Heb daar ook wel respect voor, gasten als Van Persie en Robben die nu nog dagelijks aan het sporten zijnquote:Op zondag 20 augustus 2023 14:02 schreef aTypisch het volgende:
[..]
bij die coverage van rijmond bij die marathon die hij liep besefte ik mij weer wat voor luie donder ik eigenlijk ben
Raf padelt ook!quote:Op zondag 20 augustus 2023 14:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb daar ook wel respect voor, gasten als Van Persie en Robben die nu nog dagelijks aan het sporten zijn
Ik zou zelf ongetwijfeld de Sneijderweg hebben genomen
Wanneer ik in de spiegel kijk, realiseer ik me dat ik de topsport niet nodig had, om de "Sneijderweg" te nemenquote:Op zondag 20 augustus 2023 14:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb daar ook wel respect voor, gasten als Van Persie en Robben die nu nog dagelijks aan het sporten zijn
gewoon alleen maar steak eten en bier drinkenquote:Op zondag 20 augustus 2023 14:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Mister Bigstar met zijn 40-45 miljoen Twittervolgers.quote:Op zondag 20 augustus 2023 14:03 schreef aTypisch het volgende:
@:Alaphilippe_ doet elitair
eerst ons tranfersplezier beledigen en nu dit
er is toch wat misgegaan in de FOK!opvoeding
hij denkt dat hij heel wat is he, jaquote:Op zondag 20 augustus 2023 14:07 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Mister Bigstar met zijn 40-45 miljoen Twittervolgers.
met een echt creatief aanvallend type als Stengs er achter kan ik mij daar nog iets bij voorstellen, is wel een andere dynamiek dan met Wieffer en Zerroukiquote:Op zondag 20 augustus 2023 14:09 schreef Caland het volgende:
Als ik Arend zo hoor gaat Stengs wat meer naast Wieffer spelen en Timber het meest naar voren
quote:Op zondag 20 augustus 2023 14:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
gewoon kapoet maken die 020 grafleiers op spangen
Dan komt Ivanusec uiteindelijk op de plek van Timber en gaat Idrissi spelen in plaats van de Bak.quote:Op zondag 20 augustus 2023 14:09 schreef Caland het volgende:
Als ik Arend zo hoor gaat Stengs wat meer naast Wieffer spelen en Timber het meest naar voren
Daar lijkt het op inderdaad. Jammer dat Ivanusec dan niet op z'n sterkste positie gebruikt kan worden.quote:Op zondag 20 augustus 2023 14:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan komt Ivanusec uiteindelijk op de plek van Timber en gaat Idrissi spelen in plaats van de Bak.
Wieffer - Stengs - Ivanusec lijkt me helemaal geen logisch middenveld eigenlijk. Dan heb je zowel Stengs als Ivanusec die niet op hun beste positie spelen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 14:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan komt Ivanusec uiteindelijk op de plek van Timber en gaat Idrissi spelen in plaats van de Bak.
denken in positiesquote:Op zondag 20 augustus 2023 14:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wieffer - Stengs - Ivanusec lijkt me helemaal geen logisch middenveld eigenlijk. Dan heb je zowel Stengs als Ivanusec die niet op hun beste positie spelen.
Ard van Peppen blijft ook kerngezond.quote:Op zondag 20 augustus 2023 14:04 schreef Caland het volgende:
[..]
beeetje flauwekul om zerrouki na 1 wedstrijd af te schrijvenquote:Op zondag 20 augustus 2023 14:15 schreef bbuddybb het volgende:
Eigenlijk heel dom om Zerrouki te halen voor zoveel geld. Slot zegt weliswaar dat hij ervan overtuigd is dat ze samen kunnen spelen, maar bij Twente speelde hij eigenlijk ook al voor de verdediging. Waarom dan zoveel geld uitgeven op een positie waar je al een Oranje-international hebt spelen?
Ik schrijf 'm niet af, maar op het eerste oog denk ik... had dan een goedkopere, jongere 6 gehaald voor achter Wieffer. Had je het overgebleven geld op een andere positie kunnen investeren.
Eens. Maar ik vermoed dat die deal eigenlijk in januari al beklonken was.quote:Op zondag 20 augustus 2023 14:15 schreef bbuddybb het volgende:
Eigenlijk heel dom om Zerrouki te halen voor zoveel geld. Slot zegt weliswaar dat hij ervan overtuigd is dat ze samen kunnen spelen, maar bij Twente speelde hij eigenlijk ook al voor de verdediging. Waarom dan zoveel geld uitgeven op een positie waar je al een Oranje-international hebt spelen?
Ik schrijf 'm niet af, maar op het eerste oog denk ik... had dan een goedkopere, jongere 6 gehaald voor achter Wieffer. Had je het overgebleven geld op een andere positie kunnen investeren.
Arend Martijn weet wat hij doet.quote:Op zondag 20 augustus 2023 14:15 schreef bbuddybb het volgende:
Eigenlijk hebben we die goedkopere jongen ook gehaald.quote:Op zondag 20 augustus 2023 14:15 schreef bbuddybb het volgende:
Ik twijfel niet aan Aronds kwaliteiten, maar de CL is andere koek dan de EL. Ik hoop dat er toch nog een echte Kokcu-vervanger komt, want Zerrouki lijkt mij vooralsnog meer een speler die met Wieffer moet concurreren.quote:Op zondag 20 augustus 2023 14:18 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Arend Martijn weet wat hij doet.
En we hebben uit de eigen jeugd ook al een jonge talentvolle 6 in de vorm van Zechiël.quote:Op zondag 20 augustus 2023 14:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eigenlijk hebben we die goedkopere jongen ook gehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |