Ja hoor, ben nu vandaag aan het uploaden, er loopt 24/7 een opname op stream 1 ...quote:Op donderdag 3 augustus 2023 00:10 schreef woxxel het volgende:
Dgk heb je morgen tijd om uurfilmpjes te maken? Ik kan morgen niet kijken
Ze was haar broek aan het uittrekken, vandaar denk ik ....quote:
Goedemorgen....quote:Op donderdag 3 augustus 2023 05:47 schreef Dotteke het volgende:
Morguh, vandaag middeleeuws feest. Ik ben benieuwd. Heb nog geen kostuums binnen zien komen.
Zullen ze rekening houden met deze dag of gaan ze er een eliminatie of opdracht ingooien?
Nee geen idee. Ik vermoed in de avond pas. Maar heb zelf niets gehoord hoe laat sorryquote:Op donderdag 3 augustus 2023 06:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen....
Ik heb er ook zin in, heb jij enig idee hoelaat het begint?
Als ze er een eliminatie/opdracht in willen gooien doen ze dat gewoon volgens mij... wel leuk een eliminatie in middeleeuwse kostuums...
denk in de namiddag dat het begint worden nog spelletjes gedaanquote:Op donderdag 3 augustus 2023 06:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee geen idee. Ik vermoed in de avond pas. Maar heb zelf niets gehoord hoe laat sorry
ja heb ik gezienquote:Op donderdag 3 augustus 2023 07:01 schreef FreshFruit het volgende:
Goedemorgen,Mirthe heeft wel iets van kroontjes gemaakt.
Nou dat lijkt me ook maf de kostuums delen... beetje jammer, dan had ik een stelling gedaan.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 06:55 schreef cinsan het volgende:
goede morgen![]()
ik kijk ook naar middeleeuwsfeest uit , vooral naar stukje cabaret van bern
bern zegde vorige week over de kostuuums dat die gedeeld moeten worden , voor iedereen kostuum kwam te duur uit
Okidoki, geeft toch niet, hoef je geen sorry voor te zeggen gekkie....quote:Op donderdag 3 augustus 2023 06:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee geen idee. Ik vermoed in de avond pas. Maar heb zelf niets gehoord hoe laat sorry
delen in die zin , de 1 pak of zo , ander kroon of sieraad, we gaan het zienquote:Op donderdag 3 augustus 2023 07:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou dat lijkt me ook maf de kostuums delen... beetje jammer, dan had ik een stelling gedaan.
Worden er nog spelletjes gedaan voordat het begint?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 06:59 schreef cinsan het volgende:
[..]
denk in de namiddag dat het begint worden nog spelletjes gedaan
Ooh ja die heb ik gezien...quote:Op donderdag 3 augustus 2023 07:01 schreef FreshFruit het volgende:
Goedemorgen,Mirthe heeft wel iets van kroontjes gemaakt.
ik heb niks gehoor hoe laat het begint en hoe de invulling van het feest isquote:Op donderdag 3 augustus 2023 07:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Worden er nog spelletjes gedaan voordat het begint?
Okidoki, we gaan het zien, ik ga toch nergens...quote:Op donderdag 3 augustus 2023 07:07 schreef cinsan het volgende:
[..]
ik heb niks gehoor hoe laat het begint en hoe de invulling van het feest is
Bern kennende zullen er vast spelletjes zijn.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 07:07 schreef cinsan het volgende:
[..]
ik heb niks gehoor hoe laat het begint en hoe de invulling van het feest is
Ik vind het wel geinig... worden we een beetje bezig gehouden..quote:Op donderdag 3 augustus 2023 07:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bern kennende zullen er vast spelletjes zijn.
Zeker bro 100%quote:Op donderdag 3 augustus 2023 07:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind het wel geinig... worden we een beetje bezig gehouden..
Daar ben ik ook benieuwd naar. Hij is er wel altijd scherp in.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 06:55 schreef cinsan het volgende:
goede morgen![]()
ik kijk ook naar middeleeuwsfeest uit , vooral naar stukje cabaret van bern
bern zegde vorige week over de kostuuums dat die gedeeld moeten worden , voor iedereen kostuum kwam te duur uit
hij mag heel heel scherp zijn over bepquote:Op donderdag 3 augustus 2023 07:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar ben ik ook benieuwd naar. Hij is er wel altijd scherp in.
Er is ook veel drank besteld.quote:
ja en ook veel sterke drankquote:Op donderdag 3 augustus 2023 07:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er is ook veel drank besteld.
Dat is wel een dingetje.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 07:14 schreef cinsan het volgende:
ben ook wel benieuwd naar eliminatie er word weeral veel gekonkeld , las hier al ice is wendy aan het bewerken , bep en co willen terug op wendy stemmen , rupi , ice en ima willen bep kwijt
Ik geloof niet zo hard dat rupi, ice en ima babet kwijt willenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 07:14 schreef cinsan het volgende:
ben ook wel benieuwd naar eliminatie er word weeral veel gekonkeld , las hier al ice is wendy aan het bewerken , bep en co willen terug op wendy stemmen , rupi , ice en ima willen bep kwijt
omdat ze de andere groep niet gunnen 1 van hun manager te makenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik geloof niet zo hard dat rupi, ice en ima babet kwijt willen
Waarom kiezen ze dan wel voor haar als manager?
word zuipfestijn , houd mijn hart vast voor wendyquote:Op donderdag 3 augustus 2023 07:19 schreef lojanda het volgende:
Goedemorgen…
Vandaag het middeleeuws feest. Benieuwd of het weer wordt onderbroken voor een verdienopdracht of een eliminatie.
Gisteren vertelde Sasha tijdens het eten de dagindeling. Ze hebben allemaal de drank waar ze om gevraagd hebben maar zei ze denk ook aan anderen. Het is ook niet de bedoeling dat als je bv wodka hebt gevraagd om dan eerst aan de whiskey te gaan en als dat op is pas aan de wodka te gaan.
Sasha zei er ook nog bij dat ze vanaf 12.00 bier en frisdrank mogen drinken, de sterke drank is voor de avond.
Nou dat gaat weer wat worden met al die drank die er is.
Wil Isaac van Babette af?... ik hoorde haar gisteren wel zeggen dat Isaac raar tegen haar doet... maar verder niet meegekregen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 07:14 schreef cinsan het volgende:
Hoe bedoel je? Dat ze teveel gaat drinken?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 07:21 schreef cinsan het volgende:
[..]
word zuipfestijn , houd mijn hart vast voor wendy
was in gesprek buiten , kort na managerverkiezingquote:Op donderdag 3 augustus 2023 07:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Wil Isaac van Babette af?... ik hoorde haar gisteren wel zeggen dat Isaac raar tegen haar doet... maar verder niet meegekregen.
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 05:47 schreef Dotteke het volgende:
Morguh, vandaag middeleeuws feest. Ik ben benieuwd. Heb nog geen kostuums binnen zien komen.
Zullen ze rekening houden met deze dag of gaan ze er een eliminatie of opdracht ingooien?
We denken het zelfdequote:Op donderdag 3 augustus 2023 07:19 schreef lojanda het volgende:
Goedemorgen…
Vandaag het middeleeuws feest. Benieuwd of het weer wordt onderbroken voor een verdienopdracht of een eliminatie.
Gisteren vertelde Sasha tijdens het eten de dagindeling. Ze hebben allemaal de drank waar ze om gevraagd hebben maar zei ze denk ook aan anderen. Het is ook niet de bedoeling dat als je bv wodka hebt gevraagd om dan eerst aan de whiskey te gaan en als dat op is pas aan de wodka te gaan.
Sasha zei er ook nog bij dat ze vanaf 12.00 bier en frisdrank mogen drinken, de sterke drank is voor de avond.
Nou dat gaat weer wat worden met al die drank die er is.
Babette en Marciano denken dat Isaac overstapt naar de andere groep.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 07:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Wil Isaac van Babette af?... ik hoorde haar gisteren wel zeggen dat Isaac raar tegen haar doet... maar verder niet meegekregen.
met drank op zou reageert ze mss anders op bepaalde dingen , en ik vertrouw bep ook niet , ruzie uitlokken mssquote:Op donderdag 3 augustus 2023 07:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Dat ze teveel gaat drinken?
Ja gezellie, als het maar geen gelal wordt... beetje aangeschoten is leuk...quote:Op donderdag 3 augustus 2023 07:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er is ook veel drank besteld.
Hoop dat zij zich een stuk in de kraag zuipt en dan niet fit genoeg is voor een opdrachtquote:Op donderdag 3 augustus 2023 07:23 schreef cinsan het volgende:
[..]
met drank op zou reageert ze mss anders op bepaalde dingen , en ik vertrouw bep ook niet , ruzie uitlokken mss
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |