Kan je ook nog wat anders posten of is dit alles wat je kan?quote:
Heerlijk blij ei, ik zal haar missenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:17 schreef realkijkers het volgende:
[..]
En dan heen en weer, iedereen 5x.
Denk dat het adrenaline niveau extreem is, begrijpelijk!
En niet alleen naar fam, vast toch ook even naar medewerkers.
Mirthe kun je vast volgen op YouTube/TikTok met make-up tutorialsquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:21 schreef magnaal het volgende:
[..]
Heerlijk blij ei, ik zal haar missen
Ja wat dat betreft hadden ze aan Mirthe een goeiequote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is mij te leeg daar, mis die drukte dat er was.
Marciano was een soort van Mirthe fietste ook overal tussen doorquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:21 schreef Marrije het volgende:
Isaac stond er meer alleen voor afgelopen jaar dan sas. En niet alleen omdat sas een hondje had, ook omdat Marciano niet onvoorwaardelijk achter Isaac stond.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:27 schreef xsaskiax het volgende:
8 uur krijgen ze een film cadeau van 'achter'
Ik kan lezenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Kan je ook nog wat anders posten of is dit alles wat je kan?
hahaha, nou dank je wel, maar daar heb ik de leeftijd niet meer voor...Lief van je..quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mirthe kun je vast volgen op YouTube/TikTok met make-up tutorials
Eens.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:26 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Marciano was een soort van Mirthe fietste ook overal tussen door
Ik zou ze idd een compilatie laten zien van het afgelopen jaar.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Film niet beschikbaar, doe dan maar een compilatie van het afgelopen jaar ....
Ik voel me aangesprokenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zo zie je personen maanden niet en zo beheersen ze de cos![]()
Krijgen ze een gratis film?
Niet met de hoogtepunten etc, maar met roddel en achterklap. Kunnen wij ook nog lachen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zou ze idd een compilatie laten zien van het afgelopen jaar.
Dat zou idd wat zijnquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Niet met de hoogtepunten etc, maar met roddel en achterklap. Kunnen wij ook nog lachen.
Laat het verder los.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou nee dat blijkt wel uit je reactie, kinderachtig want volgens mij hou ik mij netjes aan de regels
Goede filmquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
John Wick 4 gaat het worden begrijp ik zojuist.
Kan Isaac zich ergeren hoe nep het isquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
John Wick 4 gaat het worden begrijp ik zojuist.
Sasha zei het nog tegen Isaac, niet schrikken ze laten zo het alarm afgaan als zijnde van testquote:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Sasha zei het nog tegen Isaac, niet schrikken ze laten zo het alarm afgaan als zijnde van test
Oh net gemistquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Sasha zei het nog tegen Isaac, niet schrikken ze laten zo het alarm afgaan als zijnde van test
Helaasquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:42 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Oh net gemistik dacht eindelijk een beetje actie
Heel wat hapjes komen tevoorschijnquote:
Dat vind ik leuk voor ze dat achter het toch nog een beetje gezellig probeert te maken.quote:
Juist die 2 die er het minste van zullen eten zijn nog overquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heel wat hapjes komen tevoorschijn
Ze hebben toch heel wat op tafel gezet, chips, druiven toastjes Boursin, chocolade, Isaac nog ijsquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Juist die 2 die er het minste van zullen eten zijn nog over
Van mij mogen ze alles op eten ...quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben toch heel wat op tafel gezet, chips, druiven toastjes Boursin, chocolade, Isaac nog ijs
Benieuwd of Isaac de frituur nog aanzetquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben toch heel wat op tafel gezet, chips, druiven toastjes Boursin, chocolade, Isaac nog ijs
O van mij ook hoor,quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Van mij mogen ze alles op eten ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |