Hebben ze tenminste iets te doen, ik zou gek worden van dat niets doen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:38 schreef xsaskiax het volgende:
Zei Sasha nou dat ze een mail had gekregen of ze alle spullen van oud-bewoners in de sluis wilden zetten??
welja zet ze nog maar even aan het werk, lekker makkelijk, hoeven ze het zelf niet te doen.....
Is gedaan met 'n fotoshop progje gemaakt, je kan het zien aan de slagschaduw, elkequote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:29 schreef Hoempah het volgende:
Grappig dat de finalisten altijd al samen in de groepsfoto naast elkaar staan.
[ afbeelding ]
Ze gaan niet delenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:57 schreef Daana316 het volgende:
🥳🥳🥳 Sas finalist 🥳🥳🥳🥳, daarmee Bern ook, want ze hebben afgesproken dat als 1 van de 2 wint, ze de prijs delen. Zou hij het al weten, volgt iemand Bern zijn insta? Ik heb zelf geen insta. nml., maar had Bern de finale gegund.
Die droeftoeter ( zoals jij hem noemt) heeft een naam hoor.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:07 schreef Judiwi het volgende:
Kan Sasha zeker de belasting gaan betalen voor die Droeft.......
Ze zou gek zijn om te delen met iemand die ze net een jaar kentquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:57 schreef Daana316 het volgende:
🥳🥳🥳 Sas finalist 🥳🥳🥳🥳, daarmee Bern ook, want ze hebben afgesproken dat als 1 van de 2 wint, ze de prijs delen. Zou hij het al weten, volgt iemand Bern zijn insta? Ik heb zelf geen insta. nml., maar had Bern de finale gegund.
Sasha wil een boerderij kopen en als Bern daar bij in komt wonen is dat toch oké? Heb trouwens alles gemist dus bij deze bye vlinderquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:25 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ik heb het ze zelf horen afspreken een tijdje terug.
Yaaaaaahhhhh🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:37 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Sasha wil een boerderij kopen en als Bern daar bij in komt wonen is dat toch oké? Heb trouwens alles gemist dus bij deze bye vlinder![]()
En hallo Sasha voor de win!
Bern en Sasha gaan eerst daten als ze er uit zijn.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:37 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Sasha wil een boerderij kopen en als Bern daar bij in komt wonen is dat toch oké? Heb trouwens alles gemist dus bij deze bye vlinder![]()
En hallo Sasha voor de win!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |