Volgens mij willen ze hen laten denken dat de gasten in de loods komen, dat daarom alles opgeruimd en schoon moet zijnquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:44 schreef Deisyy het volgende:
Isaac is de betonnen vloer in de loods aan het dweilen. Waarom?
Dan hoop ik voor ze dat dat inderdaad gebeurt, het zou anders zo'n teleurstelling zijn.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:50 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Volgens mij willen ze hen laten denken dat de gasten in de loods komen, dat daarom alles opgeruimd en schoon moet zijn
Je loopt achter.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:47 schreef Deisyy het volgende:
Het rode en groene kleed moeten blijkbaar ook weer neergelegd worden, want daar is Sasha mee bezig.
Wat raar, ik heb hem net pas aangeslingerd.quote:
Waarschijnlijk denken ze 'achter' dat ze nog niet in de gaten hebben dat er van alles gebouwd wordt de laatste dagenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor ze dat dat inderdaad gebeurt, het zou anders zo'n teleurstelling zijn.
Wat stomquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:52 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Waarschijnlijk denken ze 'achter' dat ze nog niet in de gaten hebben dat er van alles gebouwd wordt de laatste dagen
Thanks.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:59 schreef Dotteke het volgende:
En zoals beloofd iedereen kan weer rustig slapen de OP foto is bijgewerkt![]()
Het is een vrijwilligers baantje en soms duurt het even iets langer voor een OP wordt bijgewerkt
Over het algemeen valt er niet veel te klagen want we zijn er altijd vrij snel mee.
Maar soms ook niet en dat was vandaag.
[ afbeelding ]
Dat weet ik jij had het over een TT en niet de OPquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Thanks.
Mijn opmerking dat Mirthe in de topic titel stond had daar geen betrekking op overigens.
Evengoed bedankt voor het bijwerken
Ik niet ben zijn valse streken en dreigementen niet vergeten.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:05 schreef Marrije het volgende:
Ik ben ietwat bijgedraaid wat betreft Isaac. Hij heeft inmiddels een aandeel geleverd, dus ik kan er mee leven als hij wint.
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:05 schreef Marrije het volgende:
Ik ben ietwat bijgedraaid wat betreft Isaac. Hij heeft inmiddels een aandeel geleverd, dus ik kan er mee leven als hij wint.
Mooi want ze hebben allemaal hun valse streken gehad , niet een uitgezonderdquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:05 schreef Marrije het volgende:
Sasha heeft ons ook van Jeff en Babette verlost, dus Isaac nog en dan heeft ze mijn top 3 aan ergernissen eruit gewerktquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja want iedereen verwacht dat Ice wint
Ik juich met je meequote:
Nogmaals chapeau voor jullie als mods, voor de fokkers die te pas en te onpas hun prachtige filmpjes neerzetten en voor de fokkers die trouw elke avond/nacht alles hier posten! Blijft heerlijk om elke dag van jullie (rake en grappige) opmerkingen te mogen genieten!!!quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:59 schreef Dotteke het volgende:
En zoals beloofd iedereen kan weer rustig slapen de OP foto is bijgewerkt![]()
Het is een vrijwilligers baantje en soms duurt het even iets langer voor een OP wordt bijgewerkt
Over het algemeen valt er niet veel te klagen want we zijn er altijd vrij snel mee.
Maar soms ook niet en dat was vandaag.
[ afbeelding ]
Dank je wel Hildetje jij ook bedankt voor je bijdragen en tot een volgende RLSquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:16 schreef Hildetje het volgende:
[..]
Nogmaals chapeau voor jullie als mods, voor de fokkers die te pas en te onpas hun prachtige filmpjes neerzetten en voor de fokkers die trouw elke avond/nacht alles hier posten! Blijft heerlijk om elke dag van jullie (rake en grappige) opmerkingen te mogen genieten!!!
Dan heb je gemist dat ze zeiden dat dat niet serieus was.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:25 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ik heb het ze zelf horen afspreken een tijdje terug.
MIsschien vermoeidheid en spanningquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:19 schreef Marrije het volgende:
Is sas ziek??
Zit met een trui aan buiten
Ja.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:08 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Gelukkig maar.Een pak van je hart, denk ik.
is al van heel in het begin dat sas-bern hebben afgesproken om de winst te delen , waar u het over hebt was toen ze als ze beide inn de finale stonden in de loods zouden trowen , dat was niet serieus zegden daarnaquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:19 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Dan heb je gemist dat ze zeiden dat dat niet serieus was.
Zou goed kunnen. Mirthe was ook compleet de weg kwijtquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MIsschien vermoeidheid en spanning
IK had stiekem gehoopt dat ze nu bekend zouden maken wanneer de finale wordt gespeeld, maar nog steeds niets he
MOet vertrek van Mirthe nog even terug kijken, wel sneu eigenlijk want ze dacht drie finalisten te zijn.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zou goed kunnen. Mirthe was ook compleet de weg kwijt
Ben bang dat we niet mogen meekijken
Ik vind het helemaal niet sneu, het is een spel en iedereen moet naar huis uiteindelijk ..quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:33 schreef Marrije het volgende:
Dat is ook wel sneu voor haar. Maar ja, dat had ze zichzelf wijsgemaakt. Ik trek Mirthe niet zo goed, niet zo heel veel compassie van mijn kant.
Eens hoor. En toch vind ik het ook wel sneu om te zien wat het dan met haar doet. Zo blijven plakken dat het genant is.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet sneu, het is een spel en iedereen moet naar huis uiteindelijk ..
Dat blijven plakken is typisch Mirthe ..net als altijd te laat komenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Eens hoor. En toch vind ik het ook wel sneu om te zien wat het dan met haar doet. Zo blijven plakken dat het genant is.
Eigenlijk zou de finale uit zo'n vijf opdrachten moeten bestaan die ze individueel en naar eigen keuze zsm moeten maken.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:36 schreef spapaars het volgende:
Hoorde Mirthe wel vertellen dat ze blij was dat een rekensom er niet eerder was, omdat ze daar niet goed in is.
Reken maar dat ze al die (zwakke) punten van de kandidaten kennen met de voorgesprekken.
Zo kan je het voor een deel sturen.
Mee eens, en ook beter om naar te kijken.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Eigenlijk zou de finale uit zo'n vijf opdrachten moeten bestaan die ze individueel en naar eigen keuze zsm moeten maken.
Dan nog kun je er iets met bv rekenen uitlaten als je weet dat de een daar heel slecht in is.
Dus zo'n 5 zo gevarieerd mogelijke opdrachten...
Dank jequote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:42 schreef HiDiHo het volgende:
Vanavond gebeurd er niets?
kudo's voor wie dit volgt
Dat zat er al dik in, ze hebben de afgelopen week bijna alleen maar over het afgelopen jaar zitten praten, dus materiaal genoegquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mee eens, en ook beter om naar te kijken.
Een finale met 2 mensen is karig had er liever een stuk of 5 gezien die het zouden moeten spelen, dus zal die 2 uur durende uitzending vrees ik met heel veel terugblikken zijn.
Van mij ook een grote dank naar alle mensen die 24/7 de streams in de gaten hielden en daar beeldende verslagen over schreven of filmpjes plaatsten.👍👍👍👍👍👍👍quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je wel Hildetje jij ook bedankt voor je bijdragen en tot een volgende RLS
Klopt👍quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:24 schreef cinsan het volgende:
[..]
is al van heel in het begin dat sas-bern hebben afgesproken om de winst te delen , waar u het over hebt was toen ze als ze beide inn de finale stonden in de loods zouden trowen , dat was niet serieus zegden daarna
Ik denk ook dat naarmate je ouder wordt ook anders in rekenen bent?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:47 schreef xsaskiax het volgende:
Dat rekenen was nog wel iets, volgens mij hebben Sasha en Mirthe HAVO of hoger, Isaac heeft VMBO vertelde hij.
Mirthe had wiskunde laten vallen (dacht niet dat dit kon, dat het verplicht was, maar ze zal het zelf het beste weten)
het pakket Cultuur en Maatschappij bevat geen wiskunde op de Havoquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:47 schreef xsaskiax het volgende:
Dat rekenen was nog wel iets, volgens mij hebben Sasha en Mirthe HAVO of hoger, Isaac heeft VMBO vertelde hij.
Mirthe had wiskunde laten vallen (dacht niet dat dit kon, dat het verplicht was, maar ze zal het zelf het beste weten)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |