Gok dat het nu ook wat langer duurt dan die paar maanden afgelopen seizoen omdat het dezelfde pols is.quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:22 schreef Tomatenboer het volgende:
Bijlow gewoon al 84 (!) wedstrijden gemist door blessures…..
Dat is 2,5 seizoen.
Zal een godswonder zijn als je daar überhaupt ooit nog een transfersom voor gaat krijgen inmiddels. Welke club gaat er zo veel risico nemen?quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:24 schreef TweedeKlum het volgende:
Zo raak je Bijlow ook niet aan een grote club kwijt ooit.
In dat geval zien we hem pas na de winterstop weer terug.quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Gok dat het nu ook wat langer duurt dan die paar maanden afgelopen seizoen omdat het dezelfde pols is.
En 121 gespeeld. (Alle competities). Dat is bijna 50/50 man.quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:22 schreef Tomatenboer het volgende:
Bijlow gewoon al 84 (!) wedstrijden gemist door blessures…..
Dat is 2,5 seizoen.
Kan wel eens een dure uitkomst zijn dat ie afgelopen zomer niet verkocht is inderdaad.quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:25 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zal een godswonder zijn als je daar überhaupt ooit nog een transfersom voor gaat krijgen inmiddels. Welke club gaat er zo veel risico nemen?
Dat het dezelfde pols is wil niet per se zeggen dat het ook dezelfde breuk is. Kan best zijn dat het een hele andere soort breuk is en niks te maken heeft met zijn eerdere blessure aan dezelfde pols.quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Gok dat het nu ook wat langer duurt dan die paar maanden afgelopen seizoen omdat het dezelfde pols is.
Geen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:25 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zal een godswonder zijn als je daar überhaupt ooit nog een transfersom voor gaat krijgen inmiddels. Welke club gaat er zo veel risico nemen?
Vooral extreem lullig voor Bijlow zelf. Vind hem mentaal ijzersterk maar kan me voorstellen dat je op een gegeven moment aan je eigen lichaam gaat twijfelen, meestal het begin van het einde voor een topsporter.quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:29 schreef bbuddybb het volgende:
Is het weer dezelfde pols?
De man van glas.
De nieuwe Cisse.
@GGMM noemt dat het risico van het vakquote:Op zondag 20 augustus 2023 13:32 schreef Pistolero het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het wel een beetje naar vindt dat je als speler van Feyenoord dus niet eens maar ongestoord naar een ziekenhuis kan gaan zonder dat je gespot wordt door fans die het meteen doorspelen aan ZKA.
Kan je wel zeggen dat het er bij hoort als bekend persoon, maar toch.
moet hij eigenlijk even een seizoenshelft fit blijven zodat je hem kunt verkopenquote:
Niemand gaat zo'n broos figuur kopen joh.quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
moet hij eigenlijk even een seizoenshelft fit blijven zodat je hem kunt verkopen
hij is te goed om hem af te schrijven denk ik
Neem aan dat je dan als serieus medium wel even dubbelcheckt, maar al vrij snel kwam naar buiten dat het met gips was geloof ik.quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:32 schreef Pistolero het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het wel een beetje naar vindt dat je als speler van Feyenoord dus niet eens maar ongestoord naar een ziekenhuis kan gaan zonder dat je gespot wordt door fans die het meteen doorspelen aan ZKA.
dat is niet nieuw hoorquote:Op zondag 20 augustus 2023 13:32 schreef Pistolero het volgende:
Nooitquote:
Is bevestigd dat het om dezelfde pols gaat?quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:34 schreef Haringkop het volgende:
Lijkt me eerder een gevalletje niet goed genoeg hersteld van de vorige breuk. Sneu voor hem.
Ja oké, maar dan nog. Ik vind persoonlijk medische info lekken toch echt wat anders dan transfergeruchten. Bij dat eerste moet je gewoon lekker wachten tot de club dingen naar buiten brengt.quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Neem aan dat je dan als serieus medium wel even dubbelcheckt, maar al vrij snel kwam naar buiten dat het met gips was geloof ik.
Ja, linkerhand staat op feyenoord.nlquote:Op zondag 20 augustus 2023 13:36 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Is bevestigd dat het om dezelfde pols gaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |