quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:16 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik denk dat er straks nog wel een brief komt. Kan mij niet voorstellen, dat ze er tot morgen of maandag nog inzitten met zijn 2en
quote:
Zou wel op een avond kunnen zijn, ze zenden het in de avonduren uit, en dan is het een gek gezicht als alles zich afspeelt onder de volle zon.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:16 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik denk dat er straks nog wel een brief komt. Kan mij niet voorstellen, dat ze er tot morgen of maandag nog inzitten met zijn 2en
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Dot zit momenteel mobiel heb ik begrepen. Als ze thuis is wordt het gefikst.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik had de lapo toch?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:19 schreef tonja het volgende:
[..]
zou leuk zijn als ze alle filmpjes langs laten komen,van wat ze allemaal gezegd hebbenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:18 schreef 5thencounter het volgende:
Nog "een paar dagen" volgens de Stem.. nah leuk 3 of 4 dagen samen nix te zeggen hebbende finalisten 😴
Kamp Noord en kamp Zuid zeiden ze vanmiddag al tegen elkaarquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:29 schreef Hoempah het volgende:
Grappig dat de finalisten altijd al samen in de groepsfoto naast elkaar staan.
[ afbeelding ]
Grappig ook, de plaatsing van hun in het plaatje.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
https://forum-fok.digidip(...)nl%2Ftopic%2F2688614
Kamp Noord en kamp Zuid zeiden ze vanmiddag al tegen elkaar
Ze stonden niet echt naast elkaar maar is zo gemaakt met de losse foto'squote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Kamp Noord en kamp Zuid zeiden ze vanmiddag al tegen elkaar
Heel bijzonder...quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:29 schreef Hoempah het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet maar ze vonden het zelf erg vermakelijk dat ze allebei de 'leider' van een kamp waren en die nu in de finale staanquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:33 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Ze stonden niet echt naast elkaar maar is zo gemaakt met de losse foto's
Hebben ze tenminste iets te doen, ik zou gek worden van dat niets doen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:38 schreef xsaskiax het volgende:
Zei Sasha nou dat ze een mail had gekregen of ze alle spullen van oud-bewoners in de sluis wilden zetten??
welja zet ze nog maar even aan het werk, lekker makkelijk, hoeven ze het zelf niet te doen.....
Is gedaan met 'n fotoshop progje gemaakt, je kan het zien aan de slagschaduw, elkequote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:29 schreef Hoempah het volgende:
[ afbeelding ]
Ze gaan niet delenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:57 schreef Daana316 het volgende:
🥳🥳🥳 Sas finalist 🥳🥳🥳🥳, daarmee Bern ook, want ze hebben afgesproken dat als 1 van de 2 wint, ze de prijs delen. Zou hij het al weten, volgt iemand Bern zijn insta? Ik heb zelf geen insta. nml., maar had Bern de finale gegund.
Die droeftoeter ( zoals jij hem noemt) heeft een naam hoor.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:07 schreef Judiwi het volgende:
Kan Sasha zeker de belasting gaan betalen voor die Droeft.......
Ze zou gek zijn om te delen met iemand die ze net een jaar kentquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:57 schreef Daana316 het volgende:
🥳🥳🥳 Sas finalist 🥳🥳🥳🥳, daarmee Bern ook, want ze hebben afgesproken dat als 1 van de 2 wint, ze de prijs delen. Zou hij het al weten, volgt iemand Bern zijn insta? Ik heb zelf geen insta. nml., maar had Bern de finale gegund.
Sasha wil een boerderij kopen en als Bern daar bij in komt wonen is dat toch oké? Heb trouwens alles gemist dus bij deze bye vlinderquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:25 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ik heb het ze zelf horen afspreken een tijdje terug.
Yaaaaaahhhhh🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:37 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Sasha wil een boerderij kopen en als Bern daar bij in komt wonen is dat toch oké? Heb trouwens alles gemist dus bij deze bye vlinder![]()
En hallo Sasha voor de win!
Bern en Sasha gaan eerst daten als ze er uit zijn.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:37 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Sasha wil een boerderij kopen en als Bern daar bij in komt wonen is dat toch oké? Heb trouwens alles gemist dus bij deze bye vlinder![]()
En hallo Sasha voor de win!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |