Nee factquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:18 schreef mangalie het volgende:
[..]
Weer in de wandelgangen gehoord zeker?
Nee De Bondgenotenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:30 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ja natuurlijk freaky, dan gaat Een Jaar Van Je Leven weer van start, aangepast format door dit programma, lijkt me een heel strak plan.
De loods verbouwd, opgeknapt, vliegen en muizen weg, top!
(voor wie denkt dat ik het meen, ik maak een geintje)
gewoon terugduwen in de sloot (zegt Mirthe )quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Iets met ouweuit een sloot halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baggerusers die al maanden de boel verzieken en jou en Dot zwartmaken op heel FOK! mogen door blijven baggeren?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 23:29 schreef Deisyy het volgende:
Echt jammer dat dit nu nog moet, maar ik heb posts verwijderd. Kappen nou hoor.
Wat heeft ICE fout gedaan ?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 23:34 schreef xsaskiax het volgende:
Dit blijft wel lang in beeld???
[ afbeelding ]
Hij zou gaan slapen omdat ie duf en leeg was. Zette z'n toilettas in de badkamer en nu ineens rondje lopenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt .... ICE zit gewoon achter te overleggen
Ben ook benieuwd naar het finale spel. Ik vermoed meerdere spellen. Mentaal en fysiek,,,quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 23:39 schreef woxxel het volgende:
Ik ben benieuwd wat t finale spel wordt.
Waarschijnlijk staan ze weer in sport outfit klaar om 4 op een rij te spelen ofzo
Ja dat denk ik ook, net als vandaag n combinatiequote:Op zaterdag 19 augustus 2023 23:55 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd naar het finale spel. Ik vermoed meerdere spellen. Mentaal en fysiek,,,
En ook al die camera's op je gerichtquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 23:46 schreef HappyCharly het volgende:
Lijkt me zo gek voor de bewoners dar ze daar met zij n tweetjes rondlopen in die meeeeegaloods
Hoop ik. En ik hoop dat ze streng en eerlijk zullen zijn.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 23:55 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd naar het finale spel. Ik vermoed meerdere spellen. Mentaal en fysiek,,,
En met oud bewoners die bedorven fruit mogen gooien ..quote:Op zondag 20 augustus 2023 00:13 schreef freaky40 het volgende:
Parcour door de loods en door de tuin. Publiek in een tent op het terrein voor de loods.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |