SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat het allemaal een beetje spel is, ik denk dat Isaac buiten de poort een toffe kerel is... maar dat is mijn mening hé..quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. Ik vind hem geen winnaar met zijn gedrag. Nare vent vind ik het
Dat vind ik echt heel gaaf voor Bern en gun hem echt een plaatsje op de buis... als hij maar niet gaat RRRRRRR-en want daar krijg ik echt de kriebels van...quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:33 schreef Harry het volgende:
[..]
Bij de Q&A van Bern en Sasha zei Bern, dat hij door TV programma's benaderd is geweest om mee te denken over spellen.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:34 schreef xsaskiax het volgende:
Bern is nog volop aan het 'nagenieten'.... tja... denk ervan wat je wilt, hij vindt zichzelf in ieder geval heel leuk
Ik heb nog wel een vraag voor Bern: wat vond je moeder er van dat je kort voor het programma het deed met drie vriendinnen, die dat van elkaar niet wisten? Hij vertelde dit destijds vol schaamte aan Sasha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het komt goed.... En anders maar niet.
Dat is rrrraaaarrrrrquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:41 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat vind ik echt heel gaaf voor Bern en gun hem echt een plaatsje op de buis... als hij maar niet gaat RRRRRRR-en want daar krijg ik echt de kriebels van...
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:34 schreef xsaskiax het volgende:
Bern is nog volop aan het 'nagenieten'.... tja... denk ervan wat je wilt, hij vindt zichzelf in ieder geval heel leuk
Hoop dat iemand de Q&A heeft opgenomen en het hier wil plaatsen, heb niet alles kunnen zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
laat gaan zeg hij is volwassen man en is verleden tijdquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:44 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een vraag voor Bern: wat vond je moeder er van dat je kort voor het programma het deed met drie vriendinnen, die dat van elkaar niet wisten? Hij vertelde dit destijds vol schaamte aan Sasha.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:56 schreef cinsan het volgende:
[..]
laat gaan zeg hij is volwassen man en is verleden tijd en was gewoon daten meer niet
Waarom moet zijn moeder er wat van vinden? Hij is volwassen en leeft zijn eigen leven. Heeft gewoon even lang leve de lol gedaan / bloemetjes buiten gezet voor hij de loods in kwam.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:44 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een vraag voor Bern: wat vond je moeder er van dat je kort voor het programma het deed met drie vriendinnen, die dat van elkaar niet wisten? Hij vertelde dit destijds vol schaamte aan Sasha.
Ik heb het op kunnen slaan maar het is geen HD kwaliteit en ik weet niet hoe ik het moet delen...quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:49 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Hoop dat iemand de Q&A heeft opgenomen en het hier wil plaatsen, heb niet alles kunnen zien.
Ja precies, vandaar ook de opmerking.. hij heeft er nog wat aan over gehouden..quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Isaac heeft ook kinderen hoor! En het ´salaris´ van de deelnemers bestaat alleen uit onkosten die ze hebben m.b.t. de huur of aflossing van hun huis. Dat is met elk van dit soort programma´s. Er mag ook wel iets tegenover staan natuurlijk.
Het was toch echt ook leuker en spannender geweest om het live te volgen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan voordat het programma begon de hele finale al online zetten zodat die vooruit te spoelen was en de hele spanning van de finale weg viel, omdat de meesten daardoor wisten wie de winnaar was.
Talpa had dat zoveel beter kunnen doen.
Gefeliciteerd Moooooot!quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 08:26 schreef mootie het volgende:
Feliciteer hier de winnaar van de voorspellingen
Ja zijn er wel een paar daar naar toequote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:32 schreef mario390 het volgende:
zijn somige fokkers zandvoort an zee
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 08:26 schreef mootie het volgende:
Feliciteer hier de winnaar van de voorspellingen
Is dat niet gewoon terug te zien dan, was dat op insta?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:13 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ik heb het op kunnen slaan maar het is geen HD kwaliteit en ik weet niet hoe ik het moet delen...
Dank je, je was de enige, het is me gegund.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat deed ik daar al, maar gefeliciteerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |