Ja hoor, ben nu vandaag aan het uploaden, er loopt 24/7 een opname op stream 1 ...quote:Op donderdag 3 augustus 2023 00:10 schreef woxxel het volgende:
Dgk heb je morgen tijd om uurfilmpjes te maken? Ik kan morgen niet kijken
Ze was haar broek aan het uittrekken, vandaar denk ik ....quote:
Goedemorgen....quote:Op donderdag 3 augustus 2023 05:47 schreef Dotteke het volgende:
Morguh, vandaag middeleeuws feest. Ik ben benieuwd. Heb nog geen kostuums binnen zien komen.
Zullen ze rekening houden met deze dag of gaan ze er een eliminatie of opdracht ingooien?
Nee geen idee. Ik vermoed in de avond pas. Maar heb zelf niets gehoord hoe laat sorryquote:Op donderdag 3 augustus 2023 06:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen....
Ik heb er ook zin in, heb jij enig idee hoelaat het begint?
Als ze er een eliminatie/opdracht in willen gooien doen ze dat gewoon volgens mij... wel leuk een eliminatie in middeleeuwse kostuums...
denk in de namiddag dat het begint worden nog spelletjes gedaanquote:Op donderdag 3 augustus 2023 06:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee geen idee. Ik vermoed in de avond pas. Maar heb zelf niets gehoord hoe laat sorry
ja heb ik gezienquote:Op donderdag 3 augustus 2023 07:01 schreef FreshFruit het volgende:
Goedemorgen,Mirthe heeft wel iets van kroontjes gemaakt.
Nou dat lijkt me ook maf de kostuums delen... beetje jammer, dan had ik een stelling gedaan.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 06:55 schreef cinsan het volgende:
goede morgen![]()
ik kijk ook naar middeleeuwsfeest uit , vooral naar stukje cabaret van bern
bern zegde vorige week over de kostuuums dat die gedeeld moeten worden , voor iedereen kostuum kwam te duur uit
Okidoki, geeft toch niet, hoef je geen sorry voor te zeggen gekkie....quote:Op donderdag 3 augustus 2023 06:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee geen idee. Ik vermoed in de avond pas. Maar heb zelf niets gehoord hoe laat sorry
delen in die zin , de 1 pak of zo , ander kroon of sieraad, we gaan het zienquote:Op donderdag 3 augustus 2023 07:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou dat lijkt me ook maf de kostuums delen... beetje jammer, dan had ik een stelling gedaan.
Worden er nog spelletjes gedaan voordat het begint?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 06:59 schreef cinsan het volgende:
[..]
denk in de namiddag dat het begint worden nog spelletjes gedaan
Ooh ja die heb ik gezien...quote:Op donderdag 3 augustus 2023 07:01 schreef FreshFruit het volgende:
Goedemorgen,Mirthe heeft wel iets van kroontjes gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |