Vijfde toch?quote:
Dat heeft ze al eens gedaan.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan was ze in winnende of tweede positie vlak voor de finish gevallen!
Amusant!quote:
Niet minder mooi.quote:
Het wordt steeds mooier.quote:
Die kwam vooral slecht uit zo leek hetquote:
Direct een paspoort geven!quote:
Ik vind dat ook amusant.quote:
Daar vreesde ik al voor.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die kwam vooral slecht uit zo leek het
Wij kijken bij De Belg.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:29 schreef GotenSSJ het volgende:
Greg weet het allemaal wel goed voor iemand die volgens mij nooit een finale van een WK of OS heeft gelopen.
Hij weet heel goed wat hij zelf fout deedquote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:29 schreef GotenSSJ het volgende:
Greg weet het allemaal wel goed voor iemand die volgens mij nooit een finale van een WK of OS heeft gelopen.
Lekker in het pleurisweerquote:
dat vind ik een ander verhaalquote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
En volgens jou heeft Harrison eigenlijk het goud?
Trollertquote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:30 schreef TAmaru het volgende:
[..]
dat vind ik een ander verhaal
bij het verspringen strijd je toch minder direct tegen elkaar dan bij loopnummers
Dit is natuurlijk totale onzin tot aan de 800m heb je evengoed alleen het virtuele verschil wat in je kop kan gaan zitten.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:30 schreef TAmaru het volgende:
[..]
bij het verspringen strijd je toch minder direct tegen elkaar dan bij loopnummers
Dat is indirect bij het verspringen ook het geval.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:30 schreef TAmaru het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |