ceremonie vormen ze vier teams van vier. Een maand lang zijn de vier teamleden elkaars bondgenoten, die elkaar hard nodig hebben om kans te maken op 100.000 euro.
Aan het einde van de maand zijn ze elkaars tegenstanders… en moeten ze elkaar laten vallen als ze er zélf vandoor willen gaan met de hoofdprijs. Om de vertrekkende deelnemers te kunnen vervangen, blijft Talpa op zoek naar mensen die de strijd om die grote geldprijs durven aan te gaan. Opgeven kan via www.sbs6.nl/debondgenoten.
De Bondgenoten: Kick-off op 22 oktober om 21.30 uur en De Bondgenoten vanaf 23 oktober elke werkdag om 19.45 uur op SBS6.
Bron showbizznetwork.nl
Wat heeft Babette een ander gezicht op deze foto? Duckface uiteraard, maar ook gewoon anders??quote:
Die paardenstaart zit gewoon zo strak dat het een facelift is. Daardoor onherkenbaarquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 13:55 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Wat heeft Babette een ander gezicht op deze foto? Duckface uiteraard, maar ook gewoon anders??
Met een presentator die dagelijks te zien zal zijn, verwacht ik geen livestreams.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 13:10 schreef danaqui het volgende:
Bron showbizznetwork.nl
Indd anders had het er wel bijgestaan dat er streams zijn.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 14:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met een presentator die dagelijks te zien zal zijn, verwacht ik geen livestreams.
https://talpanetwork.com/(...)p-22-oktober-op-sbs6
[ afbeelding ]
Dat waren wekelijkse liveshows.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 14:20 schreef freaky40 het volgende:
Dat zegt niets. BB was in de eerste jaren ook met presentator en Secret Story ook.
Dat zegt nog niets, ze hebben het ook niet ontkracht. Wellicht zijn er nog onderhandelingen gaande waar de streams te zien gaan zijn, Videoland, KIJK of toch NLZiet. Of misschien wel via een eigen platform/website net als bij Utopia.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 14:39 schreef Dotteke het volgende:
Het lijkt er niet op dat er streams komen voor alsnog
Niets is nog zeker, maar tot zover lijkt het er niet op.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 14:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zegt nog niets, ze hebben het ook niet ontkracht. Wellicht zijn er nog onderhandelingen gaande waar de streams te zien gaan zijn, Videoland, KIJK of toch NLZiet. Of misschien wel via een eigen platform/website net als bij Utopia.
Beetje lang geleden dus dat staat mij niet helemaal bij, maar tijdens de dagelijkse uitzendingen was er volgens mij weinig contact met de buitenwereld.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 14:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ook de dagelijkse uitzendingen waren voorzien van een presentator.
Zo niet is het geen echte RLS, maar meer zoiets als Expeditie Robinson of Love Island.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 14:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Beetje lang geleden dus dat staat mij niet helemaal bij, maar tijdens de dagelijkse uitzendingen was er volgens mij weinig contact met de buitenwereld.
Hoop dat je gelijk krijgt met die livestreams, maar ik vrees van niet.
Denk dat het in de buurt komt, er zal ook daar veel sturing met plak en knipwerk zijn.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 15:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zo niet is het geen echte RLS, maar meer zoiets als Expeditie Robinson of Love Island.
Je kunt nog altijd live meekijken met de straatlopers, je ziet ze in veel steden live rondlopen.quote:
Goed gezegd, goede onderbouwing ....quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 15:15 schreef freaky40 het volgende:
Dat was in Utopia ook dus dat weerhoudt ze niet om geen streams te leveren. Ik vind juist de streams én de uitzendingen een mooi geheel, de rauwe beelden en zo goed als niet gefilterde beelden en de knip en plakuitzendingen. Alleen een knip en plakuitzending is leuk maar dan zal ik altijd met een vraagteken blijven zitten. Bovendien geven streams erbij een extra boost aan de TV uitzendingen en andersom buiten de reuring die het teweeg kan brengen op een website als Fok en op social media. Dat is altijd geweest bij dit soort programma's dat bereik je niet met enkel een TV uitzending alleen. Het community gevoel ontbreekt dan wat ook nog wel eens tot een flop van een format kan zorgen. EJVJL en Utopia hadden een trouwe schare vaste kijkers mede door de streams.
Hmm, ik vrees van wel, gemiste kans ...quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 16:43 schreef freaky40 het volgende:
Deze website neem ik niet serieus. Kan gewoon niet kloppen.
Er staat wel dat een woordvoorder van Talpa dit bevestigd heeft... dus ga er vanuit dat het kloptquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 16:43 schreef freaky40 het volgende:
Ik had me juist weer verheugd op de live streams... echt jammerquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 16:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Hmm, ik vrees van wel, gemiste kans ...
Naja op die site die ik net had gedeeld staat het wel maar wie weet veranderd dat nog.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 16:57 schreef cinsan het volgende:
laten we nu eens gewoon afwachten of er wel of geen livestream komt , niemand weet het
daarom kan nog van alles gebeurenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 16:59 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Naja op die site die ik net had gedeeld staat het wel maar wie weet veranderd dat nog.
Woordvoerder van Talpa die dat zegt, dus zal het wel waar zijn.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 16:43 schreef freaky40 het volgende:
Dat weet ik niet. Miljondollar eiland heeft ook geen streams \B&B vol liefde ook nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 16:56 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Kan ook zijn dat ze nog in onderhandeling zijn over eventuele live streams? ik denk dat alleen een uitzending geen kijkers blijft trekken. Ik kijk liever streams
Dus dat.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 17:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Woordvoerder van Talpa die dat zegt, dus zal het wel waar zijn.
Ja, las ik net al hierquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 17:19 schreef cinsan het volgende:
komen geen livestrams bij de bondgenoten woorvoerder van talpa heeft het laten weten aan schowbizznet, bron schowbizznetwork .nl
Niet te vergelijken deze reality shows. RLS zoals BB, Een jaar en Utopia zijn van een ander kaliber. Mochten er echt geen streams zijn dan kun je ze pas in het rijtje zetten van b.v. Love Island of Lang Leve de Liefde, scripted reality dus... De shows die jij noemt daar kunnen ook geen streams komen omdat het volledig op diverse locaties is zoals B&B, en Million Dollar Island zou het gekund hebben maar technisch lastiger omdat het op een eiland was en op een plek waar geen internet is.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 17:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Miljondollar eiland heeft ook geen streams \B&B vol liefde ook niet
En zoveel reallifesoap niet en die worden goed bekeken
Ik vrees met grote vrezen...heel jammerquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 17:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Woordvoerder van Talpa die dat zegt, dus zal het wel waar zijn.
woordvoerder van talpa gelooft u dus niet , vraag me af of u nog gelooft wat u hier postquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 17:50 schreef freaky40 het volgende:
Eerst officieel van Talpa een statement/persbericht dan pas geloven. Dit is 1 bron op een amateurwebsite.
Nee, niet gelijk en de website waar het op staat al helemaal niet. Wel als het nu op diverse websites bevestigd wordt door Talpa en niet als bron showbizznetwork.nl alleen natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 17:57 schreef cinsan het volgende:
[..]
woordvoerder van talpa gelooft u dus niet , vraag me af of u nog gelooft wat u hier post
Vond het hem niet eens zo slecht doen bij de finale. Het was allemaal een beetje in scene gezet ook omdat er geen livestreams meer bij waren, maar toch deed hij het wel leuk.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 17:56 schreef MacDeMarco het volgende:
Jan Versteegh als presentator en geen livestreams..![]()
Dan kijk ik nog liever naar BB
mijn dochter zag gisteren Zoe heel innig met Nadir in een restaurant in Almere zittenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 17:19 schreef Dotteke het volgende:
Maar is er nog nieuwe over EJVJL. Nog sappige juiche?
Nadir ken ik niet echt, die was in het begin en toen heb ik door omstandheden af moeten haken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 18:16 schreef Adat231 het volgende:
[..]
mijn dochter zag gisteren Zoe heel innig met Nadir in een restaurant in Almere zitten
ze hebben een keer gezoend en toen had nadir geen interesse meer... en toen kwamen er een hoop discussie tussen die 2 en toen werd Nadir opeens dik met wendyquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 18:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nadir ken ik niet echt, die was in het begin en toen heb ik door omstandheden af moeten haken.
Was dat in EJVJ leven al een klik die twee?
Nee niet echt. Ze hebben een keer gezoend, maar Nadir zei daarna al snel dat Zoe niet zijn type was. Daarna een hoop drama van Zoe.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 18:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nadir ken ik niet echt, die was in het begin en toen heb ik door omstandheden af moeten haken.
Was dat in EJVJ leven al een klik die twee?
O verrassend dat ze dan nu wel innig zatenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 18:20 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ze hebben een keer gezoend en toen had nadir geen interesse meer... en toen kwamen er een hoop discussie tussen die 2 en toen werd Nadir opeens dik met wendy
Zoe drama, kan mij er iets bij voorstellenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 18:20 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Nee niet echt. Ze hebben een keer gezoend, maar Nadir zei daarna al snel dat Zoe niet zijn type was. Daarna een hoop drama van Zoe.
ja verbaastte me ook.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 18:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O verrassend dat ze dan nu wel innig zaten
erg jammerquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 17:19 schreef cinsan het volgende:
komen geen livestrams bij de bondgenoten woorvoerder van talpa heeft het laten weten aan schowbizznet, bron schowbizznetwork .nl
nadir was ook hele onzekere jongen , lang getwijfeld eer hij zijn 24 uur aanvroeg , ook nog iets met snoepjes uit iemand zijn locker gepakt te hebbenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 18:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zoe drama, kan mij er iets bij voorstellen
quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 16:43 schreef Dutchrealitytv het volgende:
https://showbizznetwork.n(...)yshow-de-bondgenoten
@:dgk_tegengas
Dus toch geen live streams... zo jammer
Ja, jammer dat die niet in het najaar begint.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 17:56 schreef MacDeMarco het volgende:
Jan Versteegh als presentator en geen livestreams..![]()
Dan kijk ik nog liever naar BB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |