SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Onironisch eens.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 23:38 schreef PSVCL het volgende:
Die Duitser is beter dan Bijlow, komt goed uit voor jullie
Als je het eens bent met PSVCL raad ik je aan om eventjes na te denken of je nou écht een valide punt hebt.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 23:39 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Onironisch eens.
Bijlow was al lang doorgeselecteerd als het geen eigen jeugd was.
Vergeet mij nietquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 23:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je het eens bent met PSVCL raad ik je aan om eventjes na te denken of je nou écht een valide punt hebt.
Zeker aangezien Onlo en Pietje het hier ook mee eens zijn.
Wellenreuther > Bijlow.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 23:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je het eens bent met PSVCL raad ik je aan om eventjes na te denken of je nou écht een valide punt hebt.
Zeker aangezien Onlo en Pietje het hier ook mee eens zijn.
Boringquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 23:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik heb geen voorkeur in deze discussie.
Kwam Hancko ook uit de budgetbak?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 23:10 schreef Caland het volgende:
[..]
We zijn een speler uit de budgetbak ook wel extreem aan het hypen hoor. Allemaal vaste volgers van de Kroatische competitie opeens
Jij bent vast leuk op feestjes.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 23:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik heb geen voorkeur in deze discussie.
Als Ivanusec al budgetbak is wil ik niet weten uit welke bak gasten als Aursnes of Wieffer komen.quote:
Goed moment om een nieuwe psychiater Te zoeken dus @Bezsenquote:
In het rijtje ‘psvcl, onlogisch en pietje’ haal je (helaas) het niveau omhoog dus heeft het geen toegevoegde waarde je te noemen.quote:
Ik heb het donderdag heel gezellig gehad in Amsterdam. Was alleen in slaap gevallen in de trein waardoor ik een uur op Den Haag HS moest wachten om weer in Leiden te komen.quote:
Spanning en sensatie, wat zal het zijn. (lol)quote:Wat de eerste doelman van Feyenoord precies mankeert, is onduidelijk — maar volgens enige volgers die onze redactie benaderd hebben via het tipformulier, is Bijlow dit weekend gesignaleerd bij het Erasmus MC in Rotterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |