quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:16 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik denk dat er straks nog wel een brief komt. Kan mij niet voorstellen, dat ze er tot morgen of maandag nog inzitten met zijn 2en
quote:
Zou wel op een avond kunnen zijn, ze zenden het in de avonduren uit, en dan is het een gek gezicht als alles zich afspeelt onder de volle zon.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:16 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik denk dat er straks nog wel een brief komt. Kan mij niet voorstellen, dat ze er tot morgen of maandag nog inzitten met zijn 2en
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Dot zit momenteel mobiel heb ik begrepen. Als ze thuis is wordt het gefikst.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik had de lapo toch?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:19 schreef tonja het volgende:
[..]
zou leuk zijn als ze alle filmpjes langs laten komen,van wat ze allemaal gezegd hebbenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:18 schreef 5thencounter het volgende:
Nog "een paar dagen" volgens de Stem.. nah leuk 3 of 4 dagen samen nix te zeggen hebbende finalisten 😴
Kamp Noord en kamp Zuid zeiden ze vanmiddag al tegen elkaarquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:29 schreef Hoempah het volgende:
Grappig dat de finalisten altijd al samen in de groepsfoto naast elkaar staan.
[ afbeelding ]
Grappig ook, de plaatsing van hun in het plaatje.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
https://forum-fok.digidip(...)nl%2Ftopic%2F2688614
Kamp Noord en kamp Zuid zeiden ze vanmiddag al tegen elkaar
Ze stonden niet echt naast elkaar maar is zo gemaakt met de losse foto'squote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Kamp Noord en kamp Zuid zeiden ze vanmiddag al tegen elkaar
Heel bijzonder...quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:29 schreef Hoempah het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet maar ze vonden het zelf erg vermakelijk dat ze allebei de 'leider' van een kamp waren en die nu in de finale staanquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:33 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Ze stonden niet echt naast elkaar maar is zo gemaakt met de losse foto's
Hebben ze tenminste iets te doen, ik zou gek worden van dat niets doen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:38 schreef xsaskiax het volgende:
Zei Sasha nou dat ze een mail had gekregen of ze alle spullen van oud-bewoners in de sluis wilden zetten??
welja zet ze nog maar even aan het werk, lekker makkelijk, hoeven ze het zelf niet te doen.....
Is gedaan met 'n fotoshop progje gemaakt, je kan het zien aan de slagschaduw, elkequote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:29 schreef Hoempah het volgende:
[ afbeelding ]
Ze gaan niet delenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:57 schreef Daana316 het volgende:
🥳🥳🥳 Sas finalist 🥳🥳🥳🥳, daarmee Bern ook, want ze hebben afgesproken dat als 1 van de 2 wint, ze de prijs delen. Zou hij het al weten, volgt iemand Bern zijn insta? Ik heb zelf geen insta. nml., maar had Bern de finale gegund.
Die droeftoeter ( zoals jij hem noemt) heeft een naam hoor.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:07 schreef Judiwi het volgende:
Kan Sasha zeker de belasting gaan betalen voor die Droeft.......
Ze zou gek zijn om te delen met iemand die ze net een jaar kentquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:57 schreef Daana316 het volgende:
🥳🥳🥳 Sas finalist 🥳🥳🥳🥳, daarmee Bern ook, want ze hebben afgesproken dat als 1 van de 2 wint, ze de prijs delen. Zou hij het al weten, volgt iemand Bern zijn insta? Ik heb zelf geen insta. nml., maar had Bern de finale gegund.
Sasha wil een boerderij kopen en als Bern daar bij in komt wonen is dat toch oké? Heb trouwens alles gemist dus bij deze bye vlinderquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:25 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ik heb het ze zelf horen afspreken een tijdje terug.
Yaaaaaahhhhh🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:37 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Sasha wil een boerderij kopen en als Bern daar bij in komt wonen is dat toch oké? Heb trouwens alles gemist dus bij deze bye vlinder![]()
En hallo Sasha voor de win!
Bern en Sasha gaan eerst daten als ze er uit zijn.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:37 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Sasha wil een boerderij kopen en als Bern daar bij in komt wonen is dat toch oké? Heb trouwens alles gemist dus bij deze bye vlinder![]()
En hallo Sasha voor de win!
Volgens mij willen ze hen laten denken dat de gasten in de loods komen, dat daarom alles opgeruimd en schoon moet zijnquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:44 schreef Deisyy het volgende:
Isaac is de betonnen vloer in de loods aan het dweilen. Waarom?
Dan hoop ik voor ze dat dat inderdaad gebeurt, het zou anders zo'n teleurstelling zijn.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:50 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Volgens mij willen ze hen laten denken dat de gasten in de loods komen, dat daarom alles opgeruimd en schoon moet zijn
Je loopt achter.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:47 schreef Deisyy het volgende:
Het rode en groene kleed moeten blijkbaar ook weer neergelegd worden, want daar is Sasha mee bezig.
Wat raar, ik heb hem net pas aangeslingerd.quote:
Waarschijnlijk denken ze 'achter' dat ze nog niet in de gaten hebben dat er van alles gebouwd wordt de laatste dagenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor ze dat dat inderdaad gebeurt, het zou anders zo'n teleurstelling zijn.
Wat stomquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:52 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Waarschijnlijk denken ze 'achter' dat ze nog niet in de gaten hebben dat er van alles gebouwd wordt de laatste dagen
Thanks.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:59 schreef Dotteke het volgende:
En zoals beloofd iedereen kan weer rustig slapen de OP foto is bijgewerkt![]()
Het is een vrijwilligers baantje en soms duurt het even iets langer voor een OP wordt bijgewerkt
Over het algemeen valt er niet veel te klagen want we zijn er altijd vrij snel mee.
Maar soms ook niet en dat was vandaag.
[ afbeelding ]
Dat weet ik jij had het over een TT en niet de OPquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Thanks.
Mijn opmerking dat Mirthe in de topic titel stond had daar geen betrekking op overigens.
Evengoed bedankt voor het bijwerken
Ik niet ben zijn valse streken en dreigementen niet vergeten.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:05 schreef Marrije het volgende:
Ik ben ietwat bijgedraaid wat betreft Isaac. Hij heeft inmiddels een aandeel geleverd, dus ik kan er mee leven als hij wint.
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:05 schreef Marrije het volgende:
Ik ben ietwat bijgedraaid wat betreft Isaac. Hij heeft inmiddels een aandeel geleverd, dus ik kan er mee leven als hij wint.
Mooi want ze hebben allemaal hun valse streken gehad , niet een uitgezonderdquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:05 schreef Marrije het volgende:
Sasha heeft ons ook van Jeff en Babette verlost, dus Isaac nog en dan heeft ze mijn top 3 aan ergernissen eruit gewerktquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja want iedereen verwacht dat Ice wint
Ik juich met je meequote:
Nogmaals chapeau voor jullie als mods, voor de fokkers die te pas en te onpas hun prachtige filmpjes neerzetten en voor de fokkers die trouw elke avond/nacht alles hier posten! Blijft heerlijk om elke dag van jullie (rake en grappige) opmerkingen te mogen genieten!!!quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:59 schreef Dotteke het volgende:
En zoals beloofd iedereen kan weer rustig slapen de OP foto is bijgewerkt![]()
Het is een vrijwilligers baantje en soms duurt het even iets langer voor een OP wordt bijgewerkt
Over het algemeen valt er niet veel te klagen want we zijn er altijd vrij snel mee.
Maar soms ook niet en dat was vandaag.
[ afbeelding ]
Dank je wel Hildetje jij ook bedankt voor je bijdragen en tot een volgende RLSquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:16 schreef Hildetje het volgende:
[..]
Nogmaals chapeau voor jullie als mods, voor de fokkers die te pas en te onpas hun prachtige filmpjes neerzetten en voor de fokkers die trouw elke avond/nacht alles hier posten! Blijft heerlijk om elke dag van jullie (rake en grappige) opmerkingen te mogen genieten!!!
Dan heb je gemist dat ze zeiden dat dat niet serieus was.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:25 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ik heb het ze zelf horen afspreken een tijdje terug.
MIsschien vermoeidheid en spanningquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:19 schreef Marrije het volgende:
Is sas ziek??
Zit met een trui aan buiten
Ja.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:08 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Gelukkig maar.Een pak van je hart, denk ik.
is al van heel in het begin dat sas-bern hebben afgesproken om de winst te delen , waar u het over hebt was toen ze als ze beide inn de finale stonden in de loods zouden trowen , dat was niet serieus zegden daarnaquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:19 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Dan heb je gemist dat ze zeiden dat dat niet serieus was.
Zou goed kunnen. Mirthe was ook compleet de weg kwijtquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MIsschien vermoeidheid en spanning
IK had stiekem gehoopt dat ze nu bekend zouden maken wanneer de finale wordt gespeeld, maar nog steeds niets he
MOet vertrek van Mirthe nog even terug kijken, wel sneu eigenlijk want ze dacht drie finalisten te zijn.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zou goed kunnen. Mirthe was ook compleet de weg kwijt
Ben bang dat we niet mogen meekijken
Ik vind het helemaal niet sneu, het is een spel en iedereen moet naar huis uiteindelijk ..quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:33 schreef Marrije het volgende:
Dat is ook wel sneu voor haar. Maar ja, dat had ze zichzelf wijsgemaakt. Ik trek Mirthe niet zo goed, niet zo heel veel compassie van mijn kant.
Eens hoor. En toch vind ik het ook wel sneu om te zien wat het dan met haar doet. Zo blijven plakken dat het genant is.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet sneu, het is een spel en iedereen moet naar huis uiteindelijk ..
Dat blijven plakken is typisch Mirthe ..net als altijd te laat komenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Eens hoor. En toch vind ik het ook wel sneu om te zien wat het dan met haar doet. Zo blijven plakken dat het genant is.
Eigenlijk zou de finale uit zo'n vijf opdrachten moeten bestaan die ze individueel en naar eigen keuze zsm moeten maken.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:36 schreef spapaars het volgende:
Hoorde Mirthe wel vertellen dat ze blij was dat een rekensom er niet eerder was, omdat ze daar niet goed in is.
Reken maar dat ze al die (zwakke) punten van de kandidaten kennen met de voorgesprekken.
Zo kan je het voor een deel sturen.
Mee eens, en ook beter om naar te kijken.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Eigenlijk zou de finale uit zo'n vijf opdrachten moeten bestaan die ze individueel en naar eigen keuze zsm moeten maken.
Dan nog kun je er iets met bv rekenen uitlaten als je weet dat de een daar heel slecht in is.
Dus zo'n 5 zo gevarieerd mogelijke opdrachten...
Dank jequote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:42 schreef HiDiHo het volgende:
Vanavond gebeurd er niets?
kudo's voor wie dit volgt
Dat zat er al dik in, ze hebben de afgelopen week bijna alleen maar over het afgelopen jaar zitten praten, dus materiaal genoegquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mee eens, en ook beter om naar te kijken.
Een finale met 2 mensen is karig had er liever een stuk of 5 gezien die het zouden moeten spelen, dus zal die 2 uur durende uitzending vrees ik met heel veel terugblikken zijn.
Van mij ook een grote dank naar alle mensen die 24/7 de streams in de gaten hielden en daar beeldende verslagen over schreven of filmpjes plaatsten.👍👍👍👍👍👍👍quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je wel Hildetje jij ook bedankt voor je bijdragen en tot een volgende RLS
Klopt👍quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:24 schreef cinsan het volgende:
[..]
is al van heel in het begin dat sas-bern hebben afgesproken om de winst te delen , waar u het over hebt was toen ze als ze beide inn de finale stonden in de loods zouden trowen , dat was niet serieus zegden daarna
Ik denk ook dat naarmate je ouder wordt ook anders in rekenen bent?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:47 schreef xsaskiax het volgende:
Dat rekenen was nog wel iets, volgens mij hebben Sasha en Mirthe HAVO of hoger, Isaac heeft VMBO vertelde hij.
Mirthe had wiskunde laten vallen (dacht niet dat dit kon, dat het verplicht was, maar ze zal het zelf het beste weten)
het pakket Cultuur en Maatschappij bevat geen wiskunde op de Havoquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:47 schreef xsaskiax het volgende:
Dat rekenen was nog wel iets, volgens mij hebben Sasha en Mirthe HAVO of hoger, Isaac heeft VMBO vertelde hij.
Mirthe had wiskunde laten vallen (dacht niet dat dit kon, dat het verplicht was, maar ze zal het zelf het beste weten)
Volgens mij niet, zeker geen finale voor mij gevoelquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:42 schreef HiDiHo het volgende:
Vanavond gebeurd er niets?
kudo's voor wie dit volgt
Of reclames🤣🤣quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mee eens, en ook beter om naar te kijken.
Een finale met 2 mensen is karig had er liever een stuk of 5 gezien die het zouden moeten spelen, dus zal die 2 uur durende uitzending vrees ik met heel veel terugblikken zijn.
Hangt op de havo af van het profiel dat je kiest. Vwo is wiskunde een verplicht examenvak.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:47 schreef xsaskiax het volgende:
Graag gedaan Daanaquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:49 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Van mij ook een grote dank naar alle mensen die 24/7 de streams in de gaten hielden en daar beeldende verslagen over schreven of filmpjes plaatsten.👍👍👍👍👍👍👍
ja vandaar, bij ons was het ook verplicht, maar er verandert de laatste jaren zoveelquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hangt op de havo af van het profiel dat je kiest. Vwo is wiskunde een verplicht examenvak.
Zie ze staan op het balkon naast die slaapkamer boven de loods van Utopia 1.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:48 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat zat er al dik in, ze hebben de afgelopen week bijna alleen maar over het afgelopen jaar zitten praten, dus materiaal genoeg
Volgens mij omdat ze willen horen wat er buiten gebeurt.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:50 schreef xsaskiax het volgende:
Sasha en Isaac gaan weer op de bank bij de poort zitten..... lijkt wel of ze daar moeten zitten (of zouden ze daar een beter overzicht hebben?)
Ik denk dat het Mirthes groep isquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:58 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Straks blijken het de fans van Isaac en Sasha te zijn
Ik hoor alleen een vliegtuig over vliegen en verder niets geen geluidquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:57 schreef tonja het volgende:
[..]
Volgens mij omdat ze willen horen wat er buiten gebeurt.
Nou voordat je daar weg bent ben je een tijd verder , dus nee dit was nog van Mirthequote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:59 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
nee die is allang naar huis (hoop ik)
Volgens mij zijn het toeterende auto's.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:01 schreef xsaskiax het volgende:
huh je hoort muziek (of ik hoor het verkeerd)
Ja dat zei ze of wachten tot we wat horen. \Vervelend hoor dat ze die mensen zo in spanning laten zittenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:00 schreef xsaskiax het volgende:
Sasha wil gaan douchen, maar je merkt dat ze ergens bang zijn om iets te gaan doen.... want je weet maar nooit!
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:02 schreef tonja het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het toeterende auto's.
Familie en vrienden zullen ook pas een berichtje krijgen na de eliminatie, en voor je er bent.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:59 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
nee die is allang naar huis (hoop ik)
Kipding, opperde Isaac en wat in de frituur. Weet alleen niet of dat al op is of nog moetquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat zei ze of wachten tot we wat horen. \Vervelend hoor dat ze die mensen zo in spanning laten zitten
Hebben ze wal gegeten eigenlijk?
Knetterende motoren met Marciano, en je hoorde ze best lang daar nog heen en weer rijden.quote:
De keuken zag er zo netjes uitquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Kipding, opperde Isaac en wat in de frituur. Weet alleen niet of dat al op is of nog moet
volgens mij heb ik ze allebei een hamburger zien eten..dus de kat loopt niet met hun maag wegquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Kipding, opperde Isaac en wat in de frituur. Weet alleen niet of dat al op is of nog moet
Dat was na het vertrek van Marciano , wat je net hoorde waren geen motoren maar auto's en mensen ..quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Knetterende motoren met Marciano, en je hoorde ze best lang daar nog heen en weer rijden.
Er worden natuurlijk ook opnames gemaakt met dat vertrekken.
Mirthe is nogal lang van stof, dus wrsch is ze dan nu pas bezig om de familie te begroeten..quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat was na het vertrek van Marciano , wat je net hoorde waren geen motoren maar auto's en mensen ..
Jaquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:09 schreef magnaal het volgende:
[..]
Mirthe is nogal lang van stof, dus wrsch is ze dan nu pas bezig om de familie te begroeten..
Wat ik bedoel is, dat ze niet meteen op weg naar huis zijn, dat duurt een aantal uren.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat was na het vertrek van Marciano , wat je net hoorde waren geen motoren maar auto's en mensen ..
Ja precies ! Dat zei ik ookquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is, dat ze niet meteen op weg naar huis zijn, dat duurt een aantal uren.
Volgens mij is er genoeg nogquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:10 schreef pingu66 het volgende:
Maar vanavond geen eten dus.ze moesten inkopen tot zaterdag ochtend
En dan heen en weer, iedereen 5xquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:09 schreef magnaal het volgende:
[..]
Mirthe is nogal lang van stof, dus wrsch is ze dan nu pas bezig om de familie te begroeten..
Ja, even acclimatiseren, buiten die leefruimte zijn, heel veel andere mensen, gesprekje met de psych, daarna familie...quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is, dat ze niet meteen op weg naar huis zijn, dat duurt een aantal uren.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Kan je ook nog wat anders posten of is dit alles wat je kan?quote:
Heerlijk blij ei, ik zal haar missenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:17 schreef realkijkers het volgende:
[..]
En dan heen en weer, iedereen 5x.
Denk dat het adrenaline niveau extreem is, begrijpelijk!
En niet alleen naar fam, vast toch ook even naar medewerkers.
Mirthe kun je vast volgen op YouTube/TikTok met make-up tutorialsquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:21 schreef magnaal het volgende:
[..]
Heerlijk blij ei, ik zal haar missen
Ja wat dat betreft hadden ze aan Mirthe een goeiequote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is mij te leeg daar, mis die drukte dat er was.
Marciano was een soort van Mirthe fietste ook overal tussen doorquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:21 schreef Marrije het volgende:
Isaac stond er meer alleen voor afgelopen jaar dan sas. En niet alleen omdat sas een hondje had, ook omdat Marciano niet onvoorwaardelijk achter Isaac stond.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:27 schreef xsaskiax het volgende:
8 uur krijgen ze een film cadeau van 'achter'
Ik kan lezenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Kan je ook nog wat anders posten of is dit alles wat je kan?
hahaha, nou dank je wel, maar daar heb ik de leeftijd niet meer voor...Lief van je..quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mirthe kun je vast volgen op YouTube/TikTok met make-up tutorials
Eens.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:26 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Marciano was een soort van Mirthe fietste ook overal tussen door
Ik zou ze idd een compilatie laten zien van het afgelopen jaar.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Film niet beschikbaar, doe dan maar een compilatie van het afgelopen jaar ....
Ik voel me aangesprokenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zo zie je personen maanden niet en zo beheersen ze de cos![]()
Krijgen ze een gratis film?
Niet met de hoogtepunten etc, maar met roddel en achterklap. Kunnen wij ook nog lachen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zou ze idd een compilatie laten zien van het afgelopen jaar.
Dat zou idd wat zijnquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Niet met de hoogtepunten etc, maar met roddel en achterklap. Kunnen wij ook nog lachen.
Laat het verder los.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou nee dat blijkt wel uit je reactie, kinderachtig want volgens mij hou ik mij netjes aan de regels
Goede filmquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
John Wick 4 gaat het worden begrijp ik zojuist.
Kan Isaac zich ergeren hoe nep het isquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
John Wick 4 gaat het worden begrijp ik zojuist.
Sasha zei het nog tegen Isaac, niet schrikken ze laten zo het alarm afgaan als zijnde van testquote:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Sasha zei het nog tegen Isaac, niet schrikken ze laten zo het alarm afgaan als zijnde van test
Oh net gemistquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Sasha zei het nog tegen Isaac, niet schrikken ze laten zo het alarm afgaan als zijnde van test
Helaasquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:42 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Oh net gemistik dacht eindelijk een beetje actie
Heel wat hapjes komen tevoorschijnquote:
Dat vind ik leuk voor ze dat achter het toch nog een beetje gezellig probeert te maken.quote:
Juist die 2 die er het minste van zullen eten zijn nog overquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heel wat hapjes komen tevoorschijn
Ze hebben toch heel wat op tafel gezet, chips, druiven toastjes Boursin, chocolade, Isaac nog ijsquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Juist die 2 die er het minste van zullen eten zijn nog over
Van mij mogen ze alles op eten ...quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben toch heel wat op tafel gezet, chips, druiven toastjes Boursin, chocolade, Isaac nog ijs
Benieuwd of Isaac de frituur nog aanzetquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben toch heel wat op tafel gezet, chips, druiven toastjes Boursin, chocolade, Isaac nog ijs
O van mij ook hoor,quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Van mij mogen ze alles op eten ...
Maandje rust en dan begint De Bondgenotenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:56 schreef Donna1000 het volgende:
Ik vind het er een beetje triest eruit zien die laatste dagen. Bij Big Brother heb ik dat ook altijd, als er nog 2 of 3 bewoners over blijven is het in het huis zo stil en leeg.
Het geeft weer aan dat het er bijna opzit, balen voor de streamers.
Apart jaquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:21 schreef xsaskiax het volgende:
Ze verwachten zeker iets, het alarm voor bezoekers buiten het hek is nu al voor de tweede keer vanavond getest!
neequote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:22 schreef Donna1000 het volgende:
Is het al bekend of de bondgenoten via de stream te volgen is?
Lekkerrrr!quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
OMGquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:27 schreef xsaskiax het volgende:
Ik weet niet of jullie dit al gezien hebben, over livestream gesproken!
https://debondgenotennederland.nl/de-bondgenoten-livestream/
er is officieel nog niets over bekendgemaakt, maar waarom op de site zelf dan dit bericht?
Afwachten dusquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:27 schreef xsaskiax het volgende:
Ik weet niet of jullie dit al gezien hebben, over livestream gesproken!
https://debondgenotennederland.nl/de-bondgenoten-livestream/
er is officieel nog niets over bekendgemaakt, maar waarom op de site zelf dan dit bericht?
Ja klopt, niet al te serieus nemen dus.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat dit gewoon n fansite is
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat dit gewoon n fansite is
ik heb het erbij gezetquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja klopt, niet al te serieus nemen dus.
[ afbeelding ]
Er staat geen einddatum, iedere maand gaan er 2 uit en komen er 2 nieuwe deelnemers in.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:59 schreef HappyCharly het volgende:
Al ben in dus wel benieuwd.. wordt t een lange show..?
Kunnen wr cossen?
Ik was al bezig.. maar dan moeten we afkicken anders..
Due je elke maand kunt winnen?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:00 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Er staat geen einddatum, iedere maand gaan er 2 uit en komen er 2 nieuwe deelnemers in.
Zo kunnen ze wel jaren doorgaan, 100.000 euro per maand in het vooruitzicht stellen trekt vast deelnemers
Weer in de wandelgangen gehoord zeker?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:04 schreef freaky40 het volgende:
Maximaal 6 maanden gaat dit duren, geen jaar.
Ja iedere maand wint degene die bovenaan staat gegarandeerd 100.000 euro zeggen ze... en degene die onderaan staat moet ook naar huis, net als de winnaarquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:05 schreef HappyCharly het volgende:
Die je elk
[..]
Due je elke maand kunt winnen?
Ja natuurlijk freaky, dan gaat Een Jaar Van Je Leven weer van start, aangepast format door dit programma, lijkt me een heel strak plan.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:04 schreef freaky40 het volgende:
Maximaal 6 maanden gaat dit duren, geen jaar.
Nee factquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:18 schreef mangalie het volgende:
[..]
Weer in de wandelgangen gehoord zeker?
Nee De Bondgenotenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:30 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ja natuurlijk freaky, dan gaat Een Jaar Van Je Leven weer van start, aangepast format door dit programma, lijkt me een heel strak plan.
De loods verbouwd, opgeknapt, vliegen en muizen weg, top!
(voor wie denkt dat ik het meen, ik maak een geintje)
gewoon terugduwen in de sloot (zegt Mirthe )quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Iets met ouweuit een sloot halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baggerusers die al maanden de boel verzieken en jou en Dot zwartmaken op heel FOK! mogen door blijven baggeren?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 23:29 schreef Deisyy het volgende:
Echt jammer dat dit nu nog moet, maar ik heb posts verwijderd. Kappen nou hoor.
Wat heeft ICE fout gedaan ?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 23:34 schreef xsaskiax het volgende:
Dit blijft wel lang in beeld???
[ afbeelding ]
Hij zou gaan slapen omdat ie duf en leeg was. Zette z'n toilettas in de badkamer en nu ineens rondje lopenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt .... ICE zit gewoon achter te overleggen
Ben ook benieuwd naar het finale spel. Ik vermoed meerdere spellen. Mentaal en fysiek,,,quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 23:39 schreef woxxel het volgende:
Ik ben benieuwd wat t finale spel wordt.
Waarschijnlijk staan ze weer in sport outfit klaar om 4 op een rij te spelen ofzo
Ja dat denk ik ook, net als vandaag n combinatiequote:Op zaterdag 19 augustus 2023 23:55 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd naar het finale spel. Ik vermoed meerdere spellen. Mentaal en fysiek,,,
En ook al die camera's op je gerichtquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 23:46 schreef HappyCharly het volgende:
Lijkt me zo gek voor de bewoners dar ze daar met zij n tweetjes rondlopen in die meeeeegaloods
Hoop ik. En ik hoop dat ze streng en eerlijk zullen zijn.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 23:55 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd naar het finale spel. Ik vermoed meerdere spellen. Mentaal en fysiek,,,
En met oud bewoners die bedorven fruit mogen gooien ..quote:Op zondag 20 augustus 2023 00:13 schreef freaky40 het volgende:
Parcour door de loods en door de tuin. Publiek in een tent op het terrein voor de loods.
Helder...quote:Op zondag 20 augustus 2023 00:13 schreef freaky40 het volgende:
Parcour door de loods en door de tuin. Publiek in een tent op het terrein voor de loods.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En dat eindigt dan over de schutting zeker.quote:Op zondag 20 augustus 2023 00:13 schreef freaky40 het volgende:
Ik denk dat ze ons lekker in het ongewisse laten en eigenijk maakt het me niks uit... ik zie het allemaal wel... zolang we de streams nog hebben vind ik het prima, al is het niet spectaculair...quote:Op zondag 20 augustus 2023 06:12 schreef Dotteke het volgende:
Morguh nou nog 2 mensen in de loods,
Ben benieuwd wanneer nu eindelijk bekend wordt wanneer de finale is.
Ze gaan toch niet een week zo doormodderen en de finale toch live laten zien vrijdag?
Ik vind het voor de deelnemers erger dat ze in het ongewisse worden gelaten.quote:Op zondag 20 augustus 2023 06:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ons lekker in het ongewisse laten en eigenijk maakt het me niks uit... ik zie het allemaal wel... zolang we de streams nog hebben vind ik het prima, al is het niet spectaculair...
Tsjaaa je moet iets doen voor die bijna 850.000v euro's ik wil daar best een paar dagen voor in het ongewisse zitten...quote:Op zondag 20 augustus 2023 06:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het voor de deelnemers erger dat ze in het ongewisse worden gelaten.
Dat is ook weer waar. Maar eerlijk het lijkt mij niets daar zo met 2 man te zittenquote:Op zondag 20 augustus 2023 06:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Tsjaaa je moet iets doen voor die bijna 850.000v euro's ik wil daar best een paar dagen voor in het ongewisse zitten...
ik niet ,zou de muren oplopen van niks te weten van wat er gaat komenquote:Op zondag 20 augustus 2023 06:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Tsjaaa je moet iets doen voor die bijna 850.000v euro's ik wil daar best een paar dagen voor in het ongewisse zitten...
Ze hebben het al zo makkelijk gehad elk spelletje/ opdracht wisten ze van te voren, was allemaal zo voorspelbaar... laat ze nu maar eens zweten voor die 850.000 euro...quote:Op zondag 20 augustus 2023 06:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het voor de deelnemers erger dat ze in het ongewisse worden gelaten.
Ja, dat oefenen voor een spel heb ik altijd vreemd gevonden.quote:Op zondag 20 augustus 2023 06:51 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze hebben het al zo makkelijk gehad elk spelletje/ opdracht wisten ze van te voren, was allemaal zo voorspelbaar... laat ze nu maar eens zweten voor die 850.000 euro...
Neej dat snap ik, beetje awkward soms...quote:Op zondag 20 augustus 2023 06:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar. Maar eerlijk het lijkt mij niets daar zo met 2 man te zitten
Tsja dat is ook het spel hé..quote:Op zondag 20 augustus 2023 06:49 schreef cinsan het volgende:
[..]
ik niet ,zou de muren oplopen van niks te weten van wat er gaat komen
Ja die opdrachten/spelletjes gaan nergens over.... het enige spectaculaire was dat onderwatergebeuren van Jeff toen zat ik met de billetjes strak tegen elkaar van de spanning...quote:Op zondag 20 augustus 2023 06:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat oefenen voor een spel heb ik altijd vreemd gevonden.
Die heb ik toen niet gezien.quote:Op zondag 20 augustus 2023 06:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja die opdrachten/spelletjes gaan nergens over.... het enige spectaculaire was dat onderwatergebeuren van Jeff toen zat ik met de billetjes strak tegen elkaar van de spanning..... niet zozeer omdat het Jeff was want ik zou dat bij elke deelnemer gehad hebben.
ik vond dat hangen aan balk van sas -bep meer spectalair dan die waterbak die proef was zwaarderquote:Op zondag 20 augustus 2023 06:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja die opdrachten/spelletjes gaan nergens over.... het enige spectaculaire was dat onderwatergebeuren van Jeff toen zat ik met de billetjes strak tegen elkaar van de spanning..... niet zozeer omdat het Jeff was want ik zou dat bij elke deelnemer gehad hebben.
Nou dat vind ik niet... het zijn verschillende proeven, kan je niet met elkaar vergelijken..quote:Op zondag 20 augustus 2023 07:03 schreef cinsan het volgende:
[..]
ik vond dat hangen aan balk van sas -bep meer spectalair dan die waterbak die proef was zwaarder
Wel gelezen maar niet gezien. Heb van het begin veel gemist door omstandighedenquote:
Ooh dat is vervelend, ik hoop dat de omstandigheden verleden tijd zijn...quote:Op zondag 20 augustus 2023 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel gelezen maar niet gezien. Heb van het begin veel gemist door omstandigheden
Allemaal vragen waar wij geen antwoord op weten. Heb de streams ook nog niet aan.quote:Op zondag 20 augustus 2023 07:40 schreef Frummelie het volgende:
Gaan de lichten om 08.00 aan of is het zondag uitslaapdag of is alles anders in finaletijd...
Morgehquote:Op zondag 20 augustus 2023 06:12 schreef Dotteke het volgende:
Morguh nou nog 2 mensen in de loods,
Ben benieuwd wanneer nu eindelijk bekend wordt wanneer de finale is.
Ze gaan toch niet een week zo doormodderen en de finale toch live laten zien vrijdag?
niemand weet het , we gaan het zien afwachten dusquote:Op zondag 20 augustus 2023 07:42 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Morgeh
Lijkt me ook sterk. Even hardop speculerend:
Paar dagen zei de stem gisteren; maandag of dinsdag dus?
Nu nog 6 dagen is toch te onzinnig.
Tenzij het dus meerdere dagen lang allerlei opdrachten uitvoeren is.En d
Maar dat is voor de Febo ook te veel gedoe gok ik zo. En dan nog is er de rest van de dag niets aan.
Of gewoon maandag eli, wel gewoon live voor ons, en dan afleveringen met herinneringen, vrijdag finale met beelden van (thuis) ontvangst en zo.
Dat soort beelden zijn leuk voor tv maar kunnen niet als de finale pas vrijdag is, en de uitzending ook.
Dat zou qua editen ook niet lukken.
Die hebben ook wel 4 a 5 dagen nodig. Kortom, maandag of dinsdag is wel het meest logisch.
Ik heb ze net aangeslingerd.. ik vind het juist wel leuk om niks te weten... anders is het allemaal zo voorspelbaar dat is het al een jaar lang...quote:Op zondag 20 augustus 2023 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Allemaal vragen waar wij geen antwoord op weten. Heb de streams ook nog niet aan.
Zeker, ik gebruik er alleen 14x zo veel meer woorden voorquote:Op zondag 20 augustus 2023 07:49 schreef cinsan het volgende:
[..]
niemand weet het , we gaan het zien afwachten dus
Ik had het wel graag geweten en dan om het schrijven van een SV er is nu niet veel meer aan om te streamen maar naar bijna een jaar schrijven wil je dat moment niet missenquote:Op zondag 20 augustus 2023 07:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb ze net aangeslingerd.. ik vind het juist wel leuk om niks te weten... anders is het allemaal zo voorspelbaar dat is het al een jaar lang...
Het blijft gissen en gokken, en misschien doen ze de uitzending wel live?quote:Op zondag 20 augustus 2023 07:42 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Morgeh
Lijkt me ook sterk. Even hardop speculerend:
Paar dagen zei de stem gisteren; maandag of dinsdag dus?
Nu nog 6 dagen is toch te onzinnig lijkt me.
Of gewoon maandag eli, wel gewoon live voor ons, en dan afleveringen met herinneringen, vrijdag finale met beelden van (thuis) ontvangst en zo.
Dat soort beelden zijn leuk voor tv maar kunnen niet als de finale pas vrijdag is, en de uitzending ook.
Dat zou qua editen ook niet lukken.
Die hebben ook wel 4 a 5 dagen nodig. Kortom, maandag of dinsdag is wel het meest logisch.
Nou, die beer pong, en het toch niet volledig halen van team ice (na dat sas en bern janet voor de boeg gooiden). Tlen leek het alsof team sas/Erik geen kans meer zouden krijgen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 07:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb ze net aangeslingerd.. ik vind het juist wel leuk om niks te weten... anders is het allemaal zo voorspelbaar dat is het al een jaar lang...
Zo'n combi, meerdere spellen is wel veel leuker om naar te kijken. En eerlijker.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 23:55 schreef mangalie het volgende:
[..]
In jouw geval snap ik dat helemaal...quote:Op zondag 20 augustus 2023 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had het wel graag geweten en dan om het schrijven van een SV er is nu niet veel meer aan om te streamen maar naar bijna een jaar schrijven wil je dat moment niet missen
Baalde al dat ik gisteren gemist heb en niet zo uitgebreid Stream verslag heb kunnen schrijven.
Dank je. Ja, maar wel leuk om te doenquote:Op zondag 20 augustus 2023 08:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
In jouw geval snap ik dat helemaal...
Er is ook niet veel aan op het moment
Hij draaid de hele dag op de achtergrond als er iets loos is, zit ik er gelijk bovenop...
Respect dat jullie dat zo netjes bijhouden is altijd goed voor elkaar, gaan toch een hoop uurtjes in zitten...
quote:Op zondag 20 augustus 2023 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je. Ja, maar wel leuk om te doen
Dat ze van tevoren weten wat de opdracht is, en wie er het slechts in is, en ook nog ruime overleg tijd hebben, maakt het veel minder spannend.quote:Op zondag 20 augustus 2023 06:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat oefenen voor een spel heb ik altijd vreemd gevonden.
Als we dat toch eens wisten wat er ging gebeurenquote:Op zondag 20 augustus 2023 08:12 schreef pingu66 het volgende:
Goedemorgen... wat gaat er gebeuren vandaag?! Wéér wachten op het wachten?
Goedemorgen...quote:Op zondag 20 augustus 2023 08:12 schreef pingu66 het volgende:
Goedemorgen... wat gaat er gebeuren vandaag?! Wéér wachten op het wachten?
Wat is Q&Q?quote:Op zondag 20 augustus 2023 08:36 schreef Dotteke het volgende:
IK weet niet of het hier al gestaan heeft maar hoor net de Q&Q van Kim
Ze kan geen werk vinden, ze krijgt steeds te horen dat ze haar niet willen omdat ze aan een tv programma heeft meegedaan
En het tweede punt is dat ze als oud-deelnemers niet zijn uitgenodigd om naar de finale te komen.
Ze niet zijn uitgenodigd door de zittende deelnemers en ze er dus niet bij zijn
vraag en antwoordquote:Op zondag 20 augustus 2023 08:43 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Wat is Q&Q?
Ik dacht dat ik haar op instagram hoorde zeggen dat ze in Utrecht werkt... maar ik kapot oor dus....
Ja de lijsten van de genodigden waren vol of zoiets, dat hoorde ik ook...
Ik weet niet eens of ze het doet om de aandacht op te eisen, zo is Mirthe gewoon... het lult en ratelt maar door .. vaak ook nog de grootst mogelijke onzin..quote:Op zondag 20 augustus 2023 08:29 schreef pingu66 het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd hoe ze de exit van Mirthe gaan laten zien,vrij respectloos vond ik het van Mirthe om daar zo lang te blijven hangen en zeuren om een toegangs ticket tot de finale. Isaac en Sasha wilden ook gewoon hun overwinning vieren en doorgaan met het spel (zonder Mirthe) maar nee alle aandacht lag minbof meer op Mirthe op Maar goed we wachten nu maar weer op wat gebeuren gaat.![]()
( fluitje Isaac)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |