weet je dat, of denk je datquote:Op maandag 28 augustus 2023 10:42 schreef cinsan het volgende:
[..]
moeder van bern was niet uitgenodigd , wel wilden ze mss confrontatie vermijden bern- jef die laatste blijft nog natrappen richting bern
Dat dus, er word zoveel gelult overal iemand hoeft maar te zeggen er is gevochten bij ejvjl en de meeste denken dat het waar is en gelijk natuurlijk heeft Jeff dan Bern een hoek verkocht (bij wijze van he) , kijk eerst eens alles na en vertel dan pas iets. En laten we eerlijk zijn de moeder van Bern was ook niet altijd netjes in het begin van ejvjl over Jeff. Maar goed het is al erg genoeg dat ze zo ziek is en wens haar veel sterkte toe.quote:Op maandag 28 augustus 2023 11:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
weet je dat, of denk je dat
Ik hoorde Bern dat toen hij thuis kwam te horen kreeg dat zijn moeder borstkanker had gekregen in de periode dat hji in de loods zat.
Ik kan mij dan heel goed voorstellen dat ze niet daar naar toekomt als ze midden in de behandelingen zit?
weet meer dan genoeg , verder laat ik het hierbijquote:Op maandag 28 augustus 2023 11:13 schreef danaqui het volgende:
[..]
Dat dus, er word zoveel gelult overal iemand hoeft maar te zeggen er is gevochten bij ejvjl en de meeste denken dat het waar is en gelijk natuurlijk heeft Jeff dan Bern een hoek verkocht (bij wijze van he) , kijk eerst eens alles na en vertel dan pas iets. En laten we eerlijk zijn de moeder van Bern was ook niet altijd netjes in het begin van ejvjl over Jeff. Maar goed het is al erg genoeg dat ze zo ziek is en wens haar veel sterkte toe.
Ook datquote:Op maandag 28 augustus 2023 11:32 schreef humpty het volgende:
Waarom zou de moeder van Bern bij de finale moeten zijn?
Was alleen logisch geweest als Bern in de finale had gezeten
Die ene die into sm isquote:
tja ik noem het anders , maar och ze moet goudlokje toch verdedigenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 10:15 schreef Verida het volgende:
https://www.linda.nl/nieu(...)n-jaar-van-je-leven/
zoals verwacht werd het incident met Marciano natuurlijk helemaal verkeerd begrepen door de kijkers/streamers, het was "stoeien"....
Eens, passen prima bij elkaar.quote:Op maandag 28 augustus 2023 10:30 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Maar Debbie en Paul![]()
wat een leuke mensen zijn dat en Debbie is een topper.
Ik heb er van genoten.
Helemaal gemist wat er gebeurd is tussen hen en die moeder.quote:Op maandag 28 augustus 2023 10:42 schreef cinsan het volgende:
[..]
moeder van bern was niet uitgenodigd , wel wilden ze mss confrontatie vermijden bern- jef die laatste blijft nog natrappen richting bern
Oké, dat is hun manier van ´stoeien´, dan weten we dat ook weer.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 10:15 schreef Verida het volgende:
https://www.linda.nl/nieu(...)n-jaar-van-je-leven/
zoals verwacht werd het incident met Marciano natuurlijk helemaal verkeerd begrepen door de kijkers/streamers, het was "stoeien"....
Ze wil wel meer dan alleen croupier worden, het lijkt haar leukquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 10:38 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Oké, dat is hun manier van ´stoeien´, dan weten we dat ook weer.![]()
Ze wil dus nu opeens croupier worden, waarom dan die opleiding waar ze mee bezig was?![]()
Bedankt voor de verwijzing naar het interview, bespaard mij weer geld voor dat prijzige blad.
Lees helaas nog niks over livestreams... hopelijk komen die er welquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 13:10 schreef danaqui het volgende:
Ik kan geen Cap maken dan maar zo..........
Op deze datum start de nieuwe realityshow De Bondgenoten
29-08-23, 12:42 Geschreven door Pieter Jongsma
Laatste update: 29-08-23, 12:44
De nieuwe realityshow De Bondgenoten start over ongeveer twee maanden. Jan Versteegh zal de dagelijkse show gaan presenteren. De Bondgenoten start eind oktober en begint met een speciale kick-off aflevering.
In de speciale afleveringen worden de eerste zestien deelnemers bekend en ze arriveren op de luxe locatie waar te gaan samenleven. Tijdens een speciale ceremonie vormen ze vier teams van vier. Een maand lang zijn de vier teamleden elkaars bondgenoten, die elkaar hard nodig hebben om kans te maken op 100.000 euro.
Aan het einde van de maand zijn ze elkaars tegenstanders… en moeten ze elkaar laten vallen als ze er zélf vandoor willen gaan met de hoofdprijs. Om de vertrekkende deelnemers te kunnen vervangen, blijft Talpa op zoek naar mensen die de strijd om die grote geldprijs durven aan te gaan. Opgeven kan via www.sbs6.nl/debondgenoten.
De Bondgenoten: Kick-off op 22 oktober om 21.30 uur en De Bondgenoten vanaf 23 oktober elke werkdag om 19.45 uur op SBS6.
Bron showbizznetwork.nl
jan, de dweeb, slechte interviewer.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 13:10 schreef danaqui het volgende:
De nieuwe realityshow De Bondgenoten start over ongeveer twee maanden. Jan Versteegh zal de dagelijkse show gaan presenteren. De Bondgenoten start eind oktober en begint met een speciale kick-off aflevering.
In de speciale afleveringen worden de eerste zestien deelnemers bekend en ze arriveren op de luxe locatie waar te gaan samenleven. Tijdens een speciale ceremonie vormen ze vier teams van vier. Een maand lang zijn de vier teamleden elkaars bondgenoten, die elkaar hard nodig hebben om kans te maken op 100.000 euro.
Aan het einde van de maand zijn ze elkaars tegenstanders… en moeten ze elkaar laten vallen als ze er zélf vandoor willen gaan met de hoofdprijs. Om de vertrekkende deelnemers te kunnen vervangen, blijft Talpa op zoek naar mensen die de strijd om die grote geldprijs durven aan te gaan. Opgeven kan via www.sbs6.nl/debondgenoten.
De Bondgenoten: Kick-off op 22 oktober om 21.30 uur en De Bondgenoten vanaf 23 oktober elke werkdag om 19.45 uur op SBS6.
Bron showbizznetwork.nl
Wat heeft Babette een ander gezicht op deze foto? Duckface uiteraard, maar ook gewoon anders??quote:
Die paardenstaart zit gewoon zo strak dat het een facelift is. Daardoor onherkenbaarquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 13:55 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Wat heeft Babette een ander gezicht op deze foto? Duckface uiteraard, maar ook gewoon anders??
Met een presentator die dagelijks te zien zal zijn, verwacht ik geen livestreams.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 13:10 schreef danaqui het volgende:
Bron showbizznetwork.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |