Ik wel..quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:02 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Als hij haar duidelijk zegt dat hij niet wil dat ze bepaalde namen, dingen noemt/doet of wat dan ook, vind ik dat geen waarschuwingen.
Echt belachelijk en zo overdreven hoe er hier weer wordt gereageerd. Ik snap eigenlijk niet dat ik er nog op in ga want het gaat echt nergens meer over.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:03 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Chanel, dat is niet hoe hij dat zei, en niet hoe hij dat bedoelde. dat legde hij ook uit.
Je maakt er een heel ding van.
Ze mag wel praten.
Alsof erik denkt dat hij kan bepalen wat wendy wel of niet mag of kan zeggen..
Begrijp nu waarom ze eerder deze dag een boekje met de titel magic zat te lezen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:19 schreef engine het volgende:
Wow balletjes verdwenen![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Mirthe Klok of Kazan.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:19 schreef engine het volgende:
Wow balletjes verdwenen![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Is daar een reden voor? Beetje raar om voor jezelf eten te maken als er voor iedereen wordt gekookt.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:48 schreef pingu66 het volgende:
Marciano en Babbel eten voor hunzelf maken terwijl de kookploeg bezig is.
Babs maakt eten warm VOOR marciano die ze nog over hadden van gisteren.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:48 schreef pingu66 het volgende:
1.5 uur geleden is het alweer geleden dat ze een bord vol eten hadden , dus jaquote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:48 schreef pingu66 het volgende:
Eten dadelijk gewoon mee hoor maar G moet goed voedsel hebben want bro traint veel Isaac is hij intussen vergetenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:49 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Is daar een reden voor? Beetje raar om voor jezelf eten te maken als er voor iedereen wordt gekookt.
Is denk recept van Jappies vroegere maat op circuit ...quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:16 schreef pingu66 het volgende:
Die verse pasta die ze gemaakt hebben is intussen strontgaar aan het na garen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lol dat ze hebbenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:33 schreef MacDeMarco het volgende:
De stream met Mirthe en Rupert is best grappig.
Geklooi met goocheltrucs
Ze mag dat niet tijdens het klaverjassen doen want zoveel mensen mogen er niet op kantoor.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:57 schreef pingu66 het volgende:
Bep stuurt na het klaverjassen pas een mail
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |