abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 augustus 2023 @ 23:28:14 #1
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_210348956

Gedragsregels in dit topic
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Makkelijk eerste
  Moderator zaterdag 19 augustus 2023 @ 23:28:42 #2
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_210348960
fipo
What can change the nature of a man?
pi_210348980
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 23:28 schreef Coco het volgende:
fipo
Laatste waarschuwing.
pi_210348985
Pusic zit morgen gewoon op de bank
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210349031
twitter

Gras is groen
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210349073
Die Duitser is beter dan Bijlow, komt goed uit voor jullie
  zaterdag 19 augustus 2023 @ 23:39:18 #7
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_210349081
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 23:38 schreef PSVCL het volgende:
Die Duitser is beter dan Bijlow, komt goed uit voor jullie
Onironisch eens.
Bijlow was al lang doorgeselecteerd als het geen eigen jeugd was.
pi_210349116
twitter

VanMoof medaille.
  zaterdag 19 augustus 2023 @ 23:44:02 #9
474254 GurneyIsBestOke
pi_210349119
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 23:39 schreef Bezsen het volgende:

[..]
Onironisch eens.
Bijlow was al lang doorgeselecteerd als het geen eigen jeugd was.
Als je het eens bent met PSVCL raad ik je aan om eventjes na te denken of je nou écht een valide punt hebt.

Zeker aangezien Onlo en Pietje het hier ook mee eens zijn.
Makkelijk eerste
  Forum Admin zaterdag 19 augustus 2023 @ 23:44:44 #10
35723 crew  GGMM
pi_210349125
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 23:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Als je het eens bent met PSVCL raad ik je aan om eventjes na te denken of je nou écht een valide punt hebt.

Vergeet mij niet
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_210349130
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 23:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Wellenreuther > Bijlow.
pi_210349135
Ik heb geen voorkeur in deze discussie.
  zaterdag 19 augustus 2023 @ 23:47:40 #13
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_210349150
Erg vreemd dat Bijlow steeds weer het ongelijk van de haters moet bewijzen :{
  Forum Admin zaterdag 19 augustus 2023 @ 23:47:43 #14
35723 crew  GGMM
pi_210349151
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 23:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Boring
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator zaterdag 19 augustus 2023 @ 23:47:58 #15
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_210349156
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 23:44 schreef GGMM het volgende:

[..]
Vergeet mij niet
En mij!
pi_210349157
Mag toch hopen dat die Kroaat binnen 48 uur rond is. Zo niet, dat er wordt doorgeschakeld om voor het eind van de week een andere fatsoenlijke buitenspelert te scoren.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  zaterdag 19 augustus 2023 @ 23:47:59 #17
262211 hhh38
pi_210349158
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 23:10 schreef Caland het volgende:

[..]
We zijn een speler uit de budgetbak ook wel extreem aan het hypen hoor. Allemaal vaste volgers van de Kroatische competitie opeens
Kwam Hancko ook uit de budgetbak?
  Moderator zaterdag 19 augustus 2023 @ 23:48:10 #18
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_210349160
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 23:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Jij bent vast leuk op feestjes.
pi_210349170
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 23:47 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Als Ivanusec al budgetbak is wil ik niet weten uit welke bak gasten als Aursnes of Wieffer komen. :{
pi_210349173
quote:

[..]
Vergeet mij niet
Goed moment om een nieuwe psychiater Te zoeken dus @Bezsen
pi_210349180
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 23:48 schreef Coco het volgende:

[..]

Nog een stukje worst of kaas? Laat maar even rondgaan.
  zaterdag 19 augustus 2023 @ 23:51:18 #22
474254 GurneyIsBestOke
pi_210349183
quote:

[..]
Vergeet mij niet
In het rijtje ‘psvcl, onlogisch en pietje’ haal je (helaas) het niveau omhoog dus heeft het geen toegevoegde waarde je te noemen.
Makkelijk eerste
pi_210349193
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 23:48 schreef Coco het volgende:

[..]
Ik heb het donderdag heel gezellig gehad in Amsterdam. Was alleen in slaap gevallen in de trein waardoor ik een uur op Den Haag HS moest wachten om weer in Leiden te komen.
pi_210349196
quote:
Wat de eerste doelman van Feyenoord precies mankeert, is onduidelijk — maar volgens enige volgers die onze redactie benaderd hebben via het tipformulier, is Bijlow dit weekend gesignaleerd bij het Erasmus MC in Rotterdam
Spanning en sensatie, wat zal het zijn. (lol)
  zaterdag 19 augustus 2023 @ 23:53:19 #25
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_210349202
Dagelijkse herinnering dat Bijlow in de laatste vier seizoenen gemiddeld 17 wedstrijden in de eredivisie heeft gespeeld.
Dat kán gewoon niet als 1e keeper.
pi_210349205
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 23:47 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Dat is het punt van Callie toch niet? Meer dat we spelers, die we niet kennen, als halfgoden vereren en ziedend zijn als ze niet komen. Ik heb mensen dat soort irritante gedrag ook zien vertonen rond Ajax-Spertsyan. Verschrikkelijk vind ik dat.
pi_210349212
quote:
6s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 23:45 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Wellenreuther > Bijlow.
_O- letterlijk elke maftoetert meldt zich
pi_210349229
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 23:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Dat is het punt van Callie toch niet? Meer dat we spelers, die we niet kennen, als halfgoden vereren en ziedend zijn als ze niet komen. Ik heb mensen dat soort irritante gedrag ook zien vertonen rond Ajax-Spertsyan. Verschrikkelijk vind ik dat.
Maar niemand vereerd hem als een halfgod(iig niet hier), en dat men teleurgesteld is als de transfer van een veelbelovende speler mogelijk niet door gaat lijkt me ook best normaal.
  Moderator zaterdag 19 augustus 2023 @ 23:56:45 #29
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_210349232
quote:

[..]
Ik houd niet zo van overhypen. Tenzij het duidelijk satire is.
pi_210349241
Bozenik weer gescoord. Bestuurtegendemuur. Ze hebben legge slapen.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  zaterdag 19 augustus 2023 @ 23:58:21 #31
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_210349250
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 23:57 schreef H.FR het volgende:
Bozenik
Bellamy > Bozenik
  Forum Admin zaterdag 19 augustus 2023 @ 23:58:48 #32
35723 crew  GGMM
pi_210349253
POLL
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_210349254
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 23:56 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Maar niemand vereerd hem als een halfgod(iig niet hier), en dat men teleurgesteld is als de transfer van een veelbelovende speler mogelijk niet door gaat lijkt me ook best logusch.
Nee, sorry. Hier ben ik het mee oneens. Het bestaat niet dat je teleurgesteld bent dat een speler niet komt, waarvan je vooral YouTube-filmpjes hebt gezien. Je bent ook niet eens een kenner van de speler omdat je één of twee keer naar die gozer hebt gekeken. Het is de ziekte van deze tijd om de pseudoscout uit te hangen, de nieuwe unreal version of Mbappé te hebben gespot. Dat soort mensen moeten we tot het einde der tijden achterna zitten en het leven zuur maken.
  zaterdag 19 augustus 2023 @ 23:59:43 #34
474254 GurneyIsBestOke
pi_210349260
quote:

[..]
Feyenoord heeft wel ontzettend een versterking op beide posities nodig waar die jongen kan spelen. Dat het ook echt een aanwinst blijkt vertrouw ik de scouting dan maar op, ben al blij zat als dit geen Arne-transfer is.

Verder vind ik het star blijven vergelijken van transferbedragen maar raar. Wat vind jij ervan dat hockeyhoofd duurder is dan Aursnes of Bassey ongeveer 17 miljoen meer heeft gekost dan Hancko????
Makkelijk eerste
pi_210349264
MATCHDAY.
  Forum Admin zondag 20 augustus 2023 @ 00:00:34 #36
35723 crew  GGMM
pi_210349269
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 00:00 schreef Zipportal het volgende:
MATCHDAY.
14 seconden _O-
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 20 augustus 2023 @ 00:01:13 #37
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210349273
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 23:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Nee, sorry. Hier ben ik het mee oneens. Het bestaat niet dat je teleurgesteld bent dat een speler niet komt, waarvan je vooral YouTube-filmpjes hebt gezien. Je bent ook niet eens een kenner van de speler omdat je één of twee keer naar die gozer hebt gekeken. Het is de ziekte van deze tijd om de pseudoscout uit te hangen, de nieuwe unreal version of Mbappé te hebben gespot. Dat soort mensen moeten we tot het einde der tijden achterna zitten en het leven zuur maken.
Eens :)

Ik zie het wel als hij komt, maar mensen die dan zo’n wedstrijd opzetten vanavond of laatst midden in de nacht naar een Braziliaanse wedstrijd gaan gluren kan ik gewoon niet heel erg serieus nemen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210349274
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 00:00 schreef GGMM het volgende:

[..]
14 seconden _O-
Dit boeit echt niemand.
  zondag 20 augustus 2023 @ 00:13:13 #39
262211 hhh38
pi_210349364
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 23:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Op het moment dat de club de hele zomer achter een speler aanzit, met een prima trackrecord voor scouting buiten Nederland de laatste jaren, mag je wel iets verwachten. Is juist volkomen logisch.

Bovendien heeft Pieter ZwartGod al een lovend stuk geschreven op VI Pro
pi_210349407
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 00:13 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Op het moment dat de club de hele zomer achter een speler aanzit, met een prima trackrecord voor scouting buiten Nederland de laatste jaren, mag je wel iets verwachten. Is juist volkomen logisch.

Bovendien heeft Pieter ZwartGod al een lovend stuk geschreven op VI Pro
Ik vind het wel echt een hele bizarre take dat je dus blijkbaar per definitie niet teleurgesteld mag zijn wanneer een transfertarget die je niet vaak hebt zien spelen niet komt. Mag je dan ook niet enthousiast zijn wanneer zo'n speler wel komt, of hoe werkt dat?

Alsof het anno 2023 onmogelijk is om een redelijk goed beeld te vormen van een speler die je voorheen niet kende op basis van beelden en data.
pi_210349426
quote:
10s.gif Op zondag 20 augustus 2023 00:19 schreef Pistolero het volgende:
Ik vind het wel echt een hele bizarre take dat je dus blijkbaar per definitie niet teleurgesteld mag zijn wanneer een transfertarget niet komt.
Dat zegt niemand. Ik vind alleen de hele cultus ongeloofwaardig rond spelers die niet bekend zijn. Binnen de kortste keren schudden mensen opeens een analyse uit hun hand alsof ze de betreffende speler al jarenlang hebben gekend. Daar kots en walg ik van. Wat willen mensen daarmee precies bewijzen? Nerderig gedrag, de leegte van hun leven illustreren.

Mag je teleurgesteld zijn als spelers niet komen? Wie ben ik om daar een oordeel over te vellen, ik ben Petrus of Jezus niet. Ik vind alleen dat je niet moet doen alsof een vrij onbekende speler dé missing link is en de wereld kapot is als diegene niet komt.

Zo simpel is het. Een maand geleden plaatste ik bij de eerste geruchten over Sutalo een satirische tweet erover en ik sta er nog altijd hetzelfde in. Tot voor dat gerucht hebben mensen Sutalo hoogstens in de Nations League zien spelen, en opeens wisten mensen dat we niet zonder Sutalo kunnen.

Het slaat simpelweg nergens op.
pi_210349647
quote:
10s.gif Op zondag 20 augustus 2023 00:19 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Ik vind het wel echt een hele bizarre take dat je dus blijkbaar per definitie niet teleurgesteld mag zijn wanneer een transfertarget die je niet vaak hebt zien spelen niet komt. Mag je dan ook niet enthousiast zijn wanneer zo'n speler wel komt, of hoe werkt dat?

Alsof het anno 2023 onmogelijk is om een redelijk goed beeld te vormen van een speler die je voorheen niet kende op basis van beelden en data.
Hou eens op met zinnige dingen zeggen, ik vind dit verwarrend.
  zondag 20 augustus 2023 @ 01:50:24 #43
474254 GurneyIsBestOke
pi_210349653
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 00:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Dat zegt niemand. Ik vind alleen de hele cultus ongeloofwaardig rond spelers die niet bekend zijn. Binnen de kortste keren schudden mensen opeens een analyse uit hun hand alsof ze de betreffende speler al jarenlang hebben gekend. Daar kots en walg ik van. Wat willen mensen daarmee precies bewijzen? Nerderig gedrag, de leegte van hun leven illustreren.

Mag je teleurgesteld zijn als spelers niet komen? Wie ben ik om daar een oordeel over te vellen, ik ben Petrus of Jezus niet. Ik vind alleen dat je niet moet doen alsof een vrij onbekende speler dé missing link is en de wereld kapot is als diegene niet komt.

Zo simpel is het. Een maand geleden plaatste ik bij de eerste geruchten over Sutalo een satirische tweet erover en ik sta er nog altijd hetzelfde in. Tot voor dat gerucht hebben mensen Sutalo hoogstens in de Nations League zien spelen, en opeens wisten mensen dat we niet zonder Sutalo kunnen.

Je trekt je te veel aan van mensen die interessant doen en gaat daardoor langs het punt heen.

Dit heeft niks te maken met ‘ik heb hem op een filmpje zo goed zien spelen’. We hebben gewoon een bepaald type speler op linksbuiten/10 nodig. Op basis van wat ik gelezen/gehoord heb van bronnen die hem actief bekeken hebben en die ik enigszins vertrouw, is dit een type speler wat daaraan voldoet. Anderen hebben dit ook, en daarom is er sprake van enthousiasme. Ivanusec staat meer synoniem voor het type speler dat er ontbreekt dan dat we hem daadwerkelijk al zo beschouwen, dat moet nog maar blijken.

En het feit dat Feyenoord hem zó graag wil dat ze al de hele zomer erachter aan zitten ondanks zeer moeizame onderhandelingen, betekent dat de alternatieven die in beeld zijn duurder zijn of minder goed geacht worden. Dat zou dus nogal jammer zijn, ook van de moeite die gedaan is om hem te halen.

Hetzelfde geldt ook voor die Sulato denk ik, het zal meer te maken met het gebrek aan kwaliteit wat er nu rondloopt dan die jongen zelf.
Makkelijk eerste
pi_210349654
quote:

[..]

Je zit vrij hoog in je frustratie bemerk ik, gaat het verder goed met je?
pi_210350408
quote:

[..]
quote:
Dat zegt niemand.
' Het bestaat niet dat je teleurgesteld bent dat een speler niet komt, waarvan je vooral YouTube-filmpjes hebt gezien.' Dit komt anders toch aardig in de buurt.

quote:
Ik vind alleen de hele cultus ongeloofwaardig rond spelers die niet bekend zijn.
Welke cultus? Er is helemaal geen cultus. Tenzij je simpel enthousiasme gelijkstelt aan een cultus.

quote:
Binnen de kortste keren schudden mensen opeens een analyse uit hun hand alsof ze de betreffende speler al jarenlang hebben gekend. Daar kots en walg ik van. Wat willen mensen daarmee precies bewijzen? Nerderig gedrag, de leegte van hun leven illustreren.
Nogmaals, waar haal je het idee vandaag dat het onmogelijk is om op basis van beelden en data een analyse te maken van een speler die je daarvoor niet kende? Als je daar al van walgt moet je wel een zwaar leven hebben ook. En wat men wil bewijzen? Helemaal niks. 'Men' is gewoon benieuwd wat voor speler het is en of hij goed bij Feyenoord past. Wat is daar vreemd aan?

Ik dacht trouwens dat je zo'n fan was van Pieter Zwart. Die doet niks anders. Is dat nu ook maar een nerd met een leeg leven(Ja oke, dit is misschien het enige punt waar je gelijkt hebt. Maar voor het totale verhaal is dat niet zo relevant)?

quote:
Mag je teleurgesteld zijn als spelers niet komen? Wie ben ik om daar een oordeel over te vellen, ik ben Petrus of Jezus niet.
Nou, gelukkig maar.

quote:
Ik vind alleen dat je niet moet doen alsof een vrij onbekende speler dé missing link is en de wereld kapot is als diegene niet komt.
Wat maakt de bekendheid van een speler nou weer uit? En niemand doet alsof de wereld kapot is als Ivanusec niet komt, waar héb je het over. Behalve misschien een paar twittertokkies, maar waarom zou je die überhaupt serieus nemen?

quote:
Geen idee wat de gemiddelde Ajacied van Sutalo vindt, maar dat men, net zoals wij bij Ivanusec, enthousiast is over zo'n jongen lijkt me opzich ook heel logisch?

Volgens mij neem je het allemaal véél te serieus. Als ik jou was zou ik heel wat minder tijd op Twitter doorbrengen en iets vaker naar buiten gaan. Zal je goed doen.

quote:
Oke, goed om te weten.
pi_210350984
Flinke discussies op de zondagochtond.
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
  zondag 20 augustus 2023 @ 09:36:28 #47
262211 hhh38
pi_210351032
Die Sutalo is nu al rond blijkbaar, dan moet Luka snel volgen.

ANNOUNCE
pi_210351082
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 09:36 schreef hhh38 het volgende:
Die Sutalo is nu al rond blijkbaar, dan moet Luka snel volgen.

ANNOUNCE
Ik verwacht vanavond na de wedstrijd wel een nieuwe #ITSHAPPENING2.0 waarin staat dat hij maandag naar Nederland komt voor de medische keuring. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator zondag 20 augustus 2023 @ 09:56:32 #49
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_210351228
Vanmiddag het Dwaasgebouw KAPOET maken @klaasweetalles als we vanmiddag onverhoopt verliezen van Sparta? :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_210351541
quote:
5s.gif Op zondag 20 augustus 2023 09:56 schreef onlogisch het volgende:
Vanmiddag het Dwaasgebouw KAPOET maken @:klaasweetalles als we vanmiddag onverhoopt verliezen van Sparta? :)
Ik heb er echt vertrouwen in dat we sparta vandaag gaan kapoet maken
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')