abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210425280
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 22:57 schreef Marrije het volgende:

[..]
19 oktober Waar is mijn erfenis
Van Ruben? jaaaa leuk!
  vrijdag 25 augustus 2023 @ 23:02:52 #52
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_210425303
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 22:58 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
in het?
Ja zullen we het ooit te weten komen ... !?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  vrijdag 25 augustus 2023 @ 23:05:26 #53
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_210425332
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 23:01 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
Van Ruben? jaaaa leuk!
quote:
Dennis van der Geest heeft een nieuwe televisieklus te pakken bij SBS6. In Waar Is Mijn Erfenis? gaat hij op pad om langlopende familieruzies over erfenissen voor eens en altijd op te lossen.
pi_210425339
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 22:59 schreef Kakadylo het volgende:
Die afgekeurde (en later alsnog goedgekeurde) worp van Erik blijkt nogal cruciaal te zijn geweest. Het stond namelijk feitelijk 0-3, maar 15 worpen op datzelfde object verder resulteerde deze gigablunder van regie in 1-2, om uiteindelijk te verliezen met 5-3. In het spel daarna met die blokken zou Erik alsnog gesneuveld zijn, maar daarmee andere (halve-)finalisten zeg maar. Overigens vakkundig weggeëdit in de tv-uitzending terwijl op streams duidelijk in beeld. En zo waren er zoveel voorbeelden.

Qua total package is Isaac een meer dan terechte winnaar. Zouden ze de spelregels echter niet hebben aangepast dan was ie al voortijdig weggestuurd. In dat geval verdwenen de sterksten/characters namelijk in rap tempo van het toneel. GJ weet er bovendien alles van wetende dat zijn opdracht enkel haalbaar was met een helikopter ipv golfkar. Overigens bizar dat er daadwerkelijk 840k (10x BB of Utopia oid) is uitgekeerd en dus klaarblijkelijk geen addertjes onder het gras. Raar maar waar.

Kan verder geen enkele reden bedenken waarom je als individu zou deelnemen aan zo'n reality (los van achteraf die ene lucky bastard). Niet te vergelijken met bepaalde andere shows waarbij veelal 'talentloze attentiezoekers' simpelweg 'Instafamous' willen worden. Ben maanden geleden tijdig afgehaakt vanwege alle extreem kinderlijke censuur gekoppeld aan een amusementsgehalte en teleurstellende inhoud die namelijk drastisch omlaag liep. Heb de finale ook nog niet eens gezien. Maar ook daar verwacht ik inhoudelijk vrij weinig van. Verder wil ik jullie allemaal (de een wat meer dan de ander) danken voor alle dagelijkse bijdrages waardoor (voor zover mogelijk..) up-to-date! Menig notulant zou er nog een puntje aan kunnen zuigen.
^O^
♡♡♡♡
  vrijdag 25 augustus 2023 @ 23:10:10 #55
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_210425377
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 22:57 schreef Marrije het volgende:

[..]
19 oktober Waar is mijn erfenis
Zoiets heeft RTL al, je krijgt ook daten met eten, wat weer doet denken aan First dates, en dan hun versie van Ik Vertrek.
Lekker origineel bezig weer bij Talpa.
  vrijdag 25 augustus 2023 @ 23:12:54 #56
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_210425410
quote:
Die afgekeurde (en later alsnog goedgekeurde) worp van Erik blijkt nogal cruciaal te zijn geweest. Het stond namelijk feitelijk 0-3, maar 15 worpen op datzelfde object verder resulteerde deze gigablunder van regie in 1-2, om uiteindelijk te verliezen met 5-3. In het spel daarna met die blokken zou Erik alsnog gesneuveld zijn, maar daarmee andere (halve-)finalisten zeg maar. Overigens vakkundig weggeëdit in de tv-uitzending terwijl op streams duidelijk in beeld. En zo waren er zoveel voorbeelden.

Qua total package is Isaac een meer dan terechte winnaar. Zouden ze de spelregels echter niet hebben aangepast dan was ie al voortijdig weggestuurd. In dat geval verdwenen de sterksten/characters namelijk in rap tempo van het toneel. GJ weet er bovendien alles van wetende dat zijn opdracht enkel haalbaar was met een helikopter ipv golfkar. Overigens bizar dat er daadwerkelijk 840k (10x BB of Utopia oid) is uitgekeerd en dus klaarblijkelijk geen addertjes onder het gras. Raar maar waar.

-knip-
Ja, dat kegelspel is niet geheel zuiver verlopen. En daarnaast nog wel een aantal zaken niet. Irritant, maar bijna onoverkomelijk denk ik, in deze opzet.

Geldprijs vind ik ook bizar hoog. Ok, de laatste deelnemers zitten er een jaartje in, maar verder staat er niet heel veel inspanning tegenover.

Isaac heeft het wat betreft inspanning tov andere deelnemers echt wel verdiend, maar uiteindelijk is het geen buitengewone prestatie. Hij is overgebleven adhv een afvalrace, en dan vind ik het bedrag best aanzienlijk inderdaad.
  vrijdag 25 augustus 2023 @ 23:16:45 #57
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_210425447
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 23:10 schreef spapaars het volgende:

[..]
Zoiets heeft RTL al, je krijgt ook daten met eten, wat weer doet denken aan First dates, en dan hun versie van Ik Vertrek.
Lekker origineel bezig weer bij Talpa.
Ik heb ff gezocht, bedoel je de erfgenaam? Daar gaan ze op zoek naar de erfgenaam, klinkt saaier dan langlopende familieruzies over de verdeling van de erfenis?
  vrijdag 25 augustus 2023 @ 23:17:40 #58
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_210425456
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 23:12 schreef Marrije het volgende:

[..]
Ja, dat kegelspel is niet geheel zuiver verlopen. En daarnaast nog wel een aantal zaken niet. Irritant, maar bijna onoverkomelijk denk ik, in deze opzet.

Geldprijs vind ik ook bizar hoog. Ok, de laatste deelnemers zitten er een jaartje in, maar verder staat er niet heel veel inspanning tegenover.

Isaac heeft het wat betreft inspanning tov andere deelnemers echt wel verdiend, maar uiteindelijk is het geen buitengewone prestatie. Hij is overgebleven adhv een afvalrace, en dan vind ik het bedrag best aanzienlijk inderdaad.
Zou er ook geen moeite mee hebben gehad als nummer 2 en 3 ook wat van dat geld hadden gekregen.
pi_210425461
Ga de spreekwoordelijke straat op en haast niemand kent dit programma (hele slechte PR voor een dergelijk format/zender)
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
pi_210425482
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 23:05 schreef Marrije het volgende:

[..]
[..]

hmm oke, een andere over een erfenis dus
  vrijdag 25 augustus 2023 @ 23:20:06 #61
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_210425497
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 23:17 schreef spapaars het volgende:

[..]
Zou er ook geen moeite mee hebben gehad als nummer 2 en 3 ook wat van dat geld hadden gekregen.
In dit specifieke geval eens met nr 2, niet met nr 3 :+
Nah, das flauw. Ok, een beetje dan
pi_210425504
Op insta houd hij een praatje bedankt iedereen maar vooral zijn gezin.
Ben benieuwd of hij morrie die lift voor haar moeder gaat schenken. Had hij beloofd.
pi_210425528
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 23:16 schreef Marrije het volgende:

[..]
Ik heb ff gezocht, bedoel je de erfgenaam? Daar gaan ze op zoek naar de erfgenaam, klinkt saaier dan langlopende familieruzies over de verdeling van de erfenis?
Dit was een antwoord op mijn vraag en ja die bedoel ik, ja van alle markten thuis, lekker saai maar het feit op zich interesseert me.
  vrijdag 25 augustus 2023 @ 23:25:09 #64
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_210425574
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 23:20 schreef Tascha071 het volgende:
Op insta houd hij een praatje bedankt iedereen maar vooral zijn gezin.
Ben benieuwd of hij morrie die lift voor haar moeder gaat schenken. Had hij beloofd.
Volgens mij kan je een traplift aanvragen bij je eigen gemeente.
pi_210425587
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 23:20 schreef Marrije het volgende:

[..]
In dit specifieke geval eens met nr 2, niet met nr 3 :+
Nah, das flauw. Ok, een beetje dan
Ik heb nooit wat gehad met nummer 2 en 3 maar gun het 2 meer vanwege haar tactiek, nummer 3 sorry nooit wat mee gehad
pi_210425625
Ja ik ben er klaar mee, kijk morgen nog hier...als ze de tent nog niet dichtgegooid hebben...want waar pik je elkaar weer op???
:W
pi_210425627
ik had high hopes dat wendy ging winnen

blijf het ook raar vinden dat iemand wint die echt totaal niet favo is. dat is niet zomaar, iemand doet dan sneaky dingen
♡♡♡♡
pi_210425653
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 23:29 schreef HappyCharly het volgende:
ik had high hopes dat wendy ging winnen

blijf het ook raar vinden dat iemand wint die echt totaal niet favo is. dat is niet zomaar, iemand doet dan sneaky dingen
Wendy had het van mij ook mogen winnen....helaas
pi_210425822
Een heleboel zouden veel moeite hebben gehad met alleen al zo'n rekensom van laatst waardoor je dus al onmogelijk kunt winnen. Veel van die deelnames begreep ik dan ook niet. Diegenen zouden sowieso tegen de lamp zijn gelopen. Wil je ver komen dan moet je overal toch wel een beetje gemiddeld in zijn wil je geen makkelijk target worden voor jouzelf en anderen.
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
  vrijdag 25 augustus 2023 @ 23:46:03 #70
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_210425848
Goedenavond, vond de finale wel spannend, en ook blij dat Isaac gewonnen heeft .... ;)

.
pi_210425885
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 23:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, vond de finale wel spannend, en ook blij dat Isaac gewonnen heeft .... ;)

[ afbeelding ]
echt?
♡♡♡♡
pi_210425906
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 22:26 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
Tja zo sta je een jaar geleden te knutselen aan nr 1 en nu is het alweer gebeurd, de tijd vliegt.
Maar als je het aan mij vraagt mogen ze weer zo'n lekker lang project pakken hoor.
Het is voor veel mensen iets waar ze terecht kunnen en waar ze lekker kunnen meeleven met al het gedoe.
Aanspraak hebben en noem maar op.
Precies.
pi_210425953
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 22:26 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
Tja zo sta je een jaar geleden te knutselen aan nr 1 en nu is het alweer gebeurd, de tijd vliegt.
Maar als je het aan mij vraagt mogen ze weer zo'n lekker lang project pakken hoor.
Het is voor veel mensen iets waar ze terecht kunnen en waar ze lekker kunnen meeleven met al het gedoe.
Aanspraak hebben en noem maar op.
Precies.
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 22:30 schreef Marrije het volgende:

[..]
Cute.
Ik denk dat ik de bondgenoten maar ga volgen vanaf de start.
Twijfel misschien weer eens robinson, begint vanaf 4 sept.
Maar goed, dat is ook geen live stream...
pi_210425977
quote:

Kan verder geen enkele reden bedenken waarom je als individu zou deelnemen aan zo'n reality (los van achteraf die ene lucky bastard). Niet te vergelijken met bepaalde andere shows waarbij veelal 'talentloze attentiezoekers' simpelweg 'Instafamous' willen worden. Ben maanden geleden tijdig afgehaakt vanwege alle extreem kinderlijke censuur gekoppeld aan een amusementsgehalte en teleurstellende inhoud die namelijk drastisch omlaag liep. Heb de finale ook nog niet eens gezien. Maar ook daar verwacht ik inhoudelijk vrij weinig van. Verder wil ik jullie allemaal (de een wat meer dan de ander) danken voor alle dagelijkse bijdrages waardoor (voor zover mogelijk..) up-to-date! Menig notulant zou er nog een puntje aan kunnen zuigen.
Febo redde inderdaad vooral zichzelf.
Dat van Marciano kwam niet op tv toch.
En al helemaal de spel blunders van Febo, zoals het gebrek aan frisbees, en de fouten in hun jurering.
Ook de fouten bij immma vs jasper, schandalig gewoon.
pi_210425998
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 23:58 schreef realkijkers het volgende:

[..]
Febo redde inderdaad vooral zichzelf.
Dat van Marciano kwam niet op tv toch.
En al helemaal de spel blunders van Febo, zoals het gebrek aan frisbees, en de fouten in hun jurering.
Ook de fouten bij immma vs jasper, schandalig gewoon.
zeker
er zijn veel teveel fouten geweest
die echt wel van invloed waren op het spelverloop

plus wel waarschuwen en vragen (zendercheck) maar nooit consequenties voor briefjes schrijve/ fluisteren/ Papiaments praten/ praten tijdens roken etc. Zo suf. Had dan een boete erop gezet. Zoraar dat dat niet gebeurde. Zou geld voor Talpa schelen en bewoners hadden weer iets om over te hebbeb.
♡♡♡♡
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')