Ooh dat is vervelend, ik hoop dat de omstandigheden verleden tijd zijn...quote:Op zondag 20 augustus 2023 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel gelezen maar niet gezien. Heb van het begin veel gemist door omstandigheden
Allemaal vragen waar wij geen antwoord op weten. Heb de streams ook nog niet aan.quote:Op zondag 20 augustus 2023 07:40 schreef Frummelie het volgende:
Gaan de lichten om 08.00 aan of is het zondag uitslaapdag of is alles anders in finaletijd...
Morgehquote:Op zondag 20 augustus 2023 06:12 schreef Dotteke het volgende:
Morguh nou nog 2 mensen in de loods,
Ben benieuwd wanneer nu eindelijk bekend wordt wanneer de finale is.
Ze gaan toch niet een week zo doormodderen en de finale toch live laten zien vrijdag?
niemand weet het , we gaan het zien afwachten dusquote:Op zondag 20 augustus 2023 07:42 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Morgeh
Lijkt me ook sterk. Even hardop speculerend:
Paar dagen zei de stem gisteren; maandag of dinsdag dus?
Nu nog 6 dagen is toch te onzinnig.
Tenzij het dus meerdere dagen lang allerlei opdrachten uitvoeren is.En d
Maar dat is voor de Febo ook te veel gedoe gok ik zo. En dan nog is er de rest van de dag niets aan.
Of gewoon maandag eli, wel gewoon live voor ons, en dan afleveringen met herinneringen, vrijdag finale met beelden van (thuis) ontvangst en zo.
Dat soort beelden zijn leuk voor tv maar kunnen niet als de finale pas vrijdag is, en de uitzending ook.
Dat zou qua editen ook niet lukken.
Die hebben ook wel 4 a 5 dagen nodig. Kortom, maandag of dinsdag is wel het meest logisch.
Ik heb ze net aangeslingerd.. ik vind het juist wel leuk om niks te weten... anders is het allemaal zo voorspelbaar dat is het al een jaar lang...quote:Op zondag 20 augustus 2023 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Allemaal vragen waar wij geen antwoord op weten. Heb de streams ook nog niet aan.
Zeker, ik gebruik er alleen 14x zo veel meer woorden voorquote:Op zondag 20 augustus 2023 07:49 schreef cinsan het volgende:
[..]
niemand weet het , we gaan het zien afwachten dus
Ik had het wel graag geweten en dan om het schrijven van een SV er is nu niet veel meer aan om te streamen maar naar bijna een jaar schrijven wil je dat moment niet missenquote:Op zondag 20 augustus 2023 07:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb ze net aangeslingerd.. ik vind het juist wel leuk om niks te weten... anders is het allemaal zo voorspelbaar dat is het al een jaar lang...
Het blijft gissen en gokken, en misschien doen ze de uitzending wel live?quote:Op zondag 20 augustus 2023 07:42 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Morgeh
Lijkt me ook sterk. Even hardop speculerend:
Paar dagen zei de stem gisteren; maandag of dinsdag dus?
Nu nog 6 dagen is toch te onzinnig lijkt me.
Of gewoon maandag eli, wel gewoon live voor ons, en dan afleveringen met herinneringen, vrijdag finale met beelden van (thuis) ontvangst en zo.
Dat soort beelden zijn leuk voor tv maar kunnen niet als de finale pas vrijdag is, en de uitzending ook.
Dat zou qua editen ook niet lukken.
Die hebben ook wel 4 a 5 dagen nodig. Kortom, maandag of dinsdag is wel het meest logisch.
Nou, die beer pong, en het toch niet volledig halen van team ice (na dat sas en bern janet voor de boeg gooiden). Tlen leek het alsof team sas/Erik geen kans meer zouden krijgen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 07:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb ze net aangeslingerd.. ik vind het juist wel leuk om niks te weten... anders is het allemaal zo voorspelbaar dat is het al een jaar lang...
Zo'n combi, meerdere spellen is wel veel leuker om naar te kijken. En eerlijker.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 23:55 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd naar het finale spel. Ik vermoed meerdere spellen. Mentaal en fysiek,,,
In jouw geval snap ik dat helemaal...quote:Op zondag 20 augustus 2023 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had het wel graag geweten en dan om het schrijven van een SV er is nu niet veel meer aan om te streamen maar naar bijna een jaar schrijven wil je dat moment niet missen
Baalde al dat ik gisteren gemist heb en niet zo uitgebreid Stream verslag heb kunnen schrijven.
Dank je. Ja, maar wel leuk om te doenquote:Op zondag 20 augustus 2023 08:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
In jouw geval snap ik dat helemaal...
Er is ook niet veel aan op het moment
Hij draaid de hele dag op de achtergrond als er iets loos is, zit ik er gelijk bovenop...
Respect dat jullie dat zo netjes bijhouden is altijd goed voor elkaar, gaan toch een hoop uurtjes in zitten...
quote:Op zondag 20 augustus 2023 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je. Ja, maar wel leuk om te doen
Dat ze van tevoren weten wat de opdracht is, en wie er het slechts in is, en ook nog ruime overleg tijd hebben, maakt het veel minder spannend.quote:Op zondag 20 augustus 2023 06:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat oefenen voor een spel heb ik altijd vreemd gevonden.
Als we dat toch eens wisten wat er ging gebeurenquote:Op zondag 20 augustus 2023 08:12 schreef pingu66 het volgende:
Goedemorgen... wat gaat er gebeuren vandaag?! Wéér wachten op het wachten?
Goedemorgen...quote:Op zondag 20 augustus 2023 08:12 schreef pingu66 het volgende:
Goedemorgen... wat gaat er gebeuren vandaag?! Wéér wachten op het wachten?
Wat is Q&Q?quote:Op zondag 20 augustus 2023 08:36 schreef Dotteke het volgende:
IK weet niet of het hier al gestaan heeft maar hoor net de Q&Q van Kim
Ze kan geen werk vinden, ze krijgt steeds te horen dat ze haar niet willen omdat ze aan een tv programma heeft meegedaan
En het tweede punt is dat ze als oud-deelnemers niet zijn uitgenodigd om naar de finale te komen.
Ze niet zijn uitgenodigd door de zittende deelnemers en ze er dus niet bij zijn
vraag en antwoordquote:Op zondag 20 augustus 2023 08:43 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Wat is Q&Q?
Ik dacht dat ik haar op instagram hoorde zeggen dat ze in Utrecht werkt... maar ik kapot oor dus....
Ja de lijsten van de genodigden waren vol of zoiets, dat hoorde ik ook...
Ik weet niet eens of ze het doet om de aandacht op te eisen, zo is Mirthe gewoon... het lult en ratelt maar door .. vaak ook nog de grootst mogelijke onzin..quote:Op zondag 20 augustus 2023 08:29 schreef pingu66 het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd hoe ze de exit van Mirthe gaan laten zien,vrij respectloos vond ik het van Mirthe om daar zo lang te blijven hangen en zeuren om een toegangs ticket tot de finale. Isaac en Sasha wilden ook gewoon hun overwinning vieren en doorgaan met het spel (zonder Mirthe) maar nee alle aandacht lag minbof meer op Mirthe op Maar goed we wachten nu maar weer op wat gebeuren gaat.![]()
( fluitje Isaac)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |