abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 augustus 2023 @ 23:28:14 #1
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_210348956

Gedragsregels in dit topic
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Makkelijk eerste
  Moderator zaterdag 19 augustus 2023 @ 23:28:42 #2
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_210348960
fipo
What can change the nature of a man?
pi_210348980
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 23:28 schreef Coco het volgende:
fipo
Laatste waarschuwing.
pi_210348985
Pusic zit morgen gewoon op de bank
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210349031
twitter

Gras is groen
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210349073
Die Duitser is beter dan Bijlow, komt goed uit voor jullie
  zaterdag 19 augustus 2023 @ 23:39:18 #7
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_210349081
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 23:38 schreef PSVCL het volgende:
Die Duitser is beter dan Bijlow, komt goed uit voor jullie
Onironisch eens.
Bijlow was al lang doorgeselecteerd als het geen eigen jeugd was.
pi_210349116
twitter

VanMoof medaille.
  zaterdag 19 augustus 2023 @ 23:44:02 #9
474254 GurneyIsBestOke
pi_210349119
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 23:39 schreef Bezsen het volgende:

[..]
Onironisch eens.
Bijlow was al lang doorgeselecteerd als het geen eigen jeugd was.
Als je het eens bent met PSVCL raad ik je aan om eventjes na te denken of je nou écht een valide punt hebt.

Zeker aangezien Onlo en Pietje het hier ook mee eens zijn.
Makkelijk eerste
  Forum Admin zaterdag 19 augustus 2023 @ 23:44:44 #10
35723 crew  GGMM
pi_210349125
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 23:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Als je het eens bent met PSVCL raad ik je aan om eventjes na te denken of je nou écht een valide punt hebt.

Vergeet mij niet
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_210349130
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 23:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Wellenreuther > Bijlow.
pi_210349135
Ik heb geen voorkeur in deze discussie.
  zaterdag 19 augustus 2023 @ 23:47:40 #13
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_210349150
Erg vreemd dat Bijlow steeds weer het ongelijk van de haters moet bewijzen :{
  Forum Admin zaterdag 19 augustus 2023 @ 23:47:43 #14
35723 crew  GGMM
pi_210349151
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 23:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Boring
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator zaterdag 19 augustus 2023 @ 23:47:58 #15
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_210349156
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 23:44 schreef GGMM het volgende:

[..]
Vergeet mij niet
En mij!
pi_210349157
Mag toch hopen dat die Kroaat binnen 48 uur rond is. Zo niet, dat er wordt doorgeschakeld om voor het eind van de week een andere fatsoenlijke buitenspelert te scoren.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  zaterdag 19 augustus 2023 @ 23:47:59 #17
262211 hhh38
pi_210349158
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 23:10 schreef Caland het volgende:

[..]
We zijn een speler uit de budgetbak ook wel extreem aan het hypen hoor. Allemaal vaste volgers van de Kroatische competitie opeens
Kwam Hancko ook uit de budgetbak?
  Moderator zaterdag 19 augustus 2023 @ 23:48:10 #18
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_210349160
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 23:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Jij bent vast leuk op feestjes.
pi_210349170
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 23:47 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Als Ivanusec al budgetbak is wil ik niet weten uit welke bak gasten als Aursnes of Wieffer komen. :{
pi_210349173
quote:

[..]
Vergeet mij niet
Goed moment om een nieuwe psychiater Te zoeken dus @Bezsen
pi_210349180
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 23:48 schreef Coco het volgende:

[..]

Nog een stukje worst of kaas? Laat maar even rondgaan.
  zaterdag 19 augustus 2023 @ 23:51:18 #22
474254 GurneyIsBestOke
pi_210349183
quote:

[..]
Vergeet mij niet
In het rijtje ‘psvcl, onlogisch en pietje’ haal je (helaas) het niveau omhoog dus heeft het geen toegevoegde waarde je te noemen.
Makkelijk eerste
pi_210349193
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 23:48 schreef Coco het volgende:

[..]
Ik heb het donderdag heel gezellig gehad in Amsterdam. Was alleen in slaap gevallen in de trein waardoor ik een uur op Den Haag HS moest wachten om weer in Leiden te komen.
pi_210349196
quote:
Wat de eerste doelman van Feyenoord precies mankeert, is onduidelijk — maar volgens enige volgers die onze redactie benaderd hebben via het tipformulier, is Bijlow dit weekend gesignaleerd bij het Erasmus MC in Rotterdam
Spanning en sensatie, wat zal het zijn. (lol)
  zaterdag 19 augustus 2023 @ 23:53:19 #25
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_210349202
Dagelijkse herinnering dat Bijlow in de laatste vier seizoenen gemiddeld 17 wedstrijden in de eredivisie heeft gespeeld.
Dat kán gewoon niet als 1e keeper.
pi_210349205
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 23:47 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Dat is het punt van Callie toch niet? Meer dat we spelers, die we niet kennen, als halfgoden vereren en ziedend zijn als ze niet komen. Ik heb mensen dat soort irritante gedrag ook zien vertonen rond Ajax-Spertsyan. Verschrikkelijk vind ik dat.
pi_210349212
quote:
6s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 23:45 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Wellenreuther > Bijlow.
_O- letterlijk elke maftoetert meldt zich
pi_210349229
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 23:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Dat is het punt van Callie toch niet? Meer dat we spelers, die we niet kennen, als halfgoden vereren en ziedend zijn als ze niet komen. Ik heb mensen dat soort irritante gedrag ook zien vertonen rond Ajax-Spertsyan. Verschrikkelijk vind ik dat.
Maar niemand vereerd hem als een halfgod(iig niet hier), en dat men teleurgesteld is als de transfer van een veelbelovende speler mogelijk niet door gaat lijkt me ook best normaal.
  Moderator zaterdag 19 augustus 2023 @ 23:56:45 #29
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_210349232
quote:

[..]
Ik houd niet zo van overhypen. Tenzij het duidelijk satire is.
pi_210349241
Bozenik weer gescoord. Bestuurtegendemuur. Ze hebben legge slapen.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  zaterdag 19 augustus 2023 @ 23:58:21 #31
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_210349250
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 23:57 schreef H.FR het volgende:
Bozenik
Bellamy > Bozenik
  Forum Admin zaterdag 19 augustus 2023 @ 23:58:48 #32
35723 crew  GGMM
pi_210349253
POLL
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_210349254
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 23:56 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Maar niemand vereerd hem als een halfgod(iig niet hier), en dat men teleurgesteld is als de transfer van een veelbelovende speler mogelijk niet door gaat lijkt me ook best logusch.
Nee, sorry. Hier ben ik het mee oneens. Het bestaat niet dat je teleurgesteld bent dat een speler niet komt, waarvan je vooral YouTube-filmpjes hebt gezien. Je bent ook niet eens een kenner van de speler omdat je één of twee keer naar die gozer hebt gekeken. Het is de ziekte van deze tijd om de pseudoscout uit te hangen, de nieuwe unreal version of Mbappé te hebben gespot. Dat soort mensen moeten we tot het einde der tijden achterna zitten en het leven zuur maken.
  zaterdag 19 augustus 2023 @ 23:59:43 #34
474254 GurneyIsBestOke
pi_210349260
quote:

[..]
Feyenoord heeft wel ontzettend een versterking op beide posities nodig waar die jongen kan spelen. Dat het ook echt een aanwinst blijkt vertrouw ik de scouting dan maar op, ben al blij zat als dit geen Arne-transfer is.

Verder vind ik het star blijven vergelijken van transferbedragen maar raar. Wat vind jij ervan dat hockeyhoofd duurder is dan Aursnes of Bassey ongeveer 17 miljoen meer heeft gekost dan Hancko????
Makkelijk eerste
pi_210349264
MATCHDAY.
  Forum Admin zondag 20 augustus 2023 @ 00:00:34 #36
35723 crew  GGMM
pi_210349269
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 00:00 schreef Zipportal het volgende:
MATCHDAY.
14 seconden _O-
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 20 augustus 2023 @ 00:01:13 #37
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210349273
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 23:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Nee, sorry. Hier ben ik het mee oneens. Het bestaat niet dat je teleurgesteld bent dat een speler niet komt, waarvan je vooral YouTube-filmpjes hebt gezien. Je bent ook niet eens een kenner van de speler omdat je één of twee keer naar die gozer hebt gekeken. Het is de ziekte van deze tijd om de pseudoscout uit te hangen, de nieuwe unreal version of Mbappé te hebben gespot. Dat soort mensen moeten we tot het einde der tijden achterna zitten en het leven zuur maken.
Eens :)

Ik zie het wel als hij komt, maar mensen die dan zo’n wedstrijd opzetten vanavond of laatst midden in de nacht naar een Braziliaanse wedstrijd gaan gluren kan ik gewoon niet heel erg serieus nemen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210349274
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 00:00 schreef GGMM het volgende:

[..]
14 seconden _O-
Dit boeit echt niemand.
  zondag 20 augustus 2023 @ 00:13:13 #39
262211 hhh38
pi_210349364
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 23:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Op het moment dat de club de hele zomer achter een speler aanzit, met een prima trackrecord voor scouting buiten Nederland de laatste jaren, mag je wel iets verwachten. Is juist volkomen logisch.

Bovendien heeft Pieter ZwartGod al een lovend stuk geschreven op VI Pro
pi_210349407
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 00:13 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Op het moment dat de club de hele zomer achter een speler aanzit, met een prima trackrecord voor scouting buiten Nederland de laatste jaren, mag je wel iets verwachten. Is juist volkomen logisch.

Bovendien heeft Pieter ZwartGod al een lovend stuk geschreven op VI Pro
Ik vind het wel echt een hele bizarre take dat je dus blijkbaar per definitie niet teleurgesteld mag zijn wanneer een transfertarget die je niet vaak hebt zien spelen niet komt. Mag je dan ook niet enthousiast zijn wanneer zo'n speler wel komt, of hoe werkt dat?

Alsof het anno 2023 onmogelijk is om een redelijk goed beeld te vormen van een speler die je voorheen niet kende op basis van beelden en data.
pi_210349426
quote:
10s.gif Op zondag 20 augustus 2023 00:19 schreef Pistolero het volgende:
Ik vind het wel echt een hele bizarre take dat je dus blijkbaar per definitie niet teleurgesteld mag zijn wanneer een transfertarget niet komt.
Dat zegt niemand. Ik vind alleen de hele cultus ongeloofwaardig rond spelers die niet bekend zijn. Binnen de kortste keren schudden mensen opeens een analyse uit hun hand alsof ze de betreffende speler al jarenlang hebben gekend. Daar kots en walg ik van. Wat willen mensen daarmee precies bewijzen? Nerderig gedrag, de leegte van hun leven illustreren.

Mag je teleurgesteld zijn als spelers niet komen? Wie ben ik om daar een oordeel over te vellen, ik ben Petrus of Jezus niet. Ik vind alleen dat je niet moet doen alsof een vrij onbekende speler dé missing link is en de wereld kapot is als diegene niet komt.

Zo simpel is het. Een maand geleden plaatste ik bij de eerste geruchten over Sutalo een satirische tweet erover en ik sta er nog altijd hetzelfde in. Tot voor dat gerucht hebben mensen Sutalo hoogstens in de Nations League zien spelen, en opeens wisten mensen dat we niet zonder Sutalo kunnen.

Het slaat simpelweg nergens op.
pi_210349647
quote:
10s.gif Op zondag 20 augustus 2023 00:19 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Ik vind het wel echt een hele bizarre take dat je dus blijkbaar per definitie niet teleurgesteld mag zijn wanneer een transfertarget die je niet vaak hebt zien spelen niet komt. Mag je dan ook niet enthousiast zijn wanneer zo'n speler wel komt, of hoe werkt dat?

Alsof het anno 2023 onmogelijk is om een redelijk goed beeld te vormen van een speler die je voorheen niet kende op basis van beelden en data.
Hou eens op met zinnige dingen zeggen, ik vind dit verwarrend.
  zondag 20 augustus 2023 @ 01:50:24 #43
474254 GurneyIsBestOke
pi_210349653
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 00:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Dat zegt niemand. Ik vind alleen de hele cultus ongeloofwaardig rond spelers die niet bekend zijn. Binnen de kortste keren schudden mensen opeens een analyse uit hun hand alsof ze de betreffende speler al jarenlang hebben gekend. Daar kots en walg ik van. Wat willen mensen daarmee precies bewijzen? Nerderig gedrag, de leegte van hun leven illustreren.

Mag je teleurgesteld zijn als spelers niet komen? Wie ben ik om daar een oordeel over te vellen, ik ben Petrus of Jezus niet. Ik vind alleen dat je niet moet doen alsof een vrij onbekende speler dé missing link is en de wereld kapot is als diegene niet komt.

Zo simpel is het. Een maand geleden plaatste ik bij de eerste geruchten over Sutalo een satirische tweet erover en ik sta er nog altijd hetzelfde in. Tot voor dat gerucht hebben mensen Sutalo hoogstens in de Nations League zien spelen, en opeens wisten mensen dat we niet zonder Sutalo kunnen.

Je trekt je te veel aan van mensen die interessant doen en gaat daardoor langs het punt heen.

Dit heeft niks te maken met ‘ik heb hem op een filmpje zo goed zien spelen’. We hebben gewoon een bepaald type speler op linksbuiten/10 nodig. Op basis van wat ik gelezen/gehoord heb van bronnen die hem actief bekeken hebben en die ik enigszins vertrouw, is dit een type speler wat daaraan voldoet. Anderen hebben dit ook, en daarom is er sprake van enthousiasme. Ivanusec staat meer synoniem voor het type speler dat er ontbreekt dan dat we hem daadwerkelijk al zo beschouwen, dat moet nog maar blijken.

En het feit dat Feyenoord hem zó graag wil dat ze al de hele zomer erachter aan zitten ondanks zeer moeizame onderhandelingen, betekent dat de alternatieven die in beeld zijn duurder zijn of minder goed geacht worden. Dat zou dus nogal jammer zijn, ook van de moeite die gedaan is om hem te halen.

Hetzelfde geldt ook voor die Sulato denk ik, het zal meer te maken met het gebrek aan kwaliteit wat er nu rondloopt dan die jongen zelf.
Makkelijk eerste
pi_210349654
quote:

[..]

Je zit vrij hoog in je frustratie bemerk ik, gaat het verder goed met je?
pi_210350408
quote:

[..]
quote:
Dat zegt niemand.
' Het bestaat niet dat je teleurgesteld bent dat een speler niet komt, waarvan je vooral YouTube-filmpjes hebt gezien.' Dit komt anders toch aardig in de buurt.

quote:
Ik vind alleen de hele cultus ongeloofwaardig rond spelers die niet bekend zijn.
Welke cultus? Er is helemaal geen cultus. Tenzij je simpel enthousiasme gelijkstelt aan een cultus.

quote:
Binnen de kortste keren schudden mensen opeens een analyse uit hun hand alsof ze de betreffende speler al jarenlang hebben gekend. Daar kots en walg ik van. Wat willen mensen daarmee precies bewijzen? Nerderig gedrag, de leegte van hun leven illustreren.
Nogmaals, waar haal je het idee vandaag dat het onmogelijk is om op basis van beelden en data een analyse te maken van een speler die je daarvoor niet kende? Als je daar al van walgt moet je wel een zwaar leven hebben ook. En wat men wil bewijzen? Helemaal niks. 'Men' is gewoon benieuwd wat voor speler het is en of hij goed bij Feyenoord past. Wat is daar vreemd aan?

Ik dacht trouwens dat je zo'n fan was van Pieter Zwart. Die doet niks anders. Is dat nu ook maar een nerd met een leeg leven(Ja oke, dit is misschien het enige punt waar je gelijkt hebt. Maar voor het totale verhaal is dat niet zo relevant)?

quote:
Mag je teleurgesteld zijn als spelers niet komen? Wie ben ik om daar een oordeel over te vellen, ik ben Petrus of Jezus niet.
Nou, gelukkig maar.

quote:
Ik vind alleen dat je niet moet doen alsof een vrij onbekende speler dé missing link is en de wereld kapot is als diegene niet komt.
Wat maakt de bekendheid van een speler nou weer uit? En niemand doet alsof de wereld kapot is als Ivanusec niet komt, waar héb je het over. Behalve misschien een paar twittertokkies, maar waarom zou je die überhaupt serieus nemen?

quote:
Geen idee wat de gemiddelde Ajacied van Sutalo vindt, maar dat men, net zoals wij bij Ivanusec, enthousiast is over zo'n jongen lijkt me opzich ook heel logisch?

Volgens mij neem je het allemaal véél te serieus. Als ik jou was zou ik heel wat minder tijd op Twitter doorbrengen en iets vaker naar buiten gaan. Zal je goed doen.

quote:
Oke, goed om te weten.
pi_210350984
Flinke discussies op de zondagochtond.
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
  zondag 20 augustus 2023 @ 09:36:28 #47
262211 hhh38
pi_210351032
Die Sutalo is nu al rond blijkbaar, dan moet Luka snel volgen.

ANNOUNCE
pi_210351082
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 09:36 schreef hhh38 het volgende:
Die Sutalo is nu al rond blijkbaar, dan moet Luka snel volgen.

ANNOUNCE
Ik verwacht vanavond na de wedstrijd wel een nieuwe #ITSHAPPENING2.0 waarin staat dat hij maandag naar Nederland komt voor de medische keuring. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator zondag 20 augustus 2023 @ 09:56:32 #49
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_210351228
Vanmiddag het Dwaasgebouw KAPOET maken @klaasweetalles als we vanmiddag onverhoopt verliezen van Sparta? :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_210351541
quote:
5s.gif Op zondag 20 augustus 2023 09:56 schreef onlogisch het volgende:
Vanmiddag het Dwaasgebouw KAPOET maken @:klaasweetalles als we vanmiddag onverhoopt verliezen van Sparta? :)
Ik heb er echt vertrouwen in dat we sparta vandaag gaan kapoet maken
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_210351563
Ivanusec is nog steeds onze nr1 target maar we hebben wel een bod uitgebracht op de Argentijn? :?

'CA River Plate weigert eerste bod van Feyenoord'
vandaag, 09:53 414 reacties

Feyenoord heeft een bod ingediend op Esequiel Barco, zo meldt journalist César Luis Merlo in de nacht van zaterdag op zondag. De Rotterdammers zien in de 24-jarige Argentijn een alternatief, mocht de komst van Luka Ivanu¨ec uiteindelijk niet doorgaan. CA River Plate heeft het eerste bod van Feyenoord afgewezen.

Feyenoord heeft een eerste bod neergelegd bij de Argentijnen voor een gedeelte van zijn transferrechten. Barco heeft momenteel een geschatte transferwaarde van acht en een half miljoen euro. Het is niet duidelijk hoe hoog het openingsbod van Feyenoord was voor de rechtspoot.

Barco wordt momenteel gehuurd door CA River Plate van Atalanta United, maar in de deal is een verplichte optie tot koop opgenomen en dus worden de onderhandelingen gevoerd met de regerend kampioen van Argentinië. De 24-jarige Argentijn scoorde in 107 wedstrijden voor Atalanta negentien keer en wist achttien assists te geven. De teller staat bij River Plate inmiddels op dertien doelpunten en acht assists in 81 wedstrijden. Bij zijn huidige werkgever speelt Barco voornamelijk als linksbuiten, maar hij kan ook spelen als aanvallende middenvelder.

Luka Ivanu¨ec
De komst van de 24-jarige Kroaat heeft nog altijd de prioriteit bij Feyenoord. Zaterdagavond werd hij met Dinamo Zagreb uitgeschakeld in de voorronde van de Champions League en dus is het voor de Rotterdammers nu mogelijk om de laatste formaliteiten af te ronden. Eerder werd er al een principeakkoord bereikt met GNK Dinamo Zagreb over een transfersom van 8,5 miljoen euro, echter werd er tot dusver nog niks officieel en bekijkt Dennis te Kloese voorzichtig alternatieven.
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_210351573
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 10:25 schreef Ali_boo het volgende:
Ivanusec is nog steeds onze nr1 target maar we hebben wel een bod uitgebracht op de Argentijn? :?

Feyenoord heeft een bod ingediend op Esequiel Barco, zo meldt journalist César Luis Merlo in de nacht van zaterdag op zondag. De Rotterdammers zien in de 24-jarige Argentijn een alternatief, mocht de komst van Luka Ivanu¨ec uiteindelijk niet doorgaan. CA River Plate heeft het eerste bod van Feyenoord afgewezen.

Feyenoord heeft een eerste bod neergelegd bij de Argentijnen voor een gedeelte van zijn transferrechten. Barco heeft momenteel een geschatte transferwaarde van acht en een half miljoen euro. Het is niet duidelijk hoe hoog het openingsbod van Feyenoord was voor de rechtspoot.

Barco wordt momenteel gehuurd door CA River Plate van Atalanta United, maar in de deal is een verplichte optie tot koop opgenomen en dus worden de onderhandelingen gevoerd met de regerend kampioen van Argentinië. De 24-jarige Argentijn scoorde in 107 wedstrijden voor Atalanta negentien keer en wist achttien assists te geven. De teller staat bij River Plate inmiddels op dertien doelpunten en acht assists in 81 wedstrijden. Bij zijn huidige werkgever speelt Barco voornamelijk als linksbuiten, maar hij kan ook spelen als aanvallende middenvelder.

Luka Ivanu¨ec
De komst van de 24-jarige Kroaat heeft nog altijd de prioriteit bij Feyenoord. Zaterdagavond werd hij met Dinamo Zagreb uitgeschakeld in de voorronde van de Champions League en dus is het voor de Rotterdammers nu mogelijk om de laatste formaliteiten af te ronden. Eerder werd er al een principeakkoord bereikt met GNK Dinamo Zagreb over een transfersom van 8,5 miljoen euro, echter werd er tot dusver nog niks officieel en bekijkt Dennis te Kloese voorzichtig alternatieven.
het is heel normaal om meerdere zaken te hebben lopen

doen spelers, zaakwaarnemers en verkopende clubs toch ook?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2023 10:27:02 ]
pi_210351599
quote:
14s.gif Op zondag 20 augustus 2023 10:26 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Precies, of dacht men dat mocht Ivanusec uiteindelijk toch niet door gaan Feyenoord helemaal vanaf 0 weer moet beginnen met zoeken naar een alternatief..?
pi_210351646
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 10:25 schreef Ali_boo het volgende:

Gebeurt zo vaak, zie Geertruida en die fransman.
  zondag 20 augustus 2023 @ 10:35:40 #55
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210351661
quote:

[..]

Dat wel maar een bod doen is wel wat concreter, al staat het tussen aanhalingstekens en doe je zelf ook niet aan bronvermelding dus heel serieus te nemen is het niet.
pi_210351744
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 10:35 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dat wel maar een bod doen is wel wat concreter, al staat het tussen aanhalingstekens en doe je zelf ook niet aan bronvermelding dus heel serieus te nemen is het niet.
eens, maar informeel bieden/praten over bedragen en de juiste fax sturen waar alleen nog een handtekening van hen ontbreekt zit ook nog wel wat tussen :+

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2023 10:43:42 ]
pi_210351809
Mag toch hopen dat we zo op deze manier gaan spelen:

Bijlow
Geertruida - Trauner/Beelen - Hancko - Hartman
Wieffer - Timber
Stengs
Alireza - Santi - Paixao

Heb echt totaal geen trek in Stengs op rechts.
  zondag 20 augustus 2023 @ 10:54:26 #58
-1 #ANONIEM
Geverifieerd.
pi_210351854
quote:
18s.gif Op zondag 20 augustus 2023 10:24 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Ik heb er echt vertrouwen in dat we sparta vandaag gaan kapoet maken
Al vroeg aan de liquid lunch dan.
Yea, she's on crack.
  zondag 20 augustus 2023 @ 10:54:59 #59
262211 hhh38
pi_210351862
quote:
99s.gif Op zondag 20 augustus 2023 10:50 schreef Kerftminister het volgende:

Bijlow
Wieffer - Timber
Stengs
Alireza - Santi - Paixao

Ik denk dat Zerrouki en Wieffer toch weer samen zullen spelen, maar kans lijkt me best groot dat Timber sneuvelt en Stengs op 10 komt.
pi_210351875
quote:
99s.gif Op zondag 20 augustus 2023 10:50 schreef Kerftminister het volgende:

Bijlow
Wieffer - Timber
Stengs
Alireza - Santi - Paixao

Ondanks dat Trauner weer bij de selectie zit, zal het wel te vroeg zijn voor te laten starten gok ik.
  zondag 20 augustus 2023 @ 10:57:19 #61
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210351878
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 10:54 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Ik denk dat Zerrouki en Wieffer toch weer samen zullen spelen, maar kans lijkt me best groot dat Timber sneuvelt en Stengs op 10 komt.
Verwacht dat Arend het nog wel een potje aankijkt, helaas
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210351963
Eerst zien dan geloven

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zondag 20 augustus 2023 @ 11:12:33 #63
262211 hhh38
pi_210352076
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2023 10:57 schreef Caland het volgende:

[..]
Verwacht dat Arend het nog wel een potje aankijkt, helaas
Stengs is een vrij logisch koppeltje met Nieuwkoop op rechtsback, aangezien die er graag overheen komt en Stengs daar ruimte voor maakt door naar binnen te trekken.

Met Geert op rechtsback is het logischer om Ali te gebruiken.
pi_210352098
quote:
16s.gif Op zondag 20 augustus 2023 11:04 schreef Ali_boo het volgende:
Eerst zien dan geloven

[ twitter ]
de deal was zogenaamd al 19 keer afgerond door 1908
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_210352216
quote:

[..]

Over zaakwaarnemers gesproken:
twitter
Volendamse taferelen aan de Maas...
zie email 27 oktober
pi_210352268
Duistere zaakjes zeg ik je!
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_210352287
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 11:14 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
de deal was zogenaamd al 19 keer afgerond door 1908
De kans dat het vandaag nog rondkomt, acht ik zeer klein
pi_210352297
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 11:27 schreef Tomatenboer het volgende:
Duistere zaakjes zeg ik je!
Dat niet natuurlijk. Maar op de lange termijn is het als club niet goed als alles aan een heel klein aantal mensen hangt. Daar zijn legio voorbeelden van.
zie email 27 oktober
  zondag 20 augustus 2023 @ 11:31:21 #69
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210352311
Hopen op een supertotaalakkoord vandaag
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210352318
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 11:23 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Over zaakwaarnemers gesproken: [ twitter ] Volendamse taferelen aan de Maas...
Arnesen moest om vergelijkbare redenen vertrekken bij Feyenoord
pi_210352388
Ik heb een slecht voorgevoel over Sparta uit vandaag
  zondag 20 augustus 2023 @ 11:41:56 #72
262211 hhh38
pi_210352413
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 11:32 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Arnesen moest om vergelijkbare redenen vertrekken bij Feyenoord
Is dit ooit door een serieuze bron gebracht?
pi_210352454
Vandaag een zes puntendag.

Winst op Sparta.
Kroaat wordt eindelijk afgerond.
Pi-Air die vanavond nog een keer door het slijk gehaald wordt.

Lekker man

[ Bericht 6% gewijzigd door Erasmus op 20-08-2023 11:45:59 ]
pi_210352503
Ali op rechtsbuiten, Stengs op 10 en Beelen in het centrum.
pi_210352511
quote:

[..]
boeiend
pi_210352523
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2023 11:45 schreef Erasmus het volgende:
Vandaag een zes puntendag.

Winst op Sparta.
Kroaat wordt eindelijk afgerond.
Pi-Air die vanavond nog een keer door het slijk gehaald wordt.

Lekker man
:')
pi_210352548
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 10:54 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Ik zie Zerrouki in dit team echt niet zitten. Zo'n beperkte speler aanvallend gezien.
  zondag 20 augustus 2023 @ 12:08:21 #78
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_210352661
Zerrouki moet de bal afpakken en inleveren bij iemand die er wel iets mee kan.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zondag 20 augustus 2023 @ 12:18:35 #79
262211 hhh38
pi_210352831
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 12:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vorig jaar had je een middenveld met 3 spelers die iets met de bal konden
pi_210352834
quote:

[..]
Weet iemand toevallig waarom Arnesen werd uitgekocht? 😇
pi_210352914
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 12:18 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Vorig jaar had je een middenveld met 3 spelers die iets met de bal konden
Dat kan Zerrouki ook.

Echt hoor, lijkt wel alsof iedereen elkaar weer net een stapje wil overtreffen met dat negatieve gejank over de spelers en transferperiode.
pi_210352915
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 12:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tja wie zijn die spelers die dat wel kunnen dan? Vorige wedstrijd alleen Paixao.
pi_210352940
quote:
99s.gif Op zondag 20 augustus 2023 12:24 schreef Kerftminister het volgende:

[..]
Tja wie zijn die spelers die dat wel kunnen dan? Vorige wedstrijd alleen Paixao.
Dat ze het niet laten zien in een wedstrijd wil natuurlijk helemaal niet zeggen dat ze het niet kunnen heh.
pi_210352959
quote:
9s.gif Op zondag 20 augustus 2023 12:23 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Dat kan Zerrouki ook.

Echt hoor, lijkt wel alsof iedereen elkaar weer net een stapje wil overtreffen met dat negatieve gejank over de spelers en transferperiode.
Nog nooit gezien. Dat Zerrouki een uitstekende balveroveraar is met prima techniek is evident. Hij kan ook heel netjes wegdraaien en lijdt weinig balverlies, maar zodra die de middellijn over komt en het drukker wordt is het of een balletje terug, een balletje breed of balverlies. Krijg er echt Ruud Vormer vibes bij, maar dan wat beter verdedigend en wat atletischer.
pi_210352963
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2023 11:31 schreef Caland het volgende:
Hopen op een supertotaalakkoord vandaag
Ik hoop toch meer op het Definitief-alomvattend-akkoord, het superdeelakkoord is toch meer een deelsamenvatting daarvan. Een goede stap, maar nog niet afrondend...
* Verwijderd *
  zondag 20 augustus 2023 @ 12:28:16 #86
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210352967
Bijlow ligt er een tijdje uit volgens @ZKA

Man van glasgenot
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 20 augustus 2023 @ 12:29:23 #87
268260 Dr.Mikey
pi_210352979
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2023 12:28 schreef Caland het volgende:
Bijlow ligt er een tijdje uit volgens @:zka

Man van glasgenot
Niet weer }:|
R.I.P DTS.
pi_210352989
Ik wil nooit echt in het journalisten-narratief meegaan dat Bijlow altijd geblesseerd is, maar het gebeurt wel erg vaak ja. :'(
  zondag 20 augustus 2023 @ 12:30:34 #89
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210352997
Olij maar oppikken dan

Risico dat straks die dwerg moet gaan keepen te groot
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 20 augustus 2023 @ 12:32:24 #90
474254 GurneyIsBestOke
pi_210353034
Real Madrid - Feyenoord met Lamprou op goal
Makkelijk eerste
pi_210353078
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 12:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Real Madrid - Feyenoord met Lamprou op goal
Bellingham is waiting for you.
  zondag 20 augustus 2023 @ 12:39:06 #92
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210353084
quote:
10s.gif Op zondag 20 augustus 2023 12:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Bellingham is waiting for you.
Gravenberch is in alles beter dan die Bellingham joh, dus waar hebben we het over
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210353088
Ah, het afzeiken van Lamprou is ook al weer begonnen voordat de blessure van Bijlow überhaupt officieel bevestigd is..
  zondag 20 augustus 2023 @ 12:40:37 #94
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210353108
Maar Feyenoord gaat uiteraard uitkomen bij Marsman

@ZKA ik heb de first call
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 20 augustus 2023 @ 12:41:05 #95
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210353117
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 12:39 schreef Pistolero het volgende:
Ah, het afzeiken van Lamprou is ook al weer begonnen voordat de blessure van Bijlow überhaupt officieel bevestigd is..
Dat begon 13 jaar geleden al

Die kan er gewoon helemaal niks van
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210353135
quote:
Je hoeft geen kenner te zijn om te weten dat Lamprou niet voldoet. Je hebt nog wel eens de theorie dat spelers meegaan in het topniveau van een team, maar hij was een tikkende tijdbom in Ajax' 2018/19.
pi_210353149
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2023 12:41 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat begon 13 jaar geleden al

Die kan er gewoon helemaal niks van
Toen hij wegging dacht ik, mooi er word eindelijk doorgeselecteerd. En nu staan we hier :')
* Verwijderd *
pi_210353154
Waar hebben we het over, Lamprou is alleen gehaald voor de trainingen.
pi_210353226
Don Dennis is onze God en Arend Martijn is zijn profeet. :+
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_210353249
quote:
99s.gif Op zondag 20 augustus 2023 12:43 schreef Kerftminister het volgende:
Waar hebben we het over, Lamprou is alleen gehaald voor de trainingen.
Ik dacht dat we subsidie voor hem kregen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 20-08-2023 12:48:32 ]
pi_210353281
quote:
Rijnmond meldt het in ieder geval ook

Wel zielig voor Bijlow
  zondag 20 augustus 2023 @ 12:53:21 #102
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_210353303
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2023 12:28 schreef Caland het volgende:
Bijlow ligt er een tijdje uit volgens @:zka

Man van glasgenot
Ik ben daar nu wel een beetje klaar mee eigenlijk.
  zondag 20 augustus 2023 @ 12:53:25 #103
262211 hhh38
pi_210353304
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2023 12:40 schreef Caland het volgende:

@:zka ik heb de first call
Heeft hij (of elke andere keeper beter dan Lamprou) zin om 3e keeper te worden? En als je Lamprou zelfs niet vertrouwt als 3e keeper, waarom heb je hem dan gehaald? :')

Er komt geen nieuwe 3e keeper.
  zondag 20 augustus 2023 @ 12:53:48 #104
262211 hhh38
pi_210353308
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 12:53 schreef fetX het volgende:

[..]
We hebben een uitstekende vervanger.
  zondag 20 augustus 2023 @ 12:54:34 #106
268491 fetX
pi_210353319
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 12:53 schreef hhh38 het volgende:

[..]
We hebben een uitstekende vervanger.
Zeker weten. Daar is helemaal niks mis mee. Al moest hij er wel even in komen maar verwacht dat dit nu allemaal wat minder is nu hij helemaal op zijn plek zit.
  zondag 20 augustus 2023 @ 12:55:12 #107
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_210353329
quote:

[..]
Heeft hij (of elke andere keeper beter dan Lamprou) zin om 3e keeper te worden? En als je Lamprou zelfs niet vertrouwt als 3e keeper, waarom heb je hem dan gehaald? :')

Tenzij Bijlow er een jaar uit zou liggen ofzo.
pi_210353334
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 12:53 schreef fetX het volgende:

[..]
Die kerel is vaker geblesseerd dan dat hij meedoet. En dat voor een keeper. Dan ben je ongeschikt.
zie email 27 oktober
  zondag 20 augustus 2023 @ 12:56:11 #109
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210353336
quote:

[..]

Omdat je selectievulling nodig had om jeugdkeepers niet het halve seizoen van wedstrijden te beroven.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210353347
quote:

[..]

Ik denk dat je opzich prima een paar potjes met Lamprou kan spelen tegen de lamme en de blinde in de Eredivisie. En als je dat echt niet wil(wat vrij ridicuul zou zijn, want waarom haal je hem dan) laat je maar de keeper van onder 21 spelen.

Het zou echt heel raar zijn om nu een nieuwe 3e keeper te gaan halen.
  zondag 20 augustus 2023 @ 12:57:52 #111
262211 hhh38
pi_210353348
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2023 12:56 schreef Caland het volgende:

[..]
Omdat je selectievulling nodig had om jeugdkeepers niet het halve seizoen van wedstrijden te beroven.
Je moet bereid zijn om je 3e keeper als enige alternatief op de bank te hebben op het moment dat 1 van je eerste 2 keepers geblesseerd is.
  zondag 20 augustus 2023 @ 12:58:17 #112
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210353355
We gaan toch niet opeens doen alsof Lamprou een serieuze optie is om langdurig tweede keeper van Feyenoord te zijn he?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 20 augustus 2023 @ 12:58:53 #113
262211 hhh38
pi_210353357
quote:
10s.gif Op zondag 20 augustus 2023 12:58 schreef Caland het volgende:
We gaan toch niet opeens doen alsof Lamprou een serieuze optie is om langdurig tweede keeper van Feyenoord te zijn he?
Jawel. Je mag Te Kloese de schuld geven als dat je niet bevalt.
  zondag 20 augustus 2023 @ 13:00:55 #114
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210353374
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 12:58 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Jawel. Je mag Te Kloese de schuld geven als dat je niet bevalt.
Omdat hij een derde keeper haalt die het prima vindt om derde keeper te zijn zodat een jeugdspeler naar De Graafschap kon? We hebben het hier over de Graaflandrol he.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 20 augustus 2023 @ 13:02:32 #115
262211 hhh38
pi_210353390
quote:
10s.gif Op zondag 20 augustus 2023 13:00 schreef Caland het volgende:

[..]
Omdat hij een derde keeper haalt die het prima vindt om derde keeper te zijn zodat een jeugdspeler naar De Graafschap kon? We hebben het hier over de Graaflandrol he.
Hoe lang is Bijlow precies uitgeschakeld? Het gaat toch niet over meerdere maanden?

Als je de blessuregevoeligheid van Bijlow in acht neemt moet je ook geen 3e keeper halen die je absoluut niet op het veld wil zien.
pi_210353400
quote:

[..]
Maar waar denk je een 3e(4e) keeper vandaan te halen voor een zacht prijsje en dito salaris die vrede heeft met zijn rol en ook significant beter is dan Lamprou?

Lijkt me niet dat Marsman daar zin in heeft.
pi_210353403
Announce Maikel Aerts en Rob van Dijk.
  zondag 20 augustus 2023 @ 13:04:23 #118
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210353411
quote:
10s.gif Op zondag 20 augustus 2023 13:03 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Maar waar denk je een 3e(4e) keeper vandaan te halen voor een zacht prijsje en dito salaris die vrede heeft met zijn rol en ook significant beter is dan Lamprou?

Lijkt me niet dat Marsman daar zin in heeft.
Waarom niet, trainde laatst al mee en is transfervrij.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 20 augustus 2023 @ 13:05:27 #119
268491 fetX
pi_210353421
quote:

[..]
Een derde keeper is meestal een jeugdspeler of een keeper die er niet zo heel veel van kan. Je verwacht het niet.
  zondag 20 augustus 2023 @ 13:06:31 #120
268491 fetX
pi_210353431
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2023 13:02 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Hoe lang is Bijlow precies uitgeschakeld? Het gaat toch niet over meerdere maanden?

Als je de blessuregevoeligheid van Bijlow in acht neemt moet je ook geen 3e keeper halen die je absoluut niet op het veld wil zien.
Bijlow doorselecteren was ook een optie geweest maar dat is achteraf makkelijk praten.

Zou hem in de winter of volgende transferzomer wel laten gaan eigenlijk. Een keeper die zo vaak geblesseerd is, is wel zorgelijk.
  zondag 20 augustus 2023 @ 13:06:35 #121
262211 hhh38
pi_210353432
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 13:05 schreef fetX het volgende:

[..]
Een derde keeper is meestal een jeugdspeler of een keeper die er niet zo heel veel van kan. Je verwacht het niet.
Blijkbaar zijn er mensen die er al niet tegenkunnen dat die keeper de eerste optie op de bank is voor een paar wedstrijden.
  zondag 20 augustus 2023 @ 13:07:31 #122
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210353442
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 13:06 schreef fetX het volgende:

[..]
Bijlow doorselecteren was ook een optie geweest maar dat is achteraf makkelijk praten.

Zou hem in de winter of volgende transferzomer wel laten gaan eigenlijk. Een keeper die zo vaak geblesseerd is, is wel zorgelijk.
Ik had er nog wel goede hoop op gezien de verscheidenheid aan blessures dat de factor pech wel heel veel meespeelde. Kan alsnog wel, maar het is ook een keer klaar ja (als het nu weer maanden gaat duren)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210353454
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 13:06 schreef fetX het volgende:

[..]

Als United daadwerkelijk concrete interesse had deze zomer had je hem altijd moeten verkopen.
  zondag 20 augustus 2023 @ 13:08:33 #124
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210353458
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 13:06 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Blijkbaar zijn er mensen die er al niet tegenkunnen dat die keeper de eerste optie op de bank is voor een paar wedstrijden.
Kan echt niet nee, die loopt zo de dugout in zonder te hoeven bukken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 20 augustus 2023 @ 13:09:21 #125
268491 fetX
pi_210353466
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2023 13:07 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik had er nog wel goede hoop op gezien de verscheidenheid aan blessures dat de factor pech wel heel veel meespeelde. Kan alsnog wel, maar het is ook een keer klaar ja (als het nu weer maanden gaat duren)
Zelfs als het weken gaat duren. Het is nu wel mooi geweest. Ben benieuwd wat ze met die contractverlenging gaan doen als het weer heel lang duurt.
  zondag 20 augustus 2023 @ 13:10:27 #126
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210353477

Halen (die speler rechts)
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator zondag 20 augustus 2023 @ 13:11:26 #127
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_210353487
quote:

[..]

@aTypisch @Caland
4045
onlogisch
  zondag 20 augustus 2023 @ 13:12:28 #128
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210353494
Wieffer Timber Stengs middenveld :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210353498
Zerrouki op de bank
  zondag 20 augustus 2023 @ 13:14:06 #130
498282 Scrummie
pi_210353518
  zondag 20 augustus 2023 @ 13:14:22 #131
498282 Scrummie
pi_210353525
Geen goed gevoel overigens.
pi_210353529
Ik wel.

Nu komt het goed.
pi_210353532
Arne heeft mijn post gelezen _O_
  zondag 20 augustus 2023 @ 13:15:13 #134
262211 hhh38
pi_210353535
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2023 13:12 schreef Caland het volgende:
Erg mooi dat Slot heeft ingezien dat Zerrouki - Wieffer niet werkt :)
pi_210353540
Zerrouki weggegooid geld. #ArneOut
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_210353542
twitter
  zondag 20 augustus 2023 @ 13:16:21 #137
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210353547
Begin dit jaar ook polsbreuk toch?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210353554
Die tering Bijlow is ook altijd geblesseerd.
  zondag 20 augustus 2023 @ 13:17:11 #139
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210353555
Als het nu de andere hand is kan je wel spreken van extreme pech
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210353559
quote:
15s.gif Op zondag 20 augustus 2023 13:16 schreef Caland het volgende:
Begin dit jaar ook polsbreuk toch?
Jep, toen was hij er 2,5 maand uit.

Durf je het zo lang aan met Lamprou op de bank?
pi_210353562
Announce duiding van CasperGod.
pi_210353568
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 12:55 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Die kerel is vaker geblesseerd dan dat hij meedoet. En dat voor een keeper. Dan ben je ongeschikt.
Overdrijven is ook een vak.
  zondag 20 augustus 2023 @ 13:18:32 #143
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210353569
quote:
10s.gif Op zondag 20 augustus 2023 13:17 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Jep, toen was hij er 2,5 maand uit.

Durf je het zo lang aan met Lamprou op de bank?
Nee natuurlijk niet

De gedachte alleen al
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210353571
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 13:15 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Alweer?

Van het weekend samen met Sidney van Hooijdonk bezopen onder de douche geweest?
pi_210353572
Jezus zeg, heeft hij broze botten ofzo?

Weer minimaal een week of 8 eruit lijkt mij.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_210353583
beelen.....vind ik een groot risico
pi_210353584
Zerrouki meteen slachtofferen na 1 slechte wedstrijd(waarin hij nota bene een van de besten was) is ook wel een beetje matig. :{

Ach ja, nu kan Timber ten minste mondjes snoeren. Dit moet wel zo'n beetje de eerste keer zijn dat hij daadwerkelijk op zijn beste positie staat opgesteld met een fatsoenlijke 6 achter hem en 10 voor hem.
  zondag 20 augustus 2023 @ 13:21:10 #148
262211 hhh38
pi_210353600
quote:
10s.gif Op zondag 20 augustus 2023 13:17 schreef Caland het volgende:
Als het nu de andere hand is kan je wel spreken van extreme pech
Fragiele botten is wel gewoon een probleem waar je niet vanaf komt. Dan is het geen pech meer
  zondag 20 augustus 2023 @ 13:21:12 #149
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210353602
Wederom een polsbreuk in dezelfde hand dus (links)

Ben bang dat dit wel een problematisch gevalletje gaat worden
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210353611
Bijlow :')
Geweldige keeper maar dit begint wel gênant te worden.

Wel beste middenveld vandaag denk ik. Wieffer ging vorige week ook direct een stuk beter spelen toen Zerrouki eraf ging. Stengs brengt ook niks op de flanken terwijl ik tegen PSV dingen vond brengen die we normaal niet hebben.
pi_210353618
Allemaal vast de schuld van die nieuwe padelbaan. BOMMEN EROP voor de zekerheid.
pi_210353631
Bijlow gewoon al 84 (!) wedstrijden gemist door blessures…..

Dat is 2,5 seizoen.
pi_210353660
Zo raak je Bijlow ook niet aan een grote club kwijt ooit. :{
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
  zondag 20 augustus 2023 @ 13:25:18 #154
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210353674
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 13:22 schreef Tomatenboer het volgende:

Dat is 2,5 seizoen.
Gok dat het nu ook wat langer duurt dan die paar maanden afgelopen seizoen omdat het dezelfde pols is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210353687
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 13:24 schreef TweedeKlum het volgende:
Zo raak je Bijlow ook niet aan een grote club kwijt ooit. :{
Zal een godswonder zijn als je daar überhaupt ooit nog een transfersom voor gaat krijgen inmiddels. Welke club gaat er zo veel risico nemen?
pi_210353693
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2023 13:25 schreef Caland het volgende:

[..]
Gok dat het nu ook wat langer duurt dan die paar maanden afgelopen seizoen omdat het dezelfde pols is.
In dat geval zien we hem pas na de winterstop weer terug.
pi_210353711
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 13:22 schreef Tomatenboer het volgende:

Dat is 2,5 seizoen.
En 121 gespeeld. (Alle competities). Dat is bijna 50/50 man.
zie email 27 oktober
  zondag 20 augustus 2023 @ 13:26:56 #158
262211 hhh38
pi_210353712
quote:
10s.gif Op zondag 20 augustus 2023 13:25 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Zal een godswonder zijn als je daar überhaupt ooit nog een transfersom voor gaat krijgen inmiddels. Welke club gaat er zo veel risico nemen?
Kan wel eens een dure uitkomst zijn dat ie afgelopen zomer niet verkocht is inderdaad.
pi_210353740
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2023 13:25 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat het dezelfde pols is wil niet per se zeggen dat het ook dezelfde breuk is. Kan best zijn dat het een hele andere soort breuk is en niks te maken heeft met zijn eerdere blessure aan dezelfde pols.

Maar goed, allemaal speculatie.
  Moderator zondag 20 augustus 2023 @ 13:28:23 #160
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_210353746
quote:
10s.gif Op zondag 20 augustus 2023 13:25 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Geen.

Het zal me ook niets verbazen als United na een voorzichtig verkennende fase gelijk de stekker eruit heeft getrokken na het zien van zijn trackrecord.
4045
onlogisch
pi_210353777
Is het weer dezelfde pols?

De man van glas.

De nieuwe Cisse.

:{
  zondag 20 augustus 2023 @ 13:31:53 #162
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210353793
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 13:29 schreef bbuddybb het volgende:
Is het weer dezelfde pols?

De man van glas.

De nieuwe Cisse.

:{
Vooral extreem lullig voor Bijlow zelf. Vind hem mentaal ijzersterk maar kan me voorstellen dat je op een gegeven moment aan je eigen lichaam gaat twijfelen, meestal het begin van het einde voor een topsporter.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 20 augustus 2023 @ 13:32:13 #163
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_210353798
Bijlow gewoon doorselecteren.
pi_210353807
Ik moet zeggen dat ik het wel een beetje naar vindt dat je als speler van Feyenoord dus niet eens maar ongestoord naar een ziekenhuis kan gaan zonder dat je gespot wordt door fans die het meteen doorspelen aan ZKA. Dat je daar eerder (speculatie) leest over blessures bij spelers dan officieel via Feyenoord lijkt me ook niet helemaal de bedoeling.

Kan je wel zeggen dat het er bij hoort als bekend persoon, maar toch. :{
pi_210353810
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2023 13:12 schreef Caland het volgende:
redemption arc timber is ingezet _O_
  Moderator zondag 20 augustus 2023 @ 13:33:34 #166
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_210353822
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 13:32 schreef Pistolero het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het wel een beetje naar vindt dat je als speler van Feyenoord dus niet eens maar ongestoord naar een ziekenhuis kan gaan zonder dat je gespot wordt door fans die het meteen doorspelen aan ZKA.

@GGMM noemt dat het risico van het vak :)
4045
onlogisch
pi_210353826
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 13:32 schreef Bezsen het volgende:
moet hij eigenlijk even een seizoenshelft fit blijven zodat je hem kunt verkopen

hij is te goed om hem af te schrijven denk ik :')
  Moderator zondag 20 augustus 2023 @ 13:34:06 #168
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_210353830
quote:
14s.gif Op zondag 20 augustus 2023 13:33 schreef aTypisch het volgende:

[..]
moet hij eigenlijk even een seizoenshelft fit blijven zodat je hem kunt verkopen

hij is te goed om hem af te schrijven denk ik :')
Niemand gaat zo'n broos figuur kopen joh.
4045
onlogisch
  zondag 20 augustus 2023 @ 13:34:08 #169
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210353834
quote:
Ik moet zeggen dat ik het wel een beetje naar vindt dat je als speler van Feyenoord dus niet eens maar ongestoord naar een ziekenhuis kan gaan zonder dat je gespot wordt door fans die het meteen doorspelen aan ZKA.

Neem aan dat je dan als serieus medium wel even dubbelcheckt, maar al vrij snel kwam naar buiten dat het met gips was geloof ik.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210353836
quote:

dat is niet nieuw hoor
pi_210353844
Lijkt me eerder een gevalletje niet goed genoeg hersteld van de vorige breuk. Sneu voor hem.
#12 is not for sale!
  zondag 20 augustus 2023 @ 13:35:35 #172
268260 Dr.Mikey
pi_210353858
quote:

[..]
Nooit
R.I.P DTS.
pi_210353866
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2023 13:34 schreef Haringkop het volgende:
Lijkt me eerder een gevalletje niet goed genoeg hersteld van de vorige breuk. Sneu voor hem.
Is bevestigd dat het om dezelfde pols gaat?
pi_210353869
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2023 13:34 schreef Caland het volgende:

[..]
Neem aan dat je dan als serieus medium wel even dubbelcheckt, maar al vrij snel kwam naar buiten dat het met gips was geloof ik.
Ja oké, maar dan nog. Ik vind persoonlijk medische info lekken toch echt wat anders dan transfergeruchten. Bij dat eerste moet je gewoon lekker wachten tot de club dingen naar buiten brengt.
  zondag 20 augustus 2023 @ 13:36:23 #175
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210353874
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 13:36 schreef bbuddybb het volgende:

[..]
Is bevestigd dat het om dezelfde pols gaat?
Ja, linkerhand staat op feyenoord.nl
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210353876
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 13:32 schreef Bezsen het volgende:
Dit dus. Het is een patroon geworden.

Vind het vooral erg sneu voor hem. Denk dat hij op dit moment harder flipt dan menig supporter.
pi_210353879
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2023 13:36 schreef Caland het volgende:

[..]
Ja, linkerhand staat op feyenoord.nl
Ah, duidelijk.
pi_210353882
wat een overdreven reacties van clowns die niet eens weten wat er precies aan de hand is :)

Hij heeft over de jaren heen heel veel verschillende blessures gehad

Een keeper loopt nu eenmaal een grote risico om dergelijke blessures op te lopen
  zondag 20 augustus 2023 @ 13:38:03 #179
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_210353896
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 13:37 schreef klaasweetalles het volgende:
wat een overdreven reacties van clowns die niet eens weten wat er precies aan de hand is :)

Hij heeft over de jaren heen heel veel verschillende blessures gehad

Een keeper loopt nu eenmaal een grote risico om dergelijke blessures op te lopen
Nee, keepers hebben gemiddeld met afstand het minste blessures van alle posities :)
  zondag 20 augustus 2023 @ 13:38:17 #180
262211 hhh38
pi_210353900
quote:

[..]
Ik wilde een opmerking over Milambo maken, maar die zit niet eens op de bank en Zechiel wel. Zou Milambo morgen verhuurd worden?
pi_210353909
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 13:38 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Ik wilde een opmerking over Milambo maken, maar die zit niet eens op de bank en Zechiel wel. Zou Milambo morgen verhuurd worden?
Dat heeft in alle kranten gestaan.
pi_210353912
Bijlow alweer stuk?
  zondag 20 augustus 2023 @ 13:39:54 #183
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210353919
Als hockeyhoofd vandaag weer minuten mag maken word ik woedend.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210353921
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2023 12:40 schreef Caland het volgende:

@:zka ik heb de first call
Je kan geen first call hebben op een transfer wanneer je niet vermeld dat het concreet is
pi_210353924
quote:
10s.gif Op zondag 20 augustus 2023 13:34 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Niemand gaat zo'n broos figuur kopen joh.
Het is ook geen ramp als hij nog jaren bij Feyenoord blijft.

Geen geweldenaar, maar verder wel een prima keeper.

Denk dat hij zijn basisplek bij Oranje nu wel definitief is kwijtgeraakt. :{
pi_210353931
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2023 13:39 schreef Caland het volgende:
Als hockeyhoofd vandaag weer minuten mag maken word ik woedend.
  zondag 20 augustus 2023 @ 13:41:38 #187
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210353942
Bij Sparta staat die lange dweil er niet in trouwens

Gunstig
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210353954
Hendriks trouwens ook niet op bank, die zal dan ook wel richting Utrecht gaan.
Arne zal niet rusten voordat er geen enkele speler van Varkenoord meer bij de eerste selectie zit.
  Moderator zondag 20 augustus 2023 @ 13:44:12 #189
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_210353970
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2023 13:41 schreef Caland het volgende:
Bij Sparta staat die lange dweil er niet in trouwens

Gunstig
Zit Sauer bij de selectie?

edit ja dus.

Hopelijk krijgt hij speelminuten.
4045
onlogisch
pi_210353972
quote:
10s.gif Op zondag 20 augustus 2023 13:42 schreef Pistolero het volgende:
Arne zal niet rusten voordat er geen enkele speler van Varkenoord meer bij de eerste selectie zit.
  zondag 20 augustus 2023 @ 13:44:38 #191
-1 #ANONIEM
Geverifieerd.
pi_210353976
quote:
Wim Jansen draait zich om in zijn graf.
Yea, she's on crack.
  zondag 20 augustus 2023 @ 13:45:08 #192
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210353982
quote:
5s.gif Op zondag 20 augustus 2023 13:44 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Zit Sauer bij de selectie?
Ja
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator zondag 20 augustus 2023 @ 13:45:38 #193
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_210353989
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2023 13:45 schreef Caland het volgende:

[..]
Ja
Ja zag het. Hopelijk durft Arend Martijn hem speelminuten te geven. Ik ben gecharmeerd van hem _O_
4045
onlogisch
pi_210353993
ESPN2 nu allen.
  zondag 20 augustus 2023 @ 13:45:56 #195
262211 hhh38
pi_210353997
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 13:39 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Dat heeft in alle kranten gestaan.
Mogen inderdaad. Maar er staat "morgen". Naar welke club gaat ie dan?
pi_210353998
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 13:39 schreef RvLaak het volgende:
Bijlow alweer stuk?
Sneu, maar ik kan er verder niet mee zitten.

WellenreutherGenot.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zondag 20 augustus 2023 @ 13:46:33 #197
262211 hhh38
pi_210354006
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 13:39 schreef ZKA het volgende:

[..]
Je kan geen first call hebben op een transfer wanneer je niet vermeld dat het concreet is
_O-
  zondag 20 augustus 2023 @ 13:46:57 #198
268260 Dr.Mikey
pi_210354008
https://nos.nl/artikel/24(...)ht-transfer-is-optie

Voor als Wellenreuter tegenvalt we kunnen niet die dwerg op goal gaan zetten.
R.I.P DTS.
pi_210354013
espn 2 nu begonnen
pi_210354018
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 13:45 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Mogen inderdaad. Maar er staat "morgen". Naar welke club gaat ie dan?
Oh, ik las verkeerd. Laat maar dan. Voor zo ver ik weet is er inderdaad nog geen club genoemd.

Hij speelde volgens mij wel de hele wedstrijd mee bij O21 gisteren, dus dat zal wel de reden zijn dat hij er vandaag niet bij is.
  zondag 20 augustus 2023 @ 13:47:52 #201
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210354020
Feyenoord concreet voor Marsman

Er ligt al een conceptcontract klaar in het Maasgebouw!

VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210354045
quote:

Dan moet Varkenoord maar beter opleiden.
  zondag 20 augustus 2023 @ 13:50:27 #203
268260 Dr.Mikey
pi_210354054
5 wedstrijden 1 goal incoming
R.I.P DTS.
pi_210354059
quote:
Arne zal vast die transfer naar Utrecht wel geregeld hebben ja.
pi_210354077
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 13:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Arne zal vast die transfer naar Utrecht wel geregeld hebben ja.
Duistere zaakjes, gewoon.
  Moderator zondag 20 augustus 2023 @ 13:54:20 #206
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_210354095
OH ARNE
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zondag 20 augustus 2023 @ 13:54:34 #207
474254 GurneyIsBestOke
pi_210354097
quote:
Dit is een leugen, Lamprou zit op de bank
Makkelijk eerste
pi_210354102
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 13:46 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Sneu, maar ik kan er verder niet mee zitten.

WellenreutherGenot.
Semi eens, maar Bijlow moet echt wat aan zijn blessure gevoeligheid gaan doen... Op deze manier is dit het toppunt van zijn carrière.
  zondag 20 augustus 2023 @ 13:55:12 #209
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210354105
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 13:54 schreef RvLaak het volgende:

[..]
Semi eens, maar Bijlow moet echt wat aan zijn blessure gevoeligheid gaan doen...
Wat? :`)
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 20 augustus 2023 @ 13:56:14 #210
474254 GurneyIsBestOke
pi_210354116
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2023 13:55 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik doe regelmatig oefening met mijn linkerhand om polsbreuken te voorkomen.
Makkelijk eerste
  zondag 20 augustus 2023 @ 13:56:54 #211
262211 hhh38
pi_210354123
quote:

[..]
pi_210354125
quote:

[..]
Gewoon meer melk drinken om sterkere botten te krijgen, jeweettoch.
pi_210354132
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 13:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik doe regelmatig oefening met mijn linkerhand om polsbreuken te voorkomen.
Wist je dat ik dagelijks een snufje waspoeder door mijn koffie doe om mijn botten STERKER te maken?
pi_210354137
quote:

[..]
Dude is zo vaak geblesseerd dat hogere clubs niet zullen dringen om hem te kopen. Als ik het me goed herinner, is hij meer wedstrijden voor Feyenoord geblesseerd geweest, dan hij gespeeld heeft. Yep, had ik goed onthouden, helaas.
  zondag 20 augustus 2023 @ 13:58:31 #215
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210354146
Topsporters moeten maar gewoon zorgen dat ze niet geblesseerd raken
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210354147
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 13:57 schreef RvLaak het volgende:

[..]
Dude is zo vaak geblesseerd dat hogere clubs niet zullen dringen om hem te kopen. Als ik het me goed herinner, is hij meer wedstrijden voor Feyenoord geblesseerd geweest, dan hij gespeeld heeft. Yep, had ik goed onthouden, helaas.
Maar wat zou hij dan precies moeten doen om zijn blessuregevoeligheid te verminderen?
pi_210354151
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2023 13:58 schreef Caland het volgende:
Topsporters moeten maar gewoon zorgen dat ze niet geblesseerd raken
Arjen Robben, wat kan ik zeggen? Je bent een sukkel!
  zondag 20 augustus 2023 @ 14:00:04 #218
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210354167
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 13:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Leefde niet voor de sport!
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210354178
quote:

[..]
Fair, maar ik heb al vaak bewezen (en vaker zelf gezegd) er geen fuck van te snappen. Dus dat is er ook :+
  zondag 20 augustus 2023 @ 14:01:40 #220
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210354197
De trainer van Sparta moet maar gewoon zorgen dat hij een tandarts bezoekt
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210354204
quote:

[..]
Ook alleen al de opmerking: "Arjen Robben, wat kan ik zeggen? Je bent een sukkel!", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun MacBook de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 20-08-2023 14:05:06 ]
pi_210354211
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2023 14:00 schreef Caland het volgende:

[..]
Leefde niet voor de sport!
bij die coverage van rijmond bij die marathon die hij liep besefte ik mij weer wat voor luie donder ik eigenlijk ben
pi_210354236
@Alaphilippe_ doet elitair :{

eerst ons tranfersplezier beledigen en nu dit

er is toch wat misgegaan in de FOK!opvoeding
pi_210354251
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2023 14:02 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Ook alleen al de opmerking: "Arjen Robben, wat kan ik zeggen? Je bent een sukkel!", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun MacBook de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!”
  zondag 20 augustus 2023 @ 14:04:35 #225
262211 hhh38
pi_210354258
quote:
14s.gif Op zondag 20 augustus 2023 14:03 schreef aTypisch het volgende:
@:Alaphilippe_ doet elitair :{

Hij denkt dat ie heel wat is omdat ie Marco van Basten ontmoet heeft
  zondag 20 augustus 2023 @ 14:04:36 #226
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210354259
quote:
10s.gif Op zondag 20 augustus 2023 14:02 schreef aTypisch het volgende:

[..]
bij die coverage van rijmond bij die marathon die hij liep besefte ik mij weer wat voor luie donder ik eigenlijk ben
Heb daar ook wel respect voor, gasten als Van Persie en Robben die nu nog dagelijks aan het sporten zijn

Ik zou zelf ongetwijfeld de Sneijderweg hebben genomen
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 20 augustus 2023 @ 14:04:59 #227
262211 hhh38
pi_210354265
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2023 14:04 schreef Caland het volgende:

[..]
Heb daar ook wel respect voor, gasten als Van Persie en Robben die nu nog dagelijks aan het sporten zijn

Raf padelt ook!
pi_210354272
quote:

[..]

Wanneer ik in de spiegel kijk, realiseer ik me dat ik de topsport niet nodig had, om de "Sneijderweg" te nemen :'(

Ah well... Ooit zie ik een sportschool van binnen :P
pi_210354290

gewoon kapoet maken die 020 grafleiers op spangen
pi_210354292
quote:

[..]

gewoon alleen maar steak eten en bier drinken

nergens last van!
pi_210354296
quote:
14s.gif Op zondag 20 augustus 2023 14:03 schreef aTypisch het volgende:
@:Alaphilippe_ doet elitair :{

Mister Bigstar met zijn 40-45 miljoen Twittervolgers.
pi_210354311
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2023 14:07 schreef De_Kraam het volgende:

[..]
Mister Bigstar met zijn 40-45 miljoen Twittervolgers.
hij denkt dat hij heel wat is he, ja
  zondag 20 augustus 2023 @ 14:09:32 #233
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210354319
Als ik Arend zo hoor gaat Stengs wat meer naast Wieffer spelen en Timber het meest naar voren
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210354327
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2023 14:09 schreef Caland het volgende:
Als ik Arend zo hoor gaat Stengs wat meer naast Wieffer spelen en Timber het meest naar voren
met een echt creatief aanvallend type als Stengs er achter kan ik mij daar nog iets bij voorstellen, is wel een andere dynamiek dan met Wieffer en Zerrouki
  Moderator zondag 20 augustus 2023 @ 14:10:41 #235
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_210354329
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 14:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]

gewoon kapoet maken die 020 grafleiers op spangen
~FEYENOORD~
pi_210354334
maar waarom timber niet gewoon op die tweede plek op CM mag snap ik niet zo
  zondag 20 augustus 2023 @ 14:10:53 #237
474254 GurneyIsBestOke
pi_210354336
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2023 14:09 schreef Caland het volgende:
Dan komt Ivanusec uiteindelijk op de plek van Timber en gaat Idrissi spelen in plaats van de Bak.
Makkelijk eerste
  zondag 20 augustus 2023 @ 14:12:20 #238
262211 hhh38
pi_210354359
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 14:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Dan komt Ivanusec uiteindelijk op de plek van Timber en gaat Idrissi spelen in plaats van de Bak.
Daar lijkt het op inderdaad. Jammer dat Ivanusec dan niet op z'n sterkste positie gebruikt kan worden.
pi_210354362
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 14:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Wieffer - Stengs - Ivanusec lijkt me helemaal geen logisch middenveld eigenlijk. Dan heb je zowel Stengs als Ivanusec die niet op hun beste positie spelen.
pi_210354375
quote:
10s.gif Op zondag 20 augustus 2023 14:12 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Wieffer - Stengs - Ivanusec lijkt me helemaal geen logisch middenveld eigenlijk. Dan heb je zowel Stengs als Ivanusec die niet op hun beste positie spelen.
denken in posities :')
advocaat adepten :') :')

niet elke avond het broekje uit voor de videootjes van pep :') :')
pi_210354386
quote:

[..]

Ard van Peppen blijft ook kerngezond.

https://www.omroepwest.nl(...)-voort-uit-de-afkeer
pi_210354398
Eigenlijk heel dom om Zerrouki te halen voor zoveel geld. Slot zegt weliswaar dat hij ervan overtuigd is dat ze samen kunnen spelen, maar bij Twente speelde hij eigenlijk ook al voor de verdediging. Waarom dan zoveel geld uitgeven op een positie waar je al een Oranje-international hebt spelen? :{

Ik schrijf 'm niet af, maar op het eerste oog denk ik... had dan een goedkopere, jongere 6 gehaald voor achter Wieffer. Had je het overgebleven geld op een andere positie kunnen investeren.
  zondag 20 augustus 2023 @ 14:16:40 #243
268260 Dr.Mikey
pi_210354408
Niemand op de juiste plek.
R.I.P DTS.
pi_210354412
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 14:15 schreef bbuddybb het volgende:
Eigenlijk heel dom om Zerrouki te halen voor zoveel geld. Slot zegt weliswaar dat hij ervan overtuigd is dat ze samen kunnen spelen, maar bij Twente speelde hij eigenlijk ook al voor de verdediging. Waarom dan zoveel geld uitgeven op een positie waar je al een Oranje-international hebt spelen? :{

Ik schrijf 'm niet af, maar op het eerste oog denk ik... had dan een goedkopere, jongere 6 gehaald voor achter Wieffer. Had je het overgebleven geld op een andere positie kunnen investeren.
beeetje flauwekul om zerrouki na 1 wedstrijd af te schrijven

daar is deze speler te goed voor
  zondag 20 augustus 2023 @ 14:17:49 #245
262211 hhh38
pi_210354417
quote:

Eens. Maar ik vermoed dat die deal eigenlijk in januari al beklonken was.
pi_210354424
quote:

Arend Martijn weet wat hij doet.
  zondag 20 augustus 2023 @ 14:21:56 #247
268260 Dr.Mikey
pi_210354449
quote:

Eigenlijk hebben we die goedkopere jongen ook gehaald.
R.I.P DTS.
pi_210354457
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 14:18 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Arend Martijn weet wat hij doet.
Ik twijfel niet aan Aronds kwaliteiten, maar de CL is andere koek dan de EL. Ik hoop dat er toch nog een echte Kokcu-vervanger komt, want Zerrouki lijkt mij vooralsnog meer een speler die met Wieffer moet concurreren. :{
pi_210354463
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 14:21 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Eigenlijk hebben we die goedkopere jongen ook gehaald.
En we hebben uit de eigen jeugd ook al een jonge talentvolle 6 in de vorm van Zechiël.
  zondag 20 augustus 2023 @ 14:25:29 #250
262211 hhh38
pi_210354467
Ben benieuwd wat het idee is als Hendriks vertrekt
pi_210354469
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 14:22 schreef bbuddybb het volgende:

[..]
Ik twijfel niet aan Aronds kwaliteiten, maar de CL is andere koek dan de EL. Ik hoop dat er toch nog een echte Kokcu-vervanger komt, want Zerrouki lijkt mij vooralsnog meer een speler die met Wieffer moet concurreren. :{
Daarom kijkt Arend Martijn vaak City natuurlijk!
pi_210354477
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 14:25 schreef hhh38 het volgende:
Ben benieuwd wat het idee is als Hendriks vertrekt
Hancko, Trauner, Beelen, Geertruida als CV's.
Beelen kan ook prima op links
pi_210354492
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 13:45 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Ja zag het. Hopelijk durft Arend Martijn hem speelminuten te geven. Ik ben gecharmeerd van hem _O_
Vooral dat we echt kunnen zien of hij er wat van kan. Wat je ziet is tegen tegenstanders die niets voorstellen.
pi_210354502
Ik vind het echt een mooi tenue.
  zondag 20 augustus 2023 @ 14:30:23 #255
268260 Dr.Mikey
pi_210354503
quote:
10s.gif Op zondag 20 augustus 2023 14:24 schreef Pistolero het volgende:

[..]
En we hebben uit de eigen jeugd ook al een jonge talentvolle 6 in de vorm van Zechiël.
En die andere werd zonder kansen in het eerste verkocht aan de City groep.
R.I.P DTS.
pi_210354508
Timber ook al gewond aan den pols, het is besmettelijk. :+
pi_210354522
Prima dat Wellenreuter nu gaat keepen maar Bijlow ga je natuurlijk nooit meer voor een fatsoenlijk bedrag slijten.
pi_210354524
Prima actie Timber :D
pi_210354537
Mats speelt weer lekker simpel. Prima.
  zondag 20 augustus 2023 @ 14:34:13 #260
262211 hhh38
pi_210354538
Wieffer gelijk weer in z'n element als spelverdeler
pi_210354559
Wieffer begint prima.
  zondag 20 augustus 2023 @ 14:37:44 #262
474254 GurneyIsBestOke
pi_210354563
Stengs in de Kökcü rol.
Makkelijk eerste
  zondag 20 augustus 2023 @ 14:40:16 #263
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210354582
WellenGod is voetballend echt heel prima
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210354596
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2023 14:40 schreef Caland het volgende:
erg goede transfer ook
  zondag 20 augustus 2023 @ 14:41:58 #265
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210354598
Geert heeft op zijn zachtst gezegd een wat ongelukkig begin
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210354601
denk dat Slot na die Kroaat of soortgelijke speler echt een prima brede selectie heeft
pi_210354608
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2023 14:41 schreef Caland het volgende:
Geert heeft op zijn zachtst gezegd een wat ongelukkig begin
hij is even de luts kwijt
pi_210354614
ik was altijd wel fan van de guzman :)

einde bericht
pi_210354618
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2023 14:40 schreef Caland het volgende:
Is ook niet zo pankierig als hij de bal terugkrijgt.
  zondag 20 augustus 2023 @ 14:43:36 #270
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210354622
quote:
14s.gif Op zondag 20 augustus 2023 14:42 schreef aTypisch het volgende:
ik was altijd wel fan van de guzman :)

einde bericht
Weet je wie dat niet was?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210354625
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2023 14:43 schreef Caland het volgende:

[..]
Weet je wie dat niet was?
pi-air en wat maatjes van mij
  zondag 20 augustus 2023 @ 14:45:37 #272
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210354634
Zowaar een goede indraaiende vrije trap :{
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210354645
Het is aanvallend wel weer erg pover
  zondag 20 augustus 2023 @ 14:48:09 #274
268491 fetX
pi_210354647
Aanvallend nog pover.
pi_210354652
aanvallend pover
  zondag 20 augustus 2023 @ 14:48:23 #276
268491 fetX
pi_210354653
quote:
99s.gif Op zondag 20 augustus 2023 14:47 schreef Kerftminister het volgende:
Godver
pi_210354656
pover
pi_210354657
in de aanval pover
  zondag 20 augustus 2023 @ 14:48:57 #280
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210354659
Arend draagt loafers
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 20 augustus 2023 @ 14:49:00 #281
262211 hhh38
pi_210354661
Het is nog wel pover, aanvallend gezien
pi_210354664
Die redding was niet pover
  zondag 20 augustus 2023 @ 14:49:22 #283
268491 fetX
pi_210354665
WellenGod
pi_210354670
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2023 14:48 schreef Caland het volgende:
Arend draagt loafers
hij mag van mij alles dragen
  zondag 20 augustus 2023 @ 14:49:36 #285
474254 GurneyIsBestOke
pi_210354671
De drukacties zijn goed maar aan de bal is het aanvallend pover.
Makkelijk eerste
pi_210354673
quote:
99s.gif Op zondag 20 augustus 2023 14:47 schreef Kerftminister het volgende:
Deels te verklaren door het andere middenveld. Gaat denk ik wel veel beter lopen door de komst van Ivanusec straks.

Aan de andere kant moet het met Paixao en Santi natuurlijk wel veel beter lopen dan nu,
  Moderator zondag 20 augustus 2023 @ 14:49:51 #287
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_210354674
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 14:49 schreef fetX het volgende:
WellenGod
Bijlow had zn pols gebroken bij deze actie.
4045
onlogisch
  zondag 20 augustus 2023 @ 14:49:56 #288
474254 GurneyIsBestOke
pi_210354675
quote:
14s.gif Op zondag 20 augustus 2023 14:49 schreef aTypisch het volgende:

[..]
hij mag van mij alles dragen
Wat draag jij?
Makkelijk eerste
pi_210354677
Is er al gezegd dat het aanvallend pover is?
  Moderator zondag 20 augustus 2023 @ 14:50:04 #290
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_210354680
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2023 14:49 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Bijlow had zn pols gebroken bij deze actie.
:D
~FEYENOORD~
  zondag 20 augustus 2023 @ 14:50:23 #291
268491 fetX
pi_210354683
Geertruida speelt echt matig _O-
  zondag 20 augustus 2023 @ 14:50:29 #292
262211 hhh38
pi_210354684
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 14:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De drukacties zijn goed maar aan de bal is het aanvallend pover.
Ik snap wel waarom Timber voor Stengs wordt neergezet, die heeft meer felheid in het drukzetten
  Moderator zondag 20 augustus 2023 @ 14:50:35 #293
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_210354693
Het is aanvallend pover vanwege gebrek aan tactisch plan van Slot.

Zo, hebben we die ook alvast weer gehad. :)
pi_210354695
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 14:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Wat draag jij?
momenteel niks om mijn voeten
  Moderator zondag 20 augustus 2023 @ 14:52:17 #296
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_210354700
quote:
14s.gif Op zondag 20 augustus 2023 14:51 schreef aTypisch het volgende:

[..]
momenteel niks om mijn voeten
Lekker man
~FEYENOORD~
pi_210354702
Beelen word ik wel vrolijk van.
  Moderator zondag 20 augustus 2023 @ 14:52:45 #298
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_210354703
quote:
10s.gif Op zondag 20 augustus 2023 14:51 schreef Pistolero het volgende:
Het is aanvallend pover vanwege gebrek aan tactisch plan van Slot.

Zo, hebben we die ook alvast weer gehad. :)
Denk jij dat Jahanbakhsh aanvallend uit de verf komt met een beter tactisch plan?
  zondag 20 augustus 2023 @ 14:53:02 #299
262211 hhh38
pi_210354709
Daar had iemand vrij moeten staan
  Trouwste user 2022 zondag 20 augustus 2023 @ 14:53:15 #300
7889 tong80
Spleenheup
pi_210354711
Het houdt niet pover.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_210354712
timber zet deze aanval mooi op
  Moderator zondag 20 augustus 2023 @ 14:57:19 #302
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_210354762
Het oogt allemaal zo pover
4045
onlogisch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties