Daarom kijkt Arend Martijn vaak City natuurlijk!quote:Op zondag 20 augustus 2023 14:22 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Ik twijfel niet aan Aronds kwaliteiten, maar de CL is andere koek dan de EL. Ik hoop dat er toch nog een echte Kokcu-vervanger komt, want Zerrouki lijkt mij vooralsnog meer een speler die met Wieffer moet concurreren.
Hancko, Trauner, Beelen, Geertruida als CV's.quote:Op zondag 20 augustus 2023 14:25 schreef hhh38 het volgende:
Ben benieuwd wat het idee is als Hendriks vertrekt
Vooral dat we echt kunnen zien of hij er wat van kan. Wat je ziet is tegen tegenstanders die niets voorstellen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja zag het. Hopelijk durft Arend Martijn hem speelminuten te geven. Ik ben gecharmeerd van hem
En die andere werd zonder kansen in het eerste verkocht aan de City groep.quote:Op zondag 20 augustus 2023 14:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
En we hebben uit de eigen jeugd ook al een jonge talentvolle 6 in de vorm van Zechiël.
erg goede transfer ookquote:Op zondag 20 augustus 2023 14:40 schreef Caland het volgende:
WellenGod is voetballend echt heel prima
hij is even de luts kwijtquote:Op zondag 20 augustus 2023 14:41 schreef Caland het volgende:
Geert heeft op zijn zachtst gezegd een wat ongelukkig begin
Is ook niet zo pankierig als hij de bal terugkrijgt.quote:Op zondag 20 augustus 2023 14:40 schreef Caland het volgende:
WellenGod is voetballend echt heel prima
Weet je wie dat niet was?quote:Op zondag 20 augustus 2023 14:42 schreef aTypisch het volgende:
ik was altijd wel fan van de guzman
einde bericht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |