O wat leuk Mootie. Waar heb je die mee gewonnen dan?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb een meet & greet met Jeff en Kim gewonnen!
Ik zat serieus met een bak popcorn. Maar ik vond het best wel spannend. Vooral die spiraal. Het publiek dat geen kik mocht geven en de sanctie daarop, de spanning op hun gezichten. Het geld tellen was niet spannend en het einde heel abrupt. Dat was minder maar de popcorn smaakte er niet minder om.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:23 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja hoe krijg je het voor elkaar om een spelshow zo af te sluiten echt een stelletje talenten bij elkaar... triest als je vol spanning met je bakje popcorn zit te kijken...
Heb toch maar insta aangemaakt en zie het nu bij Bern staan. Bedankt i.i.g.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:13 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ik heb het op kunnen slaan maar het is geen HD kwaliteit en ik weet niet hoe ik het moet delen...
Van mij ook een bedankje toppers👏👍👍quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:09 schreef greysbones het volgende:
@:DGK_Tegengas @:Hoempah @:Kinkijan
Bedankt voor al het beeld materiaal
Moet je daar nu echt blij mee zijn? Kwallwtjequote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb een meet & greet met Jeff en Kim gewonnen!
Vind ik hem nog als ik hem af en toe op zijn insta hoor babbelenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:42 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Moet je daar nu echt blij mee zijn? Kwallwtje
Nu wel ja! 😊quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon terug te zien dan, was dat op insta?
Er zullen er wel meer met een Q&A komen zag van de week Zoe ook alquote:
Sasha kijkt wel heel gelukkigquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:54 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Wie de live van bern en Sasha wil zien op Instagram hier de link
https://www.instagram.com(...)hid=MWZjMTM2ODFkZg==
Ze hebben elkaar gewonnen en ook al zou het niks worden hebben ze ook levenslessen mee gekregen. Geld is fijn en handig maar ook niet alles (:quote:
ze gaan het rustig aanpakken buiten , lijkt mij wel verstandigquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:57 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ze hebben elkaar gewonnen en ook al zou het niks worden hebben ze ook levenslessen mee gekregen. Geld is fijn en handig maar ook niet alles (:
Ik ben soms echt verbaasd van relaties die nadat het rls gestopt is nog steeds standhouden.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:57 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ze hebben elkaar gewonnen en ook al zou het niks worden hebben ze ook levenslessen mee gekregen. Geld is fijn en handig maar ook niet alles (:
Of het werkt op de langere termijn weten we niet natuurlijk maar ze gaan eerst daten wat ook wel verstandig isquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben soms echt verbaasd van relaties die nadat het rls gestopt is nog steeds standhouden.
Dat zeker!quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:59 schreef cinsan het volgende:
[..]
ze gaan het rustig aanpakken buiten , lijkt mij wel verstandig
Dat weet je bij niemandquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:01 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Of het werkt op de langere termijn weten we niet natuurlijk maar ze gaan eerst daten wat ook wel verstandig is
vind de aanpak van bern en sasha eerst daten zien of het gevoel dat ze in de loods voor elkaar hadden ook in de buitenweteld er is. anderre stelletjes gingen gelijk samenwonen op zich niks mee , maar we gaan het horen op de lange termijnquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:01 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Of het werkt op de langere termijn weten we niet natuurlijk maar ze gaan eerst daten wat ook wel verstandig is
Ja, dat valt mij ook opquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:10 schreef Verida het volgende:
ook hier weer lijkt het alsof ze zo ontzettend opgelucht zijn om weer buiten te zijn. Ze lijken jaren jonger![]()
En een stralende sasha, al die tijd in de loods heb ik haar niet zo ontspannen gezien en zien lachen.
ze waren ook heel open in hun antwoorden , en ook geen verwijt naar jef toequote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:10 schreef Verida het volgende:
ook hier weer lijkt het alsof ze zo ontzettend opgelucht zijn om weer buiten te zijn. Ze lijken jaren jonger![]()
En een stralende sasha, al die tijd in de loods heb ik haar niet zo ontspannen gezien en zien lachen.
die was heel goed ter taal , had veel praatjesquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat valt mij ook op
En Bern praat anders, niet zo doordacht en lang nadenkend voor hij iets zegt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |