Volgens mij willen ze hen laten denken dat de gasten in de loods komen, dat daarom alles opgeruimd en schoon moet zijnquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:44 schreef Deisyy het volgende:
Isaac is de betonnen vloer in de loods aan het dweilen. Waarom?
Dan hoop ik voor ze dat dat inderdaad gebeurt, het zou anders zo'n teleurstelling zijn.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:50 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Volgens mij willen ze hen laten denken dat de gasten in de loods komen, dat daarom alles opgeruimd en schoon moet zijn
Je loopt achter.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:47 schreef Deisyy het volgende:
Het rode en groene kleed moeten blijkbaar ook weer neergelegd worden, want daar is Sasha mee bezig.
Wat raar, ik heb hem net pas aangeslingerd.quote:
Waarschijnlijk denken ze 'achter' dat ze nog niet in de gaten hebben dat er van alles gebouwd wordt de laatste dagenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor ze dat dat inderdaad gebeurt, het zou anders zo'n teleurstelling zijn.
Wat stomquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:52 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Waarschijnlijk denken ze 'achter' dat ze nog niet in de gaten hebben dat er van alles gebouwd wordt de laatste dagen
Thanks.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:59 schreef Dotteke het volgende:
En zoals beloofd iedereen kan weer rustig slapen de OP foto is bijgewerkt![]()
Het is een vrijwilligers baantje en soms duurt het even iets langer voor een OP wordt bijgewerkt
Over het algemeen valt er niet veel te klagen want we zijn er altijd vrij snel mee.
Maar soms ook niet en dat was vandaag.
[ afbeelding ]
Dat weet ik jij had het over een TT en niet de OPquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Thanks.
Mijn opmerking dat Mirthe in de topic titel stond had daar geen betrekking op overigens.
Evengoed bedankt voor het bijwerken
Ik niet ben zijn valse streken en dreigementen niet vergeten.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:05 schreef Marrije het volgende:
Ik ben ietwat bijgedraaid wat betreft Isaac. Hij heeft inmiddels een aandeel geleverd, dus ik kan er mee leven als hij wint.
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:05 schreef Marrije het volgende:
Ik ben ietwat bijgedraaid wat betreft Isaac. Hij heeft inmiddels een aandeel geleverd, dus ik kan er mee leven als hij wint.
Mooi want ze hebben allemaal hun valse streken gehad , niet een uitgezonderdquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:05 schreef Marrije het volgende:
Sasha heeft ons ook van Jeff en Babette verlost, dus Isaac nog en dan heeft ze mijn top 3 aan ergernissen eruit gewerktquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja want iedereen verwacht dat Ice wint
Ik juich met je meequote:
Nogmaals chapeau voor jullie als mods, voor de fokkers die te pas en te onpas hun prachtige filmpjes neerzetten en voor de fokkers die trouw elke avond/nacht alles hier posten! Blijft heerlijk om elke dag van jullie (rake en grappige) opmerkingen te mogen genieten!!!quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:59 schreef Dotteke het volgende:
En zoals beloofd iedereen kan weer rustig slapen de OP foto is bijgewerkt![]()
Het is een vrijwilligers baantje en soms duurt het even iets langer voor een OP wordt bijgewerkt
Over het algemeen valt er niet veel te klagen want we zijn er altijd vrij snel mee.
Maar soms ook niet en dat was vandaag.
[ afbeelding ]
Dank je wel Hildetje jij ook bedankt voor je bijdragen en tot een volgende RLSquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:16 schreef Hildetje het volgende:
[..]
Nogmaals chapeau voor jullie als mods, voor de fokkers die te pas en te onpas hun prachtige filmpjes neerzetten en voor de fokkers die trouw elke avond/nacht alles hier posten! Blijft heerlijk om elke dag van jullie (rake en grappige) opmerkingen te mogen genieten!!!
Dan heb je gemist dat ze zeiden dat dat niet serieus was.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:25 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ik heb het ze zelf horen afspreken een tijdje terug.
MIsschien vermoeidheid en spanningquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:19 schreef Marrije het volgende:
Is sas ziek??
Zit met een trui aan buiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |