Nou voordat je daar weg bent ben je een tijd verder , dus nee dit was nog van Mirthequote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:59 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
nee die is allang naar huis (hoop ik)
Volgens mij zijn het toeterende auto's.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:01 schreef xsaskiax het volgende:
huh je hoort muziek (of ik hoor het verkeerd)
Ja dat zei ze of wachten tot we wat horen. \Vervelend hoor dat ze die mensen zo in spanning laten zittenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:00 schreef xsaskiax het volgende:
Sasha wil gaan douchen, maar je merkt dat ze ergens bang zijn om iets te gaan doen.... want je weet maar nooit!
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:02 schreef tonja het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het toeterende auto's.
Familie en vrienden zullen ook pas een berichtje krijgen na de eliminatie, en voor je er bent.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:59 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
nee die is allang naar huis (hoop ik)
Kipding, opperde Isaac en wat in de frituur. Weet alleen niet of dat al op is of nog moetquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat zei ze of wachten tot we wat horen. \Vervelend hoor dat ze die mensen zo in spanning laten zitten
Hebben ze wal gegeten eigenlijk?
Knetterende motoren met Marciano, en je hoorde ze best lang daar nog heen en weer rijden.quote:
De keuken zag er zo netjes uitquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Kipding, opperde Isaac en wat in de frituur. Weet alleen niet of dat al op is of nog moet
volgens mij heb ik ze allebei een hamburger zien eten..dus de kat loopt niet met hun maag wegquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Kipding, opperde Isaac en wat in de frituur. Weet alleen niet of dat al op is of nog moet
Dat was na het vertrek van Marciano , wat je net hoorde waren geen motoren maar auto's en mensen ..quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Knetterende motoren met Marciano, en je hoorde ze best lang daar nog heen en weer rijden.
Er worden natuurlijk ook opnames gemaakt met dat vertrekken.
Mirthe is nogal lang van stof, dus wrsch is ze dan nu pas bezig om de familie te begroeten..quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat was na het vertrek van Marciano , wat je net hoorde waren geen motoren maar auto's en mensen ..
Jaquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:09 schreef magnaal het volgende:
[..]
Mirthe is nogal lang van stof, dus wrsch is ze dan nu pas bezig om de familie te begroeten..
Wat ik bedoel is, dat ze niet meteen op weg naar huis zijn, dat duurt een aantal uren.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat was na het vertrek van Marciano , wat je net hoorde waren geen motoren maar auto's en mensen ..
Ja precies ! Dat zei ik ookquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is, dat ze niet meteen op weg naar huis zijn, dat duurt een aantal uren.
Volgens mij is er genoeg nogquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:10 schreef pingu66 het volgende:
Maar vanavond geen eten dus.ze moesten inkopen tot zaterdag ochtend
En dan heen en weer, iedereen 5xquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:09 schreef magnaal het volgende:
[..]
Mirthe is nogal lang van stof, dus wrsch is ze dan nu pas bezig om de familie te begroeten..
Ja, even acclimatiseren, buiten die leefruimte zijn, heel veel andere mensen, gesprekje met de psych, daarna familie...quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is, dat ze niet meteen op weg naar huis zijn, dat duurt een aantal uren.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |