Die is bijna met pensioen toch?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:29 schreef The_Undertone het volgende:
Heel pijnlijke shit met Willems die niet doorheeft dat de sessies omgewisseld zijn.
Mention maar bij Femke.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA monkyyy kijkt mee.![]()
![]()
![]()
Alleen user @:Coco kijkt graag naar zijn club Ajax
Viktor Reinier?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:31 schreef Federer-fan het volgende:
Geweldig accent heeft die commentator op de BBC (ik bedoel niet Colin Jackson).
Zogezegd al met pensioen sinds juni, bizarquote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die is bijna met pensioen toch?
Femke in beeld.quote:
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
In GAM stond ook een mention klaar.
Die is gewoon blind weggeklikt.
Nooit gezien.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zipportal in GAM / [E3 / Gamescom / TGS 2024 #18] Stijfje voor Bloodborne PC
Blijven doneren.
Ik zou willen dat Ronald Koeman Blind wegklikte.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
In GAM stond ook een mention klaar.
Die is gewoon blind weggeklikt.
Geen idee, dat lees je nou nooit ergens.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:35 schreef Slobeend het volgende:
Over hoeveel dagen begint de US Open?
Nee. Heb ook al lang niks meer gehoord over Adam Peaty. En wanneer de Vuelta gaat beginnenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Geen idee, dat lees je nou nooit ergens.
Daar heb je 'm net!quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Heb ook al lang niks meer gehoord over Adam Peaty. En wanneer de Vuelta gaat beginnen
Die bridgestone-reclame is heel irritant jaquote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Heb ook al lang niks meer gehoord over Adam Peaty. En wanneer de Vuelta gaat beginnen
Ik betaal bij.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zou willen dat Ronald Koeman Blind wegklikte.
Nooit gezien.quote:
Dat is wel het nadeel van Eurosport. Reclame ok. Maar bijna altijd hetzelfde. Bij de Vuelta moeten we ons weer afvragen waarom ze Alpecin shampoo gebruiken.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die bridgestone-reclame is heel irritant ja
Hij leek nog wel een stukje sneller te kunnen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |