Volgens mij niet, zeker geen finale voor mij gevoelquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:42 schreef HiDiHo het volgende:
Vanavond gebeurd er niets?
kudo's voor wie dit volgt
Of reclames🤣🤣quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mee eens, en ook beter om naar te kijken.
Een finale met 2 mensen is karig had er liever een stuk of 5 gezien die het zouden moeten spelen, dus zal die 2 uur durende uitzending vrees ik met heel veel terugblikken zijn.
Hangt op de havo af van het profiel dat je kiest. Vwo is wiskunde een verplicht examenvak.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:47 schreef xsaskiax het volgende:
Dat rekenen was nog wel iets, volgens mij hebben Sasha en Mirthe HAVO of hoger, Isaac heeft VMBO vertelde hij.
Mirthe had wiskunde laten vallen (dacht niet dat dit kon, dat het verplicht was, maar ze zal het zelf het beste weten)
Graag gedaan Daanaquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:49 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Van mij ook een grote dank naar alle mensen die 24/7 de streams in de gaten hielden en daar beeldende verslagen over schreven of filmpjes plaatsten.👍👍👍👍👍👍👍
ja vandaar, bij ons was het ook verplicht, maar er verandert de laatste jaren zoveelquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hangt op de havo af van het profiel dat je kiest. Vwo is wiskunde een verplicht examenvak.
Zie ze staan op het balkon naast die slaapkamer boven de loods van Utopia 1.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:48 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat zat er al dik in, ze hebben de afgelopen week bijna alleen maar over het afgelopen jaar zitten praten, dus materiaal genoeg
Volgens mij omdat ze willen horen wat er buiten gebeurt.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:50 schreef xsaskiax het volgende:
Sasha en Isaac gaan weer op de bank bij de poort zitten..... lijkt wel of ze daar moeten zitten (of zouden ze daar een beter overzicht hebben?)
Ik denk dat het Mirthes groep isquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:58 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Straks blijken het de fans van Isaac en Sasha te zijn
Ik hoor alleen een vliegtuig over vliegen en verder niets geen geluidquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:57 schreef tonja het volgende:
[..]
Volgens mij omdat ze willen horen wat er buiten gebeurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |