Dit dus. Het is een patroon geworden.quote:
Ah, duidelijk.quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, linkerhand staat op feyenoord.nl
Nee, keepers hebben gemiddeld met afstand het minste blessures van alle positiesquote:Op zondag 20 augustus 2023 13:37 schreef klaasweetalles het volgende:
wat een overdreven reacties van clowns die niet eens weten wat er precies aan de hand is![]()
Hij heeft over de jaren heen heel veel verschillende blessures gehad
Een keeper loopt nu eenmaal een grote risico om dergelijke blessures op te lopen
Ik wilde een opmerking over Milambo maken, maar die zit niet eens op de bank en Zechiel wel. Zou Milambo morgen verhuurd worden?quote:
Dat heeft in alle kranten gestaan.quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik wilde een opmerking over Milambo maken, maar die zit niet eens op de bank en Zechiel wel. Zou Milambo morgen verhuurd worden?
Je kan geen first call hebben op een transfer wanneer je niet vermeld dat het concreet isquote:Op zondag 20 augustus 2023 12:40 schreef Caland het volgende:
Maar Feyenoord gaat uiteraard uitkomen bij Marsman
@:zka ik heb de first call
Het is ook geen ramp als hij nog jaren bij Feyenoord blijft.quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niemand gaat zo'n broos figuur kopen joh.
quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:39 schreef Caland het volgende:
Als hockeyhoofd vandaag weer minuten mag maken word ik woedend.
Zit Sauer bij de selectie?quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:41 schreef Caland het volgende:
Bij Sparta staat die lange dweil er niet in trouwens
Gunstig
quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:42 schreef Pistolero het volgende:
Hendriks trouwens ook niet op bank, die zal dan ook wel richting Utrecht gaan.
Arne zal niet rusten voordat er geen enkele speler van Varkenoord meer bij de eerste selectie zit.
Wim Jansen draait zich om in zijn graf.quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:42 schreef Pistolero het volgende:
Hendriks trouwens ook niet op bank, die zal dan ook wel richting Utrecht gaan.
Arne zal niet rusten voordat er geen enkele speler van Varkenoord meer bij de eerste selectie zit.
Ja zag het. Hopelijk durft Arend Martijn hem speelminuten te geven. Ik ben gecharmeerd van hemquote:
Mogen inderdaad. Maar er staat "morgen". Naar welke club gaat ie dan?quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:39 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat heeft in alle kranten gestaan.
Sneu, maar ik kan er verder niet mee zitten.quote:
quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:39 schreef ZKA het volgende:
[..]
Je kan geen first call hebben op een transfer wanneer je niet vermeld dat het concreet is
Oh, ik las verkeerd. Laat maar dan. Voor zo ver ik weet is er inderdaad nog geen club genoemd.quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mogen inderdaad. Maar er staat "morgen". Naar welke club gaat ie dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |