abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210400619

Van zaterdag 19 augustus tot en met zondag 27 augustus wordt het WK atletiek gehouden in Boedapest. Van snelwandelen tot speerwerpen, van de 100m tot en met de marathon, alles komt voorbij!

Nederlandse inbreng;
WIJ reizen met een grote ploeg naar Hongarije, met Femke Bol en Sifan Hassan als absolute kopvrouwen. Op de estafettes zullen we ook meespelen en Anouk Vetter en Emma Oosterwegel hopen weer op het podium van de zevenkamp terecht te komen. En de mannen doen ook mee.

Vrouwen
N'ketia Seedo (100m, 4x100m)
Tasa Jiya (200m, 4x100m)
Lieke Klaver (400m, 4x100m, 4x400m)
Maayke Tjin A-Lim (100m horden)
Nadine Visser (100m horden, 4x100m)
Femke Bol (400m horden, 4x400m)
Cathelijn Peeters (400m horden, 4x400m)
Sifan Hassan (1500m, 5000m, 10.000m)
Maureen Koster (5000m)
Diane van Es (10.000m)
Pauline Hondema (Verspringen)
Jessica Schilder (Kogelstoten)
Jorinde van Klinken (Kogelstoten, discus)
Alida van Daalen (Kogelstoten)
Anouk Vetter (Zevenkamp)
Emma Oosterwegel (Zevenkamp)
Sofie Dokter (Zevenkamp)
Jamile Samuel (4x100m)
Marije van Hunenstijn (4x100m)
Zoë Sedney (4x400m)
Eveline Saalberg (4x400m)
Lisanne de Witte (4x400m)

Mannen
Raphael Bouju (100m, 4x100m)
Taymir Burnet (200m, 4x100m)
Liemarvin Bonevacia (400m, 4x400m)
Nick Smidt (400m horden, 4x400m)
Niels Laros (1500m)
Mike Foppen (5000m)
Abdi Nageeye (Marathon)
Douwe Amels (Hoogspringen)
Menno Vloon (Polstokhoog)
Denzel Comenentia (Kogelslingeren)
Rik Taam (Tienkamp)
Xavi Mo-Ajok (4x100m)
Nsikak Ekpo (4x100m)
Hensley Paulina (4x100m)
Churandy Martina (4x100m)
Isayah Boers (4x400m)
Isaya Klein Ikkink (4x400m)
Terrence Agard (4x400m)
Ramsey Angela (4x400m)

Tijdschema per dag
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://worldathletics.or(...)budapest23/timetable
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_210400624
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2023 22:03 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Wat
Dit wordt uitgezonden op RTL!
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 23 augustus 2023 @ 22:16:26 #3
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_210400810
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2023 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Dit wordt uitgezonden op RTL!
Turkije-Noorwegen is geen sport.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_210400816
quote:
6s.gif Op woensdag 23 augustus 2023 21:59 schreef Zorro het volgende:
Voor wie het gemist heeft:

[ twitter ]
Had dit filmpje nog niet gezien.
Maar blijkbaar is - volgens Eurosport of wie hier het commentaar aan het verzorgen is - het naast de horde belanden geen reden tot diskwalificatie (want wel toegestaan), maar het niet bereiken van de (denkbeeldige) hoogte van die horde is dat wel.

De interpretatie van de jury/commissarissen gaat dan blijkbaar over dat laatste aspect (komt hij met het linkerbeen over de denkbeeldige lijn/hoogte van de horde). Als ik alles goed begrijp.

Weer wat geleerd. Als dit klopt allemaal. Ken de atletiekregels niet uit mijn hoofd.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_210400925
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2023 22:16 schreef Salina het volgende:

[..]
Maar blijkbaar is - volgens Eurosport of wie hier het commentaar aan het verzorgen is - het naast de horde belanden geen reden tot diskwalificatie (want wel toegestaan), maar het niet bereiken van de (denkbeeldige) hoogte van die horde is dat wel.

De interpretatie van de jury/commissarissen gaat dan blijkbaar over dat laatste aspect (komt hij met het linkerbeen over de denkbeeldige lijn/hoogte van de horde). Als ik alles goed begrijp.

Weer wat geleerd. Als dit klopt allemaal. Ken de atletiekregels niet uit mijn hoofd.
  woensdag 23 augustus 2023 @ 23:02:13 #6
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_210401550
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2023 22:16 schreef Salina het volgende:

[..]

Alleen komt hij niet over de denkbeeldige lijn.

No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_210402324
Léon Haan vond Jos Kur maar bijzaak, als ik zijn commentaar zo hoorde in het journaal :')
pi_210402631
Meuwly levert wederom niet, hoe kan je Klaver nu met de zelfmoordtactiek de finale insturen als je het hele seizoen juist anders probeert te lopen. :')

Buiten Paulino ook geen wondertijden, zware omstandigheden.

Mooie sessie wel verder. _O_
Jack does it in real time...
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 24 augustus 2023 @ 07:02:24 #9
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_210402673
Een goedemorgen, we zijn weer begonnen :9
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_210402714
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 07:02 schreef heywoodu het volgende:
Een goedemorgen, we zijn weer begonnen :9
Joepie snelwandelen :D
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_210402721
Hoe vet zou het zijn als je van dit onderdeel een gemengde estafette kan maken!
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 24 augustus 2023 @ 07:21:53 #12
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_210402730
Zelf hier slagen die meiden er in om te lazeren in de bocht
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 24 augustus 2023 @ 07:22:48 #14
284411 crew  heywoodu
pi_210402732
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 07:20 schreef franklop het volgende:
Hoe vet zou het zijn als je van dit onderdeel een gemengde estafette kan maken!
Ga terug naar bed man.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
pi_210402743
Snelwandelen
Blijft een vreemd en dubieus onderdeel
Mja
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 24 augustus 2023 @ 07:29:28 #16
284411 crew  heywoodu
pi_210402748
Dunfeebaas naar de kop, hop hop
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 24 augustus 2023 @ 07:29:37 #17
284411 crew  heywoodu
pi_210402749
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 07:28 schreef TAmaru het volgende:
Snelwandelen
Blijft een vreemd en dubieus onderdeel
Niks dubieus aan. Dat mensen die het nooit kijken het er vreemd uit vinden zien is wel te begrijpen natuurlijk, je bent toch meer gewend dat mensen óf hard rennen óf rustig wandelen.
pi_210402767
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 07:29 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Niks dubieus aan. Dat mensen die het nooit kijken het er vreemd uit vinden zien is wel te begrijpen natuurlijk, je bent toch meer gewend dat mensen óf hard rennen óf rustig wandelen.
Nou, dubieus omdat er toch wel mensen bij zitten die overduidelijk aan het rennen zijn of beide voeten van de grond hebben. Zie bijv. de Fransman die nu achterin het groepje hangt. Hij maakt wel die snelwandelingbeweging met zijn heupen maar verder rent hij gewoon. Je krijgt toch de indruk dat de strategie is om zoveel mogelijk op het randje te "wandelen" tot je 2 waarschuwingen krijgt.
Mja
  FOK!fotograaf donderdag 24 augustus 2023 @ 07:38:44 #19
842 Zorro
Z
pi_210402790
Ik blijf me altijd weer afvragen hoe iemand denkt dat ie op atletiek wil en dan op een dag opstaat en dan bloedserieus denkt: Weet je wat, ik ga snelwandelen, dat lijkt me nou echt leuk!
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_210402832
waarom zien we trouwens alleen de mannen, en de vrouwen alleen als ze worden ingehaald?
Mja
pi_210402860
ah, nu de dames dan toch
Mja
pi_210402866
quote:
6s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 07:38 schreef Zorro het volgende:
Ik blijf me altijd weer afvragen hoe iemand denkt dat ie op atletiek wil en dan op een dag opstaat en dan bloedserieus denkt: Weet je wat, ik ga snelwandelen, dat lijkt me nou echt leuk!
Zoiets had ik gisteren bij polsstokhoogspringen ook.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 24 augustus 2023 @ 07:53:08 #23
284411 crew  heywoodu
pi_210402870
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 07:34 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Nou, dubieus omdat er toch wel mensen bij zitten die overduidelijk aan het rennen zijn of beide voeten van de grond hebben. Zie bijv. de Fransman die nu achterin het groepje hangt. Hij maakt wel die snelwandelingbeweging met zijn heupen maar verder rent hij gewoon. Je krijgt toch de indruk dat de strategie is om zoveel mogelijk op het randje te "wandelen" tot je 2 waarschuwingen krijgt.
Maar waarom is het nou dubieus dat er sporters zijn die de regels overtreden, en dan gestraft worden wegens het overtreden van de regels? Dat gebeurt in letterlijk elke sport, maar waarom is exact dat in het snelwandelen dubieus, maar in sporten waar mensen bekender mee zijn niet?

Copy-pastediscussie natuurlijk, maar goed.
pi_210402876
Eurosport-commentator over de Poolse die begint te rennen: "Die moet oppassen, er lijkt toch een zweeffase in te zitten"
Mja
pi_210402895
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 07:53 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Maar waarom is het nou dubieus dat er sporters zijn die de regels overtreden, en dan gestraft worden wegens het overtreden van de regels? Dat gebeurt in letterlijk elke sport, maar waarom is exact dat in het snelwandelen dubieus, maar in sporten waar mensen bekender mee zijn niet?

Copy-pastediscussie natuurlijk, maar goed.
Het voelt dan toch een beetje als een jurysport, terwijl het een soort hardloopnummer is. Je krijgt dan toch het idee dat het niet de bedoeling is om echt volgens de regels te lopen, maar meer om je fouten te verhullen voor de jury. Overigens geldt dit ook voor een sport als voetbal hè. Daarom kijk ik ook weinig voetbal tegenwoordig, omdat ik niet van die mentaliteit van de spelers houd. Zelf kijk ik wel graag naar een sport als snooker, die over het algemeen heel fair is en waar spelers hun eigen fouten erkennen. Helaas speelt daar dan weer een klein gokprobleem. Het moderne wielrennen wordt ook mooi en sportief uitgevochten.
Mja
pi_210402897
quote:
10s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 07:52 schreef franklop het volgende:

[..]
Zoiets had ik gisteren bij polsstokhoogspringen ook.
Dat zal toch een 'opvolger' van hoogspringen zijn voor de atleten?
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 24 augustus 2023 @ 08:00:00 #27
284411 crew  heywoodu
pi_210402905
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 07:58 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Het voelt dan toch een beetje als een jurysport, terwijl het een soort hardloopnummer is. Je krijgt dan toch het idee dat het niet de bedoeling is om echt volgens de regels te lopen, maar meer om je fouten te verhullen voor de jury. Overigens geldt dit ook voor een sport als voetbal hè. Daarom kijk ik ook weinig voetbal tegenwoordig, omdat ik niet van die mentaliteit van de spelers houd. Zelf kijk ik wel graag naar een sport als snooker, die over het algemeen heel fair is en waar spelers hun eigen fouten erkennen. Helaas speelt daar dan weer een klein gokprobleem. Het moderne wielrennen wordt ook mooi en sportief uitgevochten.
Uiteindelijk is het principe hetzelfde: in letterlijk elke sport zijn er regels, en worden de grenzen van de regels opgezocht, want doorgaans heb je voordeel bij het verbreken van de regels (en dus wil je er het dichtst tegenaan zitten zonder ze te verbreken). En als je er toch overheen gaat krijg je in principe een straf. In bijvoorbeeld het voetbal vaak niet natuurlijk, maar in de meeste sporten meestal wel en in nota bene het snelwandelen staat aan het einde het halve bord vol met straffen. Dus ook hier wordt gestraft, en de opzet/het principe is gewoon niet anders dan in een andere sport.
pi_210402922
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 08:00 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Uiteindelijk is het principe hetzelfde: in letterlijk elke sport zijn er regels, en worden de grenzen van de regels opgezocht, want doorgaans heb je voordeel bij het verbreken van de regels (en dus wil je er het dichtst tegenaan zitten zonder ze te verbreken). En als je er toch overheen gaat krijg je in principe een straf. In bijvoorbeeld het voetbal vaak niet natuurlijk, maar in de meeste sporten meestal wel en in nota bene het snelwandelen staat aan het einde het halve bord vol met straffen. Dus ook hier wordt gestraft, en de opzet/het principe is gewoon niet anders dan in een andere sport.
Wel een beetje, omdat er op basis van jurywaarnemingen wordt gestraft, wat heel subjectief is, zeker bij een snelle beweging als deze. Als je één voet op de grond moet hebben, is dat met het blote oog gewoon vrijwel niet te zien. De beelden bewijzen dat ook regelmatig. Het ligt dan ook heel erg aan de inschatting van het desbetreffende jurylid denk ik.

Bij andere sporten kun je makkelijker straffen op basis van de beelden of zijn de fouten toch wat makkelijker waar te nemen, zoals bij voetbal of wielrennen.
Mja
pi_210402978
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 07:58 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Dat zal toch een 'opvolger' van hoogspringen zijn voor de atleten?
Lijkt niet echt op elkaar eigenlijk. Techniek om over de lat te komen is totaal niet hetzelfde. Je ziet ook vaak dat er op de meerkamp overlap is bij werponderdelen (goede werpers zijn goede werpers), maar veel minder obvious bij hoog/ver/polshoog.
pi_210402980
VIESDUN
#superniger2020
pi_210402994
quote:
10s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 07:17 schreef pullup het volgende:

[..]
Joepie snelwandelen :D
Snelwandelen is geen sport.
U MAD?
pi_210403003
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 07:29 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ah kom op, het is natuurlijk gewoon een jurysport net als ijsjesdansen en turnen. Binnen het atletieken kan dit echt niet…
U MAD?
pi_210403013
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 08:24 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Ah kom op, het is natuurlijk gewoon een jurysport net als ijsjesdansen en turnen. Binnen het atletieken kan dit echt niet…
Het is al minder erg geworden met de regelveranderingen. Nu is het gewoon een 'matig onderdeel' (en belachelijk dat ze de 50k de nek om hebben gedraaid)

Ik kijk 10x liever snelwandelen dan veel andere jurysporten als artistiek zwemmen, boksen, paardendansen, breaking etc.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 24 augustus 2023 @ 08:37:56 #34
284411 crew  heywoodu
pi_210403091
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 08:04 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Wel een beetje, omdat er op basis van jurywaarnemingen wordt gestraft, wat heel subjectief is, zeker bij een snelle beweging als deze. Als je één voet op de grond moet hebben, is dat met het blote oog gewoon vrijwel niet te zien. De beelden bewijzen dat ook regelmatig. Het ligt dan ook heel erg aan de inschatting van het desbetreffende jurylid denk ik.

Bij andere sporten kun je makkelijker straffen op basis van de beelden of zijn de fouten toch wat makkelijker waar te nemen, zoals bij voetbal of wielrennen.
Maar het is niet zo dat we het hier hebben over hobbyisten die even jurylid zijn, het zijn op dit soort wedstrijden vaak groepen juryleden die ook gewoon de hele wereld over reizen voor die evenementen, die zijn echt wel goed genoeg getraind. En de regel zegt specifiek dat het met het blote oog zichtbaar moet zijn, als dat het niet is, overtreedt je dus de regel niet, hoe je het ook wendt of keert. Slowmotion kijken en zeggen dat iedereen de regels overtreedt is dus per definitie onzin, want de regel is expliciet: blote oog.

En ja, dáár kun je over discussiëren, of die regel wel of niet goed is, natuurlijk. Maar als ze dat aan passen, dan passen de atleten hun techniek ook aan natuurlijk. Net zoals met sensoren in de schoenen, daar zouden atleten hun techniek ook gewoon op aanpassen.
pi_210403101

[ Bericht 100% gewijzigd door TAmaru op 24-08-2023 08:38:57 (fout) ]
Mja
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 24 augustus 2023 @ 08:38:40 #36
284411 crew  heywoodu
pi_210403102
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 08:24 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Nou, daar denken we dan anders over :+
pi_210403106
Hier twee random screenshots van de koplopers; overigens kan ik met het blote oog wel zien dat ze niet altijd de grond raken, maar blijkbaar ziet de jury dit niet of vinden ze het niet erg genoeg. Hoewel de Fransman en de Poolse wel een waarschuwing hebben gehad, de Fransman zelfs twee nu denk ik.

Mja
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 24 augustus 2023 @ 08:39:41 #38
284411 crew  heywoodu
pi_210403109
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 08:38 schreef TAmaru het volgende:

Nou, het wordt dus wel gezien (en bestraft). Bedenk je ook dat de jury niet naar de beelden kijkt, maar alleen naar de lopers die hen op dat moment passeren. En één jurylid kan dezelfde loper maar één keer waarschuwen, om te voorkomen dat een jurylid in zijn eentje iemand volledig uit de wedstrijd kan halen.
pi_210403114
Snelwandelen.
Hardfluisteren.

Veel plezier met deze flauwekul :+
pi_210403117
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 08:39 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Nou, het wordt dus wel gezien (en bestraft). Bedenk je ook dat de jury niet naar de beelden kijkt, maar alleen naar de lopers die hen op dat moment passeren. En één jurylid kan dezelfde loper maar één keer waarschuwen, om te voorkomen dat een jurylid in zijn eentje iemand volledig uit de wedstrijd kan halen.
Probleem is dus dat ze het vrijwel constant doen, maar mogelijk bij het passeren van juryleden wat minder, en dat ze alleen op bepaalde momenten bestraft worden. Ik krijg toch de indruk dat lopers die "demarreren" al snel wat meer risico nemen en dan wachten tot ze 2 waarschuwingen hebben voordat ze weer wat minder risicovol gaan lopen.
Mja
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 24 augustus 2023 @ 08:42:39 #41
284411 crew  heywoodu
pi_210403138
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 08:41 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Probleem is dus dat ze het vrijwel constant doen, maar mogelijk bij het passeren van juryleden wat minder, en dat ze alleen op bepaalde momenten bestraft worden. Ik krijg toch de indruk dat lopers die "demarreren" al snel wat meer risico nemen en dan wachten tot ze 2 waarschuwingen hebben voordat ze weer wat minder risicovol gaan lopen.
Tja, het lijkt inderdaad wel op heel veel andere sporten, waar mensen risico's nemen met de regels en kijken of ze er mee weg kunnen komen (denk aan track limits in de auto- en motorsport, pas na een paar waarschuwingen stoppen ze er mee).
pi_210403150
Elke keer dezelfde discussie.

Ik vind dit zo'n leuke rubriek.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 24 augustus 2023 @ 08:45:03 #43
284411 crew  heywoodu
pi_210403157
Maar ach, ik denk niet dat ik het ooit met iemand hier eens ga worden over snelwandelen. Misschien speciaal voor het snelwandelen maar even een account maken op fok.it ofzo, waar het wel serieus genomen wordt (met kennelijk zelfs live analisten tijdens de wedstrijden, en ook allerlei wedstrijden buiten het WK/de Spelen om die worden uitgezonden).
pi_210403169
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 08:42 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Tja, het lijkt inderdaad wel op heel veel andere sporten, waar mensen risico's nemen met de regels en kijken of ze er mee weg kunnen komen (denk aan track limits in de auto- en motorsport, pas na een paar waarschuwingen stoppen ze er mee).
Van auto- en motorsport weet ik weinig, maar verder vind ik het toch wel heel anders dan andere sporten hoor. Bij wielrennen kun je gewoon op basis van beelden een tijdstraf of uitsluiting krijgen. Bij voetbal is tegenwoordig ook een VAR. Bij tennis is het wat lastiger om bewust de regels te breken. Bij hardlooponderdelen kun je ook op basis van beelden worden uitgesloten als je buiten de baan bent gekomen of als je met je voet langs de horde komt en geen Warholm heet.
Mja
pi_210403177
quote:
10s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 08:45 schreef heywoodu het volgende:
Maar ach, ik denk niet dat ik het ooit met iemand hier eens ga worden over snelwandelen. Misschien speciaal voor het snelwandelen maar even een account maken op fok.it ofzo, waar het wel serieus genomen wordt (met kennelijk zelfs live analisten tijdens de wedstrijden, en ook allerlei wedstrijden buiten het WK/de Spelen om die worden uitgezonden).
Italië haalde vroeger ook wel echt vaak goud op bij het Snelwandelen volgens mij, al is dat de laatste 20-30 jaren toch behoorlijk opgedroogd. Buiten fok.nl vinden ze langebaanschaatsen ook mokersaai met die duostarts.
pi_210403194
nou hup, derde straf en DSQ:

Mja
pi_210403201
Als je het echt echt eerlijk wil hebben moet je naar sensoren in schoen toe die meten of er minstens een voet op grond is. Maar goed dat is ook al vaker genoemd.
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 24 augustus 2023 @ 08:50:58 #48
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_210403214
Fijn dat de jury blijkbaar de resultaten op FOK! post.
pi_210403218
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 08:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als je het echt echt eerlijk wil hebben moet je naar sensoren in schoen toe die meten of er minstens een voet op grond is. Maar goed dat is ook al vaker genoemd.
Dat is misschien wel het einde van de sport. Ze hebben regels gemaakt die vrijwel onmogelijk zijn. Of althans zouden alle lopers opnieuw moeten leren "lopen" :o
Mja
pi_210403265
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 08:51 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Dat is misschien wel het einde van de sport. Ze hebben regels gemaakt die vrijwel onmogelijk zijn. Of althans zouden alle lopers opnieuw moeten leren "lopen" :o
Ja dat zal dan anders worden.

Maar goed, deze discussie voeren we elke WK/OS hier en we komen er nooit uit. Dus gewoon lekker kijken en zeiken tegen scherm zo nodig.
pi_210403285
Poolse moet naar wc maar organisatie begrijpt haar niet :')
  donderdag 24 augustus 2023 @ 09:25:22 #52
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_210403561
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 08:54 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Ja dat zal dan anders worden.

Maar goed, deze discussie voeren we elke WK/OS hier en we komen er nooit uit. Dus gewoon lekker kijken en zeiken tegen scherm zo nodig.
Volgens mij is zo'n 90% het gewoon met elkaar eens hoor.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_210403566
Spanje wint
pi_210403610
Dit wordt leuk
pi_210403618
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 09:25 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Volgens mij is zo'n 90% het gewoon met elkaar eens hoor.
Ja, dat maakt het vooral een vermoeiende herhaling van zetten. Moeten zij weten dat ze er niks aan vinden en dat ze het arbitrair vinden omdat er geen videobeelden worden ingezet.
pi_210403628
Chaos :D
pi_210403675
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 08:39 schreef heywoodu het volgende:

[..]
laten we eerlijk zijn, als de jury wel naar de beelden zou kunnen kijken blijft er maar weinig van het deelnemersveld over vanwege 3 waarschuwingen. Ik deel jouw liefde voor het snelwandelen niet, maar ik deel ook de 'haat' van sommige andere users niet. Wat ik wel goed zou vinden is dat ze technologie gebruiken om te zorgen dat er ook echt gewandeld wordt en niet gerend. Dat er dan een paar jaar heel veel DSQs komen is dan maar zo maar dit is arbitrair en dat is ook niet goed.
  donderdag 24 augustus 2023 @ 09:40:05 #58
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_210403744
*O* *O* *O*
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_210403747
Jaa nu echt binnen *O*
pi_210404003
@heywoodu en ik juichen voor het Spaanse goud bij de allereerste mixed relay volgend jaar!
pi_210404260
Klaver met oud-Hollandse sportclichés na een kutrace: Niet te teleurgesteld zijn, trots op mijzelf, blabla.

Het lijkt wel aanstekelijk, het 'maakt niet uit, als je maar je best doet' virus.
pi_210404262
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 09:35 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
laten we eerlijk zijn, als de jury wel naar de beelden zou kunnen kijken blijft er maar weinig van het deelnemersveld over vanwege 3 waarschuwingen. Ik deel jouw liefde voor het snelwandelen niet, maar ik deel ook de 'haat' van sommige andere users niet. Wat ik wel goed zou vinden is dat ze technologie gebruiken om te zorgen dat er ook echt gewandeld wordt en niet gerend. Dat er dan een paar jaar heel veel DSQs komen is dan maar zo maar dit is arbitrair en dat is ook niet goed.
Ik haat het snelwandelen zelf ook totaal niet hoor, ik heb er met interesse naar gekeken vandaag. Waar ik echter wel een probleem mee heb, is dat de regels niet consequent (kunnen) worden toegepast. In de praktijk zie je dat iedereen de regels overtreedt, maar als je dit buiten de ogen van de jury doet of binnen de perken houdt, dan wordt dat toegestaan. Je moet het dus eigenlijk gewoon niet te bont maken en dat is toch wel vreemd in sport. Dus er moet eigenlijk iets veranderen aan de regels of aan de toepassing daarvan, want zo is het natuurlijk heel arbitrair allemaal.
Mja
pi_210404373
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 10:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Klaver met oud-Hollandse sportclichés na een kutrace: Niet te teleurgesteld zijn, trots op mijzelf, blabla.

Het lijkt wel aanstekelijk, het 'maakt niet uit, als je maar je best doet' virus.
Het gaat om de verhalen. Iets behoudender en je kan meedoen voor het podium.
  donderdag 24 augustus 2023 @ 10:50:47 #64
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_210404463
quote:

[..]
Maar dat is totaal geen argument om de sport op de huidige manier in leven te houden. Dat is een beetje als zeggen dat je best een paar keer per voetbalwedstrijd iemand invalide mag schoppen, anders vallen er zoveel rode kaarten en zijn er niet genoeg spelers meer.

Ik vind het al best coulant dat je meerdere keren per wedstrijd een 'fout' mag maken. Als iemand net wat te lang onder water zwemt, of midden in een 100m schoolslag finale de borstcrawl begint te doen, diskwalificeren ze hem/haar ook gewoon. Of op de verkeerde manier dalen in het wielrennen etc etc etc. Snelwandelen heeft best een plaats op toernooien, maar met de huidige technologie is er mijns inziens inderdaad totaal geen reden meer om het op de huidige manier voort te zetten.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 24 augustus 2023 @ 11:16:49 #65
284411 crew  heywoodu
pi_210404704
quote:

[..]
Maar dan past men de techniek aan aan de nieuwe regels. Ja, in het begin gaan er dan meer DQ's komen dan nu, maar uiteindelijk zal dat ook weer normaliseren. Het is echt niet zo dat er met technologie of wél gebruik van slowmotionbeelden ineens tot in de eeuwigheid louter DQ's komen :D
pi_210404712
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 10:50 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Maar dat is totaal geen argument om de sport op de huidige manier in leven te houden. Dat is een beetje als zeggen dat je best een paar keer per voetbalwedstrijd iemand invalide mag schoppen, anders vallen er zoveel rode kaarten en zijn er niet genoeg spelers meer.

Ik vind het al best coulant dat je meerdere keren per wedstrijd een 'fout' mag maken. Als iemand net wat te lang onder water zwemt, of midden in een 100m schoolslag finale de borstcrawl begint te doen, diskwalificeren ze hem/haar ook gewoon. Of op de verkeerde manier dalen in het wielrennen etc etc etc. Snelwandelen heeft best een plaats op toernooien, maar met de huidige technologie is er mijns inziens inderdaad totaal geen reden meer om het op de huidige manier voort te zetten.
Als je mijn post verder leest, zeg ik helemaal niet dat het zo in stand moet blijven maar juist dat ze met technologie strenger moeten controleren om wandelen af te dwingen
pi_210404713
Leuke rubriek altijd, het compleet belachelijke snelwandelen verdedigen
pi_210404717
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 11:16 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Maar dan past men de techniek aan aan de nieuwe regels. Ja, in het begin gaan er dan meer DQ's komen dan nu, maar uiteindelijk zal dat ook weer normaliseren. Het is echt niet zo dat er met technologie of wél gebruik van slowmotionbeelden ineens tot in de eeuwigheid louter DQ's komen :D
Dat is toch prima, dan wordt er echt gewandeld en dat is de bedoeling
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 24 augustus 2023 @ 11:28:01 #69
284411 crew  heywoodu
pi_210404815
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 11:18 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Dat is toch prima, dan wordt er echt gewandeld en dat is de bedoeling
Ja, dat is ook prima. Ik kan me nog herinneren dat onder meer Evan Dunfee daar ook groot voorstander van was. Alleen niet zozeer van technologie, want snelwandelen is nu supertoegankelijk, maar als je ineens peperdure schoenen nodig hebt valt dat wel weg. Maar wat betreft regels, zeker, al is het maar omdat men dan eindelijk eens van het gezeur van vaak onwetende casual kijkers af is :+
  donderdag 24 augustus 2023 @ 11:29:14 #70
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_210404832
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 11:17 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Als je mijn post verder leest, zeg ik helemaal niet dat het zo in stand moet blijven maar juist dat ze met technologie strenger moeten controleren om wandelen af te dwingen
Ik probeerde ook niet te zeggen dat jij aangaf van niet, ben het helemaal met je eens zoals ik aan het einde van mijn post ook zeg, misschien had ik dat duidelijker moeten maken :)
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 24 augustus 2023 @ 11:29:29 #71
284411 crew  heywoodu
pi_210404839
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 10:50 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Je mag in het voetballen ook gewoon overtredingen begaan zonder gelijk uit de wedstrijd gegooid te worden. We zien immers om de haverklap overtredingen bestraft worden, van vrije trappen tot gele kaarten. Zoals overtredingen in het snelwandelen ook gewoon bestraft worden, namelijk met kaarten, tijdstraffen en daarna DQ's.
pi_210404998
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 11:28 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ja, dat is ook prima. Ik kan me nog herinneren dat onder meer Evan Dunfee daar ook groot voorstander van was. Alleen niet zozeer van technologie, want snelwandelen is nu supertoegankelijk, maar als je ineens peperdure schoenen nodig hebt valt dat wel weg. Maar wat betreft regels, zeker, al is het maar omdat men dan eindelijk eens van het gezeur van vaak onwetende casual kijkers af is :+
Er zijn denk ik meerdere manieren om dat te doen, met camerabeelden bij belangrijke wedstrijden is sowieso mogelijk. Daarnaast inderdaad technologie in de schoenen, mogelijk met transponders of wellicht met een laser (hoewel dat laatste in groepen lastiger is dan als iemand alleen loopt). Ik denk dat het niet persé heel duur hoeft te zijn als het eenmaal ontwikkeld is. En je kunt het gebruik eventueel beperken tot de grote(re) wedstrijden om de toegankelijkheid niet te beperken.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 24 augustus 2023 @ 11:49:41 #73
284411 crew  heywoodu
pi_210405124
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 11:39 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Er zijn denk ik meerdere manieren om dat te doen, met camerabeelden bij belangrijke wedstrijden is sowieso mogelijk. Daarnaast inderdaad technologie in de schoenen, mogelijk met transponders of wellicht met een laser (hoewel dat laatste in groepen lastiger is dan als iemand alleen loopt). Ik denk dat het niet persé heel duur hoeft te zijn als het eenmaal ontwikkeld is. En je kunt het gebruik eventueel beperken tot de grote(re) wedstrijden om de toegankelijkheid niet te beperken.
Maar de looptechniek die je dan toe moet passen is simpelweg anders, dus het is bijna onmogelijk om de sport op een lager niveau op manier A te doen en op een hoger niveau op manier B, dus dan moet je al vanaf bij de junioren met sensoren of iets dergelijks werken, en is het dus een klap duurder.

Nou zie ik zelf totaal de noodzaak niet van het wél aanpassen van de regels, maar dat terzijde.
pi_210405132
Avondprogramma
• 19.00 uur: 5000m (m), heats - met Mike Foppen
• 19.30 uur: verspringen (m), finale
• 19.45 uur: 200m (v), halve finales - met Tasa Jiya
• 20.15 uur: kogelslingeren (v), halve finales
• 20.20 uur: 200m (m), halve finales - met Taymir Burnet
• 20.50 uur: 800m (m), halve finales
• 21.35 uur: 400m (m), finale - met Liemarvin Bonevacia
• 21.50 uur: 400m horden (v), finale - met Femke Bol
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 24 augustus 2023 @ 11:52:12 #75
284411 crew  heywoodu
pi_210405156
pi_210405448
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 11:49 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Maar de looptechniek die je dan toe moet passen is simpelweg anders, dus het is bijna onmogelijk om de sport op een lager niveau op manier A te doen en op een hoger niveau op manier B, dus dan moet je al vanaf bij de junioren met sensoren of iets dergelijks werken, en is het dus een klap duurder.

Nou zie ik zelf totaal de noodzaak niet van het wél aanpassen van de regels, maar dat terzijde.
De regels blijven gelijk, is er alleen sprake van extra controle op een hoger niveau met extra technologische middelen. Het is niet anders dan bij andere sporten. Als voorbeeld: Bij tennis heb je lijnrechters en op een hoger niveau heb je ook nog hawk-eye.

Als je een looptechniek hebt waarmee je wel door de mazen van het lager niveau komt maar door de mand valt bij de grote wedstrijden, dan hoor je daar dus niet thuis.
pi_210405690
Zal Mike vanavond de concurrentie gaan Foppen?

Zo, is die ook alvast gemaakt.
pi_210406468
Op de zesde dag het zesde atletiekgoud allertijden?

-Blom 2005
-Schippers 2015 en 2017
-Hassan 2019 (×2)

twitter

Wie weet dit nog?

twitter

NOG 8 UUR *O*
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 24 augustus 2023 @ 13:57:47 #79
284411 crew  heywoodu
pi_210406517
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 12:16 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
De regels blijven gelijk, is er alleen sprake van extra controle op een hoger niveau met extra technologische middelen. Het is niet anders dan bij andere sporten. Als voorbeeld: Bij tennis heb je lijnrechters en op een hoger niveau heb je ook nog hawk-eye.

Als je een looptechniek hebt waarmee je wel door de mazen van het lager niveau komt maar door de mand valt bij de grote wedstrijden, dan hoor je daar dus niet thuis.
Dan zijn de regels dus niet gelijk, als je met extra controle gaat werken. De regels zeggen nu immers expliciet 'met het blote oog', dus die moet je dan aanpassen. Dat kan, uiteraard, daar niet van, maar feit is wel dat ze dan níet gelijk blijven.

Er is dan ook niet ineens meer of minder handhaving, de regels zijn dan gewoon anders, en net als nu zal daar op gehandhaafd worden (en dus zal men de techniek iets aanpassen).

Is allemaal prima dus he, maar dat wel even duidelijk is dat de regels dan dus wél aangepast moeten worden :+
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 24 augustus 2023 @ 13:58:33 #80
284411 crew  heywoodu
pi_210406527
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 13:50 schreef Nober het volgende:
Op de zesde dag het zesde atletiekgoud allertijden?

-Blom 2005
-Schippers 2015 en 2017
-Hassan 2019 (×2)

[ twitter ]

Wie weet dit nog?

[ twitter ]

[ afbeelding ]

NOG 8 UUR [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] *O*
Tja, hoe je het ook wendt of keert: het moet echt heel raar lopen wil Bol het niet winnen. Eigenlijk gewoon 95% kans ofzo en die overige 5% is dan niet de kans dat iemand zomaar op snelheid wint, maar de kans dat er 'iets' bij Bol zelf fout gaat.
pi_210406540
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 10:37 schreef Ericr het volgende:

[..]
Het gaat om de verhalen. Iets behoudender en je kan meedoen voor het podium.
Met 99% kans op plek 4 met een normale race.. nu probeer je het met een andere tactiek waarbij de kans op een medaille aanwezig is als je het wel volhoudt, maar de kans groter is dat je stilvalt en 6e/7e wordt.. Op zich snap ik wel dat je het zo probeert als je vorig jaar die 4e plek al had..

Al denk ik wel dat ze er vooraf vanuit gingen dat er meer nodig was dan 49.6 voor zilver/brons.
pi_210406546
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 13:58 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Tja, hoe je het ook wendt of keert: het moet echt heel raar lopen wil Bol het niet winnen. Eigenlijk gewoon 95% kans ofzo en die overige 5% is dan niet de kans dat iemand zomaar op snelheid wint, maar de kans dat er 'iets' bij Bol zelf fout gaat.
Dit ja, zal vooral een strijd met de klok zijn. 2de tijd aller tijden is bijvoorbeeld maar 4 honderdste onder haar PR.
pi_210406561
quote:

[..]
Gelukkig overkomt haar dat nooit ;(
pi_210406766
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 13:57 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dan zijn de regels dus niet gelijk, als je met extra controle gaat werken. De regels zeggen nu immers expliciet 'met het blote oog', dus die moet je dan aanpassen. Dat kan, uiteraard, daar niet van, maar feit is wel dat ze dan níet gelijk blijven.

Er is dan ook niet ineens meer of minder handhaving, de regels zijn dan gewoon anders, en net als nu zal daar op gehandhaafd worden (en dus zal men de techniek iets aanpassen).

Is allemaal prima dus he, maar dat wel even duidelijk is dat de regels dan dus wél aangepast moeten worden :+
De regels zijn 'met het blote oog'? :D Wiens blote oog? Als er iemand met betere ogen wordt geboren veranderen de regels dus eigenlijk volgens jou?
  donderdag 24 augustus 2023 @ 14:29:30 #85
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_210406830
quote:

[..]
Little was ook sterk in de halve finale, dus die acht ik ook wel enigszins kansrijk. Al geef ik Bol wel meer kans, ja.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 24 augustus 2023 @ 14:46:16 #86
284411 crew  heywoodu
pi_210407067
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 14:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
De regels zijn 'met het blote oog'? :D Wiens blote oog? Als er iemand met betere ogen wordt geboren veranderen de regels dus eigenlijk volgens jou?
Hoezo, 'volgens jou'? Ik heb de regels niet verzonnen he :+

De regels spreken, om even te citeren, over 'to the human eye', waar doorgaans het blote oog mee wordt bedoeld. Dat heb ik niet bedacht ofzo :P

quote:
Definition of Race Walking
2. Race Walking is a progression of steps so taken that the walker makes contact with the ground,
so that no visible (to the human eye) loss of contact occurs. The advancing leg must be straightened
(i.e. not bent at the knee) from the moment of first contact with the ground until the vertical upright
position.
Judging
3. (a) The appointed judges of Race Walking shall elect a Chief Judge, if one has not been appointed
previously.
(b) All the Judges shall act in an individual capacity and their judgements shall be based on
observations made by the human eye.
Of dat ook de regel zou moeten zijn is een andere discussie, ik zou er nul moeite mee hebben als dat iets anders wordt (en de meeste snelwandelaars vermoedelijk ook niet, want die passen dan hun techniek aan, zoals dat hoort bij een regelwijziging), maar feit is dat dat op dit moment simpelweg de regel is, en dat 'zoals te zien in slowmotionbeelden' daar volgens de regels op dit moment niet onder valt.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 24 augustus 2023 @ 14:48:34 #87
284411 crew  heywoodu
pi_210407095
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 14:29 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Little was ook sterk in de halve finale, dus die acht ik ook wel enigszins kansrijk. Al geef ik Bol wel meer kans, ja.
Maar Little liep best lang stevig door en eindigde met een van haar beste tijden ooit (dus zit wel redelijk richting haar grens, zou je verwachten), terwijl Bol de laatste 100 meter nog net niet aan het joggen was :P

Maar Little lijkt me wel topfavoriet voor zilver ja.
pi_210407291
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 14:46 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Hoezo, 'volgens jou'? Ik heb de regels niet verzonnen he :+

De regels spreken, om even te citeren, over 'to the human eye', waar doorgaans het blote oog mee wordt bedoeld. Dat heb ik niet bedacht ofzo :P
[..]
Of dat ook de regel zou moeten zijn is een andere discussie, ik zou er nul moeite mee hebben als dat iets anders wordt (en de meeste snelwandelaars vermoedelijk ook niet, want die passen dan hun techniek aan, zoals dat hoort bij een regelwijziging), maar feit is dat dat op dit moment simpelweg de regel is, en dat 'zoals te zien in slowmotionbeelden' daar volgens de regels op dit moment niet onder valt.
Nou dat de regels veranderen als het meet-instrument verandert. Beetje semantische discussie wel. Is de regel dat je geen EPO mag gebruiken, of is de regel dat meetinstrument X tijdens een controle geen hogere waarde dan Y in je bloed/urine mag vinden?

Ik vind het hoe dan ook een tamelijk bizarre regel, 'the human eye', dat is toch vrij ondefinieerbaar? En als je het zou definiëren, dan zou je eigenlijk een gemiddeld mens moeten neerzetten, gebeurt dat ook? Bij veel sporten worden lijnrechters iig nog geselecteerd op het hebben van goede ogen.
  donderdag 24 augustus 2023 @ 15:08:35 #89
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_210407299
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 14:48 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Maar Little liep best lang stevig door en eindigde met een van haar beste tijden ooit (dus zit wel redelijk richting haar grens, zou je verwachten), terwijl Bol de laatste 100 meter nog net niet aan het joggen was :P

Maar Little lijkt me wel topfavoriet voor zilver ja.
Daarom geef ik Bol ook meer kans. Bij haar zit er nog rek in en bij Little niet veel meer.

Maar afgelopen zondag liet al zien dat verrassingen niet uitgesloten zijn (en zelfs zonder val).
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 24 augustus 2023 @ 15:10:00 #90
284411 crew  heywoodu
pi_210407313
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 15:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
Nou dat de regels veranderen als het meet-instrument verandert. Beetje semantische discussie wel. Is de regel dat je geen EPO mag gebruiken, of is de regel dat meetinstrument X tijdens een controle geen hogere waarde dan Y in je bloed/urine mag vinden?

Ik vind het hoe dan ook een tamelijk bizarre regel, 'the human eye', dat is toch vrij ondefinieerbaar? En als je het zou definiëren, dan zou je eigenlijk een gemiddeld mens moeten neerzetten, gebeurt dat ook? Bij veel sporten worden lijnrechters iig nog geselecteerd op het hebben van goede ogen.
Ik vind het ook niet de beste/meest duidelijke regel verder hoor, daar niet van. Maar als 'to the human eye' in de regels staat, kun je niet een ander meetinstrument gebruiken zonder de regels aan te passen, dat bedoelde ik vooral :+

En voor zover ik weet worden er geen oogmetingen of iets dergelijks gedaan, maar uiteraard wel de nodige tests en dergelijken bij kleine wedstrijdjes alvorens je als jurylid door kunt groeien naar het grote circuit.
pi_210407317
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 15:08 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Daarom geef ik Bol ook meer kans. Bij haar zit er nog rek in en bij Little niet veel meer.

Maar afgelopen zondag liet al zien dat verrassingen niet uitgesloten zijn (en zelfs zonder val).
Dat kwam uiteindelijk wel doordat die Amerikaanse enorm snel was en niet zozeer omdat Bol minder was toch?

(al kan dat vanavond ook gebeuren uiteraard)
  donderdag 24 augustus 2023 @ 15:20:38 #92
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_210407420
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 15:10 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Dat kwam uiteindelijk wel doordat die Amerikaanse enorm snel was en niet zozeer omdat Bol minder was toch?

(al kan dat vanavond ook gebeuren uiteraard)
Een split van 48.8 is wel snel ja. Klaver was de enige andere dame onder de 50s met 49,8.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 24 augustus 2023 @ 15:23:07 #93
284411 crew  heywoodu
pi_210407457
Sowieso weer zin in vanavond. Verspringen kan een mooie worden, 200m's altijd mooi en met het broekje op de enkels de 400m waar eigenlijk iedereen wel medaillekansen heeft :9
pi_210407897
ik durf eigenlijk wel te stellen dat snelwandelen, zoals het bedoeld is, in feite onmogelijk is op hoog tempo. als er technologie gebruikt zou worden, zou iedereen gediskwalificeerd worden.

ook vind ik het lachwekkend dat de regels het hebben over het blote oog, aangezien het zeer moeilijk te zien is bij zo'n snelle beweging, zeker als ze in groepjes lopen

misschien zou het beter zijn technologie te gebruiken waarbij er een bepaalde korte periode mag zijn waarin de voeten allebei niet op de grond staan
Mja
  donderdag 24 augustus 2023 @ 16:02:26 #95
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_210407935
Ik ga vanavond helaas een hoop missen. Hoop in ieder geval de finales aan het eind van de dag live te kunnen zien.
pi_210408327
Op groot scherm in Amersfoort...

twitter
pi_210408537
pi_210408638
Zonder snelwandelen hadden we misschien wel nooit een WK gehad.
pi_210408733
quote:
10s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 08:45 schreef heywoodu het volgende:
Jawel hoor :).
pi_210408747
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 08:46 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Van auto- en motorsport weet ik weinig, maar verder vind ik het toch wel heel anders dan andere sporten hoor. Bij wielrennen kun je gewoon op basis van beelden een tijdstraf of uitsluiting krijgen. Bij voetbal is tegenwoordig ook een VAR. Bij tennis is het wat lastiger om bewust de regels te breken. Bij hardlooponderdelen kun je ook op basis van beelden worden uitgesloten als je buiten de baan bent gekomen of als je met je voet langs de horde komt en geen Warholm heet.
Leuk dat je juist tennis en voetbal noemt. Daar worden voortdurend regels gebroken, waarbij de scheidsrechter daar bewust niet tegen optreedt.
pi_210408764
quote:
Is hij ons aan het foppen?
pi_210408942
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 17:31 schreef wimderon het volgende:

[..]
Leuk dat je juist tennis en voetbal noemt. Daar worden voortdurend regels gebroken, waarbij de scheidsrechter daar bewust niet tegen optreedt.
En in beide sporten is de VAR/Hawkeye ook enkel voor specifieke regels/situaties
  donderdag 24 augustus 2023 @ 18:00:17 #103
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_210408972
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 16:49 schreef Nober het volgende:
Op groot scherm in Amersfoort...

[ twitter ]
En in het Altis clubhuis.
pi_210409048
Is de Bol-down al gestart?
pi_210409192

w/
pi_210409279
Groetjes uit Boedapest, vlaggetje mee voor onze Femke w/
Citius, Altius, Fortius.
  donderdag 24 augustus 2023 @ 18:37:32 #107
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_210409351
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 18:28 schreef Aguero het volgende:
Veel plezier.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_210409404
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 18:28 schreef Aguero het volgende:
Veel plezier, ik ben jaloers!
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  donderdag 24 augustus 2023 @ 18:44:37 #109
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_210409411
Vanavond kan ik i.i.g. weer live kijken. Gisteren wel nog bijna alles terug te zien door terug te kijken en door ye spoelen.

Mooie polstokhoogspringfinale. Vindt wel dat de IAAF de regels aan zouden moeten passen dat bij gelijke stand het gewoon beiden goud is. Jump offs zijn sowieso al niet leuk en nu hangt het af van de sporters zelf. Wel mooi dat ze gewoon voor beiden winst gingen.

Verder jammer dat Warholm won. Natuurlijk een fantastische atleet, maar het is lachwekkend dat die niet gediskwalificeerd werd. Helpt toch wel als je de grote ster bent.

Wat betreft Klaver. Haar race snapte ik echt niet. Als ze van tevoren had gezegd puur voor een medaille te gaan ok, maar als je twee dagen ervoor zegt dat je een PR wil lopen en dan wel ziet welke plek je eindigt. Dan is het apart om weer terug te gaan naar het oude 'dood of de gladiolen' strijdplan te gaan wat haar veel minder heeft gebracht dan het gedoseerde lopen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 24 augustus 2023 @ 18:47:50 #110
426493 crew  PippenScottie
pi_210409442
Fijne Femke Bol Night allemaal!
My friends all drive horses
  Redactie Sport donderdag 24 augustus 2023 @ 18:55:01 #111
274204 crew  Mexicanobakker
pi_210409511
Vandaag is er Europe League. Dit topic zal heerlijk sereen zijn
  Redactie Sport donderdag 24 augustus 2023 @ 18:56:58 #112
pi_210409535
Hoe laat moet Foppen?
pi_210409560
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 18:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe laat moet Foppen?
Heat 1 dus 19:00
  Redactie Sport donderdag 24 augustus 2023 @ 18:59:58 #114
pi_210409577
SpanjeGod.

Ik stel voor dat we op de Spelen alleen nog maar gaan snelwandelen.
pi_210409583
Dit moet wel familie van Foppen zijn.

twitter
  donderdag 24 augustus 2023 @ 19:01:46 #116
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_210409599
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 18:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
SpanjeGod.

Ik stel voor dat we op de Spelen alleen nog maar gaan snelwandelen.
Gelachen.
pi_210409615
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 19:00 schreef Nober het volgende:

[ twitter ]
Tenzij ze je foppen, haha
pi_210409619
En los.
#superniger2020
  Redactie Sport donderdag 24 augustus 2023 @ 19:03:15 #119
pi_210409622
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 19:02 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Tenzij ze je foppen, haha
Al besproken.
  donderdag 24 augustus 2023 @ 19:04:22 #120
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_210409640
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 19:00 schreef Nober het volgende:

[ twitter ]
Leuke Zweedse vriendin.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  donderdag 24 augustus 2023 @ 19:04:50 #121
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_210409648
Present!
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 24 augustus 2023 @ 19:05:46 #122
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_210409665
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 19:04 schreef Szura het volgende:
Present!
Het is geen pakjesavond.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_210409667
quote:
6s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 19:04 schreef Dagoduck het volgende:

[..]
Leuke Zweedse vriendin.
Julia Samuelsson, heb even gegoogled.
pi_210409674
Slakkengangetje
  Redactie Sport donderdag 24 augustus 2023 @ 19:08:05 #125
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_210409717
Oh hebben we meldplicht hier?
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_210409722
Spanjool geeft de spons door, zo win je nooit wat. Je moet een klootzak zijn.
  donderdag 24 augustus 2023 @ 19:09:34 #127
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_210409746
quote:
10s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 19:08 schreef DeLuna het volgende:
"TVP"
  donderdag 24 augustus 2023 @ 19:10:09 #128
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_210409763
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 19:08 schreef Nober het volgende:
Spanjool geeft de spons door, zo win je nooit wat. Je moet een klootzak zijn.
Misschien een beetje Rohypnol eraan toegevoegd.
  Redactie Sport donderdag 24 augustus 2023 @ 19:10:17 #129
pi_210409766
De 5k blijft toch matig altijd, heeft voor mij hetzelfde probleem als de 800 vrij bij het zwemmen. Je ziet dezelfde koppen als bij de 1500 óf de 10000 (400 óf de 1500), en meestal worden de medailles ook keurig gesplit door atleten die goed op die andere afstanden scoren.

Alleen de 5k in Amsterdam 2016 was echt genot. Let's go fifa.
  donderdag 24 augustus 2023 @ 19:11:04 #130
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_210409783
quote:
10s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 19:08 schreef DeLuna het volgende:
Goed dat je het zegt!
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_210409787
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 19:06 schreef 3rr0r het volgende:
Slakkengangetje
Ben eigenlijk wel verbaasd dat ze gestart zijn met deze hitte.
  Redactie Sport donderdag 24 augustus 2023 @ 19:11:14 #132
pi_210409788
https://en.wikipedia.org/(...)_Men%27s_5000_metres

Dit blijft echt een gedenkwaardige race.
pi_210409801
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
De 5k blijft toch matig altijd, heeft voor mij hetzelfde probleem als de 800 vrij bij het zwemmen. Je ziet dezelfde koppen als bij de 1500 óf de 10000 (400 óf de 1500), en meestal worden de medailles ook keurig gesplit door atleten die goed op die andere afstanden scoren.

Alleen de 5k in Amsterdam 2016 was echt genot. Let's go fifa.
Moet je eens naar zwemmen gaan kijken.
pi_210409820
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:

Is Mexicanobakker voor Spanje?
  Redactie Sport donderdag 24 augustus 2023 @ 19:12:48 #135
pi_210409824
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 19:11 schreef Nober het volgende:

[..]
Heb je mijn post wel gelezen?
  Redactie Sport donderdag 24 augustus 2023 @ 19:13:09 #136
pi_210409828
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 19:12 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]
Is Mexicanobakker voor Spanje?
Daar gaat het niet om joh. Kijk die tijden :D
  FOK!fotograaf donderdag 24 augustus 2023 @ 19:13:18 #137
842 Zorro
Z
pi_210409831
Foppen ziet eruit alsof hij drie dagen niet heeft geslapen.
  donderdag 24 augustus 2023 @ 19:14:07 #138
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_210409846
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 19:11 schreef Nober het volgende:

[..]
:')
pi_210409851
Laten de niet 1500 meter lopers zich nu foppen?
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_210409852
Chute
  Redactie Sport donderdag 24 augustus 2023 @ 19:14:28 #141
pi_210409853
Chute
pi_210409856
En de chute
pi_210409861
Ingebrigtsen kwam daar goed weg.
Album top 100 2024
  donderdag 24 augustus 2023 @ 19:15:13 #144
482080 AgnesGru
pi_210409867
Foppen
pi_210409875
Harken
  FOK!fotograaf donderdag 24 augustus 2023 @ 19:15:46 #146
842 Zorro
Z
pi_210409877
Foppen laat zich kloppen
pi_210409878
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:

Europees Kampioen Susan Kuijken krijgt brons want er deden twee Afrikanen mee.

https://en.m.wikipedia.or(...)Championships_–;_Women%27s_5000_metres
  Redactie Sport donderdag 24 augustus 2023 @ 19:15:47 #148
pi_210409879
Foppen hep een probleem
pi_210409880
Schroeien Foppen
pi_210409882
Leuke eindsprint wel
pi_210409885
Rustig Katir, je bent geen snelwandelaar.
pi_210409888
Matig
#superniger2020
  donderdag 24 augustus 2023 @ 19:16:27 #153
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_210409891
Foppen kan er niks van
pi_210409895
Mike Foppen niet te stoppen
  FOK!fotograaf donderdag 24 augustus 2023 @ 19:16:41 #155
842 Zorro
Z
pi_210409896
Floppen
  Redactie Sport donderdag 24 augustus 2023 @ 19:16:43 #156
pi_210409897
Heeft ie zich toch weer... nouja, je snapt het.
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 24 augustus 2023 @ 19:16:57 #157
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_210409904
Bedankt en tot ziens.
  donderdag 24 augustus 2023 @ 19:17:08 #158
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_210409908
Toch nog een aantal in die groep voorgebleven.
pi_210409919
13:35:90
22.1km/u

Ik haal het niet.
pi_210409925
Tiet buiten z'n hempie
pi_210409927
Mike kan gewoon 13:05 lopen.
Album top 100 2024
  Redactie Sport donderdag 24 augustus 2023 @ 19:18:50 #162
pi_210409941
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 19:18 schreef Felagund het volgende:
Moet hij weten.
  donderdag 24 augustus 2023 @ 19:18:52 #163
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_210409942
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 19:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft ie zich toch weer... nouja, je snapt het.
Laten ringeloren. :+
pi_210409943
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Heb je mijn post wel gelezen?
Overheen gelezen. :')
  donderdag 24 augustus 2023 @ 19:19:13 #165
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_210409948
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 19:18 schreef Felagund het volgende:
Vandaag niet.
  Redactie Sport donderdag 24 augustus 2023 @ 19:19:46 #166
pi_210409963
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 19:18 schreef Nober het volgende:

[..]
Overheen gelezen. :')
Bij het zwemmen kan je eventueel wel meer schrappen, maar wat dan is redelijk arbitrair, alleen voor de 800 vrij en 200 vrij vind ik wel logische argumenten te vinden.
pi_210409998
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Bij het zwemmen kan je eventueel wel meer schrappen, maar wat dan is redelijk arbitrair, alleen voor de 800 vrij en 200 vrij vind ik wel logische argumenten te vinden.
Bij het zwemmen kun je sowieso al die verschillende slagen schrappen, maar dat is een andere discussie.
Album top 100 2024
  Redactie Sport donderdag 24 augustus 2023 @ 19:22:25 #168
pi_210410025
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 19:21 schreef Felagund het volgende:

[..]
Bij het zwemmen kun je sowieso al die verschillende slagen schrappen, maar dat is een andere discussie.
Ja ik vind dat een lastige, dan kun je boulder en leadklimmen ook schrappen. En snelwandelen en hordenlopen.
  Redactie Sport donderdag 24 augustus 2023 @ 19:22:45 #169
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_210410031
WK zwemmen is al geweest mensen
  Redactie Sport donderdag 24 augustus 2023 @ 19:23:14 #170
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_210410037
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ja ik vind dat een lastige, dan kun je boulder en leadklimmen ook schrappen. En snelwandelen en hordenlopen.
En dat gooien met al die voorwerpen
pi_210410054
Henrik Ingebrigtsen ziet eruit alsof hij rechtstreeks uit een Tarantino film komt.
Album top 100 2024
  Redactie Sport donderdag 24 augustus 2023 @ 19:24:41 #172
pi_210410062
Ik vind schoolslag ook het leukst bij zwemmen omdat je daar vooral specialisten hebt. Douglass is zowat de enige die school combineert met andere slagen. Ja en je hebt altijd wat wisselslagspecialisten die extra goed zijn op school, Rice, Pickrem, dat soort figuren.

Maar goed zwemtopic is verderop. Maar ja 5k heats vind ik echt mokersaai.
pi_210410106
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind schoolslag ook het leukst bij zwemmen omdat je daar vooral specialisten hebt. Douglass is zowat de enige die school combineert met andere slagen. Ja en je hebt altijd wat wisselslagspecialisten die extra goed zijn op school, Rice, Pickrem, dat soort figuren.

Maar goed zwemtopic is verderop. Maar ja 5k heats vind ik echt mokersaai.
Ook nog 3 estafettes waar je als redelijke Australier of Amerikaan al drie keer goud pakt.
  Redactie Sport donderdag 24 augustus 2023 @ 19:27:50 #174
pi_210410117
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 19:27 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]
Ook nog 3 estafettes waar je als redelijke Australier of Amerikaan al drie keer goud pakt.
Ik ben sowieso geen fan van estafettes, cadeautjes voor de toplanden.
pi_210410159
Dafne en Gregory Sedoc bij de Nos _O_
pi_210410180
Boeting is woedend.
pi_210410185
Tentoglou mag wel winnen.
Album top 100 2024
pi_210410193
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 19:30 schreef StephanL het volgende:
Dafne en Gregory Sedoc bij de Nos _O_
BLACKED
#superniger2020
pi_210410201
quote:
10s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 19:31 schreef wimderon het volgende:
Boeting is woedend.
Ik vind het wel leuk, dat enthousiasme.
Album top 100 2024
  Redactie Sport donderdag 24 augustus 2023 @ 19:34:40 #180
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_210410246
Hup Guatemala 🇬🇹 *O*
  Trouwste user 2022 donderdag 24 augustus 2023 @ 19:37:05 #181
7889 tong80
Spleenheup
pi_210410301
Hoe laat Bol ?

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Redactie Sport donderdag 24 augustus 2023 @ 19:37:13 #182
pi_210410303
Hee deze Guatemalteek heeft geen rode kaart gepakt
pi_210410317
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 19:37 schreef tong80 het volgende:
Hoe laat Bol ?

De finale staat om 21:50 gepland.
Album top 100 2024
  donderdag 24 augustus 2023 @ 19:38:00 #184
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_210410320
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 19:37 schreef tong80 het volgende:
Hoe laat Bol ?

Peter Bol?
  Redactie Sport donderdag 24 augustus 2023 @ 19:38:03 #185
pi_210410321
Afsluiten met de 400 horden :')

De programmamakers hadden torren in hun hoofd.
pi_210410335
quote:
6s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 19:38 schreef Dagoduck het volgende:

[..]
Peter Bol?
Manute
  Trouwste user 2022 donderdag 24 augustus 2023 @ 19:38:55 #187
7889 tong80
Spleenheup
pi_210410336
quote:
6s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 19:38 schreef Dagoduck het volgende:

[..]
Peter Bol?
Imca Marina.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 24 augustus 2023 @ 19:40:07 #188
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_210410360
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
De 4 x 200 meter estafette schrappen zou nog het meest logisch zijn. Maar nee ze kregen er zelfs nog een estafette bij.
pi_210410383
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Afsluiten met de 400 horden :')

De programmamakers hadden torren in hun hoofd.
Zullen wel met een onderdeel willen eindigen met een grote ster? Hoewel het totaal niet spannend is.
Album top 100 2024
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 24 augustus 2023 @ 19:41:10 #190
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_210410390
Deze Indiaan kan er niks van. :')
  donderdag 24 augustus 2023 @ 19:41:19 #191
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_210410396
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 19:38 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Manute
CONMEBOL
pi_210410438
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 19:40 schreef Redefine het volgende:

[..]
De 4 x 200 meter estafette schrappen zou nog het meest logisch zijn. Maar nee ze kregen er zelfs nog een estafette bij.
De 10 kilometer schaatsen mogen ze ook afschaffen.
#superniger2020
  donderdag 24 augustus 2023 @ 19:43:15 #193
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_210410465
Tentoglou, Koekoek :o
pi_210410466
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 19:42 schreef superniger het volgende:

[..]
Jij bent af
pi_210410468
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 19:32 schreef Felagund het volgende:

[..]
Ik vind het wel leuk, dat enthousiasme.
Zeker.

Zal er ook wel mee te maken hebben dat hij het management doet van zowel Kemboi als Kipruto.
pi_210410473
Tentoglou. *O*
Album top 100 2024
  Redactie Sport donderdag 24 augustus 2023 @ 19:43:42 #197
pi_210410478
8.5 koekoek
  donderdag 24 augustus 2023 @ 19:43:43 #198
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_210410479
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 19:42 schreef superniger het volgende:

[..]
Die hebben wel wat minder nummers dan het zwemmen.
  donderdag 24 augustus 2023 @ 19:43:48 #199
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_210410482
Dit is gespeeld
  donderdag 24 augustus 2023 @ 19:43:51 #200
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_210410486
Sow.
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 24 augustus 2023 @ 19:44:12 #201
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_210410497
Sow schermpje met de afstanden is bijna te klein
  donderdag 24 augustus 2023 @ 19:44:14 #202
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_210410498
Goed begin wel
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_210410504
Vlaggetje.
  donderdag 24 augustus 2023 @ 19:44:36 #204
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_210410506
Pinnock ook prima.
  donderdag 24 augustus 2023 @ 19:44:46 #205
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_210410510
Je benen breken op de achterste rand van de bak.
  Redactie Sport donderdag 24 augustus 2023 @ 19:44:50 #206
pi_210410513
Dit is 8.4 ofzo
pi_210410520
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is 8.4 ofzo
Dat denk ik ook.
Album top 100 2024
  donderdag 24 augustus 2023 @ 19:45:19 #208
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_210410522
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is 8.4 ofzo
Goed gezien.
  donderdag 24 augustus 2023 @ 19:46:15 #209
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_210410542
Is de Griekse zo weer op de brommer?
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 24 augustus 2023 @ 19:46:40 #210
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_210410559
Dikke teen bij Asher Smith.
#superniger2020
pi_210410568
Nou leuk geprobeerd weer
pi_210410569
21 al, sow.
  Redactie Sport donderdag 24 augustus 2023 @ 19:47:25 #214
pi_210410570
Hot seat!
pi_210410573
Vierde is best netjes
  donderdag 24 augustus 2023 @ 19:47:32 #216
482080 AgnesGru
pi_210410574
Tentoglou maande Joris al tot kalmte :D
  donderdag 24 augustus 2023 @ 19:47:36 #217
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_210410577
21.97 in de series. Niet slecht.
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 24 augustus 2023 @ 19:47:36 #218
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_210410578
Vierdes jeetje goede finish
  Redactie Sport donderdag 24 augustus 2023 @ 19:47:36 #219
pi_210410579
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 19:46 schreef superniger het volgende:
Dikke teen bij Asher Smith.
Gestoten?
pi_210410581
Goed tweede deel van Jiya.
Album top 100 2024
  donderdag 24 augustus 2023 @ 19:47:53 #221
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_210410585
Goed gedaan van Jiya ^O^
pi_210410586
28 groaden.
  donderdag 24 augustus 2023 @ 19:48:18 #223
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_210410589
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hot seat!
In de "kju roem".
pi_210410604
Hopelijk breekt Sha'Carri een nagel
pi_210410610
Zo langzaam
pi_210410613
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 19:47 schreef Felagund het volgende:
Goed tweede deel van Jiya.
Meuwly moet Lieke maar eens met haar laten trainen.
pi_210410619
Sow. Dat zijn nagels.
pi_210410644
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 19:49 schreef Nober het volgende:

[..]
Meuwly moet Lieke maar eens met haar laten trainen.
De eerste 200 meter van Lieke waren het probleem niet.
Album top 100 2024
pi_210410650
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 19:47 schreef Redefine het volgende:
21.97 in de series. Niet slecht.
Halve finale toch? ;)
  donderdag 24 augustus 2023 @ 19:52:11 #230
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_210410654
Matig hoofddeksel van Dendy.
  donderdag 24 augustus 2023 @ 19:53:00 #231
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_210410660
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 19:52 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Halve finale toch? ;)
Ja klopt. Mijn fout.
pi_210410665
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 19:52 schreef Redefine het volgende:
Matig hoofddeksel van Dendy.
Wel mooi old school met zijn hele outfit
pi_210410683
Hup Belarus.
#superniger2020
  Redactie Sport donderdag 24 augustus 2023 @ 19:55:37 #234
pi_210410700
oe
  donderdag 24 augustus 2023 @ 19:55:58 #235
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_210410711
Cameltoe baan 8
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 24 augustus 2023 @ 19:55:59 #236
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_210410712
Stand up, for the champions
  donderdag 24 augustus 2023 @ 19:56:00 #237
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_210410713
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 19:53 schreef kilon het volgende:

[..]
Wel mooi old school met zijn hele outfit
Dat wel. Maar het is geen vissershoedje.
pi_210410723
Baan 2 was inderdaad veel te traag.
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 24 augustus 2023 @ 19:58:30 #239
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_210410752
Opgehoven heeft
pi_210410755
Maar één blanke. SAD.
  Redactie Sport donderdag 24 augustus 2023 @ 19:58:53 #241
pi_210410757
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 19:58 schreef Zipportal het volgende:
Maar één blanke. SAD.
ziedend
  donderdag 24 augustus 2023 @ 19:59:04 #242
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_210410759
quote:
9s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 19:58 schreef Pino112 het volgende:
Opgehoven heeft
Lol.
pi_210410760
Lollermascotte
pi_210410769
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 19:59 schreef The_Undertone het volgende:
Lollermascotte
Gifje

twitter

twitter

[ Bericht 40% gewijzigd door Nober op 24-08-2023 20:06:56 ]
  donderdag 24 augustus 2023 @ 20:00:05 #245
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_210410772
Ehammer spaart vlaggen in de kleur van zijn eigen landsvlag.
pi_210410783
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 19:59 schreef Nober het volgende:

[..]
Gifje
Komt eraan.
  donderdag 24 augustus 2023 @ 20:00:56 #247
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_210410784
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 20:00 schreef Redefine het volgende:
Ehammer spaart vlaggen in de kleur van zijn eigen landsvlag.
Ik heb afgelopen maandag een Zwitserse vlag gekocht.
pi_210410803
Dat gevecht toen tussen Lewis en Powell met episch commentaar van Theogod. _O_ _O_ _O_
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  donderdag 24 augustus 2023 @ 20:05:06 #249
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_210410827
Koop altijd een vlaggetje van/in een land waar ik ben geweest. (mis nog wel die van Frankrijk en Tsjechië, maar goed, detail)

...en maar weer on-topic.
  donderdag 24 augustus 2023 @ 20:06:01 #250
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_210410843
Bijna weer een 21er.
pi_210410857

[ Bericht 13% gewijzigd door Zipportal op 24-08-2023 20:16:22 ]
pi_210410860
quote:
10s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 20:05 schreef Dagoduck het volgende:
Koop altijd een vlaggetje van/in een land waar ik ben geweest. (mis nog wel die van Frankrijk en Tsjechië, maar goed, detail)

[ afbeelding ]

Erg mooi
pi_210410861
quote:
_O-
Album top 100 2024
  donderdag 24 augustus 2023 @ 20:07:15 #254
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_210410865
quote:

[ afbeelding ]

Leuk. Doe dat zelf met, heel cliche, koelkastmagneten.
  donderdag 24 augustus 2023 @ 20:07:27 #255
482080 AgnesGru
pi_210410870
Botsende busjes
pi_210410872
:D
pi_210410873
Holy shit die botsing :D _O-
pi_210410874
Crash. :')
#superniger2020
  donderdag 24 augustus 2023 @ 20:07:35 #259
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_210410875
quote:
_O-
pi_210410877
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 19:59 schreef Nober het volgende:

[..]
Gifje

[ twitter ]
[ twitter ]
_O-
pi_210410878
Jeetje
  Redactie Sport donderdag 24 augustus 2023 @ 20:08:07 #262
pi_210410883
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 20:07 schreef StephanL het volgende:
Holy shit die botsing :D _O-
Botsing? Ik keek even ergens anders.
pi_210410885
quote:
Geweldig :D
pi_210410888
quote:
_O-
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 24 augustus 2023 @ 20:08:57 #265
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_210410893
Ook 8.50 :D
  Redactie Sport donderdag 24 augustus 2023 @ 20:09:11 #266
pi_210410897
Oh van die kaartjes die de atleten brengen? Iemand een gifje?
pi_210410900
pi_210410901
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Twee busjes tegen elkaar, waar atleten in zaten voor 200 meter mannen. Gevalletje niet opletten
pi_210410905
quote:
Wtf :D valt ook gewoon iemand uit
  Redactie Sport donderdag 24 augustus 2023 @ 20:10:10 #270
pi_210410910
Daar valt iemand best pijnlijk uit :{
pi_210410913
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
twitter
  donderdag 24 augustus 2023 @ 20:11:25 #272
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_210410933
quote:
Oh shit _O-
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 24 augustus 2023 @ 20:11:44 #273
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_210410939
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 20:07 schreef Redefine het volgende:

[..]
Leuk. Doe dat zelf met, heel cliche, koelkastmagneten.
Wij ook, maar dan van de stad. Leuk man.
pi_210410941
Vermoeiend al die interviews bij de Belg en bbc.
pi_210410944
Rechts heeft voorrang
  donderdag 24 augustus 2023 @ 20:12:04 #276
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_210410945
Mooi moment om te stoppen met die kut karretjes
  donderdag 24 augustus 2023 @ 20:12:20 #277
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_210410948
quote:
14s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 20:11 schreef Pino112 het volgende:

[..]
Wij ook, maar dan van de stad. Leuk man.
Doe ik ook juist van de stad/locatie.
  donderdag 24 augustus 2023 @ 20:12:43 #278
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_210410953
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 20:12 schreef StephanL het volgende:
Rechts heeft voorrang
Komt uit een uitrit!
  donderdag 24 augustus 2023 @ 20:13:10 #279
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_210410964
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 20:10 schreef Nober het volgende:

[..]
[ twitter ]
Je zal zo maar een blessure oplopen :{
pi_210410969
quote:

[ afbeelding ]

Hang je ze ook nog ergens of gewoon ergens bewaren. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  donderdag 24 augustus 2023 @ 20:14:33 #281
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_210410979
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 20:13 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Hang je ze ook nog ergens of gewoon ergens bewaren. :)
Is wel de bedoeling ze ooit op te hangen. Maar momenteel niet echt de ruimte voor.
pi_210410984
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 19:44 schreef Redefine het volgende:
Pinnock ook prima.
Springt intussen dezelfde afstand als Tentoglou, gaat nu aan de leiding (betere 2e poging).
Album top 100 2024
pi_210410986
  donderdag 24 augustus 2023 @ 20:16:00 #284
482080 AgnesGru
pi_210411005
Volgens de NOS komt Hudson uit Zuid Afrika,
pi_210411014
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 20:11 schreef Nober het volgende:
Vermoeiend al die interviews bij de Belg en bbc.
Minder vermoeiend dan hoe de NOS het brengt toch, met de helft zogenaamd live en al die vermoeiende nietszeggende analyses.
sig verwijderd door FA
pi_210411016
WTF.
#superniger2020
  Redactie Sport donderdag 24 augustus 2023 @ 20:16:28 #287
pi_210411018
Chute
pi_210411019
Mcleod met een soort Superman-sprong... _O-
pi_210411023
Oeps daar ging het mis
  donderdag 24 augustus 2023 @ 20:17:06 #290
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_210411029
Wtf was dat voor sprong
pi_210411030
Sow
pi_210411034
Hier gaat iets mis
pi_210411035
_O- _O- _O-
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  donderdag 24 augustus 2023 @ 20:17:26 #294
482080 AgnesGru
pi_210411036
_O-
pi_210411047
Hahahaha
  donderdag 24 augustus 2023 @ 20:17:51 #296
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_210411049
Ze gaan wel aardig bij het verspringen.
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 24 augustus 2023 @ 20:18:07 #297
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_210411055
Levensgevaarlijk dat uitglijden.
  donderdag 24 augustus 2023 @ 20:18:17 #298
482080 AgnesGru
pi_210411056
Duiding van prof. dr. ir. Sedoc
  donderdag 24 augustus 2023 @ 20:18:28 #299
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_210411060
Oeps.
pi_210411074
pi_210411075
Mooie duik zo _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')