abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210426071
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 23:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, vond de finale wel spannend, en ook blij dat Isaac gewonnen heeft .... ;)

[ afbeelding ]
Een reuze prestatie om het zo extreem lang 24/7 vol te houden met allerlei type mensen waar je totaal niet om gevraagd hebt. Daar waar een ander zichzelf dus volkomen opbrandde terwijl diezelfde charismatische kwaliteiten. Zou het zelfs begrepen hebben mochten, juist zij, vroegtijdig zijn opgestapt. Datgene is eigenlijk de allergrootste prestatie. Dan gun ik het namelijk zo iemand vele malen eerder dan een flierefluiter die zich daar nog soort van thuis voelt ook en het daardoor 'makkelijker' heeft.
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
pi_210426172
Jaaaaaaaaaaa!! Isaac gewonnen!!! Wat een baas!! Ik gunde het hem het meest!! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Aan het typen...
pi_210426177
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 23:58 schreef realkijkers het volgende:
Ook de fouten bij immma vs jasper, schandalig gewoon.
Die gaf inderdaad gewoon een goed antwoord waarbij het helemaal niet gaat om de exacte uitspraak. 'Koppel een vlag aan een land'. Vervolgens ging 'achter' een halfuur in overleg en konden ze niet meer terug waarna ie werd gepakt op z'n slecht verzonnen excuus. Zo ga je niet na al die tijd met jouw mensen om want hij is toen gewoonweg in z'n hemd genaaid terwijl bovendien een outsider voor de winst. Bij zijn tegenstander kwam het slechte in de mens trouwens meteen maar naar boven.
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
pi_210426272
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 21:24 schreef freaky40 het volgende:
Bam! Gefeliciteerd Isaac, na Jeff de enig echte juiste winnaar. Helemaal nietsss in Apeldoorn!
*O* *O* *O* *O*

quote:
*O* ^O^ *O* ^O^ *O* ^O^
Aan het typen...
pi_210426368
Ze hebben allemaal een dik salaris gehad. Zoals jeff zei. Stelletje figuranten bij elkaar met een contact en een rol en isaak z'n laatste klus.
Allemaal nep.
pi_210426393
Wanneer begint volgend seizoen? Net zoals vorig jaar, 1e zondag van Sept?
pi_210426406
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 01:03 schreef woxxel het volgende:
Ze hebben allemaal een dik salaris gehad. Zoals jeff zei. Stelletje figuranten bij elkaar met een contact en een rol en isaak z'n laatste klus.
Allemaal nep.
Onzin. En een salaris krijg je sowieso als je aan een tv programma meedoet, dat is bij ieder reality programma altijd zo geweest. Jij werkt toch ook niet gratis?

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 01:12 schreef ThijsTH het volgende:
Wanneer begint volgend seizoen? Net zoals vorig jaar, 1e zondag van Sept?
Niemand weet of er een tweede seizoen komt. Het enige dat zeker is is dat er in het najaar (oktober/november) een soortgelijk programma (de bondgenoten) komt op dezelfde plek.
pi_210426415
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 22:36 schreef Tascha071 het volgende:
Wendy was ook heel even bij de live van Sas en Bern. Net op moment dat ik ff keek. Ik meteen hiernaartoe. Maar er zat al n slotje op. Gelukkig zijn jullie er nog heel even
Hoop dat iemand het heeft opgenomen en het wil plaatsen.
DGK, Hoempah.🤗🤗🤗
pi_210426529
Isaac heeft de winst verdiend. Bewust heel het jaar er mee bezig geweest. Dat is knap, 12 maanden lang.

Mijn favorieten waren wel Wendy en Mirthe.

Laterssss.
pi_210426706
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 01:14 schreef Lrod01 het volgende:

[..]
Onzin. En een salaris krijg je sowieso als je aan een tv programma meedoet, dat is bij ieder reality programma altijd zo geweest. Jij werkt toch ook niet gratis?
[..]
Niemand weet of er een tweede seizoen komt. Het enige dat zeker is is dat er in het najaar (oktober/november) een soortgelijk programma (de bondgenoten) komt op dezelfde plek.
Dat er voor jvjl season 1, al 40 mensen te vinden waren is al bizar.
Kan me niet voorstellen dat nog eens 40 zich aanmelden.
Ik heb zonder enig bewijs toch ook mijn twijfels bij de gang van zaken.
Dat de laatste 10 echt zo gek waren zichzelf op te sluiten voor 11 maanden, voor niets?
Ik ben 100% bevooroordeeld hierin. Te bizar voor woorden. Een jaar van het leven van je kinderen missen. In het geval van o.a. Wendy en Marciano, voor helemaal niets.
Of zat er toch een verdien model achter?
Voor opdrachtjes uit, of verdien x bedrag per 10 seconden in de uitzending of zo.
Maar goed, zal wel geheim / speculeren blijven..
pi_210426723
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 03:18 schreef realkijkers het volgende:

[..]
Dat er voor jvjl season 1, al 40 mensen te vinden waren is al bizar.
Kan me niet voorstellen dat nog eens 40 zich aanmelden.
Ik heb zonder enig bewijs toch ook mijn twijfels bij de gang van zaken.
Dat de laatste 10 echt zo gek waren zichzelf op te sluiten voor 11 maanden, voor niets?
Ik ben 100% bevooroordeeld hierin. Te bizar voor woorden. Een jaar van het leven van je kinderen missen. In het geval van o.a. Wendy en Marciano, voor helemaal niets.
Of zat er toch een verdien model achter?
Voor opdrachtjes uit, of verdien x bedrag per 10 seconden in de uitzending of zo.
Maar goed, zal wel geheim / speculeren blijven..
Ik weet uit betrouwbare bron (een van de deelnemers zelf) dat er 4 van de 40 deelnemers betaald kregen (en die lagen er allemaal voor/rond de helft uit). De rest schijnbaar toch echt niets. Of misschien een kleine onkostenvergoeding.
pi_210426779
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 22:48 schreef Marrije het volgende:

[..]
Er komen leuke programma's aan komende maanden, zat net ff door een lijst te kijken. Zin in!

https://www.tvgids.nl/nieuws/televisie/overzicht-op-deze-data-zijn-je-favoriete-programmas-weer-te-zien-najaar-2023
Zie er eigenlijk weinig tussen staan
De bindgenoten staat er nog niet tussen dus eerder dan november komt die niet
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_210426807
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 23:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, vond de finale wel spannend, en ook blij dat Isaac gewonnen heeft .... ;)

[ afbeelding ]
Ben het niet met je eens, had liever gezien dat Sasha won dan die blaaskalk
pi_210426809
Gefeliciteerd Isaac fans
pi_210426885
zal dan ook maar de isaac fans feliciteren, maar had liever iemand anders zien winnen

heb niet de hele finale gezien was gaan spieken wie er gewonnen had toen niet meer gekeken

heb wel de live van bern en sasha gezien op insta
  zaterdag 26 augustus 2023 @ 07:17:51 #91
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_210426921
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 05:36 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Zie er eigenlijk weinig tussen staan
De bindgenoten staat er nog niet tussen dus eerder dan november komt die niet
Talpa zoekt voor de bondgenoten deelnemers die vanaf half oktober beschikbaar zijn, denk dat het dan ook wel start.
pi_210426965
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 07:17 schreef Marrije het volgende:

[..]
Talpa zoekt voor de bondgenoten deelnemers die vanaf half oktober beschikbaar zijn, denk dat het dan ook wel start.
Ik heb geen idee, ik zie het in de tv gids die hier stond in ieder geval niet bij de programmering staan
pi_210427032
Goedemorgen... c_/

Ik heb vannacht de finale terug gekeken... ik had m'n verwachtingen iets te hoog zitten, ik vond het een beetje een aanfluiting...

Maar Isaac de terechte winnaar, ik kan niet anders zeggen en het is hem gegund.. ^O^
Gewoon omdat het kan!
pi_210427042
Dotje, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.... *O*

Beter laat dan nooit... ;)
Gewoon omdat het kan!
pi_210427048
En dan gaan we nu maar keihard janken met z'n allen want nu is het echt afgelopen... :D
Gewoon omdat het kan!
pi_210427060
Als mee-lezer. Bedankt voor al jullie berichten. :-)
pi_210427063
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 03:35 schreef ThijsTH het volgende:

[..]
Ik weet uit betrouwbare bron (een van de deelnemers zelf) dat er 4 van de 40 deelnemers betaald kregen (en die lagen er allemaal voor/rond de helft uit). De rest schijnbaar toch echt niets. Of misschien een kleine onkostenvergoeding.
Het zou natuurlijk zo scheef als de mieter zijn als de 1 wel betaald wordt voor zijn deelname en de ander niet... ik denk toch echt dat ze allemaal een onkostenvergoeding hebben gekregen.
Gewoon omdat het kan!
pi_210427110
Feliciteer hier de winnaar van de voorspellingen :7
pi_210427377
na de uitzending Sasha en Bern live gekeken op insta, daar braken Zoey en later Wendy met kids ook in , was wel leuk
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_210427399
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 09:19 schreef schizolientje het volgende:
na de uitzending Sasha en Bern live gekeken op insta, daar braken Zoey en later Wendy met kids ook in , was wel leuk
was mooie live , en geen kwaad woord over jef gezegd

bern is benaderd door tv zender om te praten over spelletjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')