Die heeft hij net al gebruikt in het karretje.quote:
Dat wel, maar de stap naar een wereldrecord is nog wel groot.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij leek nog wel een stukje sneller te kunnen.
D+ genotquote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is wel het nadeel van Eurosport. Reclame ok. Maar bijna altijd hetzelfde. Bij de Vuelta moeten we ons weer afvragen waarom ze Alpecin shampoo gebruiken.
Die was al uitgeschakeld in de series hoorquote:
Vind ik wat overdreven om te nemen alleen voor dit toernooi. Natuurlijk hebben ze genoeg mooie livesport om te kijken het hele jaar door. Maar ook heb daar echt geen tijd voor. Dus dan is het nutteloos.quote:
Die opgespelde nummers blijft zo'n leuke rubriek.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:50 schreef Felagund het volgende:
Deze Botswaan kan nog wel wat hulp gebruiken in het opspelden van zijn nummer, niet echt aerodynamisch dit.
Omdat het AD een stagiair heeft aangenomen?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:51 schreef Piperidine het volgende:
Bol is toch pas om 21.50?
En waarom staat op AD dat Bonevacia de 400 m rent?
Omdat dat het Amateur Dagblad is.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:51 schreef Piperidine het volgende:
Bol is toch pas om 21.50?
En waarom staat op AD dat Bonevacia de 400 m rent?
Even over dat bolletje aaien.quote:
Nee. Ik lees alleen iets over Parijs.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weet iemand intussen al hoe lang het nog duurt tot de US Open?
Geen idee, ik zou ook wel willen weten wanneer de olympische spelen weer beginnen!quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen idee. Is dat voor of na de Vuelta?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zit 24 juli al klaar voor het genot dat Rugby Sevens heet. Dat toernooi kan ik nu uitgebreid kijkenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Geen idee, ik zou ook wel willen weten wanneer de olympische spelen weer beginnen!
Qualies zijn nu bezig.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Canadees daarentegen raakt niet achtaropquote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:00 schreef Redefine het volgende:
De Pool gaat alvast weer achteraan lopen tot de laatste bocht.
Alleen dan zonder typisch Poolse eindsprint.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:00 schreef Redefine het volgende:
De Pool gaat alvast weer achteraan lopen tot de laatste bocht.
Ik denk even ver als McCleod.quote:
Terwijl dat toch vooral andersom is.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:04 schreef GotenSSJ het volgende:
Joris denkt echt dat iedereen achterlijk is oid.
Goed gevlogen.quote:
Dat staat toch volledig los van elkaar?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:09 schreef TAmaru het volgende:
Ergens wel raar dat die afstand van de kwalificatie niet telt
Wat een onzin, omstandigheden zijn niet gelijk en het is te doen in de finalequote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:09 schreef TAmaru het volgende:
Anders zou het geen kwalificatie meer zijn.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:09 schreef TAmaru het volgende:
ze hebben toch allebei de kwalificatie gesprongenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:10 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Wat een onzin, omstandigheden zijn niet gelijk en het is te doen in de finale
Moesten die Grieken zich destijds ook al kwalificeren dan?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij de allereerste Olympische Spelen telden de kwalificatieafstanden wel!
In de oudheid was verspringen geen apart onderdeel.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Moesten die Grieken zich destijds ook al kwalificeren dan?
Dan krijg je of minder deelnemers. Of een finale met 20 - 30 man.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:12 schreef TAmaru het volgende:
[..]
ze hebben toch allebei de kwalificatie gesprongen
sowieso raar dat er een kwalificatie is eigenlijk
Waren ze toen ook al op de brommer?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij de allereerste Olympische Spelen telden de kwalificatieafstanden wel!
Speerwerpen deden ze toen op een andere manierquote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In de oudheid was verspringen geen apart onderdeel.
van die 20-30 maakt toch meer dan de helft geen kansquote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan krijg je of minder deelnemers. Of een finale met 20 - 30 man.
Nee dat was alleen Kostas Kenterisquote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waren ze toen ook al op de brommer?
Hij moet zijn prof.dr.mr.ir. wel verdienenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:13 schreef GotenSSJ het volgende:
Greg legt het allemaal weer feilloos uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |