SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://worldathletics.or(...)budapest23/timetable
Gelukkig hebben ze er een zandbak neergelegd!quote:
Een hele uitzending zelfs, als dat zo door gaat.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Watts Zap heeft er vanavond wat beelden bij.
Bestaat dat nog?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Watts Zap heeft er vanavond wat beelden bij.
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:21 schreef Salina het volgende:
Leuke avond om gifjes te verzamelen.![]()
Ik vind eigenlijk de eerdere beter, daar zie je hem nog meer duiken. Of eigenlijk een combi, het eerste gedeelte van deze, en dan eindigen met het tweede deel van de eerste gif.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:22 schreef 3rr0r het volgende:
Deze hoek is nog grappiger
[ afbeelding ]
1 Kim voor je postquote:
Het zit niet echt mee op WK's voor Tentoglou.quote:
Ze starten bij de finish?quote:
Achteruit lopenquote:
Hij komt nog best ver.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:22 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Tussen die dijen, bohhhhquote:
Nee series 1 wordt 2 en 2 wordt 1quote:
Daar is best nog wel een windvlaag bij te photoshoppenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:22 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
De Pinnockflickflack.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hij komt nog best ver.
Dit gaat een revolutionaire techniekverandering teweeg brengen, vergelijkbaar met de Fosburyflop
Genot.quote:
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eerste halve finale doen we niet aan?
quote:
Daar zit die Jamaicaan in neem ik aan, van het karretjequote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jamaicanen kunnen niet sturenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Daar zit die Jamaicaan in neem ik aan, van het karretje
Gelukkig niet bij de 100 meter bij de vrouwen. Swoboda had dit nooit gesnapt.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die is bijna met pensioen toch?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:29 schreef The_Undertone het volgende:
Heel pijnlijke shit met Willems die niet doorheeft dat de sessies omgewisseld zijn.
Mention maar bij Femke.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA monkyyy kijkt mee.![]()
![]()
![]()
Alleen user @:Coco kijkt graag naar zijn club Ajax
Viktor Reinier?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:31 schreef Federer-fan het volgende:
Geweldig accent heeft die commentator op de BBC (ik bedoel niet Colin Jackson).
Zogezegd al met pensioen sinds juni, bizarquote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die is bijna met pensioen toch?
Femke in beeld.quote:
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
In GAM stond ook een mention klaar.
Die is gewoon blind weggeklikt.
Nooit gezien.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zipportal in GAM / [E3 / Gamescom / TGS 2024 #18] Stijfje voor Bloodborne PC
Blijven doneren.
Ik zou willen dat Ronald Koeman Blind wegklikte.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
In GAM stond ook een mention klaar.
Die is gewoon blind weggeklikt.
Geen idee, dat lees je nou nooit ergens.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:35 schreef Slobeend het volgende:
Over hoeveel dagen begint de US Open?
Nee. Heb ook al lang niks meer gehoord over Adam Peaty. En wanneer de Vuelta gaat beginnenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Geen idee, dat lees je nou nooit ergens.
Daar heb je 'm net!quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Heb ook al lang niks meer gehoord over Adam Peaty. En wanneer de Vuelta gaat beginnen
Die bridgestone-reclame is heel irritant jaquote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Heb ook al lang niks meer gehoord over Adam Peaty. En wanneer de Vuelta gaat beginnen
Ik betaal bij.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zou willen dat Ronald Koeman Blind wegklikte.
Nooit gezien.quote:
Dat is wel het nadeel van Eurosport. Reclame ok. Maar bijna altijd hetzelfde. Bij de Vuelta moeten we ons weer afvragen waarom ze Alpecin shampoo gebruiken.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die bridgestone-reclame is heel irritant ja
Hij leek nog wel een stukje sneller te kunnen.quote:
Die heeft hij net al gebruikt in het karretje.quote:
Dat wel, maar de stap naar een wereldrecord is nog wel groot.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij leek nog wel een stukje sneller te kunnen.
D+ genotquote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is wel het nadeel van Eurosport. Reclame ok. Maar bijna altijd hetzelfde. Bij de Vuelta moeten we ons weer afvragen waarom ze Alpecin shampoo gebruiken.
Die was al uitgeschakeld in de series hoorquote:
Vind ik wat overdreven om te nemen alleen voor dit toernooi. Natuurlijk hebben ze genoeg mooie livesport om te kijken het hele jaar door. Maar ook heb daar echt geen tijd voor. Dus dan is het nutteloos.quote:
Die opgespelde nummers blijft zo'n leuke rubriek.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:50 schreef Felagund het volgende:
Deze Botswaan kan nog wel wat hulp gebruiken in het opspelden van zijn nummer, niet echt aerodynamisch dit.
Omdat het AD een stagiair heeft aangenomen?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:51 schreef Piperidine het volgende:
Bol is toch pas om 21.50?
En waarom staat op AD dat Bonevacia de 400 m rent?
Omdat dat het Amateur Dagblad is.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:51 schreef Piperidine het volgende:
Bol is toch pas om 21.50?
En waarom staat op AD dat Bonevacia de 400 m rent?
Even over dat bolletje aaien.quote:
Nee. Ik lees alleen iets over Parijs.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weet iemand intussen al hoe lang het nog duurt tot de US Open?
Geen idee, ik zou ook wel willen weten wanneer de olympische spelen weer beginnen!quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen idee. Is dat voor of na de Vuelta?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zit 24 juli al klaar voor het genot dat Rugby Sevens heet. Dat toernooi kan ik nu uitgebreid kijkenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Geen idee, ik zou ook wel willen weten wanneer de olympische spelen weer beginnen!
Qualies zijn nu bezig.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Canadees daarentegen raakt niet achtaropquote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:00 schreef Redefine het volgende:
De Pool gaat alvast weer achteraan lopen tot de laatste bocht.
Alleen dan zonder typisch Poolse eindsprint.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:00 schreef Redefine het volgende:
De Pool gaat alvast weer achteraan lopen tot de laatste bocht.
Ik denk even ver als McCleod.quote:
Terwijl dat toch vooral andersom is.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:04 schreef GotenSSJ het volgende:
Joris denkt echt dat iedereen achterlijk is oid.
Goed gevlogen.quote:
Dat staat toch volledig los van elkaar?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:09 schreef TAmaru het volgende:
Ergens wel raar dat die afstand van de kwalificatie niet telt
Wat een onzin, omstandigheden zijn niet gelijk en het is te doen in de finalequote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:09 schreef TAmaru het volgende:
Anders zou het geen kwalificatie meer zijn.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:09 schreef TAmaru het volgende:
ze hebben toch allebei de kwalificatie gesprongenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:10 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Wat een onzin, omstandigheden zijn niet gelijk en het is te doen in de finale
Moesten die Grieken zich destijds ook al kwalificeren dan?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij de allereerste Olympische Spelen telden de kwalificatieafstanden wel!
In de oudheid was verspringen geen apart onderdeel.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Moesten die Grieken zich destijds ook al kwalificeren dan?
Dan krijg je of minder deelnemers. Of een finale met 20 - 30 man.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:12 schreef TAmaru het volgende:
[..]
ze hebben toch allebei de kwalificatie gesprongen
sowieso raar dat er een kwalificatie is eigenlijk
Waren ze toen ook al op de brommer?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij de allereerste Olympische Spelen telden de kwalificatieafstanden wel!
Speerwerpen deden ze toen op een andere manierquote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In de oudheid was verspringen geen apart onderdeel.
van die 20-30 maakt toch meer dan de helft geen kansquote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan krijg je of minder deelnemers. Of een finale met 20 - 30 man.
Nee dat was alleen Kostas Kenterisquote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waren ze toen ook al op de brommer?
Hij moet zijn prof.dr.mr.ir. wel verdienenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:13 schreef GotenSSJ het volgende:
Greg legt het allemaal weer feilloos uit.
Nee, toen hadden ze niet zoveel aan.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waren ze toen ook al op de brommer?
Laten we dat maar niet doen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:13 schreef TAmaru het volgende:
[..]
van die 20-30 maakt toch meer dan de helft geen kans
laat die bij voorbaat al niet meedoen
ze kunnen er toch 10 of 15 selecteren op basis van de gesprongen seizoensafstand
Leuk dat je hem even inkoptquote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:14 schreef Szura het volgende:
[..]
Nee dat was alleen Kostas Kenteris
Ekaterini Thanou is het daar niet mee eens.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:14 schreef Szura het volgende:
[..]
Nee dat was alleen Kostas Kenteris
Ah jij werkt zeker bij het IOC, met overal maar minder deelnemers neerpleurenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:13 schreef TAmaru het volgende:
[..]
van die 20-30 maakt toch meer dan de helft geen kans
laat die bij voorbaat al niet meedoen
ze kunnen er toch 10 of 15 selecteren op basis van de gesprongen seizoensafstand
Ekaterina Thanou-godin. En Fani Halkia was ook een leuke rubriek.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leuk dat je hem even inkopt
Oh. Toen volgde ik het nog niet zo.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In de oudheid was verspringen geen apart onderdeel.
Dan kunnen er wel meer B-boys B-girls meedoen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah jij werkt zeker bij het IOC, met overal maar minder deelnemers neerpleuren
Ik vertrouw Pyrros Dimas ook voor geen meter.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:16 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ekaterina Thanou-godin. En Fani Halkia was ook een leuke rubriek.
Er zijn meerdere groepen in de kwalificatie dus niet gelijk. En in topsport is leveren op het moment dat het er om gaat tamelijk belangrijk. Elke sport kent de kampioenen van de training maar daar heb je niets aan.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:12 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Zeker. Ook genoeg atleten die harder lopen in een halve finale dan in de finale.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:17 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Er zijn meerdere groepen in de kwalificatie dus niet gelijk. En in topsport is leveren op het moment dat het er om gaat tamelijk belangrijk. Elke sport kent de kampioenen van de training maar daar heb je niets aan.
Mike Powell sprong nog verder in 1991quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:12 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Alles voor de kermis onderdelenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah jij werkt zeker bij het IOC, met overal maar minder deelnemers neerpleuren
Ja, en die andere pseudo-Griek, Kakhiashvilli of zo, ook zo'n leukerd. Eigenlijk zijn Grieken bijna per definitie verdacht.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vertrouw Pyrros Dimas ook voor geen meter.
Ik neem aan dat we over 3 jaar een Jamaicaanse SWEEP hebben.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:19 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ja, en die andere pseudo-Griek, Kakhiashvilli of zo, ook zo'n leukerd. Eigenlijk zijn Grieken bijna per definitie verdacht.
Maar het is een finale.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:19 schreef Redefine het volgende:
Rogers wel bezig aan een prima serie.
Zal wel geen goud worden dan.quote:
Technisch nummer welquote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik neem aan dat we over 3 jaar een Jamaicaanse SWEEP hebben.
Daar zijn wel tig redenen voor te bedenken.quote:
Wel een eetrijpe avocado.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb jij een kogel thuis liggen?
Ik zou de 20 km snelwandelen eerst nog schrappen denk ik.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:21 schreef kilon het volgende:
Toch is kogelslingeren de eerste individuele discipline die ik zou schrappen als ik door de IOC daartoe gedwongen zou worden.
Jij vraagt dit voor Volkert van der Graaf?quote:
Salmiakkogelquote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat is bijna hetzelfde.quote:
Daar zal iemand flink MAD om worden.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou de 20 km snelwandelen eerst nog schrappen denk ik.
Alle snelwandelonderdelen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou de 20 km snelwandelen eerst nog schrappen denk ik.
Daarom.quote:
Maar de 20 km's zijn de enige individuele onderdelen. Verder hebben we alleen de mixed relay waar user heywoodu groot fan van is.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Alle snelwandelonderdelen.
(Heywoodu is er nu toch niet)
Ik kan dit niet erkennen noch ontkennen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Denk dat er dan een enorm gat in de grond zit.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:23 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Probeer die maar eens 70 meter weg te slingeren
Dit jaquote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:23 schreef Redefine het volgende:
Iedereen behalve Amusan. Maar toch vooral hup Harrison.
We zien je over een paar maanden wel weerquote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Alle snelwandelonderdelen.
(Heywoodu is er nu toch niet)
Blijft zonde elke keer weer.quote:
Ja, dat leek mij ook duidelijk, vreemd dat Ivo het niet zag.quote:
En volgens jou heeft Harrison eigenlijk het goud?quote:
Dan was ze in winnende of tweede positie vlak voor de finish gevallen!quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:26 schreef DeeBee het volgende:
Harrison had Nederlands kunnen zijn!!!1!!
Vijfde toch?quote:
Dat heeft ze al eens gedaan.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan was ze in winnende of tweede positie vlak voor de finish gevallen!
Amusant!quote:
Niet minder mooi.quote:
Het wordt steeds mooier.quote:
Die kwam vooral slecht uit zo leek hetquote:
Direct een paspoort geven!quote:
Ik vind dat ook amusant.quote:
Daar vreesde ik al voor.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die kwam vooral slecht uit zo leek het
Wij kijken bij De Belg.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:29 schreef GotenSSJ het volgende:
Greg weet het allemaal wel goed voor iemand die volgens mij nooit een finale van een WK of OS heeft gelopen.
Hij weet heel goed wat hij zelf fout deedquote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:29 schreef GotenSSJ het volgende:
Greg weet het allemaal wel goed voor iemand die volgens mij nooit een finale van een WK of OS heeft gelopen.
Lekker in het pleurisweerquote:
dat vind ik een ander verhaalquote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
En volgens jou heeft Harrison eigenlijk het goud?
Trollertquote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:30 schreef TAmaru het volgende:
[..]
dat vind ik een ander verhaal
bij het verspringen strijd je toch minder direct tegen elkaar dan bij loopnummers
Dit is natuurlijk totale onzin tot aan de 800m heb je evengoed alleen het virtuele verschil wat in je kop kan gaan zitten.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:30 schreef TAmaru het volgende:
[..]
bij het verspringen strijd je toch minder direct tegen elkaar dan bij loopnummers
Dat is indirect bij het verspringen ook het geval.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:30 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |