quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:42 schreef Pistolero het volgende:
Hendriks trouwens ook niet op bank, die zal dan ook wel richting Utrecht gaan.
Arne zal niet rusten voordat er geen enkele speler van Varkenoord meer bij de eerste selectie zit.
Arne zal vast die transfer naar Utrecht wel geregeld hebben ja.quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:42 schreef Pistolero het volgende:
Arne zal niet rusten voordat er geen enkele speler van Varkenoord meer bij de eerste selectie zit.
Duistere zaakjes, gewoon.quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Arne zal vast die transfer naar Utrecht wel geregeld hebben ja.
Dit is een leugen, Lamprou zit op de bankquote:Op zondag 20 augustus 2023 13:42 schreef Pistolero het volgende:
Semi eens, maar Bijlow moet echt wat aan zijn blessure gevoeligheid gaan doen... Op deze manier is dit het toppunt van zijn carrière.quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sneu, maar ik kan er verder niet mee zitten.
WellenreutherGenot.
Wat?quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Semi eens, maar Bijlow moet echt wat aan zijn blessure gevoeligheid gaan doen...
Ik doe regelmatig oefening met mijn linkerhand om polsbreuken te voorkomen.quote:
Wist je dat ik dagelijks een snufje waspoeder door mijn koffie doe om mijn botten STERKER te maken?quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik doe regelmatig oefening met mijn linkerhand om polsbreuken te voorkomen.
Dude is zo vaak geblesseerd dat hogere clubs niet zullen dringen om hem te kopen. Als ik het me goed herinner, is hij meer wedstrijden voor Feyenoord geblesseerd geweest, dan hij gespeeld heeft. Yep, had ik goed onthouden, helaas.quote:
Maar wat zou hij dan precies moeten doen om zijn blessuregevoeligheid te verminderen?quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dude is zo vaak geblesseerd dat hogere clubs niet zullen dringen om hem te kopen. Als ik het me goed herinner, is hij meer wedstrijden voor Feyenoord geblesseerd geweest, dan hij gespeeld heeft. Yep, had ik goed onthouden, helaas.
Arjen Robben, wat kan ik zeggen? Je bent een sukkel!quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:58 schreef Caland het volgende:
Topsporters moeten maar gewoon zorgen dat ze niet geblesseerd raken
Leefde niet voor de sport!quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Arjen Robben, wat kan ik zeggen? Je bent een sukkel!
Fair, maar ik heb al vaak bewezen (en vaker zelf gezegd) er geen fuck van te snappen. Dus dat is er ookquote:Op zondag 20 augustus 2023 13:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Arjen Robben, wat kan ik zeggen? Je bent een sukkel!", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun MacBook de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
bij die coverage van rijmond bij die marathon die hij liep besefte ik mij weer wat voor luie donder ik eigenlijk benquote:
quote:Op zondag 20 augustus 2023 14:02 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Arjen Robben, wat kan ik zeggen? Je bent een sukkel!", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun MacBook de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!”
Hij denkt dat ie heel wat is omdat ie Marco van Basten ontmoet heeftquote:Op zondag 20 augustus 2023 14:03 schreef aTypisch het volgende:
@:Alaphilippe_ doet elitair
eerst ons tranfersplezier beledigen en nu dit
er is toch wat misgegaan in de FOK!opvoeding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |