Verwacht dat Arend het nog wel een potje aankijkt, helaasquote:Op zondag 20 augustus 2023 10:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat Zerrouki en Wieffer toch weer samen zullen spelen, maar kans lijkt me best groot dat Timber sneuvelt en Stengs op 10 komt.
Stengs is een vrij logisch koppeltje met Nieuwkoop op rechtsback, aangezien die er graag overheen komt en Stengs daar ruimte voor maakt door naar binnen te trekken.quote:Op zondag 20 augustus 2023 10:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Verwacht dat Arend het nog wel een potje aankijkt, helaas
de deal was zogenaamd al 19 keer afgerond door 1908quote:
Over zaakwaarnemers gesproken:quote:Op zondag 20 augustus 2023 10:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het is heel normaal om meerdere zaken te hebben lopen
doen spelers, zaakwaarnemers en verkopende clubs toch ook?
De kans dat het vandaag nog rondkomt, acht ik zeer kleinquote:Op zondag 20 augustus 2023 11:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
de deal was zogenaamd al 19 keer afgerond door 1908
Dat niet natuurlijk. Maar op de lange termijn is het als club niet goed als alles aan een heel klein aantal mensen hangt. Daar zijn legio voorbeelden van.quote:
Arnesen moest om vergelijkbare redenen vertrekken bij Feyenoordquote:Op zondag 20 augustus 2023 11:23 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Over zaakwaarnemers gesproken: [ twitter ] Volendamse taferelen aan de Maas...
Is dit ooit door een serieuze bron gebracht?quote:Op zondag 20 augustus 2023 11:32 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Arnesen moest om vergelijkbare redenen vertrekken bij Feyenoord
boeiendquote:Op zondag 20 augustus 2023 11:23 schreef trein2000 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 augustus 2023 11:45 schreef Erasmus het volgende:
Vandaag een zes puntendag.
Winst op Sparta.
Kroaat wordt eindelijk afgerond.
Pi-Air die vanavond nog een keer door het slijk gehaald wordt.
Lekker man
Ik zie Zerrouki in dit team echt niet zitten. Zo'n beperkte speler aanvallend gezien.quote:Op zondag 20 augustus 2023 10:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat Zerrouki en Wieffer toch weer samen zullen spelen, maar kans lijkt me best groot dat Timber sneuvelt en Stengs op 10 komt.
Vorig jaar had je een middenveld met 3 spelers die iets met de bal kondenquote:Op zondag 20 augustus 2023 12:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zerrouki moet de bal afpakken en inleveren bij iemand die er wel iets mee kan.
Weet iemand toevallig waarom Arnesen werd uitgekocht? 😇quote:Op zondag 20 augustus 2023 11:23 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat kan Zerrouki ook.quote:Op zondag 20 augustus 2023 12:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vorig jaar had je een middenveld met 3 spelers die iets met de bal konden
Tja wie zijn die spelers die dat wel kunnen dan? Vorige wedstrijd alleen Paixao.quote:Op zondag 20 augustus 2023 12:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zerrouki moet de bal afpakken en inleveren bij iemand die er wel iets mee kan.
Dat ze het niet laten zien in een wedstrijd wil natuurlijk helemaal niet zeggen dat ze het niet kunnen heh.quote:Op zondag 20 augustus 2023 12:24 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Tja wie zijn die spelers die dat wel kunnen dan? Vorige wedstrijd alleen Paixao.
Nog nooit gezien. Dat Zerrouki een uitstekende balveroveraar is met prima techniek is evident. Hij kan ook heel netjes wegdraaien en lijdt weinig balverlies, maar zodra die de middellijn over komt en het drukker wordt is het of een balletje terug, een balletje breed of balverlies. Krijg er echt Ruud Vormer vibes bij, maar dan wat beter verdedigend en wat atletischer.quote:Op zondag 20 augustus 2023 12:23 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat kan Zerrouki ook.
Echt hoor, lijkt wel alsof iedereen elkaar weer net een stapje wil overtreffen met dat negatieve gejank over de spelers en transferperiode.
Ik hoop toch meer op het Definitief-alomvattend-akkoord, het superdeelakkoord is toch meer een deelsamenvatting daarvan. Een goede stap, maar nog niet afrondend...quote:Op zondag 20 augustus 2023 11:31 schreef Caland het volgende:
Hopen op een supertotaalakkoord vandaag
Niet weerquote:Op zondag 20 augustus 2023 12:28 schreef Caland het volgende:
Bijlow ligt er een tijdje uit volgens @:zka
Man van glasgenot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |