Oei, ik verwacht wel dat daar consequenties aan verbonden zijn, al valt het moeilijk te bewijzen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:38 schreef Dotteke het volgende:
O Ja, ik las gisteren ergens dat Isaak al aan Jeffrey had vertel dat hij gewonnen had voor dat de finale was gespeeld.
Hoor net van Bern dat ze een contract hebben moeten tekenen om niets te zeggen.
Benieuwd of daar nog consequentie aan zitten.
Het staat zwart op wit, weet zo niet meer waar ik het gezien heb. Maar er was een screenshot van gemaaktquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:39 schreef Sangha het volgende:
[..]
Oei, ik verwacht wel dat daar consequenties aan verbonden zijn, al valt het moeilijk te bewijzen.
Oh so, dan vrees ik dat hij daar wel wat van gaat horen. Ben benieuwd wat er in het contract staat en wat de boetes zijn. Maar goed, hij heeft geld zat nu.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het staat zwart op wit, weet zo niet meer waar ik het gezien heb. Maar er was een screenshot van gemaakt
Ik denk dat wij daar niets meer over gaan horen. EN ja geld heeft hij nu zat. Ik vind er nog steeds niets aan dat hij gewonnen heeftquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:42 schreef Sangha het volgende:
[..]
Oh so, dan vrees ik dat hij daar wel wat van gaat horen. Ben benieuwd wat er in het contract staat en wat de boetes zijn. Maar goed, hij heeft geld zat nu.
ow niet gehoord mijn koptelefoon werkte niet goed mee , en dan dat gedoe met ex deelnemer erbij , op fb waar zijn moeder werd uitgejoeld tot en metquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:29 schreef Dotteke het volgende:
De moeder van Bern had dus borstkanker gekregen in de periode dat Bern in de loods zat
las ook ergens dat j en k maandag na de finale isaac al hadden gesproken , finalisten weden weggebracht met busjequote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het staat zwart op wit, weet zo niet meer waar ik het gezien heb. Maar er was een screenshot van gemaakt
En toch krijg ik er kriebels van zoals hij praatquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat valt mij ook op
En Bern praat anders, niet zo doordacht en lang nadenkend voor hij iets zegt
Gatver!quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:48 schreef Dotteke het volgende:
Bern en Sas hadden dus niet door dat Eric snot aten
Nee ik ook niet, ik gun het hem gewoon niet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat wij daar niets meer over gaan horen. EN ja geld heeft hij nu zat. Ik vind er nog steeds niets aan dat hij gewonnen heeft
Vind het wel meevallen. Maar snap ik wel. Ik had dat met Isaax Imadiddin, Rupert , Babetter en Moraima.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:58 schreef humpty het volgende:
[..]
En toch krijg ik er kriebels van zoals hij praat
blijf het een bijzondere jongen vinden
Boksquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 17:01 schreef Sangha het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, ik gun het hem gewoon niet.
BB relaties zijn misschien maar 3 a 4 wkn. EJVJLrelatie heeft volgens mij meer kans van slagen omdat ze bijna een jaar al een setje zin. Sas en Bern waren eind Sept. 22 eigenlijk al een setje (nu al 11 mnd dus), hoewel Sas dat toen nog niet zo wilde noemen. Ze hebben ook nog heel veel gesprekken gehad over elkaar gehad en elkaar van alles bevraagd. Daaruit kan je opmaken dat ze elkaar goed kennen. Denk dat ze in de buitenwereld niet meer voor heel verassingen van elkaar komen te staan. Ik denk misschien alleen dat Sas veel meer ontspannen, dus gezelliger zal zijn en Bern wat meer ontspannen dus losser zal zijn. Ja.., ik denk dat het met die 2 wel goedkomt.🥰quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben soms echt verbaasd van relaties die nadat het rls gestopt is nog steeds standhouden.
Van utopia zjin er ook nog stelletjes bij elkaarquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 17:36 schreef Daana316 het volgende:
[..]
BB relaties zijn misschien maar 3 a 4 wkn. EJVJLrelatie heeft volgens mij meer kans van slagen omdat ze bijna een jaar al een setje zin. Sas en Bern waren eind Sept. 22 eigenlijk al een setje (nu al 11 mnd dus), hoewel Sas dat toen nog niet zo wilde noemen. Ze hebben ook nog heel veel gesprekken gehad over elkaar gehad en elkaar van alles bevraagd. Daaruit kan je opmaken dat ze elkaar goed kennen. Denk dat ze in de buitenwereld niet meer voor heel verassingen van elkaar komen te staan. Ik denk misschien alleen dat Sas veel meer ontspannen, dus gezelliger zal zijn en Bern wat meer ontspannen dus losser zal zijn. Ja.., ik denk dat het met die 2 wel goedkomt.🥰
Utopia Cemal en dat Romy, ja dat klopt. Maar Utopia duurde ook heel lang.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 17:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van utopia zjin er ook nog stelletjes bij elkaar
Cips en een van de tweeling ook nogquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 18:31 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Utopia Cemal en dat Romy, ja dat klopt. Maar Utopia duurde ook heel lang.
bas en do hebben wel tijd uit elkaar geweest nu terug samenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 18:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Cips en een van de tweeling ook nog
O ja die ook nog.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 18:39 schreef cinsan het volgende:
[..]
bas en do hebben wel tijd uit elkaar geweest nu terug samen
En die ander is ook weer met Senna.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 18:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Cips en een van de tweeling ook nog
Ja deze had ik al gelezen Was verbaasd van de week dat Charlotte al een kind had en zelfd die tattoo dame al een kindquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 18:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
En die ander is ook weer met Senna.
pullup in SHO / Het RLS Social Media-topic #141 Romy gaat over acht maanden trouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |