Dus dat.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 17:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Woordvoerder van Talpa die dat zegt, dus zal het wel waar zijn.
Ja, las ik net al hierquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 17:19 schreef cinsan het volgende:
komen geen livestrams bij de bondgenoten woorvoerder van talpa heeft het laten weten aan schowbizznet, bron schowbizznetwork .nl
Niet te vergelijken deze reality shows. RLS zoals BB, Een jaar en Utopia zijn van een ander kaliber. Mochten er echt geen streams zijn dan kun je ze pas in het rijtje zetten van b.v. Love Island of Lang Leve de Liefde, scripted reality dus... De shows die jij noemt daar kunnen ook geen streams komen omdat het volledig op diverse locaties is zoals B&B, en Million Dollar Island zou het gekund hebben maar technisch lastiger omdat het op een eiland was en op een plek waar geen internet is.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 17:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Miljondollar eiland heeft ook geen streams \B&B vol liefde ook niet
En zoveel reallifesoap niet en die worden goed bekeken
Ik vrees met grote vrezen...heel jammerquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 17:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Woordvoerder van Talpa die dat zegt, dus zal het wel waar zijn.
woordvoerder van talpa gelooft u dus niet , vraag me af of u nog gelooft wat u hier postquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 17:50 schreef freaky40 het volgende:
Eerst officieel van Talpa een statement/persbericht dan pas geloven. Dit is 1 bron op een amateurwebsite.
Nee, niet gelijk en de website waar het op staat al helemaal niet. Wel als het nu op diverse websites bevestigd wordt door Talpa en niet als bron showbizznetwork.nl alleen natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 17:57 schreef cinsan het volgende:
[..]
woordvoerder van talpa gelooft u dus niet , vraag me af of u nog gelooft wat u hier post
Vond het hem niet eens zo slecht doen bij de finale. Het was allemaal een beetje in scene gezet ook omdat er geen livestreams meer bij waren, maar toch deed hij het wel leuk.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 17:56 schreef MacDeMarco het volgende:
Jan Versteegh als presentator en geen livestreams..![]()
Dan kijk ik nog liever naar BB
mijn dochter zag gisteren Zoe heel innig met Nadir in een restaurant in Almere zittenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 17:19 schreef Dotteke het volgende:
Maar is er nog nieuwe over EJVJL. Nog sappige juiche?
Nadir ken ik niet echt, die was in het begin en toen heb ik door omstandheden af moeten haken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 18:16 schreef Adat231 het volgende:
[..]
mijn dochter zag gisteren Zoe heel innig met Nadir in een restaurant in Almere zitten
ze hebben een keer gezoend en toen had nadir geen interesse meer... en toen kwamen er een hoop discussie tussen die 2 en toen werd Nadir opeens dik met wendyquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 18:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nadir ken ik niet echt, die was in het begin en toen heb ik door omstandheden af moeten haken.
Was dat in EJVJ leven al een klik die twee?
Nee niet echt. Ze hebben een keer gezoend, maar Nadir zei daarna al snel dat Zoe niet zijn type was. Daarna een hoop drama van Zoe.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 18:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nadir ken ik niet echt, die was in het begin en toen heb ik door omstandheden af moeten haken.
Was dat in EJVJ leven al een klik die twee?
O verrassend dat ze dan nu wel innig zatenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 18:20 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ze hebben een keer gezoend en toen had nadir geen interesse meer... en toen kwamen er een hoop discussie tussen die 2 en toen werd Nadir opeens dik met wendy
Zoe drama, kan mij er iets bij voorstellenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 18:20 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Nee niet echt. Ze hebben een keer gezoend, maar Nadir zei daarna al snel dat Zoe niet zijn type was. Daarna een hoop drama van Zoe.
ja verbaastte me ook.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 18:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O verrassend dat ze dan nu wel innig zaten
erg jammerquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 17:19 schreef cinsan het volgende:
komen geen livestrams bij de bondgenoten woorvoerder van talpa heeft het laten weten aan schowbizznet, bron schowbizznetwork .nl
nadir was ook hele onzekere jongen , lang getwijfeld eer hij zijn 24 uur aanvroeg , ook nog iets met snoepjes uit iemand zijn locker gepakt te hebbenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 18:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zoe drama, kan mij er iets bij voorstellen
quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 16:43 schreef Dutchrealitytv het volgende:
https://showbizznetwork.n(...)yshow-de-bondgenoten
@:dgk_tegengas
Dus toch geen live streams... zo jammer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |