quote:
quote:Dennis van der Geest heeft een nieuwe televisieklus te pakken bij SBS6. In Waar Is Mijn Erfenis? gaat hij op pad om langlopende familieruzies over erfenissen voor eens en altijd op te lossen.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:59 schreef Kakadylo het volgende:
Die afgekeurde (en later alsnog goedgekeurde) worp van Erik blijkt nogal cruciaal te zijn geweest. Het stond namelijk feitelijk 0-3, maar 15 worpen op datzelfde object verder resulteerde deze gigablunder van regie in 1-2, om uiteindelijk te verliezen met 5-3. In het spel daarna met die blokken zou Erik alsnog gesneuveld zijn, maar daarmee andere (halve-)finalisten zeg maar. Overigens vakkundig weggeëdit in de tv-uitzending terwijl op streams duidelijk in beeld. En zo waren er zoveel voorbeelden.
Qua total package is Isaac een meer dan terechte winnaar. Zouden ze de spelregels echter niet hebben aangepast dan was ie al voortijdig weggestuurd. In dat geval verdwenen de sterksten/characters namelijk in rap tempo van het toneel. GJ weet er bovendien alles van wetende dat zijn opdracht enkel haalbaar was met een helikopter ipv golfkar. Overigens bizar dat er daadwerkelijk 840k (10x BB of Utopia oid) is uitgekeerd en dus klaarblijkelijk geen addertjes onder het gras. Raar maar waar.
Kan verder geen enkele reden bedenken waarom je als individu zou deelnemen aan zo'n reality (los van achteraf die ene lucky bastard). Niet te vergelijken met bepaalde andere shows waarbij veelal 'talentloze attentiezoekers' simpelweg 'Instafamous' willen worden. Ben maanden geleden tijdig afgehaakt vanwege alle extreem kinderlijke censuur gekoppeld aan een amusementsgehalte en teleurstellende inhoud die namelijk drastisch omlaag liep. Heb de finale ook nog niet eens gezien. Maar ook daar verwacht ik inhoudelijk vrij weinig van. Verder wil ik jullie allemaal (de een wat meer dan de ander) danken voor alle dagelijkse bijdrages waardoor (voor zover mogelijk..) up-to-date! Menig notulant zou er nog een puntje aan kunnen zuigen.
Zoiets heeft RTL al, je krijgt ook daten met eten, wat weer doet denken aan First dates, en dan hun versie van Ik Vertrek.quote:
Ja, dat kegelspel is niet geheel zuiver verlopen. En daarnaast nog wel een aantal zaken niet. Irritant, maar bijna onoverkomelijk denk ik, in deze opzet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:59 schreef Kakadylo het volgende:
Die afgekeurde (en later alsnog goedgekeurde) worp van Erik blijkt nogal cruciaal te zijn geweest. Het stond namelijk feitelijk 0-3, maar 15 worpen op datzelfde object verder resulteerde deze gigablunder van regie in 1-2, om uiteindelijk te verliezen met 5-3. In het spel daarna met die blokken zou Erik alsnog gesneuveld zijn, maar daarmee andere (halve-)finalisten zeg maar. Overigens vakkundig weggeëdit in de tv-uitzending terwijl op streams duidelijk in beeld. En zo waren er zoveel voorbeelden.
Qua total package is Isaac een meer dan terechte winnaar. Zouden ze de spelregels echter niet hebben aangepast dan was ie al voortijdig weggestuurd. In dat geval verdwenen de sterksten/characters namelijk in rap tempo van het toneel. GJ weet er bovendien alles van wetende dat zijn opdracht enkel haalbaar was met een helikopter ipv golfkar. Overigens bizar dat er daadwerkelijk 840k (10x BB of Utopia oid) is uitgekeerd en dus klaarblijkelijk geen addertjes onder het gras. Raar maar waar.
-knip-
Ik heb ff gezocht, bedoel je de erfgenaam? Daar gaan ze op zoek naar de erfgenaam, klinkt saaier dan langlopende familieruzies over de verdeling van de erfenis?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zoiets heeft RTL al, je krijgt ook daten met eten, wat weer doet denken aan First dates, en dan hun versie van Ik Vertrek.
Lekker origineel bezig weer bij Talpa.
Zou er ook geen moeite mee hebben gehad als nummer 2 en 3 ook wat van dat geld hadden gekregen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, dat kegelspel is niet geheel zuiver verlopen. En daarnaast nog wel een aantal zaken niet. Irritant, maar bijna onoverkomelijk denk ik, in deze opzet.
Geldprijs vind ik ook bizar hoog. Ok, de laatste deelnemers zitten er een jaartje in, maar verder staat er niet heel veel inspanning tegenover.
Isaac heeft het wat betreft inspanning tov andere deelnemers echt wel verdiend, maar uiteindelijk is het geen buitengewone prestatie. Hij is overgebleven adhv een afvalrace, en dan vind ik het bedrag best aanzienlijk inderdaad.
In dit specifieke geval eens met nr 2, niet met nr 3quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou er ook geen moeite mee hebben gehad als nummer 2 en 3 ook wat van dat geld hadden gekregen.
Dit was een antwoord op mijn vraag en ja die bedoel ik, ja van alle markten thuis, lekker saai maar het feit op zich interesseert me.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb ff gezocht, bedoel je de erfgenaam? Daar gaan ze op zoek naar de erfgenaam, klinkt saaier dan langlopende familieruzies over de verdeling van de erfenis?
Volgens mij kan je een traplift aanvragen bij je eigen gemeente.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:20 schreef Tascha071 het volgende:
Op insta houd hij een praatje bedankt iedereen maar vooral zijn gezin.
Ben benieuwd of hij morrie die lift voor haar moeder gaat schenken. Had hij beloofd.
Ik heb nooit wat gehad met nummer 2 en 3 maar gun het 2 meer vanwege haar tactiek, nummer 3 sorry nooit wat mee gehadquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
In dit specifieke geval eens met nr 2, niet met nr 3![]()
Nah, das flauw. Ok, een beetje dan
Wendy had het van mij ook mogen winnen....helaasquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:29 schreef HappyCharly het volgende:
ik had high hopes dat wendy ging winnen
blijf het ook raar vinden dat iemand wint die echt totaal niet favo is. dat is niet zomaar, iemand doet dan sneaky dingen
echt?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, vond de finale wel spannend, en ook blij dat Isaac gewonnen heeft ....![]()
[ afbeelding ]
Precies.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:26 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Tja zo sta je een jaar geleden te knutselen aan nr 1 en nu is het alweer gebeurd, de tijd vliegt.
Maar als je het aan mij vraagt mogen ze weer zo'n lekker lang project pakken hoor.
Het is voor veel mensen iets waar ze terecht kunnen en waar ze lekker kunnen meeleven met al het gedoe.
Aanspraak hebben en noem maar op.
Precies.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:26 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Tja zo sta je een jaar geleden te knutselen aan nr 1 en nu is het alweer gebeurd, de tijd vliegt.
Maar als je het aan mij vraagt mogen ze weer zo'n lekker lang project pakken hoor.
Het is voor veel mensen iets waar ze terecht kunnen en waar ze lekker kunnen meeleven met al het gedoe.
Aanspraak hebben en noem maar op.
Twijfel misschien weer eens robinson, begint vanaf 4 sept.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Cute.
Ik denk dat ik de bondgenoten maar ga volgen vanaf de start.
Febo redde inderdaad vooral zichzelf.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:59 schreef Kakadylo het volgende:
Kan verder geen enkele reden bedenken waarom je als individu zou deelnemen aan zo'n reality (los van achteraf die ene lucky bastard). Niet te vergelijken met bepaalde andere shows waarbij veelal 'talentloze attentiezoekers' simpelweg 'Instafamous' willen worden. Ben maanden geleden tijdig afgehaakt vanwege alle extreem kinderlijke censuur gekoppeld aan een amusementsgehalte en teleurstellende inhoud die namelijk drastisch omlaag liep. Heb de finale ook nog niet eens gezien. Maar ook daar verwacht ik inhoudelijk vrij weinig van. Verder wil ik jullie allemaal (de een wat meer dan de ander) danken voor alle dagelijkse bijdrages waardoor (voor zover mogelijk..) up-to-date! Menig notulant zou er nog een puntje aan kunnen zuigen.
zekerquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:58 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Febo redde inderdaad vooral zichzelf.
Dat van Marciano kwam niet op tv toch.
En al helemaal de spel blunders van Febo, zoals het gebrek aan frisbees, en de fouten in hun jurering.
Ook de fouten bij immma vs jasper, schandalig gewoon.
Een reuze prestatie om het zo extreem lang 24/7 vol te houden met allerlei type mensen waar je totaal niet om gevraagd hebt. Daar waar een ander zichzelf dus volkomen opbrandde terwijl diezelfde charismatische kwaliteiten. Zou het zelfs begrepen hebben mochten, juist zij, vroegtijdig zijn opgestapt. Datgene is eigenlijk de allergrootste prestatie. Dan gun ik het namelijk zo iemand vele malen eerder dan een flierefluiter die zich daar nog soort van thuis voelt ook en het daardoor 'makkelijker' heeft.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, vond de finale wel spannend, en ook blij dat Isaac gewonnen heeft ....![]()
[ afbeelding ]
Die gaf inderdaad gewoon een goed antwoord waarbij het helemaal niet gaat om de exacte uitspraak. 'Koppel een vlag aan een land'. Vervolgens ging 'achter' een halfuur in overleg en konden ze niet meer terug waarna ie werd gepakt op z'n slecht verzonnen excuus. Zo ga je niet na al die tijd met jouw mensen om want hij is toen gewoonweg in z'n hemd genaaid terwijl bovendien een outsider voor de winst. Bij zijn tegenstander kwam het slechte in de mens trouwens meteen maar naar boven.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:58 schreef realkijkers het volgende:
Ook de fouten bij immma vs jasper, schandalig gewoon.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:24 schreef freaky40 het volgende:
Bam! Gefeliciteerd Isaac, na Jeff de enig echte juiste winnaar. Helemaal nietsss in Apeldoorn!
quote:
Onzin. En een salaris krijg je sowieso als je aan een tv programma meedoet, dat is bij ieder reality programma altijd zo geweest. Jij werkt toch ook niet gratis?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 01:03 schreef woxxel het volgende:
Ze hebben allemaal een dik salaris gehad. Zoals jeff zei. Stelletje figuranten bij elkaar met een contact en een rol en isaak z'n laatste klus.
Allemaal nep.
Niemand weet of er een tweede seizoen komt. Het enige dat zeker is is dat er in het najaar (oktober/november) een soortgelijk programma (de bondgenoten) komt op dezelfde plek.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 01:12 schreef ThijsTH het volgende:
Wanneer begint volgend seizoen? Net zoals vorig jaar, 1e zondag van Sept?
Hoop dat iemand het heeft opgenomen en het wil plaatsen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:36 schreef Tascha071 het volgende:
Wendy was ook heel even bij de live van Sas en Bern. Net op moment dat ik ff keek. Ik meteen hiernaartoe. Maar er zat al n slotje op. Gelukkig zijn jullie er nog heel even
Dat er voor jvjl season 1, al 40 mensen te vinden waren is al bizar.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 01:14 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Onzin. En een salaris krijg je sowieso als je aan een tv programma meedoet, dat is bij ieder reality programma altijd zo geweest. Jij werkt toch ook niet gratis?
[..]
Niemand weet of er een tweede seizoen komt. Het enige dat zeker is is dat er in het najaar (oktober/november) een soortgelijk programma (de bondgenoten) komt op dezelfde plek.
Ik weet uit betrouwbare bron (een van de deelnemers zelf) dat er 4 van de 40 deelnemers betaald kregen (en die lagen er allemaal voor/rond de helft uit). De rest schijnbaar toch echt niets. Of misschien een kleine onkostenvergoeding.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 03:18 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Dat er voor jvjl season 1, al 40 mensen te vinden waren is al bizar.
Kan me niet voorstellen dat nog eens 40 zich aanmelden.
Ik heb zonder enig bewijs toch ook mijn twijfels bij de gang van zaken.
Dat de laatste 10 echt zo gek waren zichzelf op te sluiten voor 11 maanden, voor niets?
Ik ben 100% bevooroordeeld hierin. Te bizar voor woorden. Een jaar van het leven van je kinderen missen. In het geval van o.a. Wendy en Marciano, voor helemaal niets.
Of zat er toch een verdien model achter?
Voor opdrachtjes uit, of verdien x bedrag per 10 seconden in de uitzending of zo.
Maar goed, zal wel geheim / speculeren blijven..
Zie er eigenlijk weinig tussen staanquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Er komen leuke programma's aan komende maanden, zat net ff door een lijst te kijken. Zin in!
https://www.tvgids.nl/nieuws/televisie/overzicht-op-deze-data-zijn-je-favoriete-programmas-weer-te-zien-najaar-2023
Ben het niet met je eens, had liever gezien dat Sasha won dan die blaaskalkquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
Talpa zoekt voor de bondgenoten deelnemers die vanaf half oktober beschikbaar zijn, denk dat het dan ook wel start.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 05:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zie er eigenlijk weinig tussen staan
De bindgenoten staat er nog niet tussen dus eerder dan november komt die niet
Ik heb geen idee, ik zie het in de tv gids die hier stond in ieder geval niet bij de programmering staanquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 07:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Talpa zoekt voor de bondgenoten deelnemers die vanaf half oktober beschikbaar zijn, denk dat het dan ook wel start.
Het zou natuurlijk zo scheef als de mieter zijn als de 1 wel betaald wordt voor zijn deelname en de ander niet... ik denk toch echt dat ze allemaal een onkostenvergoeding hebben gekregen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 03:35 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Ik weet uit betrouwbare bron (een van de deelnemers zelf) dat er 4 van de 40 deelnemers betaald kregen (en die lagen er allemaal voor/rond de helft uit). De rest schijnbaar toch echt niets. Of misschien een kleine onkostenvergoeding.
was mooie live , en geen kwaad woord over jef gezegdquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:19 schreef schizolientje het volgende:
na de uitzending Sasha en Bern live gekeken op insta, daar braken Zoey en later Wendy met kids ook in , was wel leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |