Er zijn meerdere groepen in de kwalificatie dus niet gelijk. En in topsport is leveren op het moment dat het er om gaat tamelijk belangrijk. Elke sport kent de kampioenen van de training maar daar heb je niets aan.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:12 schreef TAmaru het volgende:
[..]
ze hebben toch allebei de kwalificatie gesprongen
sowieso raar dat er een kwalificatie is eigenlijk
Zeker. Ook genoeg atleten die harder lopen in een halve finale dan in de finale.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:17 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Er zijn meerdere groepen in de kwalificatie dus niet gelijk. En in topsport is leveren op het moment dat het er om gaat tamelijk belangrijk. Elke sport kent de kampioenen van de training maar daar heb je niets aan.
Mike Powell sprong nog verder in 1991quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:12 schreef TAmaru het volgende:
[..]
ze hebben toch allebei de kwalificatie gesprongen
sowieso raar dat er een kwalificatie is eigenlijk
Alles voor de kermis onderdelenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah jij werkt zeker bij het IOC, met overal maar minder deelnemers neerpleuren
Ja, en die andere pseudo-Griek, Kakhiashvilli of zo, ook zo'n leukerd. Eigenlijk zijn Grieken bijna per definitie verdacht.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vertrouw Pyrros Dimas ook voor geen meter.
Ik neem aan dat we over 3 jaar een Jamaicaanse SWEEP hebben.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:19 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ja, en die andere pseudo-Griek, Kakhiashvilli of zo, ook zo'n leukerd. Eigenlijk zijn Grieken bijna per definitie verdacht.
Maar het is een finale.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:19 schreef Redefine het volgende:
Rogers wel bezig aan een prima serie.
waarom niet eigenlijkquote:
Zal wel geen goud worden dan.quote:
Technisch nummer welquote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik neem aan dat we over 3 jaar een Jamaicaanse SWEEP hebben.
Daar zijn wel tig redenen voor te bedenken.quote:
Wel een eetrijpe avocado.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb jij een kogel thuis liggen?
Ik zou de 20 km snelwandelen eerst nog schrappen denk ik.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:21 schreef kilon het volgende:
Toch is kogelslingeren de eerste individuele discipline die ik zou schrappen als ik door de IOC daartoe gedwongen zou worden.
Jij vraagt dit voor Volkert van der Graaf?quote:
Salmiakkogelquote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb jij een kogel thuis liggen?
Dat is bijna hetzelfde.quote:
Daar zal iemand flink MAD om worden.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou de 20 km snelwandelen eerst nog schrappen denk ik.
Alle snelwandelonderdelen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou de 20 km snelwandelen eerst nog schrappen denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |