Cin opent niet.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:26 schreef Deisyy het volgende:
@:cinsan als je een andere tt wil pas ik hem aan hoor
Sasha kan dit.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:28 schreef lojanda het volgende:
Sasha en Babette nog.. gaat het ook niet worden waarschijnlijk
Dat servies breekt al van haar stralende troniequote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat servies breekt al van haar stralende tronie
Haar neefje beste vriend, dacht ik.quote:
Mother fucker zei zequote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:30 schreef lojanda het volgende:
Ze is al aan het vloeken in zichzelf..
Oww ik dacht haar bestiequote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Haar neefje, dacht ik.
Ze was tijdens de opdracht tegen hem aan het praten.
Ow, oke, wist ik niet, tnx.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Haar neefje beste vriend, dacht ik.
Ze was tijdens de opdracht tegen hem aan het praten.
Ow ik had mijn post al aangepast door jouw postquote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ik had mijn post al aangepast door jouw post
Klopt ook niet.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:34 schreef 5thencounter het volgende:
Da's een rare. de zoemer ging binnen Babbels 5 sec..
is goed zoquote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:26 schreef Deisyy het volgende:
@:cinsan als je een andere tt wil pas ik hem aan hoor
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:34 schreef spapaars het volgende:
Raad eens wat ze onhoorbaar zegt
[ afbeelding ]
Dat dacht ik ook maar dacht ook ik zal het maar niet meldenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:34 schreef 5thencounter het volgende:
Da's een rare. de zoemer ging binnen Babbels 5 sec..
erg hè? over nomineren, iemand had het erover of zoiets, dat verdomde gemompelquote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:36 schreef xdiashalizx het volgende:
Wat brabbelt Ice tegen babbel, ik versta er niets van.
Isaac; die kleine (jappie?) komt net naar mij toe en zegt dat hij op die lange gaatquote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:36 schreef xdiashalizx het volgende:
Op Klaas Bruinsma?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:39 schreef juul. het volgende:
[..]
Isaac; die kleine (jappie?) komt net naar mij toe en zegt dat hij op die lange gaat
Als het over Jappie gaat dan liegt Isaac
Dat Wendy (volgens haar (Babette) gesprek met de Lange) in de nieuwe groep niets te zeggen heeft, ze kwam er als laatste bij, dat de anderen een voor een iemand voor een Eliminatie aan mochten wijzen, en dat Wendy achteraan moet sluiten.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:36 schreef xdiashalizx het volgende:
Ook dat werd gezegdquote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:41 schreef Harry het volgende:
[..]
Dat Wendy (volgens haar gesprek met de Lange) in de nieuwe groep niets te zeggen heeft, ze kwam er als laatste bij, dat de anderen een voor een iemand voor een Eliminatie aan mochten wijzen, en dat Wendy achteraan moet sluiten.
Ze heeft geen macht.quote:
ice lult weer een hoop onzin bij elkaarquote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:41 schreef Harry het volgende:
[..]
Dat Wendy (volgens haar gesprek met de Lange) in de nieuwe groep niets te zeggen heeft, ze kwam er als laatste bij, dat de anderen een voor een iemand voor een Eliminatie aan mochten wijzen, en dat Wendy achteraan moet sluiten.
Ja als hij met een glimlach praat is er geen reet van te verstaanquote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:36 schreef xdiashalizx het volgende:
Nah als Wendy achteraan moet sluiten, dan is ze voorlopig veilig dus, toch? (beetje onlogisch gelul dus)quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:42 schreef cinsan het volgende:
[..]
ice lult weer een hoop onzin bij elkaar
Dat was Babette, die dat verkondigde.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:42 schreef cinsan het volgende:
[..]
ice lult weer een hoop onzin bij elkaar
Daarom herhaald hij het ook vaak wat hij zegt.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:43 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja als hij met een glimlach praat is er geen reet van te verstaan
Ja tuurlijk Babet staat op en gaat naar bed met de naam Wendy op haar lippenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:44 schreef Harry het volgende:
[..]
Dat was Babette, die dat verkondigde.
quote:
quote:
Jezus, die Babs is echt geobsedeerd door Wendy, dan ben je wel bang voor haar hoor, anders kan het je allemaal niet zo schelen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:41 schreef Harry het volgende:
[..]
Dat Wendy (volgens haar (Babette) gesprek met de Lange) in de nieuwe groep niets te zeggen heeft, ze kwam er als laatste bij, dat de anderen een voor een iemand voor een Eliminatie aan mochten wijzen, en dat Wendy achteraan moet sluiten.
Dit dus ja!quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:45 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja tuurlijk Babet staat op en gaat naar bed met de naam Wendy op haar lippen
tuurlijk vuurtje stoken kan zij als de bestequote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:44 schreef Harry het volgende:
[..]
Dat was Babette, die dat verkondigde.
En het gaat vrolijk door.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:46 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jezus, die Babs is echt geobsedeerd door Wendy, dan ben je wel bang voor haar hoor, anders kan het je allemaal niet zo schelen.
Wen er maar aan.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:48 schreef Chanel5 het volgende:
krijg je weer deze situ, de kans op privé gesprekken![]()
![]()
Dat is wat Erik tegen haar zei.. dit komt niet van Babette af.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:41 schreef Harry het volgende:
[..]
Dat Wendy (volgens haar (Babette) gesprek met de Lange) in de nieuwe groep niets te zeggen heeft, ze kwam er als laatste bij, dat de anderen een voor een iemand voor een Eliminatie aan mochten wijzen, en dat Wendy achteraan moet sluiten.
Jaaa, dat is waar ook, boven op kantoor ja.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is wat Erik tegen haar zei.. dit komt niet van Babette af.
Mooi.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:52 schreef juul. het volgende:
[..]Isaac doet anders tegen haar, ze poept in haar broek
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:52 schreef FreshFruit het volgende:
Ik wilde bijna een vlieg meppen.Is het daar.
erik is ook een grote snitchquote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:52 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Jaaa, dat is waar ook, boven op kantoor ja.
Heb jij gehoord dat Erik dat tegen haar zei?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is wat Erik tegen haar zei.. dit komt niet van Babette af.
Ik weet dat het allemaal aan Babette ligt natuurlijk want je die is zo slecht en vals..quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:52 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Jaaa, dat is waar ook, boven op kantoor ja.
Ik heb het in elk geval gehoord.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:54 schreef engine het volgende:
[..]
Heb jij gehoord dat Erik dat tegen haar zei?
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:55 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik heb het in elk geval gehoord.
Ja dat heb ik ongeveer een uur geleden gehoord!quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:54 schreef engine het volgende:
[..]
Heb jij gehoord dat Erik dat tegen haar zei?
Ja laat hem maar schuiven, hij vertelt haar wel wat ze wel of niet mag, wat een creepquote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:54 schreef magnaal het volgende:
Marchiano zegt tegen Babette niet zo dit en dat moet zeggen...Marchiano lijkt te bepalen wat zij moet doen en zeggen
Mooi dat ze daarom dat kantoortje hebben he?
Dat lijkt haar wijsgemaakt te worden door Marchiano..Hij beweert wat ze over Babette zeggen en doenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:57 schreef Chanel5 het volgende:
Huh Babbel zegt dat zij de prijs moet betalen voor het ...van twee anderen.
Ze voelt zich wel een slachtoffer is het niet?
Met je eens voor wat betreft sommige beweringen, dingen gaan een eigen leven leiden, mensen interpreteren dingen anders, dus ja, je moet wel 'zeker' van jezelf zijn als je iets beweert.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik weet dat het allemaal aan Babette ligt natuurlijk want je die is zo slecht en vals..
Maar dit komt niet van haar wat hier weer wel door iedereen wordt beweerd..
Het wordt echt steeds triester
De twee anderen zijn Wendy en ??quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:57 schreef engine het volgende:
"eigenlijk is het wel heel wrang als ik dadelijk de prijs moet betalen voor de jaloezie van twee mensen"
Maarquote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:56 schreef Harry het volgende:
Marciano: dus, Erik gaat ervan uit dat Wendy met hun mee stemt.
Babette: Niet! Toen zei Erik, zij heeft geen recht van spreken.
Wat een gelul, zij heeft geen recht van spreken....quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:56 schreef Harry het volgende:
Marciano: dus, Erik gaat ervan uit dat Wendy met hun mee stemt.
Babette: Niet! Toen zei Erik, zij heeft geen recht van spreken.
Tranen in mijn ogenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:57 schreef engine het volgende:
"eigenlijk is het wel heel wrang als ik dadelijk de prijs moet betalen voor de jaloezie van twee mensen"
Dat zal wel meevallen.. hij wil haar waarschuwen en dat is iets anders. Dat snap ik wel want hij mag haar graag en ze zit in zijn groepje..quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:56 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja laat hem maar schuiven, hij vertelt haar wel wat ze wel of niet mag, wat een creep
Niet met de betekenis dat ze niet mag spreken.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Maar
[..]
Wat een gelul, zij heeft geen recht van spreken....
Als hij haar duidelijk zegt dat hij niet wil dat ze bepaalde namen, dingen noemt/doet of wat dan ook, vind ik dat geen waarschuwingen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen.. hij wil haar waarschuwen en dat is iets anders. Dat snap ik wel want hij mag haar graag en ze zit in zijn groepje..
Die glibbert er lekker doorheen met zijn tactiek, hij speelt het misschien nog wel het best van allemaal daar.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:57 schreef freaky40 het volgende:
Mis wel een beetje de bondjes, Isaac is geen peil op te trekken wat die gaat doen.
Chanel, dat is niet hoe hij dat zei, en niet hoe hij dat bedoelde. dat legde hij ook uit.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:02 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Als hij haar duidelijk zegt dat hij niet wil dat ze bepaalde namen, dingen noemt/doet of wat dan ook, vind ik dat geen waarschuwingen.
Eindbaas.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:02 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Die glibbert er lekker doorheen met zijn tactiek, hij speelt het misschien nog wel het best van allemaal daar.
Maar dat achter de rug lullen doen ze toch allemaal? Hoe doet Sasha in ieders gezicht en als ze de rug hebben gedraaid praat ze er slecht over. Hoe vies en stiekem hebben ze Janet niet geloosd voor hun eigen gewin? Hoe lult Isaac met iedereen mee? Jasper is ook een grote matennaaier en blijkt niet te vertrouwen zijn. Hoe heeft hij niet de hele tijd achter Jeff zijn rug geprobeerd om hem eruit te krijgen? Dat waren de beste maten. Hij zat elke avond met Jeff in het kantoor te zuipen.. Hoe vals is Rupert niet en stookt iedereen op en in hun gezichten lacht hij maar als ze omdraaien maakt hij iedereen belachelijk. Mirthe lijkt onnozel maar die weet bepaalde bewoners ook goed te manipuleren en wat heeft zei niet meerdere toegewenst? Dat was ook niet fraai hoor. Zij is het eerste half jaar ook heel negatief geweest over iedereen. Wendy heeft ook altijd achter Babette aangelopen en met haar meegestemd en was het altijd eens met Babette. Ze roddelde ook net zo goed en zeker toen dat met die podcast gaande was.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:59 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Met je eens voor wat betreft sommige beweringen, dingen gaan een eigen leven leiden, mensen interpreteren dingen anders, dus ja, je moet wel 'zeker' van jezelf zijn als je iets beweert.
Verder is het niet mijn vriendin, vind haar echt vals en oneerlijk, kan slecht tegen mensen die in je gezicht aardig zijn, en achter je rug om lullen. Wees dan een held en zeg wat je vind, hoewel het lastig is als er zoveel geld op het spel staat, dat besef ik dan ook wel weer.
Ik wel..quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:02 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Als hij haar duidelijk zegt dat hij niet wil dat ze bepaalde namen, dingen noemt/doet of wat dan ook, vind ik dat geen waarschuwingen.
Echt belachelijk en zo overdreven hoe er hier weer wordt gereageerd. Ik snap eigenlijk niet dat ik er nog op in ga want het gaat echt nergens meer over.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:03 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Chanel, dat is niet hoe hij dat zei, en niet hoe hij dat bedoelde. dat legde hij ook uit.
Je maakt er een heel ding van.
Ze mag wel praten.
Alsof erik denkt dat hij kan bepalen wat wendy wel of niet mag of kan zeggen..
Begrijp nu waarom ze eerder deze dag een boekje met de titel magic zat te lezen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:19 schreef engine het volgende:
Wow balletjes verdwenen![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Mirthe Klok of Kazan.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:19 schreef engine het volgende:
Wow balletjes verdwenen![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Is daar een reden voor? Beetje raar om voor jezelf eten te maken als er voor iedereen wordt gekookt.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:48 schreef pingu66 het volgende:
Marciano en Babbel eten voor hunzelf maken terwijl de kookploeg bezig is.
Babs maakt eten warm VOOR marciano die ze nog over hadden van gisteren.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:48 schreef pingu66 het volgende:
1.5 uur geleden is het alweer geleden dat ze een bord vol eten hadden , dus jaquote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:48 schreef pingu66 het volgende:
Eten dadelijk gewoon mee hoor maar G moet goed voedsel hebben want bro traint veel Isaac is hij intussen vergetenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:49 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Is daar een reden voor? Beetje raar om voor jezelf eten te maken als er voor iedereen wordt gekookt.
Is denk recept van Jappies vroegere maat op circuit ...quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:16 schreef pingu66 het volgende:
Die verse pasta die ze gemaakt hebben is intussen strontgaar aan het na garen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lol dat ze hebbenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:33 schreef MacDeMarco het volgende:
De stream met Mirthe en Rupert is best grappig.
Geklooi met goocheltrucs
Ze mag dat niet tijdens het klaverjassen doen want zoveel mensen mogen er niet op kantoor.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:57 schreef pingu66 het volgende:
Bep stuurt na het klaverjassen pas een mail
Wanneer is die show eigenlijk, pas eind van de week toch? En ik zet klusstreams altijd uitquote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:00 schreef engine het volgende:
Ik wacht op de Mirthe magic stream
Dat klussen is leuk voor hun maar dat lawaai van het gereedschap is niet te doen.
Oh show weet ik niet maar Mirthe en Rupert zouden na het eten verder gaan zeiden ze.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:04 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Wanneer is die show eigenlijk, pas eind van de week toch? En ik zet klusstreams altijd uitWil geen gehoorbeschadiging oplopen.
morgen is middeleeuwsfeest dan doen rupi en myrthe hun gocheldingquote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:05 schreef engine het volgende:
[..]
Oh show weet ik niet maar Mirthe en Rupert zouden na het eten verder gaan zeiden ze.
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:08 schreef cinsan het volgende:
[..]
morgen is middeleeuwsfeest dan doen rupi en myrthe hun gochelding
Ah kijkquote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:08 schreef cinsan het volgende:
[..]
morgen is middeleeuwsfeest dan doen rupi en myrthe hun gochelding
Je hebt gelijk, iedereen speelt daar het spel en dat horen ze ook te doen als je meedoet met een spelprogramma. Dat is voor mij ook niet de reden waarom ik Babette een vreselijk mens vind. Dat oeverloze geratel gaf voor mij de doorslag en ik deed van ellende de stream uit als zij weer bezig was met dat geklep. Als je je eenmaal ergert aan iemand dan ga je je ook aan andere dingen ergeren die een andere loodsbewoner misschien ook heeft maar je het bij haar net wat heftiger ziet. Die dingen gebeuren nu eenmaal als je iemand niet mag.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar dat achter de rug lullen doen ze toch allemaal? Hoe doet Sasha in ieders gezicht en als ze de rug hebben gedraaid praat ze er slecht over. Hoe vies en stiekem hebben ze Janet niet geloosd voor hun eigen gewin? Hoe lult Isaac met iedereen mee? Jasper is ook een grote matennaaier en blijkt niet te vertrouwen zijn. Hoe heeft hij niet de hele tijd achter Jeff zijn rug geprobeerd om hem eruit te krijgen? Dat waren de beste maten. Hij zat elke avond met Jeff in het kantoor te zuipen.. Hoe vals is Rupert niet en stookt iedereen op en in hun gezichten lacht hij maar als ze omdraaien maakt hij iedereen belachelijk. Mirthe lijkt onnozel maar die weet bepaalde bewoners ook goed te manipuleren en wat heeft zei niet meerdere toegewenst? Dat was ook niet fraai hoor. Zij is het eerste half jaar ook heel negatief geweest over iedereen. Wendy heeft ook altijd achter Babette aangelopen en met haar meegestemd en was het altijd eens met Babette. Ze roddelde ook net zo goed en zeker toen dat met die podcast gaande was.
Allemaal stuk voor stuk doen ze alles om hun hachje te redden..
??quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ze mag dat niet tijdens het klaverjassen doen want zoveel mensen mogen er niet op kantoor.
Maar het is bij mij ook niet iets dat dan voor eeuwig zo blijft. Ik heb bewoners met verschillende periodes leuk of niet leuk gevonden. Isaac heb ik bijna een jaar niet uit kunnen staan maar die valt mij bijvoorbeeld laatste tijd erg mee. Babette heeft ook een beetje de pech dat ze nu zo in beeld komt maar haar eigen gedrag helpt daar dan ook weer niet heel erg bij.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:46 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, iedereen speelt daar het spel en dat horen ze ook te doen als je meedoet met een spelprogramma. Dat is voor mij ook niet de reden waarom ik Babette een vreselijk mens vind. Dat oeverloze geratel gaf voor mij de doorslag en ik deed van ellende de stream uit als zij weer bezig was met dat geklep. Als je je eenmaal ergert aan iemand dan ga je je ook aan andere dingen ergeren die een andere loodsbewoner misschien ook heeft maar je het bij haar net wat heftiger ziet. Die dingen gebeuren nu eenmaal als je iemand niet mag.
Is toch niet zo gek dat ze eerst een potje klaverjassen afmaakt? Of was het zo dringend?quote:
Dat klopt ook, ik mocht Bern in het begin helemaal niet en ik kan hem nu een stuk beter hebben. Babette heeft ook echt de pech gehad dat ze veel te lang gevolgd werd door de camera's maar ondanks dat ik het allemaal kan verklaren erger ik me alsnog helemaal kapot aan haar.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 20:08 schreef engine het volgende:
[..]
Maar het is bij mij ook niet iets dat dan voor eeuwig zo blijft. Ik heb bewoners met verschillende periodes leuk of niet leuk gevonden. Isaac heb ik bijna een jaar niet uit kunnen staan maar die valt mij bijvoorbeeld laatste tijd erg mee. Babette heeft ook een beetje de pech dat ze nu zo in beeld komt maar haar eigen gedrag helpt daar dan ook weer niet heel erg bij.
Dat heb ik ook soms. Maar soms blijf ik ook luisteren om juist wel te horen wat ze zegtquote:Op woensdag 2 augustus 2023 20:16 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat klopt ook, ik mocht Bern in het begin helemaal niet en ik kan hem nu een stuk beter hebben. Babette heeft ook echt de pech gehad dat ze veel te lang gevolgd werd door de camera's maar ondanks dat ik het allemaal kan verklaren erger ik me alsnog helemaal kapot aan haar.
Ze is echt wel heel schattigquote:Op woensdag 2 augustus 2023 20:27 schreef engine het volgende:
Wow wow wow wat een magie weer![]()
[ afbeelding ]
Zolang Bern maar naar de pijpjes van KruidjeRoerMeKutNiet blijft dansen.. vervelend kutkindje is hetquote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:01 schreef engine het volgende:
Het is een beetje een spelletje waarin Sasha best wel door heeft dat Bern dit leuk vindt.
[ afbeelding ]
Ik mis de malligheid van Zoëquote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Net een compilatie gezien op insta van Jeff en Moraima, als ik dat terug zie, wat mis ik die 2 samen, de lol, het lachen.
En wat is het nu saai, stil, rustig.
die zien elkaar terug as zaterdagquote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Net een compilatie gezien op insta van Jeff en Moraima, als ik dat terug zie, wat mis ik die 2 samen, de lol, het lachen.
Was niet altijd lachenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Klopt, maar dat komt in de beste families wel eens voor en helemaal als je 24 uur bij elkaar op de lip zit en naast elkaar slaapt.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was niet altijd lachen
Knallende ruzie
https://streamable.com/7r2ji6
In normale, functionerende families ruzie je niet op een dergelijke manier.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, maar dat komt in de beste families wel eens voor en helemaal als je 24 uur bij elkaar op de lip zit en naast elkaar slaapt.
Ja hoor, ben nu vandaag aan het uploaden, er loopt 24/7 een opname op stream 1 ...quote:Op donderdag 3 augustus 2023 00:10 schreef woxxel het volgende:
Dgk heb je morgen tijd om uurfilmpjes te maken? Ik kan morgen niet kijken
Ze was haar broek aan het uittrekken, vandaar denk ik ....quote:
Goedemorgen....quote:Op donderdag 3 augustus 2023 05:47 schreef Dotteke het volgende:
Morguh, vandaag middeleeuws feest. Ik ben benieuwd. Heb nog geen kostuums binnen zien komen.
Zullen ze rekening houden met deze dag of gaan ze er een eliminatie of opdracht ingooien?
Nee geen idee. Ik vermoed in de avond pas. Maar heb zelf niets gehoord hoe laat sorryquote:Op donderdag 3 augustus 2023 06:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen....
Ik heb er ook zin in, heb jij enig idee hoelaat het begint?
Als ze er een eliminatie/opdracht in willen gooien doen ze dat gewoon volgens mij... wel leuk een eliminatie in middeleeuwse kostuums...
denk in de namiddag dat het begint worden nog spelletjes gedaanquote:Op donderdag 3 augustus 2023 06:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee geen idee. Ik vermoed in de avond pas. Maar heb zelf niets gehoord hoe laat sorry
ja heb ik gezienquote:Op donderdag 3 augustus 2023 07:01 schreef FreshFruit het volgende:
Goedemorgen,Mirthe heeft wel iets van kroontjes gemaakt.
Nou dat lijkt me ook maf de kostuums delen... beetje jammer, dan had ik een stelling gedaan.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 06:55 schreef cinsan het volgende:
goede morgen![]()
ik kijk ook naar middeleeuwsfeest uit , vooral naar stukje cabaret van bern
bern zegde vorige week over de kostuuums dat die gedeeld moeten worden , voor iedereen kostuum kwam te duur uit
Okidoki, geeft toch niet, hoef je geen sorry voor te zeggen gekkie....quote:Op donderdag 3 augustus 2023 06:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee geen idee. Ik vermoed in de avond pas. Maar heb zelf niets gehoord hoe laat sorry
delen in die zin , de 1 pak of zo , ander kroon of sieraad, we gaan het zienquote:Op donderdag 3 augustus 2023 07:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou dat lijkt me ook maf de kostuums delen... beetje jammer, dan had ik een stelling gedaan.
Worden er nog spelletjes gedaan voordat het begint?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 06:59 schreef cinsan het volgende:
[..]
denk in de namiddag dat het begint worden nog spelletjes gedaan
Ooh ja die heb ik gezien...quote:Op donderdag 3 augustus 2023 07:01 schreef FreshFruit het volgende:
Goedemorgen,Mirthe heeft wel iets van kroontjes gemaakt.
ik heb niks gehoor hoe laat het begint en hoe de invulling van het feest isquote:Op donderdag 3 augustus 2023 07:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Worden er nog spelletjes gedaan voordat het begint?
Okidoki, we gaan het zien, ik ga toch nergens...quote:Op donderdag 3 augustus 2023 07:07 schreef cinsan het volgende:
[..]
ik heb niks gehoor hoe laat het begint en hoe de invulling van het feest is
Bern kennende zullen er vast spelletjes zijn.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 07:07 schreef cinsan het volgende:
[..]
ik heb niks gehoor hoe laat het begint en hoe de invulling van het feest is
Ik vind het wel geinig... worden we een beetje bezig gehouden..quote:Op donderdag 3 augustus 2023 07:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bern kennende zullen er vast spelletjes zijn.
Zeker bro 100%quote:Op donderdag 3 augustus 2023 07:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind het wel geinig... worden we een beetje bezig gehouden..
Daar ben ik ook benieuwd naar. Hij is er wel altijd scherp in.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 06:55 schreef cinsan het volgende:
goede morgen![]()
ik kijk ook naar middeleeuwsfeest uit , vooral naar stukje cabaret van bern
bern zegde vorige week over de kostuuums dat die gedeeld moeten worden , voor iedereen kostuum kwam te duur uit
hij mag heel heel scherp zijn over bepquote:Op donderdag 3 augustus 2023 07:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar ben ik ook benieuwd naar. Hij is er wel altijd scherp in.
Er is ook veel drank besteld.quote:
ja en ook veel sterke drankquote:Op donderdag 3 augustus 2023 07:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er is ook veel drank besteld.
Dat is wel een dingetje.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 07:14 schreef cinsan het volgende:
ben ook wel benieuwd naar eliminatie er word weeral veel gekonkeld , las hier al ice is wendy aan het bewerken , bep en co willen terug op wendy stemmen , rupi , ice en ima willen bep kwijt
Ik geloof niet zo hard dat rupi, ice en ima babet kwijt willenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 07:14 schreef cinsan het volgende:
ben ook wel benieuwd naar eliminatie er word weeral veel gekonkeld , las hier al ice is wendy aan het bewerken , bep en co willen terug op wendy stemmen , rupi , ice en ima willen bep kwijt
omdat ze de andere groep niet gunnen 1 van hun manager te makenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik geloof niet zo hard dat rupi, ice en ima babet kwijt willen
Waarom kiezen ze dan wel voor haar als manager?
word zuipfestijn , houd mijn hart vast voor wendyquote:Op donderdag 3 augustus 2023 07:19 schreef lojanda het volgende:
Goedemorgen…
Vandaag het middeleeuws feest. Benieuwd of het weer wordt onderbroken voor een verdienopdracht of een eliminatie.
Gisteren vertelde Sasha tijdens het eten de dagindeling. Ze hebben allemaal de drank waar ze om gevraagd hebben maar zei ze denk ook aan anderen. Het is ook niet de bedoeling dat als je bv wodka hebt gevraagd om dan eerst aan de whiskey te gaan en als dat op is pas aan de wodka te gaan.
Sasha zei er ook nog bij dat ze vanaf 12.00 bier en frisdrank mogen drinken, de sterke drank is voor de avond.
Nou dat gaat weer wat worden met al die drank die er is.
Wil Isaac van Babette af?... ik hoorde haar gisteren wel zeggen dat Isaac raar tegen haar doet... maar verder niet meegekregen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 07:14 schreef cinsan het volgende:
Hoe bedoel je? Dat ze teveel gaat drinken?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 07:21 schreef cinsan het volgende:
[..]
word zuipfestijn , houd mijn hart vast voor wendy
was in gesprek buiten , kort na managerverkiezingquote:Op donderdag 3 augustus 2023 07:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Wil Isaac van Babette af?... ik hoorde haar gisteren wel zeggen dat Isaac raar tegen haar doet... maar verder niet meegekregen.
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 05:47 schreef Dotteke het volgende:
Morguh, vandaag middeleeuws feest. Ik ben benieuwd. Heb nog geen kostuums binnen zien komen.
Zullen ze rekening houden met deze dag of gaan ze er een eliminatie of opdracht ingooien?
We denken het zelfdequote:Op donderdag 3 augustus 2023 07:19 schreef lojanda het volgende:
Goedemorgen…
Vandaag het middeleeuws feest. Benieuwd of het weer wordt onderbroken voor een verdienopdracht of een eliminatie.
Gisteren vertelde Sasha tijdens het eten de dagindeling. Ze hebben allemaal de drank waar ze om gevraagd hebben maar zei ze denk ook aan anderen. Het is ook niet de bedoeling dat als je bv wodka hebt gevraagd om dan eerst aan de whiskey te gaan en als dat op is pas aan de wodka te gaan.
Sasha zei er ook nog bij dat ze vanaf 12.00 bier en frisdrank mogen drinken, de sterke drank is voor de avond.
Nou dat gaat weer wat worden met al die drank die er is.
Babette en Marciano denken dat Isaac overstapt naar de andere groep.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 07:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Wil Isaac van Babette af?... ik hoorde haar gisteren wel zeggen dat Isaac raar tegen haar doet... maar verder niet meegekregen.
met drank op zou reageert ze mss anders op bepaalde dingen , en ik vertrouw bep ook niet , ruzie uitlokken mssquote:Op donderdag 3 augustus 2023 07:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Dat ze teveel gaat drinken?
Ja gezellie, als het maar geen gelal wordt... beetje aangeschoten is leuk...quote:Op donderdag 3 augustus 2023 07:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoop dat zij zich een stuk in de kraag zuipt en dan niet fit genoeg is voor een opdrachtquote:Op donderdag 3 augustus 2023 07:23 schreef cinsan het volgende:
[..]
met drank op zou reageert ze mss anders op bepaalde dingen , en ik vertrouw bep ook niet , ruzie uitlokken mss
Dat zou best wel eens de gedachte van Bern en Sasha kunnen zijn.. dat sommigen lekker lam een eliminatie moeten spelenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
We denken het zelfde![]()
Wat mogen ze al vroeg aan de drank beginnen
Het zou wat zijn als er wat aangeschoten zijn er een eliminatie opdracht komt die uiterste concentratie eist
bep gaat aan de wijnquote:Op donderdag 3 augustus 2023 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoop dat zij zich een stuk in de kraag zuipt en dan niet fit genoeg is voor een opdracht
wrm gedachte van bern en sas , denk eerder gedachte van k5quote:Op donderdag 3 augustus 2023 07:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat zou best wel eens de gedachte van Bern en Sasha kunnen zijn.. dat sommigen lekker lam een eliminatie moeten spelen
Dan zal Wendy verstandig moeten zijn en zich niet laveloos drinken. Dat wordt denk ik moeilijk want ze is nu vaak bij Jasper in de buurt en bij hem gaat die wodka fles leegquote:Op donderdag 3 augustus 2023 07:23 schreef cinsan het volgende:
[..]
met drank op zou reageert ze mss anders op bepaalde dingen , en ik vertrouw bep ook niet , ruzie uitlokken mss
Zou maar zo kunnen. Ben benieuwd wie aan de zuip gaat.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 07:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat zou best wel eens de gedachte van Bern en Sasha kunnen zijn.. dat sommigen lekker lam een eliminatie moeten spelen
Zij hebben zoveel drank besteld en iedereen hun eigen drank gegeven en aangegeven dat ze vanaf 12.00 al aan de drank mogen..quote:Op donderdag 3 augustus 2023 07:26 schreef cinsan het volgende:
[..]
wrm gedachte van bern en sas , denk eerder gedachte van k5
Ja Wendy spuugt er niet in.. op zich niet erg maar ze gaat dan vaak een beetje los...quote:Op donderdag 3 augustus 2023 07:21 schreef cinsan het volgende:
[..]
word zuipfestijn , houd mijn hart vast voor wendy
Zou een slimme zet van ze zijnquote:Op donderdag 3 augustus 2023 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou maar zo kunnen. Ben benieuwd wie aan de zuip gaat.
denk toch nog eerder opdracht van 5 , en niet van bern en sasquote:Op donderdag 3 augustus 2023 07:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zij hebben zoveel drank besteld en iedereen hun eigen drank gegeven en aangegeven dat ze vanaf 12.00 al aan de drank mogen..
Ze gaan iig niet nuchter naar bedquote:Op donderdag 3 augustus 2023 07:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat ze slimmer zijn he, ze zitten in de finale maand. Ze kunnen van alles verwachten.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 07:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zou een slimme zet van ze zijnik denk dat Jasper al vroeg begint met te pimpelen
Je weet het maar nooit en vorige week verliep ook alles anders terwijl Bern alles al had opgebouwd voor zijn evenement.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat ze slimmer zijn he, ze zitten in de finale maand. Ze kunnen van alles verwachten.
Ik hoop echt dat er iets tussen door komt : P
Maar ze hebben dit gewonnen ik vermoed maar zo dat ze met rust gelaten gaan worden vandaag
Dat is waar, maar deze prijs hebben ze gewonnen en cadeau gekregen van hunquote:Op donderdag 3 augustus 2023 07:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit en vorige week verliep ook alles anders terwijl Bern alles al had opgebouwd voor zijn evenement.
In de gloria..quote:Op donderdag 3 augustus 2023 07:32 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ze gaan iig niet nuchter naar bed![]()
En ik dacht dat het 12 uur begon, ze mogen drinken pakken wat en wanneer ze willen dus er zijn er al vroeg in de gloria.
Mogge
Dat is dus al een irritatiefactor.die gaat dwars doen en daar komt reactie op.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 07:38 schreef cinsan het volgende:
bep zal wel schaggie kop rondlopen vandaag , zij vond het thema voor het feest niks , ze wilde zomercarnaval zittend op een wagentje en wuiven naar de toeschouwers
Das dan mooi pech voor Babettequote:Op donderdag 3 augustus 2023 07:38 schreef cinsan het volgende:
bep zal wel schaggie kop rondlopen vandaag , zij vond het thema voor het feest niks , ze wilde zomercarnaval zittend op een wagentje en wuiven naar de toeschouwers
Dat denk ik ook wel en er zal vast wel iets gebeurenquote:
Ik denk dat Isaac bezig is om zich een beetje buiten dat groepje te plaatsen en zo een opening naar de anderen te creëren. Slim.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 07:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Babette zwetsenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 07:47 schreef FreshFruit het volgende:
Een paar opties:
Teleurgestelde Bern,
een woostboeste Sas,
Wendy die los gaat,
Tiano die weer een nekklem doet,
Mirthe dansen.
Dat is standaard.quote:
Jappie en slimmer, die snakt naar een borrel..quote:Op donderdag 3 augustus 2023 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat ze slimmer zijn he, ze zitten in de finale maand. Ze kunnen van alles verwachten.
Ik hoop echt dat er iets tussen door komt : P
Maar ze hebben dit gewonnen ik vermoed maar zo dat ze met rust gelaten gaan worden vandaag
Hij trekt meer naar Wendy toe, of heb ik dat verkeerd gezien... zou ook wel weer de zoveelste act zijn van Isaac, de glibberaar glibbert overal doorheen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 07:47 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk dat Isaac bezig is om zich een beetje buiten dat groepje te plaatsen en zo een opening naar de anderen te creëren. Slim.
alles voor zijn eigen groot egoquote:Op donderdag 3 augustus 2023 07:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hij trekt meer naar Wendy toe, of heb ik dat verkeerd gezien... zou ook wel weer de zoveelste act zijn van Isaac, de glibberaar glibbert overal doorheen.
Hij naaide haar gewoon.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 07:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hij trekt meer naar Wendy toe, of heb ik dat verkeerd gezien... zou ook wel weer de zoveelste act zijn van Isaac, de glibberaar glibbert overal doorheen.
Dat dus.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 08:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Lekker met haar meelullen en haar dan vet afkraken bij Marciano..
Zich met water afspoelen verzaakt hij dan ook. Wat dat doet hij alleen als hij "gesport" heeft.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 07:59 schreef Frummelie het volgende:
Zo de streams maar aangeslingerd kijken of Eric weer eens z'n 10 minutensportdag heeft, hij verzaakt een beetje de laatste tijd...
En iedereen heeft dat door maar doen net of hun neus bloedt.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 08:02 schreef Frummelie het volgende:
Die Isaac heeft vanaf het begin een act gespeeld... en het werkt, hij zit er nog steeds.
quote:
quote:
Ja,hup in de beentjes.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 08:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]Bern z'n vliezen...d'r uit Bern je moet je middeleeuws feest voorbereiden...
komt goedquote:Op donderdag 3 augustus 2023 08:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]Bern z'n vliezen...d'r uit Bern je moet je middeleeuws feest voorbereiden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |